HLR Proffsen

Drottninggatan 17, 591 30 Motala — Visa karta

Välkommen till HLR Proffsen!

10.000 människor drabbas i Sverige av plötsligt hjärtstopp. Att snabbt kunna hjälpa kan vara avgörande och rätt kunskaper ökar chansen för överlevnad enormt.

Vi på HLR Proffsen ser till att hjärtsäkra din verksamhet. Hos oss kan du välja mellan att hyra eller köpa hjärtstartare. De utbildningar vi erbjuder är bland annat Hjärt-och lungräddning med hjärtstartare, hjärt- och lungräddning för barn, första hjälpen och brandutbildning men vi säljer även utrustning i form av väggfästen, bärväskor och diverse första hjälpen-material. Utbildningarna är till för dig oavsett om du är privatperson eller företag och med våra nätverk är vi rikstäckande.

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på HLR Proffsen för mer information om våra utbildningar eller besök vår hemsida.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 261 kunder tycker om HLR Proffsen

• 2020-09-29

Rosanna A skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR utbildning för 12 personer. Företaget kändes serviceminded och hörde av sig flera gånger innan med information mm.
    Kursen va i sin helhet bra. Läs mer
  • 2020-09-25

Maurizio B skrev om HLR Proffsen
    Köpte HLR utbildnings
    Trevlig och proffsig instruktör
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-09-22

Louise H skrev om HLR Proffsen
    Proffsigt och engagerat! Edvin var otroligt duktig och lärde ut på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-09-21

Lennart S skrev om HLR Proffsen
    Den person som höll i informationen gjorde det på ett föredömligt sett.
    Hans engagemang under hela kursen var mycket bra. Läs mer
  • 2020-09-18

Björn P skrev om HLR Proffsen
    HLR-kurs + första hjälpen, inklusive hjärtstartare.
    Fick bra hjälp med att boka och bra genomfört.
    Kursen levde upp till våra förväntningar Läs mer
  • 2020-09-03

Linda A skrev om HLR Proffsen
    Väldigt duktig instruktör som på ett pedagogiskt och genomtänkt sätt utförde utbildningen. vi var väldigt nöjda och det var en mycket bra upplevelse.

vi köpte HLR utbildning samt genomgång av hjärtstartare som vi nu valt att hyra. Läs mer
  • 2020-09-01

Niclas G skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte hjärtstartare samt HLR utbildning för samtliga anställd.
    Bra lärare på utbildningen.

Vår första kontakt/säljare var lite påstridig och stötte på en del men ändå förstående. Vi kunde väl egentligen valt vem som helst men upplägget totalt var bra och bekymmersfritt. Priser var i paritet med övriga aktörer. Läs mer
  • 2020-08-26

Margareta L skrev om HLR Proffsen
    HLR-utbildning för vuxna och barn.
    Utmärkt kontakt med företaget i varje kontakt från bokning av utbildningen till genomförande av utbildning.
    Hade fått rekommendationer och företaget levde upp till våra förväntningar. Bra att kunna genomföra utbildningen på ett sätt så att personalen känner sig säker nu när det finns rekommendationer från Folkhälsomyndigheten som ska följas.
    Jag och övriga har bara positivt att säga om utbildningen. Läs mer
  • 2020-03-16

Tomas F skrev om HLR Proffsen
    Vi är 7 st som fick en utbildning på dockor samt hjärtstartaren som vi hyr av er, bra och effektiv utbildning. Läs mer
  • 2020-03-13

Henrik Z skrev om HLR Proffsen
    Proffesionellt rakt igenom. Duktig instruktör Läs mer
  • 2020-03-10

Cecilia C skrev om HLR Proffsen
    De är väldigt pålästa och professionella och kunde anpassa HLR-utbildningen utifrån vårt behov. Läs mer
  • 2020-03-09

Anki M skrev om HLR Proffsen
    HLR-proffsen är mycket trevliga. Kursledarna är kompetenta och pedagogiska. Vi har anlitat dem förut. Läs mer
  • 2020-03-04

Lennart K skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte kurs i hjärt/lungräddning samt hyra av hjärtstartare.
    Bemötandet var mycket bra med kunniga personer och ett allmänt trevligt intryck.
    Vi hade förväntningar att lära oss HLR samt hur hjärtstartaren fungerar.
    Kursen var Mycket Bra och överträffade våra förväntningar med en väldigt duktig och kunnig kursledare. Kursen innefattade även andra delar som att se olika sjukdomssymtom samt första hjälpen i olika situationer.
    Alla som var med (ca10 personer) var mycket nöjda och jag har redan rekommenderat er till flera av våra branschkollegor och kunder.
    TACK FÖR EN MYCKET BRA OCH NYTTIG KURS !

