HLR Proffsen

Drottninggatan 17, 591 30 Motala — Visa karta

Välkommen till HLR Proffsen!

10.000 människor drabbas i Sverige av plötsligt hjärtstopp. Att snabbt kunna hjälpa kan vara avgörande och rätt kunskaper ökar chansen för överlevnad enormt.

Vi på HLR Proffsen ser till att hjärtsäkra din verksamhet. Hos oss kan du välja mellan att hyra eller köpa hjärtstartare. De utbildningar vi erbjuder är bland annat Hjärt-och lungräddning med hjärtstartare, hjärt- och lungräddning för barn, första hjälpen och brandutbildning men vi säljer även utrustning i form av väggfästen, bärväskor och diverse första hjälpen-material. Utbildningarna är till för dig oavsett om du är privatperson eller företag och med våra nätverk är vi rikstäckande.

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på HLR Proffsen för mer information om våra utbildningar eller besök vår hemsida.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om HLR Proffsen

• Heidi S skrev om HLR Proffsen
    Jim var riktigt bra och gjorde ett allvarligt ämne ganska lättsamt. /Heidi Läs mer
  • Anna O skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte en Första hjälpen kurs och HLR Proffsen var mycket tillmötesgående och anpassade kursen efter våra önskemål. Kursledare och innehåll var mycket bra. Läs mer
  • Ulrika S skrev om HLR Proffsen
    Vi fick HLR-utbildningen och det sköttes mycket proffsigt och snabbt, både utbildningen och det administrativa runt omkring. Läs mer
  • Lena L skrev om HLR Proffsen
    Vi köpte kursen hjärt och lung räddning.
    Utfördes på vår verkstad. Mycket grundligt och
    ordentligt. Bra förklarat samt även runt om.
    Köpte även en hjärtstartare.
    Det borde alla göra, att vara beredda på det värsta
    och då kunna hjälpa till och veta vad göra. Läs mer
  • Lotta U skrev om HLR Proffsen
    En proffsig och pedagogisk utbildning med en kunnig instruktör i vuxen/barn HLR. Läs mer
  • Anders L skrev om HLR Proffsen
    Trevligt bemötande både vid bokning och på plats. Lyhörda till våra önskemål och en proffsig genomgång. Läs mer
  • Björn N skrev om HLR Proffsen
    HLR-utbildning på arbetsplatsen, mycket professionellt utfört med trevlig kursledare.
    Förväntningarna uppfylldes helt. Läs mer
  • Martin T skrev om HLR Proffsen
    Vi var i behov utav en HLR utbildning. Tog kontakt med HLR Proffsen som levde upp till sitt namn. Mycket proffsig hantering från ax till limpa. Pedagogiska utbildare och proffsig personal. Läs mer
  • Tanja C skrev om HLR Proffsen
    Har fåt HLR-utbildning samt hyr hjärtstartare via HLR-proffsen. Vi är nljda med allt. Läs mer

Drottninggatan 17, 591 30 Motala