Hund i Harmoni Sverige AB

Hund i Harmoni Sverige AB

Ring 070-744 32 29 www.hundiharmoni.se

Hund i Harmoni är ett företag som arbetar med friskvård och rehabilitering för hund. Vi erbjuder massage, medicinsk laser, träningsprogram, kosttillskott samt rådgivning. Rehabilitering av en hunds skada sker alltid i nära samarbete med behandlande veterinär. Vi håller även kurser och föreläsningar inom hundens friskvård samt...

26 omdömen om Hund i Harmoni Sverige AB

Eva C
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Lugnt och personligt mottagande. Noggrann anamnes och undersökning. Berättade hela tiden vad hon såg och kände och förklarade för mig. Vi sökte för att hunden haltade på vä framben. Att komma till Hund i Harmoni var sista halmstråt då den enda "hjälpen" vi fick av veterinären var operation som kanske skulle hjälpa. Rehab var inte aktuellt. Vi opererade inte utan gick till Anna istället. Massage och Laser först en gång i veckan och sedan glesare. Vi hyrde en laser för hemmabruk av Anna som vi körde under semester och ett...

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är så glädjande att er hund har svarat så bra på behandlingarna som både ni och jag har gett honom. Nu ser jag fram emot underhållsbesöken när jag får mysa med er fina gosse. Tack för ert förtroende! /Anna

Annika S
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

När vår hund fick en fästingsjukdom vid sju års ålder, började vi behandla honom med massage, medicinsk laser och simning hos Hund i Harmoni. Tack vare regelbunden behandling, blev han 16,5 år. Vi är så tacksamma för all den hjälp vi fått av Anna på Hund i Harmoni, och för de extra år vi fick med vår hund.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är så tacksam över att fått hjälpa er med er hund genom åren och han är en av de underbara vovvarjag alltid kommer ha kvar i mitt hjärta. Tack för ert förtroende! /Anna

Anita S
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Vi är så glada att vi hittade Anna. Hon är duktig och proffsig. Hon tar så fint hand om vår hund. Hon förklarar och visar vad hon ser och gör så vi kan fortsätta hemma. Dessutom får vi en trevlig stund vid besöken hos Anna. Nu kommer jag gå Massagekurs hos Anna. Kan verkligen rekommendera henne. Anita och Lars

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Vad fint att ni känner en tydlighet och trygghet i besöken och jag instämmer att de är väldigt trevliga. Vi ses på kursen i januari! Tack för ert förtroende /Anna

Ninni J
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna håller så bra kurser i hundmassage och medicinsk laser. Hon är mycket kunnig och har ett vänligt bemötande till både hundar och deltagare.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vad roligt att du uppskattar kurserna och snart "ses" vi på ännu en. Tack för dina snälla ord! /Anna

Sarah A
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna på Hund i Harmoni ger alltid både hund och ägare en underbar stund. Hon är otroligt skicklig och kunnig, utöver detta har hon myclet fin hand om hundarna. Vi har gått hos Anna med flera av våra hundar. I nuläget med min hund som med åldern fått besvär med artros och stundvis hälta. Anna har hjälpt oss med massage och laser och min hund är sällan halt i nuläget, hon har även börjat använda sina bakben normalt. Hon får därmed mindre muskelspänningar. Utöver detta har vi fått god rådgivning i kosttillskott. Anna är väldigt...

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Dina oerhört varma ord går rakt in i hjärtat... Jag är så tacksam för förtroendet ni har gett mig att få hjälpa er med era fina vovvar genom åren. Mycket av arbetet handlar om samarbete och relation mellan hund, ägare och mig som terapeut och ni gör det jobbet så enkelt och fint. Tack och ni är alltid så välkomna! /Anna

Kerstin J
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Harmoni. Proffsigt och avslappnad tar sig ann vilken hundtyp som helst, får dom att slappna av och bli mottaglig för undersökning och behandling. Jag känner mig trygg i att veta att det ligger i flera års erfarenhet bakom Anna som utför behandling och hennes pricksäkert i att uppdaga var eventuella problem ligger. Rekommenderar Hund i Harmoni och jag själv kommer fortsätta att välja att komma tillbaka hit. Kerstin Johansson

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är oerhört glädjande att ni känner trygghet i mitt bemötande och mina behandlingar. Tack för dina vänliga ord och för förtroendet, vi ses inom kort! /Anna

