Prima Trafikskola i Norrköping

Välkommen till Prima Trafikskola!

På Nygatan 31 i centrala Norrköping hittar du Prima Trafikskola. I våra trevliga lokaler finns alltid kompetent personal som guidar dig på vägen mot ett liv med körkort. Vi vill ge alla chansen att kunna ta körkort på ett lätt och smidigt sätt men utan att tumma på säkerheten. Oavsett vilka förkunskaper du har så är du välkommen hos oss. Vi ser till att skräddarsy en utbildning som passar dig och dina behov.

Våra utbildningar:
- Släp - körkort
- Taxiförarlegitimation

Läs vad 155 kunder tycker om Prima Trafikskola i Norrköping 2

2022-11-24 Insamlad av företaget
    Jag tycker att jag hade en bra upplevelse. Jag lärde mig mycket och det är mycket som fortfarande sitter kvar. Det är possessiv för då har man blivit lärd på ett bra sätt.
    Det som lite mindre bra var man borde fått lära sig mer om hur man gör om man skadar sig i trafiken eller om någon annan skadar sig.
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Det var en väldigt bra kurs, man förstod bra.
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Jag gick en AM-kurs hos prima och tyckte det var superbra! De var supertrevliga, roliga och läraren var väldigt tydlig och bra. Jag hade inte pluggat så mycket innan och tog kortet efter en vecka på första försöket så jag tyckte kursen var jätte lärorik.
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Dom var trevliga och lärde ut på ett bra sätt
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Min upplevelse av prima trafikskola är väldigt bra, jag blev väldigt bra bemött av personalen mina förväntningar var att lära mig mera och i slutet klara uppkörningen vilket jag gjorde!
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Trevliga man får den hjälp man behöver
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Det var bra har inte mycket mer att säga
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig och snäll personal. Informativa lektioner
    2022-11-19 Insamlad av företaget
    Jag gick en AM kurs. Under denna korta tid fick jag lära mig sjukt mycket men på ett jätte bra sätt. Alla lärare var otroligt trevliga och självklart ett bra bemötande, åkte från Nyköping varje dag men det var värt de till 100%. Kommer abslout välja prima igen, tack!
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    De va bra lektioner man lärde sig jätte mycke och det sitter kvar i minnet. Super trevliga!
    Vad roligt att höra Nicole! Tack så jättemycket för din fina recension! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-30 Insamlad av företaget
    Bra lärare och kursen är systematiskt upplagd (jag hade ett paket där det ingick 10 körlektioner). Lite svårt ibland att boka/avboka nya lektioner. Det har ofta hänt att man blir tillfrågad att ha en lektion, man svarar ja efter 10 minuter och då visar det sig att någon annan har fått lektionen.
    Tack för din recension Hanna! 💚 Du kan antingen avboka/boka själv supersmidigt i appen alternativt skicka SMS till oss så hjälper vi i receptionen dig direkt! Vet du inte hur du gör är det bara att kontakta oss så hjälper vi dig att förklara och visa. När vi skickar ut SMS är körlektioner som blivit avbokade med kort varsel och dessa måste fyllas med kort varsel därför skickas det ut till 5-10 elever och först till kvarn som får den, men vi tar till oss din feedback! Tack för att du valt Prima Trafikskola! Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Super bra körlärare och bemötning!
    Tack snälla Alice för din recension! 💚 Tack för att du valde Prima Trafikskola, du är värdefull! Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Prima har den mest godhjärtade personalen. Alla är sjukt trevliga, välkomnande och ödmjuka. Mina förväntningar var att känna mig trygg och att lära mig mycket och det känner jag verkligen har uppnåtts. Har både haft körlektioner och teori på prima och är mer än nöjd!!
    Bästa Melissa! 💚 Tack för din fina recension! Tack för att du valde Prima Trafikskola, du är värdefull! Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Tog en lektion innan min uppkörning - väldigt snälla, trevliga och lyfte upp mitt självförtroende innan uppkörning. Skulle rekommendera för alla som kör upp i Norrköping att ta en eller flera lektioner med Prima Körskola.
    Tack snälla för din recension Alice, och grattis återigen till körkortet! 💚
    Tack för att du valde Prima Trafikskola, du är värdefull!
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i Norrköping!
    Tack så jättemycket bästa Leona! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-11 Insamlad av företaget
    Bra bemött och härliga lärare. Med precis lagom längd på lektionerna.
    Tack så mycket för din recension! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Trevligt och gästvänligt bemötande av samtliga anställda på trafikskolan.
    Tack Christian för din fina recension! Det betyder mycket för oss.
    Ta hand om dig, vi ses ute i trafiken! 💚
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt trevligt bemött och genomgångarna var kanon!
    Kul att sladda också:)
    Skulle definitivt rekommendera!
    Hej Olle!
    Tack snälla för din fina recension! Vi blir superglada att du vill rekommendera oss vidare.
    Ta hand om dig! 💚
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Norrköpings bästa trafikskola med grym service 🤩
    Bästa Elin! Tack så mycket för din recension💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-10-06 Insamlad av företaget
    Jätte hjälpsam trafikskola och väldigt trevligt bemötande av all personal. Prima Trafikskola levde definitivt upp till mina förväntningar och det var värt att få ha er med mig under min resa till mitt körkort!
    Fina Mariam! Tack snälla för dina fina ord. Va rädd om dig! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Så otroligt snälla och stöttande❤️
    Fina Filippa! Tack snälla för dina fina ord. Va rädd om dig! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Mycket fint bemötande!! Tar om mitt körkort och Louise tog hand om mig och jag fick träna bort mina "olater" och lära mig de nya regler som gäller. Lung ,saklig, förklarar så.jag förstår!.REKOMMENDERAR LOUISE...och såklart Prima körskola
    Tack Ingalill för dina fina ord! Louise hälsar och tackar så mycket.
    Va rädd om dig, du är värdefull! 💚
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Jag har verkligen blivit positivt överraskad av den kunskap jag fått under de få gånger jag övningskört mc med Tommy. Han har verkligen fångat upp det jag behövt hjälp med och gjort det på ett sätt där jag också haft väldigt roligt under tiden. Något som för mig är en förutsättning för att lära mig. Mycket proffsigt gjort.
    Tack för dina fina ord!💚 Va rädd om dig, du är värdefull! Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Super bemötande och grymt bra lärare, förberedde mig väl och gav mig instruktioner jag använder dagligen! Blev en bättre mc förare helt enkelt, och klarade uppkörningen 😊
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Jätte bra personal som peppar sina elever!
    Tack för recensionen Josefine! Tack för att du valde Prima Trafikskola. Va rädd om dig, du är värdefull! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal, kunniga och hjälpsamma på alla sätt,
    Tack snälla Ronny för din recensioner! Vi är tacksamma att vi har fått förtroendet att utbilda dig.
    Du är värdefull! 💚🌟
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Personalen var mycket trevliga. Vilket ledde till att jag kände mig lugnare nu och fokuserad bakom ratten.
    Tack för din fina recension! Tack för vi fick förtroendet att utbilda dig. 💚🌟 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt o proffsigt bemötande av läraren. Lugn o harmonisk lektion
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande hela vägen igenom av all personal. Bra information ang alla rutiner, betalningar och snabba uppdateringar inom din inlärnings kurva.
    Ett extra stort + till Johan på Prima som varit guld hela vägen igenom. Kommer definitivt rekommendera Prima trafikskola vidare till andra.
    Fantastiskt Johan! Vad roligt att du valde just oss, lycka till med körningen i framtiden.💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-08-01 Insamlad av företaget
    Jag kontaktade Prima för att ta en uppvärmningslektion samma dag som mitt förarprov, jag har annars kört på trafikskola i Stockholm, blev otroligt positivt bemött både via telefon och i den fräscha receptionen/loungen som är lånt över vad jag är van vid.

