Trossö Trafikskola AB

Trossö Trafikskola AB

www.trossotrafikskola.se
  • Badge2024
Ring 0455-255 68 Dela

Trossö Trafikskola är trafikskolan där vi finns här för dig oavsett hur gammal du är eller vad du har för förkunskaper och anpassar oss efter dina förutsättningar och behov. Det ska vara roligt att ta körkort och som elev hos oss så är vår absoluta målbild att du även efter förarprovet blir en säker, ansvarstagande och miljömedveten...

53 omdömen om Trossö Trafikskola AB

Mariusz S

Mycket trevligt och lärorikt utbildning. Exceptionell bemötande, gästfrihet och utförandet utav Marcus som höll i utbildningen. Lugnt, sympatisk och ödmjuk man som har talang att få med sig åhörare. Gjorde 4 långa timmar till en roligt stund. Något att rekommendera vare : ett konsekvent tillvägagångssätt från den som håller i kursen att motvärka störande ljud från ex " uttråkande ungdomar " som visade inget störe intresse och istället lekte högljud med pennan under hela utbildningen ! Rätt frustrerande att sitta både bredvid och bakom de... ! Jag köpte mig en grön skylt 😀

Linda S
Skrev om Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Bra upplägg på utbildningen. Mycket kunskap på kort tid.

Axel G
Skrev om Trossö Trafikskola Personbilsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Mycket bra lärare och upplägg på utbildning, tydligt vad man ska förbättra efter varje lektion

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Superstort tack för ditt omdöme Axel! Hoppas att du får mycket glädje av ditt körkort framöver och tack för att du valde oss för din körkortsutbildning.

Nanna S

Jag tycker att introduktionsutbildningen var väldigt bra. Han som höll i den var också väldigt bra på att prata, och fångade allas intressen.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Kul att du uppskattade Introduktionsutbildningen Nanna! Lycka till med övningskörningen.

Alexandra H

Tydlig information. Roliga quiz. Bra lärare. Bra uppdelat

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tusen tack Alexandra! Glad att du gillade kursen och hoppas att ni har nytta av den i er övningskörning. Välkomna tillbaka om ni vill ha vår hjälp under utbildningen :)

Andreas T

Trevligt bemötande, lärorikt och behövligt när det gäller handledarutbildning.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Uppskattar ditt omdöme Andreas! Lycka till med handledarskapet!

Lydia A

Alltid ett härligt och välkomnande bemötande. Snabba på att hitta lösningar på problem som uppstår. Väldigt pedagogiska och trevliga under körlektionerna, det var alltid en avslappnad och trevlig stund. Jag var där för att ta automat körkort för personbil. Trossö trafikskola slog absolut mina förväntningar, och jag rekommenderar de varmt.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack snälla Lydia för dina fina ord! Det värmer och motiverar oss att fortsätta överträffa våra framtida kunders förväntningar. Ta hand om dig i trafiken!

Rahim A

Körde bara i skolan. Inget privat. Varmt bemötande av alla trafiklärare. Grym pedagogik.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Bra jobbat Rahim! Tack för att du valde oss för din körkortsutbildning. Hoppas att du får mycket glädje och nytta av ditt körkort framöver.

Helene H

Bra och strukturerad utbildning. Engagerad lärare.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Helene! Önskar er lycka till med övningskörningen!

Siri C

Jag blev bemött väldigt väl, jag köpte enskilda lektioner då jag upplevde det smidigast för mig!

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack för ditt omdöme Siri! Njut av körkortet och ta hand om dig i trafiken!

Anna W

Mycket tydligt budskap, trevligt bemötande och innehållsmässigt bra upplagt.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Anna! Lycka till med övningskörningen och välkommen tillbaka om ni vill ha vår hjälp längs med vägen!

Anders S

Väldigt bra och pedagogiskt av Markus! Tiden flög fram - kändes inte som fyra timmar, intressant hela tiden

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt fina omdöme Anders och för ditt bidrag med tankar och funderingar under kursen! Hoppas att det flyter på med handledarskapet och övningskörningen framöver och välkomna tillbaka om ni vill ha vår hjälp längs med vägen.

