Trafikskolan Evelina

Trafikskolan Evelina

Välkommen till Trafikskolan Evelina!

Är det äntligen dags att ta körkort? Vi på Trafikskolan Evelina är en trafikskola i city som har nära till alla olika övningsområden. Vi anpassar alltid utbildningen efter dina önskemål och behov. Vissa har övningskört väldigt mycket och kan därför det praktiska mycket väl medan andra behöver mer hjälp. Oavsett vilken nivå du ligger på så hjälper vi dig.

Våra kurser är gruppteori, risk 1, risk 2, introduktionsutbildning. Vi älskar att jobba med människor och se framstegen du som elev åstadkommer. Vår verksamhet grundar sig i att du ska lyckas med din utbildning. Varmt välkommen att besöka vår hemsida för mer info eller kontakta oss direkt här ovan.

Läs vad 63 kunder tycker om Trafikskolan Evelina 2

2021-07-22
    Jag är väldigt nöjd med min utbildning för b-körkort på Trafikskola Evelina. Blev från första sekund bemött på ett bra och trevligt sätt och det fortsatte genom hela min utbildning. De har en bra pedagogik och lär ut körning på ett jättebra sätt. Är väldigt nöjd och tacksam att jag valde just denna trafikskola.
    2021-07-13
    Det fanns en bra plan på hur jag skulle lära mig allt och i en bra takt som fullföljdes. Evelina var så snäll och gjorde allt för att lära ut så effektivt som möjligt. Hon hjälpte mig klara uppkörningen på första försöket:)))
    2021-07-04
    Superbra från start till mål. Man sätter eleven främst och har fokus framåt. Allt har fungerat utmärkt!
    2021-06-24
    Duktiga och snälla lärare
    Fick mycket hjälp med körningen
    2021-06-24
    Trevlig personal som försökte lösa allt på bästa sätt.
    2021-06-22
    Väldigt trevligt personal. Pedagogiska, lugna, trygga att köra med.
    2021-05-21
    Jag köpte körkortsutbildning hos Trafikskolan Evelina.
    Mycket bra bemötande och stort engagemang. Dom hjälpte mig att sätta upp mål att körkortet skulle vara klart innan sommaren. Jag kände att körkortsutbildningen hela tiden gick framåt utan att dra ut på tiden. jag hade Fia som trafiklärare och upplevde att hon var väldigt trevlig och peppande. Hon hjälpte mig att klara körkortet! Rekommenderar starkt!
    2021-05-17
    Super trevlig personal med super bra tålamod!
    2021-05-17
    Köpte 10 körlektioner och teoripaktet och är väldigt nöjd. Alla lektioner va lärorika och man fick alltid feedback som man kunde träna på hemma.
  • Jaqueline P
    2021-05-17
    Extremt tacksam och nöjd med trafikskolan! Fantastiska lärare, super bra bemötande! Rekommenderar starkt😄
    2021-05-17
    Jag köpte grundpaketet. Jag blev jätte bra bemött och det var väldigt bra körlektioner mm. Jag rekommenderar trafikskola Evelinas
    2021-05-17
    Jättebra lärare! Fick övningsköra med både Evelina och Fia, båda var väldigt pedagogiska, men hade lite olika undervisningstekniker, något som gjorde att jag kunde utvecklas mer.
    2021-04-17
    Köpte ett start paket på jul rea för 5500kr +risk1 och risk2. Blev bra bemöt och har rekommenderat Evelinas till mina vänner. Har flera kompisar som alla går där och är nöjda.
    2021-04-17
    Väldigt bra trafikskola på alla sätt! Bra lärare, sköna bilar och fler tider att boka.
    2021-04-17
    Alltid välkomnande och omhändertagande personal på trafikskolan. En super bra handledare som på ett pedagogiskt sätt hjälpt mig på vägen till körkortet. Trafikskolans introduktionskurs samt risk utbildningarna har varit lärorika och haft ett bra upplägg. Mina förväntningar när jag kom första dagen var att vi tillsammans skulle kunna lägga upp en plan för mitt körande, få ett trevligt bemötande, trygga handledare och självklart att jag inom snar framtid skulle ha ett körkort i handen. Förväntningarna har besvarats flera gånger om och jag är otroligt nöjd med mitt val av trafikskola.
    2021-04-07
    Jag rekommenderar Evelinas trafikskola till andra
    2021-04-06
    Jag är super nöjd med valet av trafikskola. Det var väldigt trevligt folk och väldigt fräscha lokaler. Förväntningarna jag hade var inte stora för jag visste inte om den här trafikskolan när jag köpte paket men när jag varit där och sedan hörde jag många i min närhet som också hade där , då kände jag att detta är en bra skola. Men jag hade inte stora förväntningar men ni nådde dom under mina lektioner.
    2021-04-05
    Jag är supernöjd med min körkortsutbildning hos Evelinas! Trevligt bemötande och genuin service.
    2021-03-02
    Jag köpte startpaketet hos Evelina med 10 körlektioner samt 4 teorilektioner. Jag är så nöjd med hela upplevelsen. Sofia är en så duktig körlärare. Rekommenderar Evelina körskola till alla!!!
    2021-02-11
    Jätte bra lärare och bra hjälp med körningen. Snäll personal och väldigt trevliga. Lätt att få körkort om man kör med trafikskolan evelina. =)
    2021-02-07
    Jättebra. Klarade mitt körkort på 3 veckor tack vare god hjälp
    2021-02-01
    Hur trevliga som helst, och ä ser över på ett bra sätt hur man ligger till och kör
    2021-02-01
    Jag tog körkortet helt via Evelinas trafikskola. Bästa valet jag gjort! trevlig personal och blev bemött med bra humör varje gång!
    Lagom pushande och stöttande i allting och jag klarade målet Jag och Evelina satte upp!
    Ångrar mej inte en sekund
    2021-01-30
    Världens bästa körskola! Effektivt, prisvärt och världens bästa trafiklärare💕
    2021-01-19
    Jag har haft en bra och smidig utbildning vilket har lett till att jag klara mitt körkort på första försöket. Jag gillar att jag fick en bra och tydlig planering redan från första lektionen.
    2021-01-19
    Utmärkt hjälp, utmärkta trafiklärare. Man blir bara så glad över att komma in på erat kontor för det strålar sådan värme. ☀️

