Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

1,386 recos
    Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Ann-Sofie S
    Ann-Sofie S: Imponerande man som på ett mkt pedagogiskt och bra sätt undervisade. vi köpte allt material.

Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Hallunda och Flemingsberg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Mariana L
    Mariana L: Handledarkurs. Bra bemötande. Läraren bättre än förväntat mig.

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Välkommen till oss på Tingstads Trafikskola! Vi ger dig personligt och glatt bemötande när du ska ta ditt körkort.
    Saira K
    Saira K: Kursen var jätte bra. Hade en bra bemötande av personalen o väldigt hjälp samma.de var väldigt duktiga på ge information...

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Camilla O
    Camilla O: Jag är supernöjd! Upplägget var så bra - "undervisning" varvat med grupparbete. Kjell Berglund är en otrolig utbildare...

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Mikael F
    Mikael F: Uppdatering av Hetaarbetstillståndet

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Torbjörn N
    Torbjörn N: Hej, Detta var den bästa utbildning jag har gått I hela min karriär. Väldigt proffsigt fån början till slut.

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Mary Z
    Mary Z: Bästa lärare och trevlig personal!

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Jennifer K
    Jennifer K: Riskettan var bra och lärorik. Ganska lång men blev inte så långtråkigt med varierande uppgifter hela tiden. Bra lärare.

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Oskar K
    Oskar K: Fantastisk körskola. Mycket trevliga, snälla och kunniga lärare

Livrädda

Gruvfogdevägen 24, Åkersberga
    Utbildningar inom livräddning för både barn och vuxna! HLR, sjösäkerhet och första hjälpen. Välkommen!
    Åsa S
    Åsa S: Bra kurs med både teori och "hands on". Kan varmt rekommendera alla att gå HLR regelbundet. Pernilla Rosén är en mycket ...

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, Sollentuna
    Kullens Trafikskola hjälper dig på ett effektivt sätt till körkort!
    Maame K
    Maame K: Den bästa trafikskolan jag någonsin gått på. Lärare som är pedagogiska och lägger ner tid och verkligen har känsla för ...

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Altinkaynak H
    Altinkaynak H: Det var jätte trevligt bemötande allt var perfekt tack för allt mvh Huseyin

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Mats K
    Mats K: hade låga förväntningar då jag trodde det skulle bli långtråkigt men han fick till en bra presentation

Nockeby Trafikskola

Arkitektvägen 4, Bromma
    Nockeby Trafikskola i Bromma erbjuder riskutbildningar, handledarkurser och givetvis teori och övningskörning för B-körkort både manuellt och med automat. Individuellt anpassade utbildningar!
    Elisabeth V
    Elisabeth V: Introduktionskursen. Visste inte vad jag kunde förvänta mig men timmarna gick fort och var informativa och givande. Utm...

Örebro Trafikskola

Storgatan 32, Örebro
    Körkortsutbildning på fler språk! Vi anpassar körning och teori efter dina behov, och alla är välkomna!
    Sahra A
    Sahra A: Bra bemötande Väldigt bra utbildning Sakkunnig handledare Intressant utbildning Jag lärde mig jätte mycket

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Elin B
    Elin B: Superbra trafikskola. Köpte paket med 20 lektioner men jag använde inte alla så fick tillbaka pengarna för de jag inte a...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Jovan M
    Jovan M: Besta trafikskola i Stockholm

Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlögatan 20, Västerås
    Hässlö trafikskola i Västerås har egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för kortkort, både för MC och personbil. Välkommen!
    Viktor
    Viktor: Körde intensiv MC kurs på stora paketet. Hade Leif, Elin och Micke som var på som hökar och snabbt gav tips och trick...

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Ulrika N
    Ulrika N: Har gått handledarutbildning här, kan rekommenderas!

Nybrons Trafikskola AB

Västra Ågatan 16, Uppsala
    Ta körkort? Vi på Nybrons Trafikskola hjälper dig hela vägen från handledarutbildning till teori och uppkörning.
    Lena S
    Lena S: Jag köpte körlektioner,Blev bra bemött.Jätte trevlig proffsig personal som alltid välkomnade en.Jag förväntade ju mej et...

Aktiv Trafikskola

Doktor Sydowsgata 2, Göteborg
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Maria H
    Maria H: Vi är mycket nöjda med handledarkursen jag och sonen gick på.

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Sladjan J
    Sladjan J: Bra lärare ,bra lektioner inga problem eller annat .Jag är mycket nöjd med allt och skulle rekomendera denna teafikskola...

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Tomas L
    Tomas L: Kan ärligt rekommendera Jarla Trafikskola till alla som funderar på att ta MC-kort. Bra lärare och trevlig receptionsper...

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Adriana Del Carmen Astorga De S
    Adriana Del Carmen Astorga De S: Jag köpte varan tillsammans med mitt barnbarn för att hjälpa honom med körkortet. En fin utbildning med trevliga människ...

Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Rademachergatan 18, Eskilstuna
    Vi på Axelssons trafikskola är en av Sveriges mest erfarna trafikskolor, oavsett om det gäller för bil, lastbil eller MC hjälper vi dig att snabbt och säkert ta körkort.
    Erik C
    Erik C: Snabbt bemötande från första kontakt till att jag hämtade ut mitt körkort var en vecka vilket är mycket bra.