Trossö Trafikskola MC-utbildning

Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

5 omdömen om Trossö Trafikskola MC-utbildning

Lisa Martina Helen F
Skrev om Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Bra och lärorik utbildning. Bra med pauser så man håller fokus. God fika. ”Bättre” kan vara att blanda diskussionspartner till någon vid ett annat bord ibland.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack ska du ha för ditt fina omdöme. Vi tar självklart till oss av ditt förbättringsförslag :)

Jan Magnus P
Skrev om Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Har bara varit på introduktion och Riskettan som utbildning än så länge. Dock har jag varit i kontakt med personalen på trafikskolan och den har inte varit annat än positiv upplevelse på alla fronter.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack Magnus! Vi satsar på att leverera den upplevelsen under resten av utbildningen också :)

John Peter W
Skrev om Trossö Trafikskola MC en del av Trossö Trafikskola AB

-Bra bemötande -Rolig, pigg, pedagogisk lärare -Bra information, seriöst men samtidigt lite skämtsam mellanåt vilket gör att man inte tröttnar på att lyssna. -Klart och tydligt vad som förmedlades - köpte riskettan för Mc av ghertsbo karlskrona, 10/10

Svar från Trossö Trafikskola MC

Tack för de fina orden John! Lycka till med resten av din utbildning och hoppas att du får många härliga mil på motorcykeln i sommar!

Jesper Charlie Hauki D
Skrev om Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Riskettan. Hade gärna sett att man tog upp mer kring olika skydd och olika hjälmtyper. Annars bra.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack för ditt omdöme. Vi tar till oss av din återkoppling till kommande kurser.

Rickard Henrik K
Skrev om Trossö Trafikskola MC-utbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Man blev bemött på ett jätte bra sätt. Det va en väldigt bra utbildning och man lärde sig otroligt mycket och bra saker. Jag är jätte nöjde med upplevelsen och det va mycket lärorikt.

Svar från Trossö Trafikskola MC-utbildning

Tack så mycket för de fina orden. Lycka till med resten!