Prima Trafikskola i Norrköping

Prima Trafikskola i Norrköping

Läs vad 34 kunder tycker om Prima Trafikskola i Norrköping 2

2021-04-13
    Uppskattar att ni tar hänsyn till era elevers olika behov och förmägor
    Tack Inger för att du uppmärksammar detta, alla är vi olika och därför behöver utbildningen anpassas efter varje elev! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-12
    Jag tog utökat B-kort. Blev fantastiskt mött och utbildningen var mycket bra i en trevlig stämning.

Rekommenderar varmt Prima bilskola i Norrköping
    Tack snälla Patrik, vad roligt att din upplevelse blev bra! Stort lycka till med ditt B96 körkort. :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-10
    Jag började med en intensivkurs som kom att bli längre än planerat men när jag kom till prima var jag trafikrädd och hade svårt att finna en trygghet men prima har hjälpt mig att höja min självkänsla men också att jag inte behöver vara så rädd som jag faktiskt var.
    Jag förväntade mig inte så mycket men jag hade hört jätte mycket gott om dom som trafikskola och dom har verkligen levt upp till de!
    All personal har verkligen gjort allt dom kunnat för att hjälpa mig i bästa mån men också alltid mött mig med ett leende och ett Hej som verkligen gjort att man känner sig som hemma.
    Jag kan verkligen rekommendera prima trafikskola till andra för jag är mer än nöjd med min utbildning!
    Tack så himla mycket för dina otroligt fina ord Emma! Vi är glada över att kunna ge våra kunder en bra upplevelse och vi uppskattar att du skriver! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-09
    Allt var suveränt. När jag kom dit första gången blev jag jätte trevligt bemött och alla var jätte trevliga.
    Vilka fina ord Simon, tack snälla! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-09
    Jag gick AM kursen och blev bemött bra. Jag hade inga förväntningar direkt och blev inte besviken heller utan är väldigt nöjd med min utbildning:)
    Vad bra att du är nöjd med din utbildning hos oss och vad roligt att du fick en bra upplevelse! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-09
    Jag har köpt deras Premiumpaket för körkort av Personbil. När jag först kom in så hjälpte dem mig att hitta rätt paket för mig och fixade körtider redan innan jag betalt så att jag har körlektioner.

Mina förväntningar var att dem skulle vara en bra körskola och dem förväntningarna uppfylldes.
    Tack Erik för de varma orden. Det gör oss glada att du är nöjd med din utbildning hos oss! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-07
    Jag blev trevligt bemöten alltid, och det var bra kontakt mellan elever och ledare så man lätt kunde få tydligare information!
    Tack för dina fina ord Maya! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-06
    Jag gick AM-kurs hos Prima. Jag blev mycket trevligt bemött och jag kände mig alltid välkommen. Mina förväntningar var att gå kursen, få bra genomgångar och lära mig det som krävdes för körkortet. Alla mina förväntningar blev uppnådda hos er! Dessutom lärde ni ut på ett roligt sätt så att man, trots de långa lektionerna tyckte att det var roligt och ville lära sig mer!✨🤩
    Vad glada vi blir av dina fina ord Elmy! Så kul att vi kunde göra utbildningen rolig för dig! Tack snälla :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-05
    Det har varit smidigt att plugga, legitimera och enkelt att förbereda. Det har även varit en lång period, vilket är mycket bra.
    Vilka fina ord Caspian, stort tack! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-04
    Företaget bemötte mig bra när jag köpte körkortspaketet och när jag behövde boka om. Även bra planering och duktiga personer som arbetar där. Det överträffade mina förväntningar.
    Vad roligt att du är nöjd med din utbildning Simon och vad fint att vi kunde överträffa dina förväntningar! Stort tack :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-02
    Ni lärde ut bra så man förstod.
    Tack Frida, vad roligt att du är nöjd! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-02
    Jag tog hela mitt körkort hos Prima eftersom jag inte hade möjlighet att övningsköra hemma. Ångrar inte en krona eller sekund! Mer pedagogiska och proffsiga lärare får man nog leta efter.Jag är evigt tacksam för det stöd jag fick. Jag gick från livrädd till supertrygg och klarade både teori och uppkörning på första försöket! 👊🏼 / Lena
    Fina Lena, tack för de varma orden! Vi är superglada över att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss. Grymt jobbat med körkortet! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-01
    Proffsiga, omtänksamma och väldigt duktiga på sitt jobb
    Tack Alma, det gör oss glada att höra! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-29
    Jag köpte premium paketet. Väldigt trevlig personal!
    Tack Emil, vad fint att du är nöjd med ditt paket och oss på Prima Trafikskola! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-29
    Jag köpte ett paket med allt som behövs för körkortet! Jag fick bra bemötande när jag var nervös inför att börja köra.
    Mina första körlektioner gick jättebra och jag fick mycket beröm!
    Vad roligt att du har fått en bra upplevelse, tack för de fina orden. nu siktar vi mot körkortet! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-28
    Prima Trafikskola är en jättebra körskola. Trevlig och hjälpsamt personal som tror på sina elever. Rekommenderar starkt! 👍
    Otroligt värmande ord från dig Hanna, tack så mycket! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-28
    Prima är nyckeln till framgång.
    Tack vad fint att höra Randa! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-27
    Prima trafikskola var helt underbar. Jag gick där för am utbildningen och lyckades där efter med körkortet. Mycket bra
    Vilka fina ord Ali, tack så mycket! Och grattis till körkortet. :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-27
    Trevlig personal och jag köpte det lilla paketet men sex körlektioner och teori vilket var helt perfekt mängd med körlektioner
    Vad roligt att höra att du hittade ett paket som passade dig och att du är nöjd med din utbildning! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-27
    Hade AM utbildning hos Prima. Väldigt välkomnande personal! Otroligt duktiga på deras jobb, med teori och det ”praktiska” alltså körningen.
    Tack för de fina orden Julia! Vi uppskattar det mycket. :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-27
    Jag bokade i helt fel stad och bokade av kort efter. Samtalet till kundtjänst för att boka av gick smidigt.
    Tack för ditt betyg Alexander. Det blir vi mycket glada av att höra! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-27
    Köpte körlektioner. Jag blev väldig bra bemött. Skolan va helt underbar. Super trevlig personal och lärare.
    Vad roligt att du ger oss en fullpott i betyg! Tack Irma, dina ord värmer! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-27
    Rådfrågning av tjänster som Prima tillhandahåller, i det här gäller bokning av Riskutbildningar. Upplevde att jag fick mycket bra bemötande o även bättre pris än om jag ej varit i kontakt med någon trafikskola.
    Tack Robert för ditt betyg, det värmer att höra att du var nöjd med bemötandet du fick hos oss och du är självklart välkommen tillbaka! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-26
    Jag köpte en Am utbildning.
    Jag blev bra och trevlig bemött av både lärare och dom andra som gick kursen. Kursen var bättre än vad jag hade föreställt mig.

