Prima Trafikskola i Norrköping

Prima Trafikskola i Norrköping

Välkommen till Prima Trafikskola!

På Nygatan 31 i centrala Norrköping hittar du Prima Trafikskola. I våra trevliga lokaler finns alltid kompetent personal som guidar dig på vägen mot ett liv med körkort. Vi vill ge alla chansen att kunna ta körkort på ett lätt och smidigt sätt men utan att tumma på säkerheten. Oavsett vilka förkunskaper du har så är du välkommen hos oss. Vi ser till att skräddarsy en utbildning som passar dig och dina behov.

Våra utbildningar:
- Släp - körkort
- Taxiförarlegitimation

Läs vad 72 kunder tycker om Prima Trafikskola i Norrköping 2

2021-10-14
    Superbra trafikskola! Hjälpsamma lärare och bra upplägg under intensivkursen.
    2021-10-01
    Jag blev bemött på ett jättebra sätt, de är hjälpsamma och duktiga. Allt har varit bra hittills.
    Tack Smilla för dina ord, det uppskattas verkligen! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-10-01
    En väldigt bra trafikskola.
    extremt trevlig personal 10/10

Blev tipsad om denna körskola och ångrar inte mitt val en enda sekund 😁
    Ska ta mitt Am kort och väldigt taggad 👍
    Tack snälla Christian för din fina recension, dina ord värmer verkligen! Vi hoppas att du kommer känna dig lika nöjd när kortet är avklarat, lycka till och kör hårt! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-10-01
    It was wonderful support at the last minute.
    Thank you for your kind review Senna, take care! Prima Trafikskola i Norrköping
    Jag har bara 2 lektioner men tycker de var bra bemött
    Tack för din recension Elsa! Det värmer att höra att du är nöjd med bemötandet även efter bara 2 lektioner, ta hand om dig! Prima Trafikskola i Norrköping
  • Isaksson Oliwer I
    skrev om Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-10-01
    Prima var bra o nära. Jag tycker det var bra me prima allt var bra bara
    Visst är det smidigt att vi ligger så pass centralt! Tack för din recension, kul att höra att du är nöjd! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-10-01
    Jag blev jätte bra bemött av företaget, mina förväntningar var att jag skulle bli nöjd och känna att jag valde rätt. Jag köpte en am utbildning
    Tack Kira för dina ord, det är härligt att höra att du upplevde ett bra bemötande. Hoppas att vi ses sedan när det är dags för ditt B-körkort också! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-10-01
    Det funkade som det skulle, jag har inte direkt något att klaga på men vet inte heller vad som skulle kunnat gå fel. Jag har gått AM kursen👍
    Tack Nora för din recension. Kul att höra att du är nöjd med din AM-utbildning. Du är välkommen tillbaka när det är dags för ditt B-körkort! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-09-29
    Tycker att prima är väldigt tydliga med hur vi ska göra och när vi ska göra saker och ting.
    Så härligt Alen att du känner dig nöjd med oss, vi tackar för din recension! Ha det bäst! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-09-29
    Bra information och jättetrevliga. Önskade dock kanske att instruktören för kursen hade lite mer inlevelse och gjorde oss mer engagerade då det var många på kursen som snabbt blev trötta och satt och gäspade.
    Tack Annika för din recension! Vi tar med oss det till framtida utbildningar, det är åsikter som dina som göra att vi blir bättre på det vi gör! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-09-29
    The people who work at Prima are very warm and helpful. My driving instructor Johnathan is amazing! He reached with lot of patience and rectifies our mistakes. He is also easy to speak and understand.
    Thank you Sujayeendra for your kind review! Jonatan says you did all the work, he just you gave you the tools, well done sir! Drive safe and take care! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-09-29
    Har inte haft mina kurser än men de verkar vara väldigt trevliga
    Hej Fannie! Kul att du upplever att att vi är trevliga trots att din kurser ännu inte har startat, hoppas du kommer känna dig lika nöjd när du är klar här! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Jättetrevligt bemötande från alla som man träffade på. Trevliga och hjälpsamma om man behövde hjälp med något eller om det var problem med något så kunde dom alltid hjälpa till.
    Eftersom vi siktar högt på kvalitén både på vår service och utbildningar så värmer det att höra dina ord som bekräftar att vi verkar ha lyckats med det. Tack snälla Emina för din recension, ta hand om dig! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Dom var peppande hela tiden. Bra kommunikation. Kändes tryggt att övningsköra med dom.
    Så kul att du upplevde att det var en bra kommunikation och att du kände dig trygg hos oss. Det värmer att höra, så tack Elliot för din recension! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt av trevlig personal. Det gavs bra information kring mina frågor jag hade. Företaget levde upp till mer än mina förväntningar. En bra upplevelse av det.
    Tack Elin för dina ord! Att höra att vi överträffade dina förväntningar värmer verkligen eftersom vi alltid strävar efter högsta kvalité på både vår service och våra utbildningar! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    På ett bra och skyst sätt, jag tyckte att undervisningen var bra, dom repeterade så att man förstod
    Tack för din recension Richard! Härligt att höra att du är nöjd med undervisningen, ta hand om dig! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Det var väldigt bra bemötande när man kom
    Så kul Pontus att du är nöjd med bemötandet. Vi på Prima strävar alltid efter att ge förstaklassig service och du är ett kvitto på att vi har lyckats, tack! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Jag blev bra bemöt, riktigt trevliga va dem som jobba. Det som vi gjorde var riktigt kul, det vi förväntade oss att göra det fick vi göra så det var riktig kul.
    Tack så jättemycket för dina ord Marcus. Det värmer att höra att du känner dig nöjd, inte bara med utbildningen men även med vår service! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Jag tycker att jag har fått en bra upplevelse av Prima Trafikskola. Det ända jag tänkte skulle underlättat lite mer var om det var mer frågor som vi elever skulle svara på, som man kan skriva svar i chatten.