Vänliga hälsningar

Lennart Karlsson
    Belimo AB Läs mer
  • 2020-03-02

Charlotte E skrev om HLR Proffsen
    Hjärt och lungräddning kurs.

Jättebra bemötande och pedagogisk kurs. Läs mer
  • 2020-02-28

Lena Ö skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR-kurs (2h) och bemöttes med proffsighet och på ett mycket trevligt sätt. Utbildaren var informativ och effektiv. Vi fick en bra helhet likväl som detaljer. Läs mer
  • 2020-02-27

Cecilia M skrev om HLR Proffsen
    Hjärt- och lungräddning och info hjärtstarter utbildning för anställda.
    Bemötandet var trevligt, lyhörd och proffsigt
    Levde upp till våra förväntningar samt fick en bra uppdatering och nya kunskaper adderades till.

Alla tyckte att det varit en givande utbildning. Läs mer
  • 2020-02-26

Christopher H skrev om HLR Proffsen
    Köpte kursen "Vuxen HLR med hjärtstartare.
    Kursen utfördes på ett väldigt professionellt sätt av kunnig personal. Läs mer

Marie O skrev om HLR Proffsen
    Det var lagom tempo. Lyssnade av gruppen. Tydligt. Upprepade konstant instruktioner vilket gjorde att det satte sig. Förväntningarna uppfylldes. Rekommenderas gärna. Läs mer
  • David A

2020-02-25

David A skrev om HLR Proffsen
    Vi har haft en HLR kurs för våra anställda.

Mycket trevlig och kunnig insruktör som visade hur vi skulle göra, och där alla fick prova på längre pass med HLR.

Fick veta och prova och lära mer än vi förväntade.

Totalt var alla som deltog över förväntan nöjda med upplevelsen. Läs mer

Marianne M skrev om HLR Proffsen
    Genomgång av Vuxen HLR med hjärtstartare. Mycket snabb återkoppling av företaget efter intresseanmälan för kurs. Kursledaren var mycket pedagogisk, lugn och säker vid genomgången upplevde vi. Duktig på att svara på våra frågor, helt igenom bra genomgång, nyttigt att få se och lyssna på en hjärtstartare. Läs mer

Lena A skrev om HLR Proffsen
    Vi ville ha en kurs i HLR eftersom vi har många kunder som kommer till oss och det känns bra att även kunna hantera HLR privat. Även om man inte blir proffs är det bra om alla på arbetsplatsen har hört talas om vad man kan och bör göra.
    VI fick en två-timmars mycket bra utbildning med teori och praktik blandat. Instruktören skötte sig utmärkt. Läs mer

Helena L skrev om HLR Proffsen
    HLR Proffsen levde mer än väl upp till förväntningarna. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-02-24

Sofia B skrev om HLR Proffsen
    Vi hade en HLR-utbildning på jobbet med HLR Proffsen. Några av oss hade gått utbildning för ett och ett halvt år sedan och för några var det väldigt länge sedan. Man inser hur viktigt det är att uppdatera sina kunskaper regelbundet och öva, då man lätt glömmer efter ett tag. Instruktören var kunnig och proffsig och vi är väldigt nöjda med utbildningen. Läs mer
  • 2020-02-21

Christian V skrev om HLR Proffsen
    Mycket proffsigt förberett. Instruktören gav ett mycket sympatiskt och ödmjukt intryck och var metodisk i genomförande av utbildningen på plats Läs mer
  • 2020-02-19

Yvonne S skrev om HLR Proffsen
    HLR-utbildingen för personalen var mycket bra. Bra och proffsigt bemötande vid bokning, flexibla. Kunde på ett bra sätt instruera och förklara orsaker på varför det var viktigt att göra rätt. Lagom takt och ett bra upplägg på det hela. Både vad det gällde HLR, stopp i luftvägar samt hjärtstatare. Så på det hela mycket bra med allt. Om jag ska säga något negativt så var det lite svårt att höra rösten tydligt på hjärtstartaren men den var annars väldigt lätt att använda. Mvh Yvonne Läs mer
  • 2020-02-17

Linda L skrev om HLR Proffsen
    Intressant och proffsig HLR utbildning Läs mer
  • 2020-02-17

Nina L skrev om HLR Proffsen
    HLR kurs, mycket bra och duktig instruktör med bra pedagogik Läs mer