Jag ville inte sätta mig bakom ratten första gången för dagen på mitt prov och kände att jag fick en riktigt bra förberedelse tack vare min lektion med Carro, fick dessutom köra Tesla! Och ja - jag klarade uppkörningen :)
    Hej David!
    Vilken fin recension, tack så jättemycket! 💚 Stort grattis till körkortet! Ta hand om dig, vi ses ute på vägarna! Återigen, tack för att du valde Prima Trafikskola! ☘️
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    Fick tipset av en kompis som sa att ja ska söka AM-körkort hos er eftersom han tyckte ni va bra!!
    Tack för din fina recension! Vad glada vi blir över att både du och din kompis är nöjda. 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    Perfekt bemötande både i receptionen och på körlektion. Fick den hjälpen jag ville ha. Både när jag skrev in mig för att ta mc-kort och för att boka om körlektioner.
    Den va bra
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    Har fortfarande inte varit där än
    Hej Jesper! Tack för att du valt Prima Trafikskola, vi hoppas att du ska trivas hos oss. Ge gärna oss en recension efter din utbildning! ✨ Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-07-25 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabb och smidig lösning med allt från början till slut
    2022-07-14 Spontant omdöme
    Denna recension är riktad till dig som vill ta mc-kort.

Innan jag påbörjade utbildningen hade jag aldrig suttit på varken en mc eller moped, men har haft ett intresse att ta mc-kort så länge jag kan minnas. Valde intensivpaketet för mc(A-kort) hos Prima och blev godkänd på förarprovet efter första försöket. Hos Prima fick jag lära mig grunderna för mc-körning i min egen takt på en mycket behaglig Yamaha MT 07. Övningsområdet var stort och alla banor som ingår i förarprovet fanns uppställda och gick utmärkt att öva på. Läraren var mycket engagerad och ingav stort förtroende från dag ett på motorcykeln. Han instruerade tydligt och gav konstant feedback på min körning. Lektionerna var bra planerade och anpassades efter min utveckling. Även riskutbildningarna var väldigt givande. Risk 1 var en bra introduktion till skolan och läraren. Under risk 2 blev det mycket körning och vi blev visade många olika scenarier som en motorcyklist kan uppleva ute i trafiken. I helhet är jag väldigt nöjd med utbildningen och skolan.