Sen tycker jag att själv upplägget var bra. Man kanske kunde ha tagit 2h på teorin och en lång paus på ca 1h osen fortsätta med 2h igen. Är vad jag hade önskat:)
    Hej Vilda! Tack så mycket för din recension, det värmer att höra att du är nöjd med din utbildning. Vi tar tackar för din feedback och tar med oss den till framtida utbildningar! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-11
    Bra personal, bra manöverkörning, billigt som bara den
    Tack för din recension, så kul att höra att du är nöjd med din utbildning. Prima Trafikskola i Norrköping
  • Karin Erika B
    skrev om Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-08-10
    Supert! Från klarhet till klarhet! Inget slarv. Bra, vänliga körlärare med stor pedagogisk kunskap. Även övrig personal superproffsiga i bemötande och personligservice. Så glad att jag valde er! Rekommenderar varmt.
    Tack snälla Karin för din fina recension. Dina ord värmer och vi uppskattar det enormt mycket, ta hand om dig nu så ses vi ute i trafiken! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-07-02
    Det var bra och trevligt. Det är smidigt och enkelt att förstå.
    Tack Selma! Vad roligt att du är nöjd. :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-06-30
    Bra bemötning, bra syn undersökning (gärna lite tydligare)
    Tack för din recension Filippa! Vad hade du önskat var tydligare på din undersökning? Vi tar tacksamt emot feedback för att alltid hålla högsta klass på vår service! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-06-19
    De bemötte mig vökdigt trevligt och hjälpte mig komma fram till en bra lösning för min intensivkurs.
    Tack för din recension Rebecka! Väldigt kul att höra att du blev nöjd med bemötandet. Ha det fint! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-06-17
    Blev bemött på ett väldigt välkomnande sätt där jag kände direkt att jag talar med en professionell person som har väldigt mycket att erbjuda . Förväntningarna hade jag på samma sätt som jag upplevde att jag skulle få veta all info som ja behöver samt vilken hjälp ja behöver. Det var väldigt trevligt och väldigt smidigt. Jag köpte flera körlektioner
    Så härligt att du kände så positivt om oss Rami! Vi strävar alltid efter att ge den bästa och mest professionella servicen, tack för din recension! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-19
    Jag köpte en AM kurs och jag är väldigt nöjd. Lärarna var väldigt bra och förklarade så man förstod.
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd med din AM-utbildning Emil. Det värmer att du tyckte om lärarna också! Prima Trafikskola i Norrköping
    Am kurs
    Det var bra, roliga och duktiga lärare
    Hej Noah! Vad roligt att du tyckte om våra lärare, vi ska skicka detta vidare till dom! Välkommen tillbaka när det är dags för ditt b-körkort! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-19
    Moppekurs. Jag blev bemött väldigt vänligt av personalen. Förväntningarna levdes upp till.
    Tack snälla Neo för din fina recension! Det värmer att höra att vi levde upp till dina förväntningar! Prima Trafikskola i Norrköping
    Den var bra
    Sktkf t ut hk r IFK r k f Kr j r u y u r jrk jag. Ujj hg r kr j r k r u s. Hh r u u rjyrjj y u. Y h rekommenderar mycket
    Tack så mycket för din recension! Vi uppskattar att höra att du tyckte om oss! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-19
    Blev bemött bra samt var även lärandet bra, tog dock bara en lektion
    Tack Emma för din recension, vi uppskattar att höra att du känner dig nöjd med bemötandet! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-19
    Välkomnande och hjälpsamma! Bra lärare!
    Tack för din fina recension! Det värmer att höra att du upplevde oss så! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-19
    Jag köpte intesivpaketet och jag hade stora förväntningar och jag letade efter en trafikskola som hade bra lärare och bra bilar för att övningsköra, men dom har visat att dom har allt det jag letade efter och jag har en lärare med namn av johan och han skulle jag rekommendera om man dyslexi och har svårt med att lyssna och prata, han var perfekt och man kände sig hemma när man är hos dom 🙂
    Hej Jonathan! Vad roligt att du känner dig så pass nöjd med din utbildning hos oss. Vi ska vidarebefordra detta till Johan, stor kram! Prima Trafikskola i Norrköping
    Välorganiserad.
    De har varit tydliga och hjälpsamma.
    Trevlig personal, snabb återkoppling.
    Tack så mycket för din recension! Kul att höra att du känner dig nöjd med din utbildning och vårt bemötande. Prima Trafikskola i Norrköping
    Am kort 30/8
    Bra
    Att bara ha kul
    Bara bra
    Tack Nellie för din fina recension! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-17
    Mycket trevlig, lite förvirring med tider och Mail men väldigt bra kundservice
    Hej Elienne! Tack för din recension! Vi hoppas att du nu känner att det har blivit mer ordning på dina tider. Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-17
    Jag blir bemött sjukt vänligt och då ett problem uppstod på min mobil i appen löste jag och personalen det på 2 minuter.
    Hej Amy! Vad kul att höra att du är nöjd med vår service, du är varmt välkommen tillbaka! Prima Trafikskola i Norrköping
    Körkortspaket
    Utmärkt service och bra lärare.
    Helt nöjd med allt än så länge, dock bara kört en dubbellektion men känns riktigt bra hittils.
    Vad kul att du känner att det känns så pass bra redan, tack för din recension! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-05-17
    Jag gjorde syntest och dem tog han om mig jätte bra. Dem var trevliga och bemötte mig mycket väl.
    Hej Lenita! Tack för din recension! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-13
    Uppskattar att ni tar hänsyn till era elevers olika behov och förmägor
    Tack Inger för att du uppmärksammar detta, alla är vi olika och därför behöver utbildningen anpassas efter varje elev! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-12
    Jag tog utökat B-kort. Blev fantastiskt mött och utbildningen var mycket bra i en trevlig stämning.

