Topp 25 företag inom utbildningar

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, Stockholm
    Stockholm City Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resutat
    Daniel G
    Daniel G: Material itself was quite boring, but the instructor did the best he could to make it entertaining. He also really empha...

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Isabel H
    Isabel H: Mycket bra kurs. Duktig projektledare som var bra på att lära ut och fånga upp saker. Möjligen kunde man önskat lite mer...

Ringens Bilskola

Ringvägen 89, Stockholm
    Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga instruktörer med lång erfarenhet och kontinuerlig vidareutbildning för att säkerställa lyckade elevresultat.
    Miriam H
    Miriam H: Jag tyckte det var intressant och fick en att bli sugen på att ta körkort.

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Välkomna till M Gruppen!
    Henrik B
    Henrik B: Mycket bra introduktion till lederskap med både höjd och bredd.

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Ulf H
    Ulf H: Bra upplägg och bra lärare,bra lokaler.

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, Sundbyberg
    Tule Trafikskola i Sundbyberg erbjuder körkort för personbil, MC-kort, moped samt för utökad släpvagn. Antingen i flexibel, egen takt eller intensivutbildning med fastpris!
    Bo L
    Bo L: Lättsamt men ändå informativt. Bra material att ta med hem

Jarla Trafikskola

Valhallavägen 82, Stockholm
    Jarla trafikskola i Stockholm erbjuder pedagogisk förarutbildning med stort miljöfokus och nöjda kunder!
    Siri V
    Siri V: Väldigt proffsiga och otroligt snälla! Lärt mig extremt mycket! Älskar!

My Driving Academy

BRUNNSGATAN 13, Stockholm
    My Driving Academy är en modern trafikskola med hög kundnöjdhet, flexibilitet och stor kompetens i branschen.
    Mathilda S
    Mathilda S: Trevlig miljö och mötesplats, få medlemmar vilket gjorde det mer personligt och enklare att ta till sig allt och förstå.

Saltsjö Trafikskola

Västra Finnbodavägen 2, Nacka
    Saltsjö Trafikskola kommer att skräddarsy din utbildning utifrån just dina förutsättningar och kunskaper och få professionell hjälp att ta ditt B-körkort.
    Ruben Z
    Ruben Z: Intressant och lärorikt. Instruktören var rolig.

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, Stockholm
    Slussens Trafikskola har nu en ny passionerad regi, som med omtyckt personal hjälper eleverna till lyckade resultat och körkortet i hamn.
    Axel A
    Axel A: Jag tycker att Slussen har väldigt trevliga och kunniga körlärare. Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och när det k...

Hässlö Trafikskola Västerås

Pilotgatan 5, Västerås
    Hässlö trafikskola Västerås har sin egen halkbana och erbjuder både intensivkurs samt flexibla vardagslösningar för körkortsbehörighet till MC och personbil.
    Genia S
    Genia S: Riktigt bra lärare, ser ens personliga behov och bygger upp lektionerna så de passar därefter. Skulle rekommendera denna...

Forsbergs Trafikskola

YTTERBYVÄGEN 12, Kungälv
    Forsbergs Trafikskola i Kungälv hjälper sina elever till trygga förare med hög kompetens och professionellt bemötande.
    Magnus A
    Magnus A: Bra och tydligt budskap som förmedlades pedagogiskt

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, Bromma
    Välkommen till Alviks Trafikskola för att ta ditt B-körkort på manuell eller automat växellåda. Vi erbjuder även intensivkurser, handledarutbildning och riskettan på kvällstid.
    Katarina D
    Katarina D: Rekommenderar starkt denna bilskola. Från att inte ha kört bil till att ha kortet i handen på ca två månader. Proffsiga,...

Aktiv Trafikskola

Näverlursgatan 11, Västra frölunda
    Aktiv Trafikskola erbjuder förarutbildning till personbil, MC-kort, moped, taxiförarlegitimation samt intensivkurser.
    Milan P
    Milan P: Det var mycket informativ och roligt.

