Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Anna  I
    Anna I: Väldigt bra riskettan och handledarutbildning. Bra pris, pedagogiskt upplägg, trevlig personal.

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Anders G
    Anders G: En mycket angenäm upplevelse. Ett bra upplägg. Kunnig föreläsare.

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Sonny B
    Sonny B: Har varit en väl paketerad kurs med relevant innehåll och tillförlitliga och kunniga kursledare

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Tobiaz J
    Tobiaz J: Ett extremt vänligt och öppet bemötande som välkomnade alla till utbildnigen. Allt flöt på som det skulle och det lilla ...

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Victoria H
    Victoria H: Omtänksamma och hjälpsamma beskriver hela personalen. Jag hade Ivan som körlärare och han var lugn och trygg samt pedago...

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Cajsa S
    Cajsa S: Otroligt bra service. Köpte ett startpaket där både teorin och de praktiskt hjälpt mig otroligt mycket. Framförallt det ...

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Mustafa Q
    Mustafa Q: mycket bra utbildning. Jag lärde mig mycket den dagen.

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Vilma K
    Vilma K: Bra och intressant! Bra föreläsare och roligt med lite uppgifter och inte bara föreläsning.

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Tobias L
    Tobias L: Grymt rolig och lärorik utbildning med tre stycken kunniga lärare

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Erik T
    Erik T: Hjälpsam personal! Anton var en riktigt bra lärare. Men "elevcetralen" var riktigt risig! Långsam teknik och idiotisk...

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Anja T
    Anja T: Kan varmt rekommendera Slussens Trafikskola. Tack magnifika, coola Marita, med ditt stora tålamod och positiva attityd,...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Jonna W
    Jonna W: Handledarutbildningen var bra och givande samt välplanerad.

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Maria Ö
    Maria Ö: Är verkligen nöjd med körlektionerna jag hade med Micke på Alviks Trafikskola. Pedagogiska, utvecklande och roliga körle...

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Oskar H
    Oskar H: Genomförde hela min körskoleutbildning genom Moderna Trafikskola. Rakt igenom en smidig upplevelse, med genuint snällt b...

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Åsa Y
    Åsa Y: Bru utbildning med väldigt engagerad lärare

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Ellinor J
    Ellinor J: Engagerad lärare och vi elever fick diskutera i både stor och liten grupp. Intressant och lärorikt.

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Lisa H
    Lisa H: Bra lärare, men lite långsamma lektioner. Kunde gjorts mer effektivt.

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Ingrid R
    Ingrid R: Okej men det märks att kursen riktar sig främst till handledaren och inte till den som skall ta körkort.

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Hoger S
    Hoger S: Bästa trafikskolan. Underbar personal och väldigt bra lektioner😇

Riddarplatsens Trafikskola

RIDDARPLATSEN 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Christer L
    Christer L: På Riddarplatsens Trafikskola får du pedagogiska och bra råd före, under och efter din körning. Trevliga lärare hjälper ...

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Anita M
    Anita M: Lättfattligt och översiktligt presenterat.

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Mauricio A
    Mauricio A: Fantastisk fin personal. Kunniga och trevliga. Bara positivt

EnneagramCenter

Sigtunagatan 16, Stockholm
    Tina M
    Tina M: Jättebra, aktivt och fokuserat bemötande. Jag kände att jag stod i fokus.

Hässlö Trafikskola Västerås

Pilotgatan 5, Västerås
    Hässlö trafikskola Västerås har sin egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för körkortsbehörighet till MC och personbil.
    Casper S
    Casper S: Jättetrevlig körskola med schyssta lärare med nära till halkbanan, dom lyckades Tillochmed få mig till körkort!

Angered City Trafikskola

Spadegatan 8, Angered
    Shabnam S
    Shabnam S: Jättebra trafikskola med duktiga och trevliga körlärare!