Rekommenderar varmt Prima bilskola i Norrköping
    Tack snälla Patrik, vad roligt att din upplevelse blev bra! Stort lycka till med ditt B96 körkort. :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-10
    Jag började med en intensivkurs som kom att bli längre än planerat men när jag kom till prima var jag trafikrädd och hade svårt att finna en trygghet men prima har hjälpt mig att höja min självkänsla men också att jag inte behöver vara så rädd som jag faktiskt var.
    Jag förväntade mig inte så mycket men jag hade hört jätte mycket gott om dom som trafikskola och dom har verkligen levt upp till de!
    All personal har verkligen gjort allt dom kunnat för att hjälpa mig i bästa mån men också alltid mött mig med ett leende och ett Hej som verkligen gjort att man känner sig som hemma.
    Jag kan verkligen rekommendera prima trafikskola till andra för jag är mer än nöjd med min utbildning!
    Tack så himla mycket för dina otroligt fina ord Emma! Vi är glada över att kunna ge våra kunder en bra upplevelse och vi uppskattar att du skriver! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-09
    Allt var suveränt. När jag kom dit första gången blev jag jätte trevligt bemött och alla var jätte trevliga.
    Vilka fina ord Simon, tack snälla! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-09
    Jag gick AM kursen och blev bemött bra. Jag hade inga förväntningar direkt och blev inte besviken heller utan är väldigt nöjd med min utbildning:)
    Vad bra att du är nöjd med din utbildning hos oss och vad roligt att du fick en bra upplevelse! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-09
    Jag har köpt deras Premiumpaket för körkort av Personbil. När jag först kom in så hjälpte dem mig att hitta rätt paket för mig och fixade körtider redan innan jag betalt så att jag har körlektioner.

