Prima Trafikskola i Norrköping

Prima Trafikskola i Norrköping

primatrafikskola.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Prima Trafikskola! På Nygatan 31 i centrala Norrköping hittar du Prima Trafikskola. I våra trevliga lokaler finns alltid kompetent personal som guidar dig på vägen mot ett liv med körkort. Vi vill ge alla chansen att kunna ta körkort på ett lätt och smidigt sätt men utan att tumma på säkerheten. Oavsett vilka...

216 omdömen om Prima Trafikskola i Norrköping

Sedan starten hos Reco 2019

Mirella S
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Prima var en otroligt bra bilskola, ett proffesionellt bemötande och otroligt trevlig personal. Levde upp och över mina förväntningar och kunde inte haft en bättre bilskola🥰 Jag köpte premium paketet och det var ett toppen val och gjorde att jag klara körkortet på första försöket🥰

Svar från Prima Trafikskola i Norrköping

Tack Mirella för de fina orden, har varit en ära att ha haft dig som elev! // Prima :)

Inez H
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Det var bra. Nådde mitt mål med dem och tog körkortet! Nöjd!

Vi blir så himla glada över dina fina ord! All lycka i framtiden :) // Prima

Angelo M
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Bästa bästa trafik skola, bra bemött inga alls problem. Med trevliga anställda och mycket bra service och kritik på lektionerna. Förväntningarna var som jag upplevde ingen dålig upplevelse. Upplevelsen var perfekt allt ifrån lektioner till risk utbildningar och även dom anställda. rekommenderar starkt att ta en intensiv kurs här!

Tack för de fina orden! Och stort lycka till i framtiden Angelo :) / Prima

Rania A
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Det är bästa trafikskolan som finns. Lärde mig så mycket och hade så kul. Jag var alltid glad och taggad varje körlektion jag har haft med prima. Det är bästa valet jag har gjort är att jag valde Prima Trafikskola. Klarade den på första försöket tack vare Prima.Alla är så himla trevliga, glada , duktiga på att lära ut. Rekommenderar starkt verkligen för alla.

Svar från Prima Trafikskola i Norrköping

Tack för din tid hos oss Rania! Har varit så roligt att få följa din resa :) / Prima

Cedric A
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Min upplevelse av Prima Trafikskola i Norrköping har varit ingenting annat än perfekt och jättekul. Från det första telefonsamtalet där jag direkt märkte mer professionalitet än den jag blivit bemött med av andra trafikskolor och en genuin vilja att hjälpa mig med en bra plan för tagandet av mitt körkort, till de sista körlektionerna Prima gick den extra milen för att lyckas få in tillräckligt med lektioner för mig så att jag skulle hinna att ta körkortet innan en deadline jag får av jobbet. När jag sen tog körkortet...

Svar från Prima Trafikskola i Norrköping

Det har varit superkul att ha haft dig här Cedric! Lycka till i framtiden och alla dina äventyr, ses snart igen ;) / Prima

Jovan T
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Hade en helt fantastiskt upplevelse på prima där man varje dag oavsett tid blev bemöt med glad och trevlig personal! Lärarna visste exakt hur man balanserade lektionerna så att man kände sig både utmanad men ändå säker på alla moment som man gjorde. Rekommenderar starkt denna skola oavsett tidigare erfarenhet! Köpte ett paket på 17000kr men fick lägga på några lektioner till, men inget jag ångrade då alla lektioner upp till uppkörningen var värdefulla! Extra tack till Mathias som gjorde så att man såg fram emot varje...

Tack för den fina recensionen Jovan!! Lycka till i framtiden! :) Mvh Prima

Malin J
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Man blir alltid bra bemött. Glad och trevlig personal som alltid hjälper till när det behövs. Superbra körskolelärare som alltid är positiv och ger mycket motivation och som alltid är lugn och känns trygg.

Hampus E
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag har fått ett helt fantastiskt bemötande av prima både från all personal i receptionen och övrig personal som arbetar på plats är alltid super trevliga, Ebba som hjälper mig med mitt körkort är super bra på att lära ut och hade inte kunnat bett om en bättre körskollärare.

Adella S

Världens bästa trafikskola😍🙏

Irma S
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jättetrevliga och kunniga lärare! Prima lever verkligen upp till de förväntningar man har. Rekommenderar starkt om man vill ha en smidig resa mot körkortet!

Anna B
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Louise går igenom teorin på risk ettan på ett bra sätt och det blir intressanta diskussioner i gruppen. Bra att göra en intro övning för att lära känna varandra

Emil J
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Den är väldigt bra med bra lärare som lär ut en rätt

Fredrik J
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Kunnig och pålitlig trafikskola. Mycket bra lärare! ( Louise)

Joakim A
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Proffsigt, man får det man betalar för

Pontus G
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Riskettan (A-kort) var både rolig och lärorik, och mycket tack vare kursledaren som gjorde de lätt att komma in i diskutionerna.

Ronja H
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Ställer konstant in lektioner och tror att jag bara kan boka om när dem vet att jag snart har uppkörning och teoriprov!