Tack för att ni kunde ta emot mig så snabbt och för all hjälp!

5/5 bilar 🚗💨
    2020-12-30
    Startpaketet var mycket bra! Vi la till lektioner för att verkligen få med allt i utbildningen. Man fick lära sig noga och i bra takt. Fick mycket hjälp och förståelse. Min lärare var alltid på bra humör och lugnt. Jag kan inte bli annat än nöjd med mitt val av trafikskola. Tack!
    2020-12-25
    Läraren på trafikskolan var riktigt bra och stöttande som vände mina motgångar till framgångar.
    2020-12-17
    Jag kunde inte vara mer nöjd över mitt val av trafikskola! Jag har lärt mig så mycket samtidigt som jag haft så roligt på samma gång! Ni kommer inte ångra er, så trevlig personal.
    2020-12-06
    Så otroligt bra service och upplägget lades upp efter mina egna förutsättningar! Saknar varje dag att få ha körlektioner!!
    2020-12-04
    Fantastiskt bra lärare, hade inte kunnat va nöjdare med val av trafikskola!
    2020-11-25
    Alltid roligt på körlektioner och man känner sig väl bemött.
    2020-11-15
    Jag köpte både kör och teori lektioner.

Jag blev jättebra bemött.

Hade inga speciella förväntningar, bara att ta körkort vilket uppfylldes.

Super bra upplevelse
    2020-10-13
    Jag köpte starterpacket. Väldigt trevliga körlärare som enkelt och förståligt gick igenom hur man uppför sig i trafiken. Högsta rekomenderat att gå till Evelinas körskola. Kunde inte hittat bättre lärare med ett sånt lungt och sansat lärande. Jag fick allt jag behövde för att bli godkänd på uppkörningen.
    2020-10-13
    *Köpta tjänster: Flertals körlektioner, samt lån av bil under körprov.

*Bemötandet var okej. Professionellt och konstruktivt. Informationen och lektionerna var väl upplagda. På en mer personlig nivå så fick man känslan av att de arbetande på företaget alltid kom ihåg en.

*Mina förväntningar var simpelt nog bara professionella lektioner där jag får konstruktiv kritik på vad jag behöver träna på. Det var exakt vad jag fick. Så jag är nöjd.