Annette O
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Helt underbar som person och kunnig. Anna kände och hittade problem på min hund som inte ens en vett kunde. Lätt att få tid och enkelt att åka till. Jag rekommenderar henne till alla som behöver hjälp.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är så glädjande och fint att ha fått hjälpa er genom åren! Tack för snälla ord och för förtroendet! /Anna

Andrea P
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna är proffsig, trevlig och ser alltid till hundarnas bästa. Hon ser både hundar och människor som individer och anpassar behandling och bemötande till varje individ. Skulle rekommendera henne till alla oavsett om det handlar om behandling eller utbildning inom hundmassage.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är viktigt för mig att se varje individ och hur jag kan hjälpa just den hunden. Det värmer att detta märks i mina behandlingar och i mitt bemötande. Tack för förtroendet! /Anna

Camilla A
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna är fantastisk både som person och hur hon möter mina hundar. Hundarna får alltid bästa service och Anna förklarar på ett pedagogiskt sätt och ger mig feedback. Kan varmt rekommendera Hund i Harmoni.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det betyder mycket att jag kan förmedla det jag känner så att det ger en trygghet att ta med sig vidare. Tack för ert förtroende! /Anna

Peter A
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna på Hund i Harmoni, Kungsbacka har behandlat mina tjänstehundar under mer än 15 år. Det har varit både vid skador och för förebyggande behandlingar. Annas sätt att få hunden att koppla av är super och man ser tydligt hur hundarna njuter av behandlingen med både Laser och massage. Jag kan varmt rekommendera Anna och Hund i Harmoni. Jag kommer att anlita henne så länge som jag har hund.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är väldigt tacksam att ha fått hjälpa dig och dina vovvar genom åren. Det är en underbar känsla när hunden slappnar av och tar emot behandlingen, det gör gott för kropp och själ hos både hund och massör. Tack för förtroendet och varmt välkomna åter! /Anna

Linda S
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Jag har gått till Hund i Harmoni i flera år och med olika hundar. Vi har alltid fått ett lugnt och tryggt bemötande. Vare sig det varit för friskvård eller de gånger då en skada har upptäckts. Just det senaste halvåret har min nuvarande hund behandlats med massage och laser på sin tass. Vilket har gjort henne smärtfri och vi kan fortsätta ha kul tillsammans. Ett riktigt gott betyg är även att min hund drar viftandes på svansen mot mottagningen varje gång vi kommer hit.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är oerhört glädjande att ni känner trygghet och förtroende, det är så viktigt för mig att kunna förmedla. Att ha möjlighet att lindra smärta så att ägaren och hunden kan fortsätta att glädjas tillsammans är fantastiskt! En stor bonus är förstås att hundarna tycker om att komma på besök, det är en ömsesidig glädje kan jag lova. Tack för förtroendet genom dessa år! /Anna

Tina Y
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Hund i Harmoni och ägare Anna, är en enorm tillgång for mig och mina hundar. Professionalitet, lugn och kunnighet är tre ord som jag tycker beskriver Anna och hennes verksamhet bra. Bäst av allt är naturligtvis hur bra hunden mår av behandlingarna, och det är fantastiskt att som hundägare få se sitt djur bli bemött och behandlad så bra. Vi har fått behandlingshjälp med seniorhund och ledproblem, samt snabbt växande unghund i preventivt syfte. Annas kunnighet är en trygghet för mig som hundägare och jag är mycket...

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är väldigt glad och tacksam att ha fått och får hjälpa dig och dina fina vovvar på olika sätt. Trygghet och lugn är viktigt för mig och det är glädjande att det märks i min verksamhet och mitt utförande. Tack för förtroendet och för väldigt snälla ord! /Anna

Livia L
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna på Hund i Harmoni tar alltid väl hand om oss mig och mina hundar. Hundarna får en rejäl genomgång i sina kroppar så vi kan upptäcka ifall det något är alarmerande eller om de är ok bara att de får ha en skön behandling som hjälper de att slappna av och få bort spänningarna. Hundar kan inte ljuga och mina skyndar sig alltid in för att få njuta av Annas goda händer.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är så glädjande att hundarna uppskattar besöken, det är ömsesidigt! Jag tycker det är så klokt att komma i förebyggande syfte så att ni kan vara fortsatt aktiva och välmående. Tack för förtroendet! /Anna

Malin F
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna är mycket kompetent och har ett mjukt handlag med hundarna.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är glad när mitt sätt att arbeta uppskattas av såväl hundar som ägare. Tack för förtroendet! /Anna

Jessika H
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna är otroligt kompetent med en stor erfarenhet. Alltid mjuk och trygg för våra hundar för att skapa full tillit. Har gått till Anna perioder under flera år och mina hundar både för massage, laser och simträning. Mina hundar och jag har alltid uppskattat att komma dit. Rekommenderar starkt!

