Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

1,261 recos
    Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Meryam K
    Meryam K: Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Din körskola i Hallunda och i Flemingsberg

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Hallunda och Flemingsberg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Artur L
    Artur L: Väldigt bra och pedagogisk introduktionskurs med engagerad instruktör!

Tingstads Trafikskola

Litteraturgatan 1, Hisings backa
    Välkommen till oss på Tingstads Trafikskola! Vi ger dig personligt och glatt bemötande när du ska ta ditt körkort.
    Christian G
    Christian G: Mycket trevligt bemötande. Varit hos en annan innan och det här var mycket bättre. Tiden gick fort och mycket skratt. Lä...

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Camilla O
    Camilla O: Jag är supernöjd! Upplägget var så bra - "undervisning" varvat med grupparbete. Kjell Berglund är en otrolig utbildare...

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Mikael F
    Mikael F: Uppdatering av Hetaarbetstillståndet

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Torbjörn N
    Torbjörn N: Hej, Detta var den bästa utbildning jag har gått I hela min karriär. Väldigt proffsigt fån början till slut.

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Victoria H
    Victoria H: Omtänksamma och hjälpsamma beskriver hela personalen. Jag hade Ivan som körlärare och han var lugn och trygg samt pedago...

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Andreas H
    Andreas H: Bra stöd och fixade ett bra upplägg för att ge de kunskaper som krävs.

Livrädda

Gruvfogdevägen 24, Åkersberga
    Utbildningar inom livräddning för både barn och vuxna! HLR, sjösäkerhet och första hjälpen. Välkommen!
    Åsa S
    Åsa S: Bra kurs med både teori och "hands on". Kan varmt rekommendera alla att gå HLR regelbundet. Pernilla Rosén är en mycket ...

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Blanka G
    Blanka G: Hade Jonas som trafiklärare, han var pedagogisk, tydlig och trygg! Rekommenderar!

Kullens Trafikskola

Sollentunavägen 162 B, Sollentuna
    Kullens Trafikskola hjälper dig på ett effektivt sätt till körkort!
    Elias W
    Elias W: Bästa trafikskolan i Stockholm. Super trevlig och kunnig personal.

My Driving Academy

Sveavägen 9, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Ulrika W
    Ulrika W: Handledarutbildning för körkort. Jag har blivit bra bemött. Jag hade inga förväntningar direkt innan. Men tyckte att ...

Nockeby Trafikskola

Arkitektvägen 4, Bromma
    Nockeby Trafikskola i Bromma erbjuder riskutbildningar, handledarkurser och givetvis teori och övningskörning för B-körkort både manuellt och med automat. Individuellt anpassade utbildningar!
    Fredriksson N
    Fredriksson N: Har ej startat än, men mycket trevlig och kunnig personal ! Med vänlig hälsning Sebastian

Riddarplatsens Trafikskola

Riddarplatsen 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Altinkaynak H
    Altinkaynak H: Det var jätte trevligt bemötande allt var perfekt tack för allt mvh Huseyin

Örebro Trafikskola

Storgatan 32, Örebro
    Körkortsutbildning på fler språk! Vi anpassar körning och teori efter dina behov, och alla är välkomna!
    Sahra A
    Sahra A: Bra bemötande Väldigt bra utbildning Sakkunnig handledare Intressant utbildning Jag lärde mig jätte mycket

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    Elin B
    Elin B: Superbra trafikskola. Köpte paket med 20 lektioner men jag använde inte alla så fick tillbaka pengarna för de jag inte a...

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, Skärholmen
    Vårbergs Trafikskola erbjuder utbildning till förarbevis med personbil efter elevens egna förutsättningar, antingen intensivt eller lugnare tempo för att matcha i vardagen. Prisvärt med erfarna lärare...
    Denis B
    Denis B: Besta skolan i stad och besta personal

Hässlö Trafikskola Västerås

Hässlögatan 20, Västerås
    Hässlö trafikskola i Västerås har egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för kortkort, både för MC och personbil. Välkommen!
    Viktor
    Viktor: Körde intensiv MC kurs på stora paketet. Hade Leif, Elin och Micke som var på som hökar och snabbt gav tips och trick...

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Ulrika N
    Ulrika N: Har gått handledarutbildning här, kan rekommenderas!

Nybrons Trafikskola AB

Västra Ågatan 16, Uppsala
    Ta körkort? Vi på Nybrons Trafikskola hjälper dig hela vägen från handledarutbildning till teori och uppkörning.
    Lena S
    Lena S: Jag köpte körlektioner,Blev bra bemött.Jätte trevlig proffsig personal som alltid välkomnade en.Jag förväntade ju mej et...

Aktiv Trafikskola

Doktor Sydowsgata 2, Göteborg
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Maria H
    Maria H: Vi är mycket nöjda med handledarkursen jag och sonen gick på.

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Henrik O
    Henrik O: Grymt bra trafikskola med engagerad personal.

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Maya N
    Maya N: Det var toppen! 👍🏻 Bra lärare, rekommenderar

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Anette J
    Anette J: Handledarutbildning. Det var väldigt bra. Väl utfört. Det är en väldigt bra och seriös körskolan.

Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Rademachergatan 18, Eskilstuna
    Vi på Axelssons trafikskola är en av Sveriges mest erfarna trafikskolor, oavsett om det gäller för bil, lastbil eller MC hjälper vi dig att snabbt och säkert ta körkort.
    Malin H
    Malin H: Trevligt bemötande och kunnig personal.