HLR Proffsen

Drottninggatan 17, 591 30 Motala — Visa karta

Välkommen till HLR Proffsen!

10.000 människor drabbas i Sverige av plötsligt hjärtstopp. Att snabbt kunna hjälpa kan vara avgörande och rätt kunskaper ökar chansen för överlevnad enormt.

Vi på HLR Proffsen ser till att hjärtsäkra din verksamhet. Hos oss kan du välja mellan att hyra eller köpa hjärtstartare. De utbildningar vi erbjuder är bland annat Hjärt-och lungräddning med hjärtstartare, hjärt- och lungräddning för barn, första hjälpen och brandutbildning men vi säljer även utrustning i form av väggfästen, bärväskor och diverse första hjälpen-material. Utbildningarna är till för dig oavsett om du är privatperson eller företag och med våra nätverk är vi rikstäckande.

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på HLR Proffsen för mer information om våra utbildningar eller besök vår hemsida.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 173 kunder tycker om HLR Proffsen

• 2019-10-18

Anna-Lena W skrev om HLR Proffsen
    HLR kurs. De var de som ringde och frågade oss om vi var intresserade. Fick ihop ett gäng som ville genomföra kursen. De var väldigt trevliga och proffsiga.
    Ja, han som kom och höll i kursen var bra och kunde sin sak. Nyttigt att ha gått igenom kursen.
    Väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-10-11

Henrik P skrev om HLR Proffsen
    HLR utbildning.
    Jättenöjd med bemötande, utbildning, och kvalité Läs mer

Madeleine E skrev om HLR Proffsen
    Första hjälpen med HLR. Mycket proffsig utbildare och alla som gick utbildningen var nöjda. Läs mer

Göran N skrev om HLR Proffsen

Emma J skrev om HLR Proffsen
    Jättebra utbildning i HLR med mycket övningar! Läs mer
  • 2019-10-07

Gunnar S skrev om HLR Proffsen
    HLR kurs som kursen är obligatorisk för vår personal. Alla deltagare är mycket nöjda med kursen som genomfördes mycket professionellt. Läs mer
  • Suzanne F

2019-10-04

Suzanne F skrev om HLR Proffsen
    Vi anlitade Mattias och var mycket nöjda! Han var rak och korrekt och gjorde det enkelt at ta till sig kursen. Läs mer
  • 2019-10-04

Dick L skrev om HLR Proffsen
    Vi upplevde denna utbildning som mycket givande och trevlig. Alla vi på företaget är nu bättre förberedda om vi hamnar i en situation där vi behöver hjälpa någon medmänniska. Vi är redo! Läs mer
  • 2019-10-03

Babak G skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR utbildning.
    Mycket bra och trevlig utbildning Läs mer

Gisela A skrev om HLR Proffsen
    bra bemött , utbildningen var över förväntan .
    mycket bra utbildare Läs mer

Jenny G skrev om HLR Proffsen
    Vi fick en bra och intressant kurs i HLR med en trevlig och kunnig instruktör - Mycket uppskattat Läs mer

Stefan G skrev om HLR Proffsen
    Bra genomgång 👍trevlig personal vl är mycket nöjda mvh Gullbergs sten och fasadvård AB Läs mer
  • 2019-09-27

Roger Ö skrev om HLR Proffsen
    Hjärtstartarutbildning och HLR.

Utbildningen var väldigt rakt på, inga krångligheter. Man fattade allting och fick en känsla av att om någonting kommer hända så vet jag vad jag ska göra. Utan tvekan. Alla 12 som deltog var väldigt nöjda!

Vi bokade denna 8 månader i förväg och allting med bokning fungerade bra. Vi uppskattar att vi fick mejl några dagar innan för att påminna om utbildningen. Läs mer
  • 2019-09-27

Danijella P skrev om HLR Proffsen
    Vi hade barn-HLR igår. Jim var oerhört pedagogisk och duktig på att lära ut. Superbra utbildning. Jag och alla pedagoger är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-09-26

Ben V skrev om HLR Proffsen
    Jättebra kurs. Bra uppläg och lärorikt Läs mer
  • 2019-09-25

Ingela J skrev om HLR Proffsen
    HLR kurs för alla anställda.
    Bra information och Kontakt med HLR proffsen.
    Duktig lärare.
    Personalen upplevde att de fick en bra genomgång/övning på vad som är viktigt. Läs mer
  • 2019-09-24

Sebastian E skrev om HLR Proffsen
    Bra utbildare, pedagogisk och såg till att ingen fråga lämnades obesvarad. Bara positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-23

Carina A skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR-utbildning av HLR Proffsen. De var mycket lyhörda för vad vi förväntade oss av dem och instruktören var duktig och gjorde sitt jobb med stor inlevelse. Han var även duktig på att besvara våra frågor. Vi är väldigt nöjda med HLR Proffsen! Läs mer
  • 2019-09-20

Paulina J skrev om HLR Proffsen
    Beställt HLR utbildning till alla anställda på företaget. Gick utmärkt att vara i vårt konferansrum och upplägg med 2 grupper om 16 personer i varje grupp/per dag, funkade kanon.