Melvin R

Jag köpte ett paket med 10 stycken lektioner sen efter det la jag på så många jag ville. Alltid bra bemötande och trevliga. Säger alltid hej när man kommer och snackar massa skit. Hade inga direkta förväntningar när jag började men jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd med mitt val av trafikskola. En till sak som va bra va att det verkligen kändes som att trafiklärarna va ute efter att lära än sakerna och det va aldrig några sura miner om man gjorde något fel. Båda riskutbildningarna bra upplagda och roliga. Hur trevliga och hjälpsamma som helst!

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tusen tack Melvin! Bättre omdöme kunde vi inte ha önskat oss :) Tack för att vi fick lov att vara med på din körkortsresa och välkommen tillbaka om du blir sugen på fler behörigheter!

Johnas S

En seriös aktör med ett fantastiskt bra kundbemötande. Fokus låg på introduktionsutbildningen och den genomfördes på ett mycket pedagogiskt sätt.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Johnas! Lycka till med den privata mängdträningen. Ni vet var vi finns om ni vill samarbeta med en trafikskola under utbildningen :)

Katerina D

I was really plesent experience to take Risk 1 and Introduction course for category B in this school. They have nice facilities, plesent personall, showed us little attention and confort by providing, fika and snacks during the brakes of the lessons. The material is organized in a way which is easy to follow. the instructor Markus is well prepeared, calm and with good pedagogic aproach to deliver the content in a way in which it makes it memorable and understandable.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Thank you Katerina! I'm glad that you've had a pleasant experience with us so far and thank you for the top rating. Hope to see you again!

Ville S

Jag blev väldigt bra bemött av av Trossö Trafikskola, det var bra introduktionsutbildning och en bra upplevelse i helhet

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Hej Ville! Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd med det vi har levererat. Vi fortsätter att jobba på i samma riktning och hoppas att vi får se dig igen framöver!

Ulrika I

Mycket bra och pedagogiskt upplagd Introduktionsutbildning.!

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Ulrika! Hoppas att ni kommer igång bra med övningskörningen hemma. Välkomna tillbaka om ni vill samarbeta kring körkortsutbildningen framöver. Lycka till!

Veronica S

Jag blev väl bemött under introduktionsutbildningen, jag har ingenting negativt att meddela. Jag hade förväntningar på att jag skulle få en introduktionsutbildning som var bra, och det infriades. Jag är nöjd och har fått en större kunskap om vad det innebär att vara handledare åt en person som övningskör.

Trossö Trafikskola gillar detta
Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tusen tack Veronica! Hoppas att det flyter på bra med handledarskapet och att vi ses igen om ni vill har samarbete med en trafikskola längs vägen.

Henrik S

En bra genomgång inför handledarskapet.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för att ni valde oss för er introduktionsutbildning! Välkomna att ta kontakt igen när ni har kommit igång 😊

Herman R

Trevliga, bra på att lära ut! Tålmodiga och flexibla

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack så jättemycket för det fina omdömet Herman! Ta hand om dig och kör förnuftigt. Välkommen tillbaka om du vill ta körkort för fler behörigheter 😊

Gustav A

Jag blev bemött jätte bra och det var bra. Ni var duktiga och visste vad ni pratade om. Vilka förväntningar hade du? Hade inga Sammanfatta, jag tyckte det var bra därför att han som höll i kursen var duktig på att lära ut och man fick fika

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Gustav! Vad glada vi blir att du är nöjd med Introduktionsutbildningen. Hoppas att du kommer igång bra med övningskörningen och att vi får se dig framöver under din resa mot körkortet.

Ebba B

Mycket trevlig och pedagogisk lärare. Lagom långa pass med flera pauser.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Ebba! Önskar dig en bra start på övningskörningen. Välkommen tillbaka om du vill ha en avstämning hos oss efter att ni har kommit igång lite på hemmaplan.

Linda L

Vänligt bemötande. Mycket pedagogiskt upplägg med tydlighet kring mål, tider, pauser och varierade sätt att presentera information. Topplokaler ur ett pedagogiskt perspektiv.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack ska du ha Linda! Lycka till med den privata mängdträningen och hör av er igen om ni vill stämma av längs med vägen efter att ni har kommit igång lite själva.