Kände redan 2 av eleverna innan starten av kursen så de va ju skönt.
    De va bra och tydlig utlärning från läraren som gjorde att man la viktiga saker på minnet. Körningen på bana var rolig och lärorik där man fick öva på både de vi skulle göra och på de vi ville
    Tack Milton för din recension! vi hoppas att du väljer att även ta ditt körkort här när det är dags. Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-26
    Bra lärare, kändes dock som att man blev mjölkad på pengar eftersom dom tyckte hela tiden att man skulle ta mera lektioner
    Hej Antonio! Det var ju jättetråkigt att höra att du känner så, vad var det som fick dig att uppleva det så? Vi på Prima Trafikskola är aldrig ute efter att mjölka någon på pengar det är till exempel därför våra lärare inte är provisionsbaserade (vilket du kan läsa mer om på vår hemsida.), dvs lärarna tjänar inte mer pengar på om du tar fler eller färre lektioner. Eftersom att vi är en STR-ansluten trafikskola så går vi efter deras utbildningsplan där kravet för att anses som klar med sin utbildning är att ha blivit godkänd på alla 15 moment. Vi kan därför inte skicka vidare elever till prov utan att man har genomfört alla dessa moment. Vi tvingar aldrig någon att ta fler lektioner än vad dom behöver och erbjuder alltid fri avbokning och återbetalning om man inte nyttjar lektionerna man har bokat eller betalat för. Det som många kanske inte vet är att snittet i Sverige på antal körlektioner ligger på 28-40 st körlektioner och det behövs ofta fler lektioner än vad man tror. Jag hoppas att du nu kanske fick lite bättre förståelse för hur vi jobbar. Har du några fler frågor eller synpunkter så får du mer än gärna mejla till info@primatrafikskola.se så ska vi på bästa sätt bemöta dig där. Ha en trevlig kväll! /Evelina Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Mycket nöjd med min körskolelärare. Trevliga lokaler, stilrent. Bra bilar. Intressant med teslan men kanske liiite tidigt, tar nog lite tid innan fler känner att de vill övningsköra elbil 😜
    Känner mig självklart nöjd med min trafikskola i och med att jag lyckades ta körkort 😂
    Tack för din fina recension Caroline! Teslan är spännande och något läskig till en början, men när man har vant sig så är den grym! Tack för att du valde oss! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Köpta am kort och klarade provet första gången. Väldigt bra förklarat under presentationerna och väldigt väl planerat
    Tack så mycket för ditt betyg, det värmer! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Tryggt & bra mottagande, bra service!
    Tack Alicia för din fina recension! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Väldigt bra service och bemötande
    Tack snälla Robert för ditt betyg, det betyder mycket! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    AM utbildning samt handledare utbildning för B körkort.

Mycket trevlig och kunnig personal

Företaget levde upp till mina förväntningar
    Vad kul att vår personal och utbildning levde upp till dina förväntningar! Vi uppskattar att du valde oss, tack David! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Trafikskolan som gör sig namnet, dom är verkligen PRIMA. Väl bemött. En i familjen känner man sig som när man körde med dom
    Vilka fina ord Mattias, tack snälla! Primafamiljen hälsar! Prima Trafikskola i Norrköping
    Bara bra saker!
    Nervös men teorin och körningen gick toppen, inga problem alls.
    Vad kul att höra att du var nöjd med din utbildning! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Har bara haft en lektion men det var bra! Blev bra bemött och fick bra information
    Tack Miranda, vi hoppas att vi kan få se mer av dig hos oss! Prima Trafikskola i Norrköping
  • Denise M
    skrev om Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-03-25
    Bästa körskolan! Samtliga körlärare är pedagogiska och har ett gott bemötande.
    Tack så mycket Denise för din recension, våra lärare är fantastiska! Prima Trafikskola i Norrköping