Läs vad 284 kunder tycker om HLR Proffsen 2

• 2021-01-25
    Mycket positiv. Proffsig och pedagogisk utbildning. Förbereda och trevliga konsulter.
  • 2021-01-21
    Vi tackar er jätte mycket allt gick perfekt.
  • 2021-01-21
    Vi är mycket nöjda med den utbildningen som vi beställde genom HLR Proffsen. Vår utbildare var mycket lugn, metodisk och genomförde utbildningen på ett mycket professionellt sätt. Vi rekommenderar dem varmt!
    HLR utbildning. Supertrevlig och pedagogisk instruktör. Alla var väldigt nöjda
  • 2021-01-21
    Vi fick en superbra utbildning och detta kommer vi ha med oss länge.
  • 2020-12-18
    Vi är mycket nöjda med Markus och hans genomförande av kursen!
  • 2020-12-07
    HLR vid 3 tillfällen på vårt kontor med våra medarbetare. Mycket bra planering, utförande och uppfyllde våra förväntningar.
    Möjligtvis att det kändes lite märkligt under rådande omständigheter.
  • 2020-11-30
    Utbildning i HLR med första hjälpen och hjärtstartare på distans.
    Trevlig försäljare och utbildare som har ett proffsigt bemötande även i dessa tuffa tider när man hela tiden tvekar om det är ok att ha en sån här utbildning (före distansutbildningen).
    Förväntningarna är väl som alltid med en utbildning, ska ge något tillbaka.
    Vi har alla samma uppfattning om utbildningen, den var väldigt bra, utbildaren var pedagogisk och repeterade flera moment. Så av dem förutsättningar som fanns ger vi fem plus av fem möjliga.
    skrev om HLR Proffsen
  • 2020-11-27
    Vi köpte tjänsten 2timmars kurs HLR.
    Mycket proffsigt framförande av handledaren Anton. Vi fick genomföra flertal fysiska upprepningövningar som satte sig verkligen. Det vi hade önskat av kursen blev införlivat.
  • 2020-11-26
    HLR utbildning
    Utmärkt bemött
    Ja, de levde upp till förväntningar
    Nöjd med upplevelsen
  • 2020-10-23
    Köpt HLR-utbildning inkl. användning av hjärtstartare
    Tydlig, duktig pedagogisk instruktör.
    Bra omfattning på utbildningen.
  • 2020-10-23
    Proffsig och lugn HLR-utbildning.
  • 2020-10-21
    Bra utbildning och en trevlig personal. Gick igenom mycket och höll tiden.
  • 2020-10-16
    Hjärt- och lungräddning

Trevliga och samarbetsviliga.

Vi köpte en tjänst för hela personalen, hade högaförväntningar som även infriades.

Vi är väldigt nöjda.
    skrev om HLR Proffsen
  • 2020-10-12
    Vi köpte utbildningen Hjärt- och lungräddning med Första Hjälpen. De har alltid ett proffsigt bemötande och det ger ett seriöst intryck. Grabbarna och tjejerna är serviceinriktade och väldigt omtänksamma. Vi har anlitat oss av dem förut och varit helnöjda med dem så vi räknade med att att det skulle bli väldigt bra den här gången också, och det blev det. De har bra kunskaper och rätt material för det de lär ut, de får med sig eleverna.
  • 2020-10-12
    Proffsiga instruktörer, mycket lärorikt
  • 2020-10-09
    Väl utfört.
    Väldigt intressant.
    Super bra instruktörer alla på företaget är nöjda.
    Vi köpte HLR-utbildning.
    Motsvarade förväntningarna, proffsig utbildare.
  • 2020-10-08
    HLR-utbildning på plats. Utbildaren var vältalig och lugn. Allt flöt på väldigt smidigt!
  • 2020-10-08
    Mycket informativ kurs och vi lärde oss mycket. Mkt bra lärare.
  • 2020-10-07
    Mycket lärorikt. Duktig föreläsare som engagerade samtliga medarbetare.
    Proffsig genomförd utbildning!
    Trevligt bemötande och bra upplägg
    Vi återkommer nästa gång vi behöver förnya våra kunskaper inom HLR
  • 2020-10-07
    Beställde en vuxen HLR-utbildning med hjärtstartare till företaget. Blev bemött mycket trevligt. Förväntade mig att få en övergripande kunskap och förståelse för HLR och det tycker jag att de uppfyllde på ett mycket bra sätt.
    Rekommenderar gärna HLR Proffsen.
  • 2020-09-29
    Vi köpte en HLR utbildning för 12 personer. Företaget kändes serviceminded och hörde av sig flera gånger innan med information mm.
    Kursen va i sin helhet bra.
  • 2020-09-25
    Köpte HLR utbildnings
    Trevlig och proffsig instruktör
    Rekommenderas
  • 2020-09-22
    Proffsigt och engagerat! Edvin var otroligt duktig och lärde ut på ett bra sätt.
  • 2020-09-21
    Den person som höll i informationen gjorde det på ett föredömligt sett.
    Hans engagemang under hela kursen var mycket bra.
  • 2020-09-18
    HLR-kurs + första hjälpen, inklusive hjärtstartare.
    Fick bra hjälp med att boka och bra genomfört.
    Kursen levde upp till våra förväntningar
  • 2020-09-03
    Väldigt duktig instruktör som på ett pedagogiskt och genomtänkt sätt utförde utbildningen. vi var väldigt nöjda och det var en mycket bra upplevelse.

vi köpte HLR utbildning samt genomgång av hjärtstartare som vi nu valt att hyra.
  • 2020-09-01
    Vi köpte hjärtstartare samt HLR utbildning för samtliga anställd.
    Bra lärare på utbildningen.