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det betyder mycket för mig att kunna förmedla en trygghet till ägarna och jag tackar för förtroendet med dina goa hundar genom åren! /Anna

Lena K
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Har varit en trogen kund i snart 30 år och detta pga av hur duktig Anna är. Hon fantastiskt med djuren och duktig på att förmedla sin kunskap till ägarna. Om det är ett större fel eller att hon misstänker att det är det då hänvisar hon direkt till veterinär och visar på en ärlighet.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Dina ord gläder mig mycket, jag vill gärna involvera ägarna i arbetet då våra fyrbenta vänner är så betydelsefulla för oss. Tack för förtroendet att få behandla era fina vovvar genom alla dessa år! /Anna

Charlotte S
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Har gått hos Anna i många år med alla mina hundar och fått hjälp med både massage och allt annat som rör fys-träning kring hund. Hon ställer alltid upp och hjälper till och jag känner ett jättestort förtroende för henne och den kunskap hon besitter. Anna bemöter både hund och människa med empati och respekt. Man känner sig hörd och man får precis den hjälp man behöver.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det gläder mig stort att du känner en trygghet i att komma till mig med dina goa vovvar. Det är väldigt viktigt för mig att såväl hund som ägare känner sig välkomna. Tack för förtroendet! /Anna

Susanne K
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna är fantastiskt duktig på det hon gör med hundarna. Alltid trevlig och kan läsa av hundarna.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är så glad att få vara behjälplig när era fina hundar behöver lite genomgång och massage. Tack för förtroendet! /Anna

Malin N
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Helt underbar me både ägare och hund. Bemöter kund med respekt och lyhördhet. Hjälp oss så mycke och då har vi flera hundar. Känner mig så trygg med anna

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Ett av mina främsta mål är att både hund och kund ska känna en trygghet hos mig. Tack för förtroendet med dina fina vovvar! /Anna

Eva R
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna har otrolig förmåga att få hundar att slappna av. Bästa friskvården för mina seniorhundar!

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är så glad att få förtroendet att ge dina goa seniorer lite god massage och medicinsk laser vid behov. Tack för ett fint samarbete under alla dessa år! /Anna

Johanna K
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna är fantastiskt kunnig, uppmärksam och pedagogisk! Med hjälp av hennes behandlingar (massage, laser), träningsprogram och tillskott har vi kunnat stärka min hunds leder och muskler i bakbenen där han har patellaluxation. Vi fortsätter självklart att gå till Anna framöver också, för att hålla min hunds kropp välmående, i synnerhet då han är väldigt aktiv i vardagen.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är oerhört glädjande att mina behandlingar och tips tillsammans med er fantastiska omvårdnad gett så goda resultat. Tack för förtroendet! /Anna

Evolina K
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Alltid glatt och trevligt bemötande. Otroligt bra kunskap. Men det bästa är att hunden mår bättre än någonsin tack vare behandlingen han får.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det gläder mig så att kunna göra skillnad för er hund. Tack för förtroendet! /Anna

Ann R
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna har helt underbara händer och mina hundar älskar henne

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är väldigt ömsesidigt och jag är så glad att få hjälpa till med dina goa vovvar. Tack för förtroendet! /Anna

Ragna H
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Bästa Anna tar hand om mina hundars leder och muskler på bästa vis. Med säker men mjuk hand går hon igenom hunden och hittar vad som ev fattas dem och föreslår en handlingsplan för att få dem åter på banan. Detta har hon gjort för mina hundar i snart 20 år och vi har aldrig varit besvikna - varken matte eller hund.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det har varit och är fantastiskt att få finnas för er när det behövs. Tack för förtroendet under alla dessa år! /Anna

Maud D
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Anna har ett fantastiskt handlag med hundarna. Man får skicklig hjälp och det är lätt att kommuicera. Bästa bemötandet och utförandet.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är så glad att kunna hjälpa till när det finns behov. Tack för förtroendet! /Anna

Ida N
Skrev om Hund i Harmoni Sverige AB

Världens bästa och kunnigaste! Har gått hos Anna i flera år och förutom att hon är en fantastisk person så får hon mina hundar att vara i toppform.

Svar från Hund i Harmoni Sverige AB

Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är en ren fröjd att få hjälpa till med dina fina hundar. Tack för förtroendet! /Anna