Läs vad 39 kunder tycker om Trafikskolan Evelina 2

• 2021-01-19
    Jag har haft en bra och smidig utbildning vilket har lett till att jag klara mitt körkort på första försöket. Jag gillar att jag fick en bra och tydlig planering redan från första lektionen.
  • 2021-01-19
    Utmärkt hjälp, utmärkta trafiklärare. Man blir bara så glad över att komma in på erat kontor för det strålar sådan värme. ☀️

Tack för att ni kunde ta emot mig så snabbt och för all hjälp!

5/5 bilar 🚗💨
  • 2020-12-30
    Startpaketet var mycket bra! Vi la till lektioner för att verkligen få med allt i utbildningen. Man fick lära sig noga och i bra takt. Fick mycket hjälp och förståelse. Min lärare var alltid på bra humör och lugnt. Jag kan inte bli annat än nöjd med mitt val av trafikskola. Tack!
  • 2020-12-25
    Läraren på trafikskolan var riktigt bra och stöttande som vände mina motgångar till framgångar.
  • 2020-12-17
    Jag kunde inte vara mer nöjd över mitt val av trafikskola! Jag har lärt mig så mycket samtidigt som jag haft så roligt på samma gång! Ni kommer inte ångra er, så trevlig personal.
  • 2020-12-06
    Så otroligt bra service och upplägget lades upp efter mina egna förutsättningar! Saknar varje dag att få ha körlektioner!!
  • 2020-12-04
    Fantastiskt bra lärare, hade inte kunnat va nöjdare med val av trafikskola!
  • 2020-11-25
    Alltid roligt på körlektioner och man känner sig väl bemött.
  • 2020-11-15
    Jag köpte både kör och teori lektioner.

Jag blev jättebra bemött.

Hade inga speciella förväntningar, bara att ta körkort vilket uppfylldes.

Super bra upplevelse
  • 2020-10-13
    Jag köpte starterpacket. Väldigt trevliga körlärare som enkelt och förståligt gick igenom hur man uppför sig i trafiken. Högsta rekomenderat att gå till Evelinas körskola. Kunde inte hittat bättre lärare med ett sånt lungt och sansat lärande. Jag fick allt jag behövde för att bli godkänd på uppkörningen.
  • 2020-10-13
    *Köpta tjänster: Flertals körlektioner, samt lån av bil under körprov.

*Bemötandet var okej. Professionellt och konstruktivt. Informationen och lektionerna var väl upplagda. På en mer personlig nivå så fick man känslan av att de arbetande på företaget alltid kom ihåg en.

*Mina förväntningar var simpelt nog bara professionella lektioner där jag får konstruktiv kritik på vad jag behöver träna på. Det var exakt vad jag fick. Så jag är nöjd.

*Evelinas trafikskola är definitivt något jag rekommenderar. Dem tog mig till målet: Jag har ett körkort. Och inget var komplicerat på vägen. Jag blev väl guidad.
  • 2020-10-13
    Väldigt kunniga trafiklärare som är duktiga på att lära ut. Tack vare den smidiga utlärningen så kunde jag ta mitt körkort snabbt
  • 2020-09-26
    Jag började med att köpa startpaketet och därefter några lektioner till, även riskettan/tvåan och lån av bil till uppkörningen.

Jag blev bemött väldigt bra, tyckte det var roligt att komma till körskolan och få köra. Både Anna och Evelina var väldigt trevliga!!

Jag hade inte så mycket förväntningar innan jag började på körskolan. Men jag blev positivt överraskad och tyckte om hur vi gjorde planen. Jag hade koll på vad vi skulle göra alla lektioner och kände att alla lektioner var behövliga. Hade ingen som kändes onödig.

Körskolan var väldigt bra och skulle varmt rekommendera den till andra!!!
  • 2020-09-24
    Stort tack till trafikskolan Evelina som hjälpte mig att fixa körkortet på knappa månaden!
    Otroligt hjälpsam och pedagogisk personal som lyssnade på mina önskemål och la upp en rimlig plan för mig att nå körkortet.

Rekommenderar Trafikskolan Evelina starkt!
  • 2020-09-24
    Evelina är bäst! De är det enda jag kan säga! Man har alltid roligt på lektionerna och man hinner prata om allt möjligt samtidigt som hon är noga med att man hinner med så mycket som möjligt på lektionen! Bästa bästa bästa trafikskolan!
  • 2020-09-09
    Den tjänst jag köpte var körlektioner för att ta körkort. Jag blev väl bemött av trafikskolan då trafiklärarna verkligen är helt underbara människor. De såg mig och individanpassade mina körlektioner. Jag blev bemött på ett glatt och trevligt sätt. Mina förväntningar var inte bra, jag hade hört gott om trafikskolan innan och trafikskolan var till och med bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag kände mig trygg och hemma där och det märktes att min körlärare brann för sitt jobb. Sammanfattningsvis så var min upplevelse på Trafikskolan Evelina toppen och jag rekommenderar alla som vill ta körkort att välja den trafikskolan. De ser till att man lyckas :)
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack för dom fina orden Elin. Kör försiktigt!

