Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Maria B
    Maria B: Mycket bra bemötande och kurs samt bra upplägg och den levde upp till mina förväntningar.

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Patricia V
    Patricia V: Kursen var komplett och matchade mina förväntningar. Jag fick mycket struktur, inspiration och intressanta peer-to-peer ...

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Lars R
    Lars R: Bra bemötande Bra o lättsam kurs Bra

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Tobiaz J
    Tobiaz J: Ett extremt vänligt och öppet bemötande som välkomnade alla till utbildnigen. Allt flöt på som det skulle och det lilla ...

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Sofie B
    Sofie B: Det var precis som jag förväntat mig rent teoretiskt, men läraren gjorde de roligt och mer intressant.

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Magnus G
    Magnus G: Profesionellt och bra bemötande. Intressant och givande diskussion under riskettan

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Sarah S
    Sarah S: Handledaren var tydlig och väldigt kunnig i sitt ämne, samt att han bemötte oss väl och svarade på frågor med tålamod!

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Tindra E
    Tindra E: Lärorikt pass som man var uppmärksam genom hela stunden. Bra lärare som fick en att fundera på vissa saker och uppmärksa...

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Tobias L
    Tobias L: Grymt rolig och lärorik utbildning med tre stycken kunniga lärare

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Pia K
    Pia K: Effektiv och pedagogisk skola!

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Anna S
    Anna S: Bra undervisning utan att bli långtråkig. Trevlig och engagerad lärare.

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Simon Å
    Simon Å: Tog mitt körkort snabbt och lätt med hjälp av duktiga lärare och bra planering. Bara positivt!

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Ali E
    Ali E: Väldigt seriös och fint bemötande Bra kunskap

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Ali G
    Ali G: bra bemötande trevlig personal samt en lärorik kurs

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Lukas L
    Lukas L: Väldigt nöjd med Alviks Trafikskola! Mycket bra lärare som gjorde vägen till körkortet enklare. Tack för allt!

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Fredrik W
    Fredrik W: Bemötandet va bra.. Utbildningen va kanske lite lång och vad den tog upp va något jag redan hade koll på och ibland drog...

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Jayanth K
    Jayanth K: Had a Fantastic time with Moderna Trafikskola. Tutors are well experienced and guide us in right path.

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Albin K
    Albin K: Pedagogiska lärare och bra service. Alltid glada och trevliga när man kommer dit

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Maria H
    Maria H: Det har varit jättebra smidigt och proffesionellt. Kommer att rekommendera till kompisar

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Ingrid R
    Ingrid R: Okej men det märks att kursen riktar sig främst till handledaren och inte till den som skall ta körkort.

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Åsa Y
    Åsa Y: Bru utbildning med väldigt engagerad lärare

Riddarplatsens Trafikskola

RIDDARPLATSEN 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Sofia S
    Sofia S: Bra service 👍🏻👍🏻👍🏻 Och gott bemötande.

Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlögatan 20, Västerås
    Hässlö trafikskola Västerås har sin egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för körkortsbehörighet till MC och personbil.
    Casper S
    Casper S: Jättetrevlig körskola med schyssta lärare med nära till halkbanan, dom lyckades Tillochmed få mig till körkort!

EnneagramCenter

Sigtunagatan 16, Stockholm
    Tina M
    Tina M: Jättebra, aktivt och fokuserat bemötande. Jag kände att jag stod i fokus.

Meca Älvängen

Hålstensvägen 4, Älvängen
    Vi har en mekaniker för varje bil. Varmt välkommen in med din bil!
    Daniel N
    Daniel N: Bra service och bemötande av personal. Kan varmt rekommendera detta ställe!