Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

37 omdömen om Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Jessica N
Skrev om Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Hade inga förväntningar på utbildningen. Marcus gav en tydlig och motiverande utbildning som var lätt att förstå och följa. Toppen att informera om vanliga misstag vid privat övningskörning. Fick ett trevligt och gott intryck av Trossö bilskola.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Jessica! Glad att du fick ett gott intryck av oss! Välkommen tillbaka om ni vill att vi är med under någon del av körkortsutbildningen framöver.

Gabriella S

Mkt bra! Proffsig trafiklärare m glimten i ögat! Kul upplägg

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt fina omdöme Gabriella, det värmer! Hör av er om ni vill ha vår stöttning framöver under körkortsutbildningen.

Mariusz S

Mycket trevligt och lärorikt utbildning. Exceptionell bemötande, gästfrihet och utförandet utav Marcus som höll i utbildningen. Lugnt, sympatisk och ödmjuk man som har talang att få med sig åhörare. Gjorde 4 långa timmar till en roligt stund. Något att rekommendera vare : ett konsekvent tillvägagångssätt från den som håller i kursen att motvärka störande ljud från ex " uttråkande ungdomar " som visade inget störe intresse och istället lekte högljud med pennan under hela utbildningen ! Rätt frustrerande att sitta både bredvid och bakom de... ! Jag köpte mig en grön skylt 😀

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tusen tack Mariusz! Jag fortsätter jobba på som tidigare och tar till mig av dina rekommendationer :)

Linda S

Bra upplägg på utbildningen. Mycket kunskap på kort tid.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Linda! Hoppas att ni får glädje av kunskapen under er övningskörning och välkommen tillbaka om ni vill ha med oss under körkortsresan.

Nanna S

Jag tycker att introduktionsutbildningen var väldigt bra. Han som höll i den var också väldigt bra på att prata, och fångade allas intressen.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Kul att du uppskattade Introduktionsutbildningen Nanna! Lycka till med övningskörningen.

Alexandra H

Tydlig information. Roliga quiz. Bra lärare. Bra uppdelat

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tusen tack Alexandra! Glad att du gillade kursen och hoppas att ni har nytta av den i er övningskörning. Välkomna tillbaka om ni vill ha vår hjälp under utbildningen :)

Andreas T

Trevligt bemötande, lärorikt och behövligt när det gäller handledarutbildning.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Uppskattar ditt omdöme Andreas! Lycka till med handledarskapet!

Helene H

Bra och strukturerad utbildning. Engagerad lärare.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Helene! Önskar er lycka till med övningskörningen!

Anna W

Mycket tydligt budskap, trevligt bemötande och innehållsmässigt bra upplagt.

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack Anna! Lycka till med övningskörningen och välkommen tillbaka om ni vill ha vår hjälp längs med vägen!

Anders S

Väldigt bra och pedagogiskt av Markus! Tiden flög fram - kändes inte som fyra timmar, intressant hela tiden

Svar från Trossö Trafikskola Introduktionsutbildning

Tack för ditt fina omdöme Anders och för ditt bidrag med tankar och funderingar under kursen! Hoppas att det flyter på med handledarskapet och övningskörningen framöver och välkomna tillbaka om ni vill ha vår hjälp längs med vägen.