Den kritik jag skulle kunna ge till Prima är att informationen som finns på hemsidan om vad som ingår i en mc-utbildning och riskutbildningarna för mc är ganska begränsad. Hade jag från början vetat om att t.ex. all utrustning som behövs fanns på plats att låna, hade jag väntat med att köpa stövlar och jacka för att sedan kunna göra bättre beslut i mina inköpsval.

Men nu är körkortet klart och många mil på Sveriges vägar väntar.

Stort tack till Prima men störst tack till Tommy för en kanonutbildning!
    Hej Jesper,
    Tack för din jättefina recension till oss! 💚 Vi tar till oss din feedback, tack för att du ger oss möjligheten att bli ännu bättre! ✨ Vi ses ute på vägarna, va rädd om dig! Du är värdefull. ☘️
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Superbra bemötning och trevlig personal!
    Hej Douglas! Tack för din fina recension! Vad glada vi blir över att du är nöjd. 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Det var bra utbildning, bra utbildare
    Tack för din fina recension till oss!💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande vid inskrivning och synundersökningen. Min syster har körrt hos er tidigare och familjen var nöjda då med 😃
    Hej Linus!
    Tusen tack för din fina recension, vi hoppas att du ska trivas superbra hos oss också!💚🌟
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Bra tips, trevliga och kunniga. Beställde ett BE-paket.
    Hej Peter! Roligt med BE-körkort! Vi hoppas att du ska trivas superbra hos oss! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Bemötandet var väldigt bra, de gjorde det rolig att lära sig. Jag skulle rekommendera prima trafikskolan. Det tog vara på tiden och man lärde sig rikigt bra.
    Hej Siri!
    Tack för din fina recension! Tack för vi fick förtroendet att utbilda dig. Lycka till fina du 💚🌟
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Många av mina lektioner har blivit inställda
    Hej Clara,
    Tack för din recension! ☘️ Vi tar till oss din feedback, tack för att du ger oss möjligheten att utvecklas och bli ännu bättre ✨ Kontakta gärna oss så hjälper vi dig att boka in fler körlektioner! 💚
    Va rädd om dig, du är värdefull!
    2022-05-26 Insamlad av företaget
    Bra teori lektioner. Man lärde sig mycket. Gjorde senare till att jag inte behövde plugga lika mycket till teori provet. Personalen var väldigt trevliga och man blev bemött på ett trevligt sätt
    Hej Alvin! Vad roligt att du kände att du fick lära dig mycket och att det underlättade inför teoriprovet! Tack för dina fina ord.💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Hej,
    Jag gjorde två körningar, jag tycker det är viktigt att trafiklärare klargör varför han tar dig till vissa ställen, vad är syftet o vad förväntas man få ut av det.
    Vad tråkigt att du känner så Nilofarr. Lycka till med körkortet! Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Blev väldigt trevligt och bra bemött, fick även väldigt bra hjälp med att lägga upp en utbildning.
    Tack för din fina recension Agnes! Vad glada vi blir över att du är nöjd. 💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Prima trafikskola är nog den bästa trafikskola jag jag har tagit min utbildning för am körkort. Väldigt trevlig personal och man känner sig även väldigt trygg när man går utbildningen på prima trafikskola💚🤍💚
    Tusen tack William för vi fick förtroendet att utbilda dig. Och tusen tack för den fina recensionen, det värmer så innerligt. Va rädd om dig du är värdefull 💚💫 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    De var väl trevliga och jag lärde mig mycket, tydligt beskrivet och man fick svar på frågorna.

Mycket trevligt företag och jag kommer rekommendera prima till fler personer som ska ta am kort
    Tack för dina fina ord!💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Har inte haft lektioner än men när jag bokat in lektioner med dom har dom varit väldigt trevliga och har många kompisar som också är väldigt nöjda.
    Hej Vilda!
    Tusen tack för din fina recension, vi hoppas att du ska trivas superbra hos oss!
    Tack för vi fick förtroendet att utbilda dig. Lycka till fina du 💚🌟
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött bra och trevligt. Alla mina förväntningar har blivit uppfyllda hittills och jag har även en ganska lång bit kvar av min utbildning. Det som jag hade förväntat mig var att få bra hjälp med att sätta igång med att ta körkort och den hjälpen har jag fått och mer. Att jag fick allt inbokat och klart var absolut ett plus som även får mig att se framåt och tro på att jag kommer att klara av mitt körkort. Hittills har allt varit bra och jag har bestämt mig för att köpa premiumpaketet. Jag kommer rekommendera körskolan till andra.
    Hej Moa! Tack snälla, vad roligt att du känner så, lycka till med körningen.💚 Prima Trafikskola i Norrköping
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Blev bemött på ett helt fenomenalt sätt och personen jag pratade med var smidig och väldigt hjälpsam.

Hjälpen jag fick var över mina förväntningar och alla bokningar jag gjorde gick väldigt smidigt.

Jag bokade in risk 1 och risk 2 och fick en tid enligt önskat datum samt tid.
    Hej Kajsa! Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss! 💚 Prima Trafikskola i Norrköping