Richard K

Bra och tydlig info. Tips inför körning med risker samt i vilken ordning som träning bör genomföras.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Richard! Välkommen åter om ni vill ha samarbete med oss under övningskörningen framöver 😊

Jenny K

Jag och dottern kan rekommendera Trossö Trafikskolas Introduktionsutbildning. Vi blev trevligt bemötta och eftersom kursen var upplagd med presentationer av kunnig föreläsare, filmklipp, deltaktighet av deltagare genom menti-quizer och en öppen dialog fick man mycket ut av kursen.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack så väldans mycket Jenny! Det värmer :) Lycka till med övningskörningen och hoppas att vi får se er igen under körkortsresan.

Jannie J

Bra utbildning med bra tips och råd.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Jannie! Hoppas att ni får en bra start på körkortsutbildningen och att vi ses snart igen :)

Robert G

Mycket bra information av en påläst utbildare!

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Robert! Glad att jag kunde bidra till er mängdträning och hoppas att vi får samarbeta med er igen under utbildningen.

Lars B

Det var en bra disponerad genomgång med en mycket bra ledare

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack så mycket Lars! Kul att få en sådan återkoppling från dig som även har erfarenhet av tidigare handledarskap. Uppskattar det!

Charlotte G

Bra bemötande och introduktionsutbildning. Bra och engagerad lärare. Personligen gillar jag lärare med lite mer fart och fläkt, då håller man sig mer uppmärksam. Men överlag mycket bra.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Charlotte! Jag förstår dig, det är en lång kurs som kräver lite fart och fläkt för att orka hålla fokus hela tiden. Vi skruvar vidare på den biten framöver. Lycka till med övningskörningen!

Matilda M

En väldigt professionell och inspirerande utbildning. En bra blandning av information, dialog, bildspel och quiz, som gett mig bra verktyg inför min roll som handledare.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt omdöme Matilda! Önskar dig och Tyra lycka till och hoppas att vi får träffa er igen under körkortsutbildningen :)

Bengt Alexander F

Smidigt och allt väl förklarat, och inte partiskt för att man måste gå i Trafikskola

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack och lycka till med övningskörningen!

Marie T

Super bra o lärorik utbildning

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Marie! Lycka till med den privata övningskörningen och hoppas att vi får se er igen under körkortsresan :)

Gustav O

Riktig bra trafikskola, blev bemöt på bra sätt och alla som jobbar där var jätte trevliga. Ända saken som jag tyckte var sådär var att man kunde få en annan lärare ibland som man inte bokade men bortsätt från det var allt perfekt.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Hej Gustav! Det glädjer oss att du har trivts hos oss även om du ibland har behövt köra med en annan lärare än du hade bokat :) Vi gör allt vi kan för att undvika att ändra lärare men försöker sätta in vikarie för inte behöva boka av lektioner om en lärare blir sjuk eller det uppstår en oväntad schemaändring så att våra elevers planer ändå håller. Vi ses på vägarna!

Lisa Martina Helen F

Bra och lärorik utbildning. Bra med pauser så man håller fokus. God fika. ”Bättre” kan vara att blanda diskussionspartner till någon vid ett annat bord ibland.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack ska du ha för ditt fina omdöme. Vi tar självklart till oss av ditt förbättringsförslag :)

Jan Magnus P
Skrev om Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Har bara varit på introduktion och Riskettan som utbildning än så länge. Dock har jag varit i kontakt med personalen på trafikskolan och den har inte varit annat än positiv upplevelse på alla fronter.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack Magnus! Vi satsar på att leverera den upplevelsen under resten av utbildningen också :)

Ludwig W

Det är mycket glada och villiga att hjälpa till :)

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack för att du valde oss för din körkortsutbildning! Vi ses på vägarna :)

John Peter W
Skrev om Trossö Trafikskola MC en del av Trossö Trafikskola AB

-Bra bemötande -Rolig, pigg, pedagogisk lärare -Bra information, seriöst men samtidigt lite skämtsam mellanåt vilket gör att man inte tröttnar på att lyssna. -Klart och tydligt vad som förmedlades - köpte riskettan för Mc av ghertsbo karlskrona, 10/10

Svar från Trossö Trafikskola MC

Tack för de fina orden John! Lycka till med resten av din utbildning och hoppas att du får många härliga mil på motorcykeln i sommar!