Adam W
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag har köpt körlektion av prima och de är väldigt bra och lär ut hur man ska göra och de svara gärna på frågor som man har

Alija M
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Var ett nöje och samtidigt jätte lärorikt mycket bra handledare och ett stora rekommendationer att ta sitt körkort här

Donita J
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag gick hos Ebba de flesta gångerna och tyckte att hon var jätte duktig. Förklarar på ett pedagogiskt sätt o låter mig göra små misstag o testa själv för att kunna lära mig på bästa sätt. Hade min första lektion med en annan lärare och var inte lika nöjd, hon kunde inte förklara så bra och tog över ratten istället för att förklara för mig hur jag ska göra.

Theo H

Bra utbildare, inredning, mopeder

Sixten B

Thea C
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag tog am-körkort och är supernöjd! Alla var så trevliga samtidigt som man fick en bra utbildning. Gillade även upplägget!

Nino L
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Väldigt bra. Bra förklarat, bra lektioner och bra lärare

Isabella M
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag tyckte att kursen va jätte bra, körlärare var också jättebra, så jag kan rekommendera Prima till andra.

Ella W
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag tyckte läraren vi hade va bra och det var ändå väldigt tydligt under lektionerna. Sen tyckte jag att personalen som va utanför var väldigt högljudda så det störde lite medan man lyssnade annars bra.

Ebba L
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Trevlig personal och bra struktur.

Noah P
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Det var bra, och rätt så roligt. Det var sjyst att ni bjöd på fika och mackor.

Alvin K
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Har blivit bemött på ett bra sätt, de är trevliga på trafikskolan. Mina förväntningar är att lyckas och bli en bra förare så att jag kan tillslut lyckas få körkort och mina upplevelser just nu med ex körlektion så får man reda på bra tips och tankar om hur man ska köra och göra i olika situationer vilket är bra.

Nathalie J
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Det var bra, jag lärde känna några nya vänner. Jag tycker att det var bra utbildning och jag lärde mig mycket.

Lina E
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag har blivit väldigt bra bemött av personalen, De är trygga och väldigt pedagogiska.

Nova D
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jätte trevliga och bra på det dom gör.

Dina D
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Pedagogiska och trevliga lärare, en toppen skola!

Stina E
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jätte trevlig personal som är lugna, trygga och självsäkra i vad de säger. Det gör det enklare för eleven att förstå. Jag var nervös men när jag väl var på plats så kände jag mig välkommen och blev genast lugn. Mina förväntningar var att det skulle vara intressant, strategiskt, lärorikt men också kul och det nådde Prima upp till!!

Gabriella I
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag hade goda förväntningar av Prima trafikskola men jag tycker att de absolut överträffade mina förväntningar! Jag är supernöjd med bemötandet ifrån körlärare och annan personal. Alla är super trevliga och hjälpsamma. Jonte fick mig att känna mig trygg och bekväm med bil och körning. Tack! Rekommenderar starkt!

Petter K
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

En bra upplevelse. Duktig körlärare. Bra upplägg.

Peter R
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Bra genomgång Lugn och trevlig bilskollärare

Lucas L
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Jag köpte en intensivkurs där jag fick hjälp med ett tydligt och bra schema för min körning! Allt funkar väldigt bra!

Oscar C
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Trevligt bemötande i alla kontakter. Smidigt och bra fungerande bokningssystem. Tydlig och snabb kommunikation.

Magnus B
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Bra och engagerade lärare. Lagom stora grupper. Trevliga och hjälpsamma.

Josefin F
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jättebra instruktör. Synd bara att jag fick fel adress till Riskettan första gången. Men det löste sig och överlag bra kundservice. Snabba svar på mail.

Emma G
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag lärde mig mycket av kursen AM-körkort och det gick enkelt och smidigt att göra den.

Leo S
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

En trygg och professionell skola med tålamodiga och bra lärare.

Marcus G
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag uppskattar lärare och den utbildningen dom lär ut.

Clara L
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jag blev bemött trevligt trots att jag kom sent med några minuter. Fick bra med hjälp och positiv kritik. Jag var där för att plugga teori inför AM-kortet och tyckte det var mycket bra. De bjöd på dricka, mackor & lite fika så man skulle orka hela dagarna. :)

Melinda S
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Min upplevelse på prima har varit bra man blir bemött på ett trevligt sätt och man får tydliga förklaringar på saker! Jag rekommenderar prima Trafikskola

Sheima A
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Prima trafikskola var en väldigt bra skola. Det var väldigt trevliga personal och en väldigt trevlig lärare som förklarade allt detaljerat men ändå på ett bra och enkelt sätt så att alla förstod. Körningen var också väldigt bra och väldigt lärande. Något som gjorde det bättre var att de använde sig av el moppar som både låter mindre, är lätta att använda och är bra för miljön. Det var precis som jag förväntade mig då jag frågat mina vänner som gått där och de sagt samma sak om hur trevliga alla är och om hur bra det är.

Nellie A
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Världens bästa körskola, trevliga Lärare, bra teori lektioner.

Mohamed M
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Jätte bra och as trevliga människor något roligt som man kommer att minnas med tiden!!!!❤️ Mvh

Nellie T
Skrev om Prima Trafikskola i Norrköping

Super bra. Det var lätt att känna sig bekväm i gruppen och det var mycket bra, både upplägget och lärarna. Man kände att man hängde med och det var mysig miljö att jobba i.

Saga B

Trevlig personal! Bra körskollärare