Maria B skrev om HLR Proffsen
    Det Var kanon! Marcus var jättebra! Läs mer

Johan J skrev om HLR Proffsen
    Vi hade utbildning i HLR och hjärtstartare. Utbildaren var mycket duktig och noggrann. Bra moment med både praktik och teori.
    Kan varmt rekommendera HLR Proffsen! Läs mer

Nathalie M skrev om HLR Proffsen
    Vi hade för andra året i rad utbildning för ett tjugotal medarbetare i HLR, luftvägsstopp och hjärtstartare. Väldigt pedagogisk och kunnig instruktör som kunde svara på alla våra frågor. Bra blandning mellan teori och praktik samt att vi fick öva under hela passet. Läs mer
  • 2020-02-07

Dennis H skrev om HLR Proffsen
    HLR-urbildning vid två tillfällen för ca 12-16personer. Läs mer
  • 2020-02-07

Britt S skrev om HLR Proffsen
    Hjärt- lungräddning med hjärtstartare.
    Vi upplevde instruktären som väldigt proffsig
    Vi kommer att boka utbildningar via HLR Proffsen även i fortsättningen. Läs mer
  • 2020-02-06

Catarina B skrev om HLR Proffsen
    Mycket bra instruktör. Lugn och saklig. Läs mer

Stefan S skrev om HLR Proffsen
    Väldigt proffsig och kunnig instruktör. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Örjan B skrev om HLR Proffsen
    Den praktiska utbildningen med övningar var mycket bra. Dock var den teoretiska genomgången väldigt omfattande och det hade varit bra att få med sig ett kompendium med de blad som visades så man kan repetera själv i efterhand samt ha tillgängligt om en situation uppstår. Det är ju tyvärr inte möjligt att komma ihåg allt man tittat snabbt på en gång. Läs mer

Torben B skrev om HLR Proffsen
    2-tim utb HLR. Bra bemötande, seriöst. Läs mer

Niklas A skrev om HLR Proffsen
    VI köpte en 2h lång utbildning i HLR samt förevisning av hjärtstartare. Killen som var här var både kunnig och trevlig. INget att klaga på och våra anställda är mkt nöjda Läs mer

Lisa T skrev om HLR Proffsen
    Kanon helhetsupplevelse! Trevliga från första kontakt och levererade en pedagogisk och viktig utbildning. Läs mer

Annika S skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en kurs HLR med första hjälpen.
    Väldigt proffsigt och bra kurs, hela konceptet.
    Och kursledaren var lugn, pratade tydligt och var väldigt bra.
    Kommer garanterat rekommendera er till andra. Läs mer

Marie G skrev om HLR Proffsen
    Vi hade 2 timmars HLR utbildnig med Edvin. En väldigt bra och informativ utbildning och Edvin var en superbra instruktör! Läs mer
  • 2020-01-27

Johan S skrev om HLR Proffsen
    HLR kurs
    Mycket bra bemötande och kompetens Läs mer
  • 2020-01-20

Maria T skrev om HLR Proffsen
    Bra HLR-utbildning med proffsig personal! Läs mer
  • 2020-01-20

Kristina F skrev om HLR Proffsen
    HLR + Första hjälpen kurs. Vi tyckte den uppfyllda våra önskemål. Läs mer
  • 2020-01-18

Ola L skrev om HLR Proffsen
    HLR plus första hjälpen 12,30-16,00.
    Mycket bra.
    Bättre än väntat.
    Mycket bra! Läs mer
  • 2020-01-17

Harriet P skrev om HLR Proffsen
    Hjärt lungräddning.

tydlig duktig kille som hade kursen. Läs mer
  • 2020-01-17

Patric H skrev om HLR Proffsen
    Gick HLR-utbildningen i januari 2020. Proffsig och bra utbildning med en väldigt trevlig och kunnig instruktör. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-01-16

Jenny S skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte både HLR samt brandutbildning. HLR var riktigt bra. Lättförståeligt, "anekdoter" från verkliga händelser vilket alltid gör det mer intressant. Bra kursledare.
    Det hade varit bra och intressant att gör brandövningar praktiskt men svårt då vi var en väldigt stor grupp. Dock var den teoretiska utbildningen jättebra med en mycket bra kursledare. Läs mer
  • 2020-01-10

Peter S skrev om HLR Proffsen
    Jättebra!
    Uppfyllde förväntningarna och vi känner oss tryggare Läs mer
  • 2020-01-08

Irena J skrev om HLR Proffsen
    Personalen på Rudolf Steinerskolan tyckte att utbildningen var mycket pedagogisk upplagd, bra utbildare och mycket givande övningar. Tack så mycket. Läs mer

Drottninggatan 17, 591 30 Motala