Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Trossö Trafikskola Personbilsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

11 omdömen om Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Axel G
Skrev om Trossö Trafikskola Personbilsutbildning en del av Trossö Trafikskola AB

Mycket bra lärare och upplägg på utbildning, tydligt vad man ska förbättra efter varje lektion

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Superstort tack för ditt omdöme Axel! Hoppas att du får mycket glädje av ditt körkort framöver och tack för att du valde oss för din körkortsutbildning.

Lydia A

Alltid ett härligt och välkomnande bemötande. Snabba på att hitta lösningar på problem som uppstår. Väldigt pedagogiska och trevliga under körlektionerna, det var alltid en avslappnad och trevlig stund. Jag var där för att ta automat körkort för personbil. Trossö trafikskola slog absolut mina förväntningar, och jag rekommenderar de varmt.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack snälla Lydia för dina fina ord! Det värmer och motiverar oss att fortsätta överträffa våra framtida kunders förväntningar. Ta hand om dig i trafiken!

Rahim A

Körde bara i skolan. Inget privat. Varmt bemötande av alla trafiklärare. Grym pedagogik.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Bra jobbat Rahim! Tack för att du valde oss för din körkortsutbildning. Hoppas att du får mycket glädje och nytta av ditt körkort framöver.

Siri C

Jag blev bemött väldigt väl, jag köpte enskilda lektioner då jag upplevde det smidigast för mig!

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack för ditt omdöme Siri! Njut av körkortet och ta hand om dig i trafiken!

Melvin R

Jag köpte ett paket med 10 stycken lektioner sen efter det la jag på så många jag ville. Alltid bra bemötande och trevliga. Säger alltid hej när man kommer och snackar massa skit. Hade inga direkta förväntningar när jag började men jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd med mitt val av trafikskola. En till sak som va bra va att det verkligen kändes som att trafiklärarna va ute efter att lära än sakerna och det va aldrig några sura miner om man gjorde något fel. Båda riskutbildningarna bra upplagda och roliga. Hur trevliga och hjälpsamma som helst!

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tusen tack Melvin! Bättre omdöme kunde vi inte ha önskat oss :) Tack för att vi fick lov att vara med på din körkortsresa och välkommen tillbaka om du blir sugen på fler behörigheter!

Herman R

Trevliga, bra på att lära ut! Tålmodiga och flexibla

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack så jättemycket för det fina omdömet Herman! Ta hand om dig och kör förnuftigt. Välkommen tillbaka om du vill ta körkort för fler behörigheter 😊

Gustav O

Riktig bra trafikskola, blev bemöt på bra sätt och alla som jobbar där var jätte trevliga. Ända saken som jag tyckte var sådär var att man kunde få en annan lärare ibland som man inte bokade men bortsätt från det var allt perfekt.

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Hej Gustav! Det glädjer oss att du har trivts hos oss även om du ibland har behövt köra med en annan lärare än du hade bokat :) Vi gör allt vi kan för att undvika att ändra lärare men försöker sätta in vikarie för inte behöva boka av lektioner om en lärare blir sjuk eller det uppstår en oväntad schemaändring så att våra elevers planer ändå håller. Vi ses på vägarna!

Ludwig W

Det är mycket glada och villiga att hjälpa till :)

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Tack för att du valde oss för din körkortsutbildning! Vi ses på vägarna :)

Hilma N
Skrev om Trossö Trafikskola Personbil en del av Trossö Trafikskola AB

Trossö Trafikskola har varit mycket bra, det har varit planerat vad man ska göra varje lektion och det har varit en mycket smidig bil. Teorilektionerna har varit mycket lärorika och det gjorde att teoridelen blev mycket enklare att förstå. Väldigt trevlig personal och en bra utbildning, har endast krävt 11 lektioner då man blivit med skickad saker hem att öva på för att förbättra sin körning.

Svar från Trossö Trafikskola Personbil

Tack för att du valde att göra din utbildning med oss Hilma! Fortsätt att köra förnuftigt och njut av premiärturen till Kalmar på eget körkort :)

Jesper J

den har varit rolig, har lärt mig mycket

Svar från Trossö Trafikskola Personbilsutbildning

Superkul Jesper! Tack för ditt omdöme. Hoppas att du har haft stor glädje av ditt körkort och välkommen tillbaka om du är sugen på fler behörigheter.