• 2020-08-27
    Skulle och kommer rekommendera Trafikskolan Evelina till alla som har att ta körkort i tankarna!
    Evelina vet hur man pushar och stöttar på ett bra och schysst sätt.
    Utöver att det är en bra "skola" så är både Evelina och Anna super snälla och trevliga!
    Denise V
  • 2020-08-14
    Jag tog b körkort och fick massor med hjälp av de båda lärarna, väldigt tacksam för de hjälp o stöd jag fick, absolut den bästa körskolan me pedagogiska lärare!!!
  • 2020-08-13
    Jag köpte startpaketet och några ytterligare lektioner. Jag körde bara med trafikskolan och allt har gått jättebra! De är trevliga och kunniga lärare som är bra på att kommunicera pedagogiskt!
    Robin I
  • 2020-08-06
    Jätte nöjd med trafikskolan! Trevliga och duktiga trafiklärare. Köpte ett startpaket och 20 körlektioner. Jag ville köra intensivt under semestern. Jag hade aldrig kört bil innan, så vi bokade in alla körlektioner, risk 1, risk 2, kunskapsprovet och uppkörningen under en 4 veckors period. Allt gick bra och smidigt, super nöjd!
  • 2020-08-06
    Extremt nöjd med bemötandet från personalen och fick bra hjälp med att lägga upp en plan för min övningskörning vilket varit en stor fördel. Skulle varmt rekommendera ☺️
  • 2020-08-06
    Världens bästa trafikskola! Så bra bemött & känner sig trygg när man kör. Verkligen peppande, stöttande och så bra på att lära ut.
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack Alva för dom fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med körkortet. /Evelina

• 2020-08-05
    Jättebra trafikskola har lärt mig massor är jättenöjd med allt
  • 2020-08-04
    Bra lärare. Trevligt bemötande.
  • 2020-06-29
    Gick intensivkurs. Trevligt, lärorikt, hjälpsamt, flexibelt (tider, bokningar osv) och viktigast av allt precis de rätta förutsättningarna för att klara både teoriprov och uppkörning.
  • 2020-06-27
    Jag köpte startpaketet och sen flera lektioner utöver
    Bra
    Ja
    Jag tyckte de va bra med en mindre skola så man blev nära med läraren
  • 2020-06-27
    Positiv anda, småskaligt, positiv familjär anda, men möjligen lite för personligt.
  • 2020-06-16
    Lärarna är jättesnälla och trevliga. Man får den hjälp och stöttning man själv behöver, jätte hjälpsamma och vill alla elevers bästa. Kommer definitivt rekommendera denna körskola till alla jag känner. Tack för allt hjälp!!!
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack för dom fina orden och tack för att du valde oss! Kör försiktigt :)

• 2020-06-11
    Extremt bra, trevliga och kunniga handledare. Mjölkar inte ut med körlektioner som andra körskolan tenderar att göra
  • 2020-06-07
    Jag skulle inte kunna tänka mig en bättre trafikskola och har inget ont att säga om dem. En personal som inte bara är trevlig utan väldigt pedagogiska som gjorde att det var roligt att gå dit.
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack för dom fina orden! Vi blir så glada när vi hör att du haft roligt hos oss. Vi har haft roligt med dig också. Ta hand om dig!

• 2020-05-26
    Jag har kört med Evelinas trafikskola och jag har haft mycket roligt och trevliga personal, jag är väldigt nöjd
  • 2020-05-18
    Jag upplevde att Evelina körskola var en körskola med extremt trevliga körskollärare som har elevens bästa i intresse, både anpassning av lektioner och ur ett ekonomiskt perspektiv. Evelinas är en körskola jag definitivt skulle rekommendera till andra som ska börja övningsköra.
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack Ylva för dom fina orden! Vi är så tacksamma att du valde oss.

• 2020-05-12
    Väldigt bra handledarutbildning av pigg, kompetent och trevlig utbildare.
  • 2020-05-12
    Jättebra utbildning. Trevligt och bra bemötande. Innehållet var bra och lättförstått.
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack för fina orden! Roligt att ni är nöjda med introduktionsutbildningen. Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa er längre fram med övningskörningen. Mvh Evelina

• 2020-05-02
    Tjejerna på Evelinas körskola är dem bästa på marknaden. Så trevliga och genuina mot sina elever. De lär ut på ett bra sätt där säkerhet går först, men samtidigt kan pusha för att eleverna ska utvecklas.
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack Amanda för dom fina orden! Vi är så glada att du valde oss och att du är nöjd med din körkortsutbildning. / Evelina

• 2020-04-30
    Körlektioner
    Mycket bra, kan inte klaga på nått!
  • 2020-04-30
    Väldigt duktiga och kunniga personer som vill hjälpa andra att få sitt körkort.
  • 2020-04-28
    Mina förväntningar var att skaffa körkort relativt snabbt och de bevisade Trafikskola Evelina att det var möjligt
  • 2020-04-28
    Jag köpte ett startpaket med 10 lektioner. Blev bemött väldigt bra med kunniga lärare och väldigt sköna lärare. Trivdes väldigt bra med körskolan och såg alltid fram emot lektionerna! En toppen körskola!
    skrev om Trafikskolan Evelina
    Tack Stina för dina fina ord. Vi blir så glada! Hoppas du kör mycket bil och njuter av friheten med körkort. / Evelina