*Evelinas trafikskola är definitivt något jag rekommenderar. Dem tog mig till målet: Jag har ett körkort. Och inget var komplicerat på vägen. Jag blev väl guidad.
    2020-10-13
    Väldigt kunniga trafiklärare som är duktiga på att lära ut. Tack vare den smidiga utlärningen så kunde jag ta mitt körkort snabbt
    2020-09-26
    Jag började med att köpa startpaketet och därefter några lektioner till, även riskettan/tvåan och lån av bil till uppkörningen.

Jag blev bemött väldigt bra, tyckte det var roligt att komma till körskolan och få köra. Både Anna och Evelina var väldigt trevliga!!

Jag hade inte så mycket förväntningar innan jag började på körskolan. Men jag blev positivt överraskad och tyckte om hur vi gjorde planen. Jag hade koll på vad vi skulle göra alla lektioner och kände att alla lektioner var behövliga. Hade ingen som kändes onödig.

Körskolan var väldigt bra och skulle varmt rekommendera den till andra!!!
    2020-09-24
    Stort tack till trafikskolan Evelina som hjälpte mig att fixa körkortet på knappa månaden!
    Otroligt hjälpsam och pedagogisk personal som lyssnade på mina önskemål och la upp en rimlig plan för mig att nå körkortet.

Rekommenderar Trafikskolan Evelina starkt!
    2020-09-24
    Evelina är bäst! De är det enda jag kan säga! Man har alltid roligt på lektionerna och man hinner prata om allt möjligt samtidigt som hon är noga med att man hinner med så mycket som möjligt på lektionen! Bästa bästa bästa trafikskolan!
    2020-09-09
    Den tjänst jag köpte var körlektioner för att ta körkort. Jag blev väl bemött av trafikskolan då trafiklärarna verkligen är helt underbara människor. De såg mig och individanpassade mina körlektioner. Jag blev bemött på ett glatt och trevligt sätt. Mina förväntningar var inte bra, jag hade hört gott om trafikskolan innan och trafikskolan var till och med bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag kände mig trygg och hemma där och det märktes att min körlärare brann för sitt jobb. Sammanfattningsvis så var min upplevelse på Trafikskolan Evelina toppen och jag rekommenderar alla som vill ta körkort att välja den trafikskolan. De ser till att man lyckas :)
    Tack för dom fina orden Elin. Kör försiktigt! Trafikskolan Evelina
  • Denise V
    2020-08-27
    Skulle och kommer rekommendera Trafikskolan Evelina till alla som har att ta körkort i tankarna!
    Evelina vet hur man pushar och stöttar på ett bra och schysst sätt.
    Utöver att det är en bra "skola" så är både Evelina och Anna super snälla och trevliga!
    2020-08-14
    Jag tog b körkort och fick massor med hjälp av de båda lärarna, väldigt tacksam för de hjälp o stöd jag fick, absolut den bästa körskolan me pedagogiska lärare!!!
  • Robin I
    2020-08-13
    Jag köpte startpaketet och några ytterligare lektioner. Jag körde bara med trafikskolan och allt har gått jättebra! De är trevliga och kunniga lärare som är bra på att kommunicera pedagogiskt!
    2020-08-06
    Jätte nöjd med trafikskolan! Trevliga och duktiga trafiklärare. Köpte ett startpaket och 20 körlektioner. Jag ville köra intensivt under semestern. Jag hade aldrig kört bil innan, så vi bokade in alla körlektioner, risk 1, risk 2, kunskapsprovet och uppkörningen under en 4 veckors period. Allt gick bra och smidigt, super nöjd!
    2020-08-06
    Extremt nöjd med bemötandet från personalen och fick bra hjälp med att lägga upp en plan för min övningskörning vilket varit en stor fördel. Skulle varmt rekommendera ☺️
    2020-08-06
    Världens bästa trafikskola! Så bra bemött & känner sig trygg när man kör. Verkligen peppande, stöttande och så bra på att lära ut.
    Tack Alva för dom fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med körkortet. /Evelina Trafikskolan Evelina
    2020-08-05
    Jättebra trafikskola har lärt mig massor är jättenöjd med allt
    2020-08-04
    Bra lärare. Trevligt bemötande.
    2020-06-29
    Gick intensivkurs. Trevligt, lärorikt, hjälpsamt, flexibelt (tider, bokningar osv) och viktigast av allt precis de rätta förutsättningarna för att klara både teoriprov och uppkörning.
    2020-06-27
    Jag köpte startpaketet och sen flera lektioner utöver
    Bra
    Ja
    Jag tyckte de va bra med en mindre skola så man blev nära med läraren