Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

1,059 recos
    Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Mikaela O
    Mikaela O: Jätte nöjd o bra förklarat. Gick därifrån men lite mer kunskap i bagaget

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Saffa A
    Saffa A: The course was informative and tescher was very capable and a joy to work with

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Kristina R
    Kristina R: Kursen var mycket bra och konkret. Det gavs manga tips och idéer samt tillfälle till personlig och professionell utveckl...

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Nathalie S
    Nathalie S: Superbra! Gick igenom det vesäntliga

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Håkan J
    Håkan J: En mycket duktig, kompetent och engagerad kursledare. Kursen levde väl upp till mina förväntningar.

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Marie J
    Marie J: Trevligt bemötande med en kunnig kursledare.

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Johanna T
    Johanna T: Väldigt bra kursledare som gjorde kursen intressant

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Susanne L
    Susanne L: Vi blev väl bemötta. Hela dagen var bra upplagd och lärorik.

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Abraham Z
    Abraham Z: Very knowledgable instructor and a very nice person. Although in the end he stopped instructing cars and focusing on mot...

Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlögatan 20, Västerås
    Hässlö trafikskola i Västerås har egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för kortkort, både för MC och personbil. Välkommen!
    Markus S
    Markus S: Så jäklar bra! Ses till våren Mvh:Skåne markus

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Tejas O
    Tejas O: Läraren var riktigt bra. Hennes namn är Kawtar. Högt rekommenderad. Nu har jag mitt körkort och tack vare Kawtar och slu...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Alma L
    Alma L: Pedagogisk, inspirerande lärare!

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Linn N
    Linn N: Väldigt trevligt bemötande, vilket gör det lätt att lära sig (ta körkort)

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Tobias L
    Tobias L: Grymt rolig och lärorik utbildning med tre stycken kunniga lärare

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Md Liaquat H
    Md Liaquat H: Hej, Det var bra tyckcte jag. Jag rekomendersar det.

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Edgar P
    Edgar P: Fantastisk personal och bra utrustning, går starkt att rekommendera

Järfälla Trafikskola AB

Ynglingavägen 1, Järfälla
    Ta körkort i Järfälla? Vi finns vid Jakobsbergs station och erbjuder allt från handledarutbildning till sista lektion före uppkörning! Välkommen!
    Kimberlee B
    Kimberlee B: Älskar denna trafikskola. Man får så bra bemötande och hjälp.

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Maria E
    Maria E: Bra utbildning. Fick svar på de frågor vi hade. Många tänkvärda saker som kom upp!

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Jean Paul M
    Jean Paul M: Jag fick fantastisk upplevelse med alla personal i Moderna Trafikskolan. Jag köpte en guld paket i början och sedan komp...

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Samuel J
    Samuel J: Fantastisk personal allihopa! Hjälpsamma och lugna, ett extra beröm till hasse Öberg som var min lärare. Supernöjd!

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, Sollentuna
    Kullens Trafikskola hjälper dig på ett effektivt sätt till körkort!
    Azadeh R
    Azadeh R: Handledarutbildningen hos Kullens trafikskola var intressant och givande.

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Felix A
    Felix A: Mycket hjälpsamma och trevliga

Nockeby Trafikskola

Arkitektvägen 4, Bromma
    Nockeby Trafikskola i Bromma erbjuder riskutbildningar, handledarkurser och givetvis teori och övningskörning för B-körkort både manuellt och med automat. Individuellt anpassade utbildningar!
    Samuel B
    Samuel B: Intressanta diskussioner men obehagligt videomaterial ibland

Bergmansgatans Trafikskola AB

Bergmansgatan 20, Mölndal
    Våra trafiklärare är kunniga och erfarna och vi skapar en kostnadseffektiv plan för din utbildning. Vi erbjuder utbildning för B och BE-körkort.
    Peter F
    Peter F: Den var mycket informativ och en trevlig presentation.

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Obi  E
    Obi  E: Bra utbildare, intressant, kunnig. Jag är nöjd