Trossö Trafikskola AB

Snittbetyg
4.6
Ring 0455-255 68 Dela

Om företaget

Trossö Trafikskola är trafikskolan där vi finns här för dig oavsett hur gammal du är eller vad du har för förkunskaper och anpassar oss efter dina förutsättningar och behov. Det ska vara roligt att ta körkort och som elev hos oss så är vår absoluta målbild att du även efter förarprovet blir en säker, ansvarstagande och miljömedveten...

7 omdömen om Trossö Trafikskola AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 7 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Per-Ove N
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Värdet av utbildningen kan ifrågasättas. Självklart är det alltid bra med en uppfräschning men har man gått kursen för 6 år sedan och handlett två elever sedan dess har man rätt bra koll på det mesta. Med det sagt, kursen genomfördes på ett bra sätt och var trevlig att gå.

Jesper J
Skrev om Utbildning Personbil en del av Trossö Trafikskola AB

den har varit rolig, har lärt mig mycket

Linda T
Skrev om Trossö Trafikskola AB

Toppen, kommer att rekommendera till vänner.

Lova K
Skrev om Utbildning Personbil en del av Trossö Trafikskola AB

Det va bra, lätt att växla och skön att växla.

Fredrik G
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande, det märktes att det fanns en väl genomtänkt plan för alla de olika momenten i introduktionsutbildningen. Vi känner att vi fick många väldigt bra råd som ökat förståelsen för varandra i våra olika roller som elev och handledare. Efter genomförd kurs så kändes det tryggt och naturligt att skriva in Albin som elev på Trossö Trafikskola. 🙂

Albin G
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Blev bra bemött och kände mig välkommen. Hade inga direkta förväntningar. Kursen var lärorik och rätt så underhållande. Kul att arbeta i grupper. Kommer att köpa hela utbildningen.

marthina J
Skrev om Trossö Trafikskola AB