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, Göteborg
    Moderna Trafikskola är en modern trafikskola med undervisning på flera språk. Körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser för både personbil och MC
    Karthik R
    Karthik R: Wonderful driving school. Got essential tips on driving safely and eco-friendly. Wonderful tutors, great learning experi...

City Trafikskola i Västerås

Biskopsgatan 1, Västerås
    City Trafikskola i Västerås har körkortsutbildning för personbil, intensivkurs och handledarkurs för privatister, samtliga utbildningar går att genomföra på engelska.
    simon P
    simon P: Efter att ha tragglat en del i Uppsala testade jag den här skolan. På en vecka lärde jag mig otroligt mycket och nu har ...

N Trafikskola

Gamla Värmdövägen 6, Nacka
    N Trafikskola har funnits i Finntorp i 25 år och erbjuder förarutbildning för personbil med passionerad och engagerad personal med stort kundfokus.
    Lars V
    Lars V: Proffsig och personligt på samma gång. Utöver att körlektionerna var bra planerade och anpassade uppskattar jag servicen...

Din Körskola

Tomtbergavägen 2, Norsborg
    Din Körskola Norsborg är en personlig körskola som med professionella trafiklärare hjälper dig hela vägen till körkortet!
    Saima K
    Saima K: Tusen tack för allt hjälp. Ni är bäst👌👌👌.

Riddarplatsens Trafikskola

RIDDARPLATSEN 3, Järfälla
    Riddarplatsens Trafikskola skräddarsyr utbildningen till förarbevis för personbil efter kundens behov med visionen om hög kvalitet, effektivitet och god service.
    Hesam G
    Hesam G: supet nöjd..mycket kunnig proffs och trevlig lärare..rekomenderas starkt

EnneagramCenter

Sigtunagatan 16, Stockholm
    Marianne W
    Marianne W: Jag fick ett mycket professionellt och vänligt bemötande som väl levde upp till mina förväntningar.

Utgårds Trafikskola

Riksdalersgatan 15, Göteborg
    Vi på Utgårds trafikskola hjälper dig på din väg till körkort. Vi är anslutna till Sveriges Trafikskolors Riksförbund vilket garanterar dig en kvalitetssäkrad utbildning. Välkommen!
    Vainio V
    Vainio V: Tyckte kursen var mycket bra och väldigt givande.

Dahlbergs Bilskola

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Dahlbergs bilskola utbildar förare för B-körkort med introduktionskurs för handledarskap, riskettan samt teorikurser i grupp alternativt individuellt.
    Marie
    Marie: Min upplevelse har varit jättebra! Jag kan verkligen rekommendera Dahlbergs bilskola. Stort tack till Erik som hjälpte m...

Durgés Trafikskola

Chalmersgatan 31, Göteborg
    Durgés Trafikskola är Göteborgs äldsta trafikskola, specialiserade på utbildning och fortbildning för B-behörighet.
    Emma R
    Emma R: Min upplevelse från Durgés är riktigt bra. Bra bil och väldigt kunniga lärare.

Helenelunds Trafikskola

Stupvägen 1, Sollentuna
    Helenelunds Trafikskola erbjuder samtliga tjänster för behörighet till personbil. Riskutbildningarna, handledarkurser, intensivutbildning eller flexibelt i egen takt.
    Emelie L
    Emelie L: Från första telefonsamtalet med Helenelunds Trafikskola, så fick jag tydlig information. Jag erbjöds snabbt körlektioner...

Dalens Trafikskola

Sofielundsvägen 12-14, Enskededalen
    På Dalens Trafikskola i Stockholm erbjuds MC-kort, personbil samt moped utbildningar. Prisvärt, effektivt och med trygg personal och coachning.
    Pontus T
    Pontus T: Trevliga och hjälpsamma lärare som vill ditt eget bästa! Jim, som jag hade som lärare, hjälpte mig få koll på det ja...