Ludwig som var vår instruktör höll ett bra upplägg på kursen och man tappade inte fokus, vilket är viktigt.

HLR-proffsen är lättsamma att arbeta med och kommer definitvt att arbeta med dem i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-16

Therese J skrev om HLR Proffsen
    HLR
    Kursen var mycket uppskattad och det var tidseffektivt,
    vi hann även att få svar på våra funderingar. Läs mer

Mona T skrev om HLR Proffsen
    Vi lärde oss HLR, kompressioner, utandning, luftvägstopp, hjärtstartare mm
    Företaget följde upp innan med telefonsamtal och mejl för att planera kursen. sms bekräftelse samma dag för tidpunkt när han skulle anlända. Vi lärde oss alla det vi hade förväntningar på.
    Kursledaren var trevlig, artig, tålmodig och mycket professionell. Vi är supernöjda. Läs mer

Maria S skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR-utbildning. Har blivit jättefint bemötta hela vägen och utbildningen var proffsig. Läs mer

Mats B skrev om HLR Proffsen
    Tjänst: Första Hjälpen med Hjärt- och lungräddning samt genomgång av hjärtstartare.
    Kursledaren Marcus var klar, tydlig och pedagogisk med ett mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna jag har är väl att jag förhoppningsvis ska kunna klara av ett skarpt läge och det tror och vet jag att förutsättningarna för detta är mycket mycket bättre.
    Bra kombination av praktik och teori. Läs mer
  • 2019-09-11

Agneta O skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en utbildning i HLR.
    Jätte duktig kille som kom (kommer inte ihåg namnet).
    Förväntningarna blev uppfyllda och vi var jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-09-11

Alva W skrev om HLR Proffsen
    Trevliga instruktörer, hade svar på alla frågor och gjorde ne kurs som personalen var halvtaggade på till en rolig kurs för alla, som snackades om under luncherna! Tumme upp! Läs mer
  • 2019-09-09

Lena N skrev om HLR Proffsen
    Bra upplägg med både en praktisk och teoretisk del. Utbildaren var väldigt kunnig och delade med sig på ett bra och pedagogiskt sätt. Läs mer
  • 2019-09-03

Fredrik N skrev om HLR Proffsen
    Pedagogisk genomgång som genomfördes med bravur av instruktören (Edvin). Läs mer
  • 2019-09-03

Annika S skrev om HLR Proffsen
    Vi har haft en brandutbildning med HLR proffsen igår, vi upplever att vi har blivit professionellt men samtidigt personligt bra bemötta. våra förväntningar på kursen har blivit bemötta och vi är på det hela mycket nöjda, de flesta har fått sig en tankeställare, pratar utrymningsvägar hemma och uppdaterat sig på brandvarna bara på en dag, resultat över förväntan alltså. Läs mer
  • 2019-08-30

Karin J skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte utbildning HLR
    Vi blev vänligt bemötta
    Vi ville ha en uppdatering i HLR och HLR Proffsen levde verkligen upp till detta
    Sammanfattningsvis så fick vi bra tid att öva och alla våra medarbetare var nöjda. Läs mer
  • 2019-08-30

Per H skrev om HLR Proffsen
    Trevlig och kunnig instruktör. Alla fick öva riktigt mycket på HLR. Nu sitter det! Läs mer
  • 2019-08-26

My C skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR utbildning som utfördes på vårt jobb.
    Edvin hade sin först utbildning och han utförde den galant. Han var lugn, tydlig och kunnig.
    Vi förväntade oss en ordentlig genomgång med praktiska övningar och det var det vi fick.
    Det känns väldigt bra att vi gjort detta.
    Tack! Läs mer
  • 2019-08-26

