Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

1,162 recos
    Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Ulf P
    Ulf P: Bra genomgång. Tydlig och pedagogisk

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Anya W
    Anya W: Projektledar kursen jag gick på Wenell var otroligt bra för mig. Det bästa var att vi under tiden vid sidan av hade ett ...

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Malin D
    Malin D: Proffsigt genomfört och oerhört genomtänkt upplägg.

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Välkommen till oss på Tingstads Trafikskola! Vi ger dig personligt och glatt bemötande när du ska ta ditt körkort.
    Serwan Y
    Serwan Y: Duktiga erfarna schyssta lärare , receptionister samt ägare . Fick bra bemötande och bra vägledning till information.

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Bugra M
    Bugra M: Bra bemötande, trevlig introduktion!

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Nathalie J
    Nathalie J: Mycket proffsig och tydlig instruktör. Känner mig trygg nu hur jag ska göra vid en akut situation.

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Melvin S
    Melvin S: Tycker det har varit bra. Nöjd med utbildningen

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Leah R
    Leah R: A really engaged teacher with lots of interesting facts and ideas to share.

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Jiayu H
    Jiayu H: Bra körskola, trevlig personlig, coachning mycket tålmodig och professionell!

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Elin B
    Elin B: Superbra trafikskola. Köpte paket med 20 lektioner men jag använde inte alla så fick tillbaka pengarna för de jag inte a...

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Max G
    Max G: Bästa körskolan någonsin!!! Körkort på 5 veckor :) riktigt bra och pedagogiska lärare rekomenderar verkligen Daniella, N...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Ralf K
    Ralf K: Bra och tydlig utbildning. Bra lokaler och bemötande.

Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlögatan 20, Västerås
    Hässlö trafikskola i Västerås har egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för kortkort, både för MC och personbil. Välkommen!
    Rei B
    Rei B: Väldigt bra! Lärarna vill verkligen hjälpa en att bli bättre med det man har svårt för. Och boendet på skolan fungerar b...

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, Sollentuna
    Kullens Trafikskola hjälper dig på ett effektivt sätt till körkort!
    Philip N
    Philip N: Kullens trafikskola har gjort en fantastiskt jobb för att lära mig köra bil. Trevligt bemötande och bra inlärningsteknik...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    ROMERO V
    ROMERO V: Bra och tydligt. Rekommenderas.

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Ulrika N
    Ulrika N: Blev jättebra bemött och riskutbildningen var mycket nyttig.

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Ellinor O
    Ellinor O: Allt var bra upplagt och genomfört. Tycker att kurs-ledaren gjorde ett bra jobb och förmedlade all information proffesio...

Örebro Trafikskola

Storgatan 32, Örebro
    Körkortsutbildning på fler språk! Vi anpassar körning och teori efter dina behov, och alla är välkomna!
    Jonathan J
    Jonathan J: Jag tyckte att det var bra. Lite länge bara.

Nockeby Trafikskola

Arkitektvägen 4, Bromma
    Nockeby Trafikskola i Bromma erbjuder riskutbildningar, handledarkurser och givetvis teori och övningskörning för B-körkort både manuellt och med automat. Individuellt anpassade utbildningar!
    Amanda R
    Amanda R: Jag tycker att bemötandet var väldigt bra, alla var trevliga. Jag tycker dessutom att kursen gjordes på ett intressant s...

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Elisabeth T
    Elisabeth T: Great school. Helpful and friendly staff.

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Björlin D
    Björlin D: Trevlig bemötande. Lärorikt dag!!

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Gustavo F
    Gustavo F: Hi! Everybody there in Moderna are very friendly people, they give information, support and very good teaching. Recom...

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Erik E
    Erik E: Utbildningen bestod av mest självklara saker men förutom det tycker jag att den var helt okej.

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Emelie T
    Emelie T: Så nöjd att jag valde Alviks Trafikskola. Körde med Kenneth som verkligen var jättebra. Bokade uppkörningen och tillsamm...

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Gustav A
    Gustav A: Bra körskola! Trevliga körlärare