Vår första kontakt/säljare var lite påstridig och stötte på en del men ändå förstående. Vi kunde väl egentligen valt vem som helst men upplägget totalt var bra och bekymmersfritt. Priser var i paritet med övriga aktörer.
  • 2020-08-26
    HLR-utbildning för vuxna och barn.
    Utmärkt kontakt med företaget i varje kontakt från bokning av utbildningen till genomförande av utbildning.
    Hade fått rekommendationer och företaget levde upp till våra förväntningar. Bra att kunna genomföra utbildningen på ett sätt så att personalen känner sig säker nu när det finns rekommendationer från Folkhälsomyndigheten som ska följas.
    Jag och övriga har bara positivt att säga om utbildningen.
  • 2020-03-16
    Vi är 7 st som fick en utbildning på dockor samt hjärtstartaren som vi hyr av er, bra och effektiv utbildning.
  • 2020-03-13
    HLR utbildning, 2 tim
    Mycket bra bemötande
    Professionellt och personligt genomförande (Edvin)
  • 2020-03-10
    Proffesionellt rakt igenom. Duktig instruktör
  • 2020-03-10
    De är väldigt pålästa och professionella och kunde anpassa HLR-utbildningen utifrån vårt behov.
  • 2020-03-09
    HLR-proffsen är mycket trevliga. Kursledarna är kompetenta och pedagogiska. Vi har anlitat dem förut.
  • 2020-03-04
    Vi köpte kurs i hjärt/lungräddning samt hyra av hjärtstartare.
    Bemötandet var mycket bra med kunniga personer och ett allmänt trevligt intryck.
    Vi hade förväntningar att lära oss HLR samt hur hjärtstartaren fungerar.
    Kursen var Mycket Bra och överträffade våra förväntningar med en väldigt duktig och kunnig kursledare. Kursen innefattade även andra delar som att se olika sjukdomssymtom samt första hjälpen i olika situationer.
    Alla som var med (ca10 personer) var mycket nöjda och jag har redan rekommenderat er till flera av våra branschkollegor och kunder.
    TACK FÖR EN MYCKET BRA OCH NYTTIG KURS !

Vänliga hälsningar

Lennart Karlsson
    Belimo AB
  • 2020-03-02
    Hjärt och lungräddning kurs.

Jättebra bemötande och pedagogisk kurs.
  • 2020-02-28
    Vi köpte en HLR-kurs (2h) och bemöttes med proffsighet och på ett mycket trevligt sätt. Utbildaren var informativ och effektiv. Vi fick en bra helhet likväl som detaljer.
  • 2020-02-27
    Hjärt- och lungräddning och info hjärtstarter utbildning för anställda.
    Bemötandet var trevligt, lyhörd och proffsigt
    Levde upp till våra förväntningar samt fick en bra uppdatering och nya kunskaper adderades till.

Alla tyckte att det varit en givande utbildning.
  • 2020-02-26
    Köpte kursen "Vuxen HLR med hjärtstartare.
    Kursen utfördes på ett väldigt professionellt sätt av kunnig personal.
  • 2020-02-25
    Det var lagom tempo. Lyssnade av gruppen. Tydligt. Upprepade konstant instruktioner vilket gjorde att det satte sig. Förväntningarna uppfylldes. Rekommenderas gärna.
  • 2020-02-25
    Vi har haft en HLR kurs för våra anställda.

Mycket trevlig och kunnig insruktör som visade hur vi skulle göra, och där alla fick prova på längre pass med HLR.

Fick veta och prova och lära mer än vi förväntade.

Totalt var alla som deltog över förväntan nöjda med upplevelsen.
  • 2020-02-25
    Genomgång av Vuxen HLR med hjärtstartare. Mycket snabb återkoppling av företaget efter intresseanmälan för kurs. Kursledaren var mycket pedagogisk, lugn och säker vid genomgången upplevde vi. Duktig på att svara på våra frågor, helt igenom bra genomgång, nyttigt att få se och lyssna på en hjärtstartare.
  • 2020-02-25
    Vi ville ha en kurs i HLR eftersom vi har många kunder som kommer till oss och det känns bra att även kunna hantera HLR privat. Även om man inte blir proffs är det bra om alla på arbetsplatsen har hört talas om vad man kan och bör göra.
    VI fick en två-timmars mycket bra utbildning med teori och praktik blandat. Instruktören skötte sig utmärkt.
  • 2020-02-25
    HLR Proffsen levde mer än väl upp till förväntningarna. Vi är jättenöjda.
  • 2020-02-24
    Vi hade en HLR-utbildning på jobbet med HLR Proffsen. Några av oss hade gått utbildning för ett och ett halvt år sedan och för några var det väldigt länge sedan. Man inser hur viktigt det är att uppdatera sina kunskaper regelbundet och öva, då man lätt glömmer efter ett tag. Instruktören var kunnig och proffsig och vi är väldigt nöjda med utbildningen.
  • 2020-02-21
    Mycket proffsigt förberett. Instruktören gav ett mycket sympatiskt och ödmjukt intryck och var metodisk i genomförande av utbildningen på plats
  • 2020-02-19
    HLR-utbildingen för personalen var mycket bra. Bra och proffsigt bemötande vid bokning, flexibla. Kunde på ett bra sätt instruera och förklara orsaker på varför det var viktigt att göra rätt. Lagom takt och ett bra upplägg på det hela. Både vad det gällde HLR, stopp i luftvägar samt hjärtstatare. Så på det hela mycket bra med allt. Om jag ska säga något negativt så var det lite svårt att höra rösten tydligt på hjärtstartaren men den var annars väldigt lätt att använda. Mvh Yvonne
  • 2020-02-17
    Intressant och proffsig HLR utbildning