Hilma N
Skrev om Trossö Trafikskola Personbil en del av Trossö Trafikskola AB

Trossö Trafikskola har varit mycket bra, det har varit planerat vad man ska göra varje lektion och det har varit en mycket smidig bil. Teorilektionerna har varit mycket lärorika och det gjorde att teoridelen blev mycket enklare att förstå. Väldigt trevlig personal och en bra utbildning, har endast krävt 11 lektioner då man blivit med skickad saker hem att öva på för att förbättra sin körning.

Svar från Trossö Trafikskola Personbil

Tack för att du valde att göra din utbildning med oss Hilma! Fortsätt att köra förnuftigt och njut av premiärturen till Kalmar på eget körkort :)

Jesper Charlie Hauki D

Riskettan. Hade gärna sett att man tog upp mer kring olika skydd och olika hjälmtyper. Annars bra.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack för ditt omdöme. Vi tar till oss av din återkoppling till kommande kurser.

Ida Gabriella S

Trevligt bemötande. Lugn och pedagogisk lärare. Bra upplägg.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt omdöme! Hoppas att den privata övningskörningen har funkat bra för er såhär långt. Välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa till med något under körkortsresan.

Bengt O

Bra genomgång av materialet för elev och handledare

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt omdöme Bengt! Hör av dig om ni vill ha vår hjälp på vägen mot körkortet.

Linnéa Ida Aprilia C

Bra lärare som pratar lungt och pedagogisk. Bra info. Tackar så jättemycket för denna gången.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack så mycket! Hör av dig igen om vi kan hjälpa till med något mer under körkortsutbildningen.

Linda Marie V

Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och det var nyttigt både för mig och min 17-åring.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack så mycket för ditt omdöme och de fina orden. Hoppas att vi får se er igen under körkortsresan!

Maria O

Fint bemötande och bra upplagt med små pauser och quiz.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack så mycket Maria! Hör av dig igen om vi kan hjälpa till med något mer.

Juni Nathalie V

Jätte trevligt bemötande och väldigt tydlig under hela utbildningen, svarade på alla frågor och var väldigt trevlig mot alla där.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack så mycket! Vi hjälper gärna till längs med vägen mot körkortet. Hör av er igen om ni är intresserade.

Rickard Henrik K
Skrev om Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Man blev bemött på ett jätte bra sätt. Det va en väldigt bra utbildning och man lärde sig otroligt mycket och bra saker. Jag är jätte nöjde med upplevelsen och det va mycket lärorikt.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack så mycket för de fina orden. Lycka till med resten!

Per-Ove N

Värdet av utbildningen kan ifrågasättas. Självklart är det alltid bra med en uppfräschning men har man gått kursen för 6 år sedan och handlett två elever sedan dess har man rätt bra koll på det mesta. Med det sagt, kursen genomfördes på ett bra sätt och var trevlig att gå.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt omdöme Per-Ove. Jag förstår vad du menar. Hoppas att det ändå fanns något du kunde ta med dig från kursen du gick.

Jesper J

den har varit rolig, har lärt mig mycket

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Superkul Jesper! Tack för ditt omdöme. Hoppas att du har haft stor glädje av ditt körkort och välkommen tillbaka om du är sugen på fler behörigheter.

Linda T
Skrev om Trossö Trafikskola AB

Toppen, kommer att rekommendera till vänner.

Svar från Trossö Trafikskola AB

Tack Linda, det är vi mycket glada och tacksamma för!

Lova K

Det va bra, lätt att växla och skön att växla.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack Lova! Kul att du gillade våra bilar. Hoppas att du har haft mycket glädje av ditt körkort såhär långt!