Eva G skrev om HLR Proffsen
    -Vi köpte en " Vuxen HLR med hjärtstartare".
    -Företaget har varit mycket positiva att ha att köra med.
    -Att alla skulle få prova på HLR samt hjärtstartaren. Alla fick en varsin "docka" att öva på vilket var mycket bra och att det fanns lampor som visade om man gjorde rätt. Däremot tycker jag att alla ska prova att hjärtstartaren. Vi fick frågan om vi ville men ingen ville här tycker jag inte det skall vara en fråga utan alla skall bara prova på det. Hinner inte alla så ta så många man hinner. Vi hade mycket tid över så för oss hade det fungerat.
    -Överlag tycker jag och även personalen att det var bra utbildning. Läs mer

Thomas C skrev om HLR Proffsen
    Brandutbildning

Bra allmän info om bränder och hur de kan uppstå. Läs mer

Filip S skrev om HLR Proffsen
    HLR-Utbildning med genomgång av hjärtstartare.
    Mycket bra bemötande, proffsig utbildning, bra struktur även fast det var många personer som var med på utbildningen.

Mycket nöjd, har fått mycket positiva reaktioner från deltagarna Läs mer

Henrik L skrev om HLR Proffsen
    HLR utbildning
    Perfekt
    Att lära oss grunderna i HLR - förväntningar infriade till fullo
    Kanon helt enkelt Läs mer
  • 2019-08-22

Mattias N skrev om HLR Proffsen
    Trevlig kurs bra bemötande och kunnig trevlig kursledare. Läs mer
  • Roger L

Rebecca O skrev om HLR Proffsen
    gott bemötande. Intressant föreläsare. Läs mer
  • 2019-08-19

Viktoria L skrev om HLR Proffsen
    Vi är mycket nöjda med HLR-proffsen.

Vi har köpt en Lifepak C2R och en två timmars utbildning för 12 personer.

Det var en tankeväckande utbildning, lagom avvägd information för den avsatta tiden. startaren känns mycket enkel att hantera! Läs mer
  • 2019-08-19

• Linda E

2019-08-12

Linda E skrev om HLR Proffsen
    HLR och Brand

Blev professionellt bemött och kursledaren höll en saklig och väldigt tydlig genomgång av alla stegen i HLR likaså i brand utbildningen.

Lära oss grunderna och det som är viktigt att kunna vilket vi uppnådde tillsammans.

Nöjd med att jag valde HLR proffsen som utbildare. Läs mer
  • 2019-08-09

Åsa G skrev om HLR Proffsen
    Jättebra bemötande och riktigt proffsiga killar. Läs mer
  • 2019-07-01

Joakim Ö skrev om HLR Proffsen
    Väldigt bra bemötande av företaget.
    Föredragshållaren var också väldigt bra, saklig, intressant,kunnig och informativ.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-06-28

Ellen H skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en HLR och Hjärtstartare-kurs via HLR Proffsen. Vi är mycket nöjda och tycker att det genomfördes på ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-06-24

Carl Johan B skrev om HLR Proffsen
    HLR- och brandkurs

HLR-kursen var riktigt bra!
    Brandkursen kan utvecklas med att släcka en brinnande docka. Om inte detta går så behövs lite mer engagemang från övningsledaren vid just det momenten att komma med feed-back efter varje genomförande.

Tack för bra och trevliga dagar! Läs mer

Mia S skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte HLR kurs för vårt företag, vi var 20 personer. Jag upplever att de två som kom var otroligt kunniga och trevliga.
    Det var tydligt och bra från början när vi bokade. Har bara gott att säga om HLR proffsen, vi kommer absolut att boka dem till nästa gång det är dags igen. Läs mer

Hugo G skrev om HLR Proffsen
    Vuxen HLR med hjärtstartare
    Väldigt väl bemött, mycket informativt
    Förväntningarna införlivades
    Instruktivt, hands on, tydligt, engagerande och intressant - och roligt! Läs mer

Eva-Lotta K skrev om HLR Proffsen
    Vi har haft utbildning i HRL Vuxen med första hjälpen. Utbildningen var jättebra och handledaren var trevlig och duktig. Det var en rolig eftermiddag, nyttig och lärorik men även en del goa skratt.
    Vi kunde ställa frågor och det kändes inte stressigt.
    Bra upplägg med en praktikdel och sedan teori. Ett bra betyg från några av våra anställda är att de tyckte denna kursen var mycket bättre än kurser som de gått tidigare.
    Tack för en intressant och bra utbildning! Läs mer
  • Margareta L

2019-06-14

Margareta L skrev om HLR Proffsen
    Jättebra kurs och vår lärare Ludwig Nilsson var super pedagogisk!
    Tack snälla! Läs mer

Drottninggatan 17, 591 30 Motala