Trafikskolan Evelina

S:T Persgatan 38, 602 33 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Trafikskolan Evelina!

Är det äntligen dags att ta körkort? Vi på Trafikskolan Evelina är en trafikskola i city som har nära till alla olika övningsområden. Vi anpassar alltid utbildningen efter dina önskemål och behov. Vissa har övningskört väldigt mycket och kan därför det praktiska mycket väl medan andra behöver mer hjälp. Oavsett vilken nivå du ligger på så hjälper vi dig.

Våra kurser är gruppteori, risk 1, risk 2, introduktionsutbildning. Vi älskar att jobba med människor och se framstegen du som elev åstadkommer. Vår verksamhet grundar sig i att du ska lyckas med din utbildning. Varmt välkommen att besöka vår hemsida för mer info eller kontakta oss direkt här ovan.

Läs vad 24 kunder tycker om Trafikskolan Evelina

• 2020-09-09

Elin M skrev om Trafikskolan Evelina
    Den tjänst jag köpte var körlektioner för att ta körkort. Jag blev väl bemött av trafikskolan då trafiklärarna verkligen är helt underbara människor. De såg mig och individanpassade mina körlektioner. Jag blev bemött på ett glatt och trevligt sätt. Mina förväntningar var inte bra, jag hade hört gott om trafikskolan innan och trafikskolan var till och med bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag kände mig trygg och hemma där och det märktes att min körlärare brann för sitt jobb. Sammanfattningsvis så var min upplevelse på Trafikskolan Evelina toppen och jag rekommenderar alla som vill ta körkort att välja den trafikskolan. De ser till att man lyckas :) Läs mer
  • Denise V

2020-08-27

Denise V skrev om Trafikskolan Evelina
    Skulle och kommer rekommendera Trafikskolan Evelina till alla som har att ta körkort i tankarna!
    Evelina vet hur man pushar och stöttar på ett bra och schysst sätt.
    Utöver att det är en bra "skola" så är både Evelina och Anna super snälla och trevliga! Läs mer
  • 2020-08-14

Alva S skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag tog b körkort och fick massor med hjälp av de båda lärarna, väldigt tacksam för de hjälp o stöd jag fick, absolut den bästa körskolan me pedagogiska lärare!!! Läs mer
  • Robin I

2020-08-13

Robin I skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag köpte startpaketet och några ytterligare lektioner. Jag körde bara med trafikskolan och allt har gått jättebra! De är trevliga och kunniga lärare som är bra på att kommunicera pedagogiskt! Läs mer

Hampus G skrev om Trafikskolan Evelina
    Jätte nöjd med trafikskolan! Trevliga och duktiga trafiklärare. Köpte ett startpaket och 20 körlektioner. Jag ville köra intensivt under semestern. Jag hade aldrig kört bil innan, så vi bokade in alla körlektioner, risk 1, risk 2, kunskapsprovet och uppkörningen under en 4 veckors period. Allt gick bra och smidigt, super nöjd! Läs mer

Alicia S skrev om Trafikskolan Evelina
    Extremt nöjd med bemötandet från personalen och fick bra hjälp med att lägga upp en plan för min övningskörning vilket varit en stor fördel. Skulle varmt rekommendera ☺️ Läs mer

Alva P skrev om Trafikskolan Evelina
    Världens bästa trafikskola! Så bra bemött & känner sig trygg när man kör. Verkligen peppande, stöttande och så bra på att lära ut. Läs mer
    2020-08-06 Trafikskolan Evelina svarar Alva P
    Tack Alva för dom fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med körkortet. /Evelina
  • 2020-08-05

Ellen K skrev om Trafikskolan Evelina
    Jättebra trafikskola har lärt mig massor är jättenöjd med allt Läs mer
  • 2020-08-04

Alexander N skrev om Trafikskolan Evelina
    Bra lärare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-29

Peder G skrev om Trafikskolan Evelina
    Gick intensivkurs. Trevligt, lärorikt, hjälpsamt, flexibelt (tider, bokningar osv) och viktigast av allt precis de rätta förutsättningarna för att klara både teoriprov och uppkörning. Läs mer
  • 2020-06-27

Filippa F skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag köpte startpaketet och sen flera lektioner utöver
    Bra
    Ja
    Jag tyckte de va bra med en mindre skola så man blev nära med läraren Läs mer
  • 2020-06-27

