Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Christian B
    Christian B: Mycket bra bemötande, väldigt bra handledare

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Michelle Å
    Michelle Å: Wenell Managements utbildning praktisk projektledning blev ännu bättre än förväntat. Allt praktiskt arbete i kombination...

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Kelly J
    Kelly J: Ringens bilskola var allt och lite till. Inte bara en bilskola utan också en familj. Vill tacka Zanna och Teresa speciel...

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Daniel J
    Daniel J: Bra å lärorikt. Lagom långt å inte tröttsamt

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Henrik B
    Henrik B: Mycket bra introduktion till lederskap med både höjd och bredd.

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Tom S
    Tom S: Grymt bra. Lärorikt och roliga genomgångar som fick de 3 timmarna att gå väldigt snabbt.

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Isabel B
    Isabel B: Superbra trafikskola! Pedagogiska och lugna körlärare och trevlig receptionist :) mycket tack vare er som jag fixade kör...

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Åsa J
    Åsa J: Jag är jättenöjd med både teori o körning

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Donia J
    Donia J: Jätte bra. Seriösa och hjälpsamma.

My Driving Academy

BRUNNSGATAN 13, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Mats E
    Mats E: Mycket bra och proffsig utbildning!

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Märta S
    Märta S: Bästa trafikskolan! Tack Kenta för ditt tålamod :) / Märta

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Susanne P
    Susanne P: Jätteinformativt och samtidigt en väldigt trevlig inramning med gruppkänsla! Jättenöjd och rekommenderar andra kursen.

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Frida T
    Frida T: Intressant utbildning med en rolig föreläsare.

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Ingrid R
    Ingrid R: Okej men det märks att kursen riktar sig främst till handledaren och inte till den som skall ta körkort.

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Rebin N
    Rebin N: Nog den bästa trafikskolan, grymma trafiklärare och en fantastisk upplevelse. Tack så mycket !!

Riddarplatsens Trafikskola

RIDDARPLATSEN 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Yosef S
    Yosef S: Tack för riddarplatsens trafikskola, och speciellt Lanå som hjälpte mig. Starkt rekommenderat.

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Emma S
    Emma S: Kan varmt rekommendera Alviks trafikskola med trevlig och pedagogisk personal! Extra tack till Tobbe som lärt mig köra :...

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Bouchra R
    Bouchra R: Det var jätte viktigt information

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Lisa J
    Lisa J: Fantastisk trafikskola! Jätte bra trafiklärare

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Madeleine J
    Madeleine J: Bästa trafikskolan ever 😆 Då man provat några så har man lite å jämföra med Så mitt råd boka järfälla trafikskola å I...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Asma J
    Asma J: Jag trivdes, personalen var trevliga, hjälpsamma och lärorika.

Hässlö Trafikskola Västerås

Pilotgatan 5, Västerås
    Hässlö trafikskola Västerås har sin egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för körkortsbehörighet till MC och personbil.
    Casper S
    Casper S: Jättetrevlig körskola med schyssta lärare med nära till halkbanan, dom lyckades Tillochmed få mig till körkort!

EnneagramCenter

Sigtunagatan 16, Stockholm
    Marianne W
    Marianne W: Jag fick ett mycket professionellt och vänligt bemötande som väl levde upp till mina förväntningar.

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Anders H
    Anders H: Mycket nöjd med min tid hos er

Durgés Trafikskola

Chalmersgatan 31, Göteborg
    Durgés Trafikskola är Göteborgs äldsta trafikskola, specialiserade på utbildning och fortbildning för B-behörighet.
    Jonna C
    Jonna C: Inspirerande kurs! Bra tips och mycket givande!! Toppen kursledare timmarna bara sprang iväg.