Mina förväntningar var att dem skulle vara en bra körskola och dem förväntningarna uppfylldes.
    Tack Erik för de varma orden. Det gör oss glada att du är nöjd med din utbildning hos oss! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-07
    Jag blev trevligt bemöten alltid, och det var bra kontakt mellan elever och ledare så man lätt kunde få tydligare information!
    Tack för dina fina ord Maya! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-06
    Jag gick AM-kurs hos Prima. Jag blev mycket trevligt bemött och jag kände mig alltid välkommen. Mina förväntningar var att gå kursen, få bra genomgångar och lära mig det som krävdes för körkortet. Alla mina förväntningar blev uppnådda hos er! Dessutom lärde ni ut på ett roligt sätt så att man, trots de långa lektionerna tyckte att det var roligt och ville lära sig mer!✨🤩
    Vad glada vi blir av dina fina ord Elmy! Så kul att vi kunde göra utbildningen rolig för dig! Tack snälla :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-05
    Det har varit smidigt att plugga, legitimera och enkelt att förbereda. Det har även varit en lång period, vilket är mycket bra.
    Vilka fina ord Caspian, stort tack! :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-04
    Företaget bemötte mig bra när jag köpte körkortspaketet och när jag behövde boka om. Även bra planering och duktiga personer som arbetar där. Det överträffade mina förväntningar.
    Vad roligt att du är nöjd med din utbildning Simon och vad fint att vi kunde överträffa dina förväntningar! Stort tack :) Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-02
    Ni lärde ut bra så man förstod.
    Tack Frida, vad roligt att du är nöjd! Prima Trafikskola i Norrköping
    2021-04-02
    Jag tog hela mitt körkort hos Prima eftersom jag inte hade möjlighet att övningsköra hemma. Ångrar inte en krona eller sekund! Mer pedagogiska och proffsiga lärare får man nog leta efter.Jag är evigt tacksam för det stöd jag fick. Jag gick från livrädd till supertrygg och klarade både teori och uppkörning på första försöket! 👊🏼 / Lena
    Fina Lena, tack för de varma orden! Vi är superglada över att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss. Grymt jobbat med körkortet! :) Prima Trafikskola i Norrköping