Anna Karin H skrev om Trafikskolan Evelina
    Positiv anda, småskaligt, positiv familjär anda, men möjligen lite för personligt. Läs mer
  • 2020-06-16

Sindra D skrev om Trafikskolan Evelina
    Lärarna är jättesnälla och trevliga. Man får den hjälp och stöttning man själv behöver, jätte hjälpsamma och vill alla elevers bästa. Kommer definitivt rekommendera denna körskola till alla jag känner. Tack för allt hjälp!!! Läs mer
    2020-06-16 Trafikskolan Evelina svarar Sindra D
    Tack för dom fina orden och tack för att du valde oss! Kör försiktigt :)
  • 2020-06-11

Linus E skrev om Trafikskolan Evelina
    Extremt bra, trevliga och kunniga handledare. Mjölkar inte ut med körlektioner som andra körskolan tenderar att göra Läs mer
  • 2020-06-07

Rebecca S skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag skulle inte kunna tänka mig en bättre trafikskola och har inget ont att säga om dem. En personal som inte bara är trevlig utan väldigt pedagogiska som gjorde att det var roligt att gå dit. Läs mer
    2020-06-07 Trafikskolan Evelina svarar Rebecca S
    Tack för dom fina orden! Vi blir så glada när vi hör att du haft roligt hos oss. Vi har haft roligt med dig också. Ta hand om dig!
  • 2020-05-26

Omid R skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag har kört med Evelinas trafikskola och jag har haft mycket roligt och trevliga personal, jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-05-18

Ylva A skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag upplevde att Evelina körskola var en körskola med extremt trevliga körskollärare som har elevens bästa i intresse, både anpassning av lektioner och ur ett ekonomiskt perspektiv. Evelinas är en körskola jag definitivt skulle rekommendera till andra som ska börja övningsköra. Läs mer
    2020-05-18 Trafikskolan Evelina svarar Ylva A
    Tack Ylva för dom fina orden! Vi är så tacksamma att du valde oss.
  • 2020-05-12

Magnus L skrev om Trafikskolan Evelina
    Väldigt bra handledarutbildning av pigg, kompetent och trevlig utbildare. Läs mer
  • 2020-05-12

Lina B skrev om Trafikskolan Evelina
    Jättebra utbildning. Trevligt och bra bemötande. Innehållet var bra och lättförstått. Läs mer
    2020-05-12 Trafikskolan Evelina svarar Lina B
    Tack för fina orden! Roligt att ni är nöjda med introduktionsutbildningen. Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa er längre fram med övningskörningen. Mvh Evelina
  • 2020-05-02

Amanda S skrev om Trafikskolan Evelina
    Tjejerna på Evelinas körskola är dem bästa på marknaden. Så trevliga och genuina mot sina elever. De lär ut på ett bra sätt där säkerhet går först, men samtidigt kan pusha för att eleverna ska utvecklas. Läs mer
    2020-05-02 Trafikskolan Evelina svarar Amanda S
    Tack Amanda för dom fina orden! Vi är så glada att du valde oss och att du är nöjd med din körkortsutbildning. / Evelina
  • 2020-04-30

Ella L skrev om Trafikskolan Evelina
    Körlektioner
    Mycket bra, kan inte klaga på nått! Läs mer
  • 2020-04-30

Anton A skrev om Trafikskolan Evelina
    Väldigt duktiga och kunniga personer som vill hjälpa andra att få sitt körkort. Läs mer
  • 2020-04-28

Tin I skrev om Trafikskolan Evelina
    Mina förväntningar var att skaffa körkort relativt snabbt och de bevisade Trafikskola Evelina att det var möjligt Läs mer
  • 2020-04-28

Stina W skrev om Trafikskolan Evelina
    Jag köpte ett startpaket med 10 lektioner. Blev bemött väldigt bra med kunniga lärare och väldigt sköna lärare. Trivdes väldigt bra med körskolan och såg alltid fram emot lektionerna! En toppen körskola! Läs mer
    2020-04-28 Trafikskolan Evelina svarar Stina W
    Tack Stina för dina fina ord. Vi blir så glada! Hoppas du kör mycket bil och njuter av friheten med körkort. / Evelina

S:T Persgatan 38, 602 33 Norrköping