Din Brandman Sverige AB

Din Brandman Sverige AB

dinbrandman.se
  • Badge2024
4.5

Din Brandman Sverige AB utgör en unik sammanslutning av kompetenta brandmän med både intresse och erfarenhet av att informera och utbilda människor i förebyggande åtgärder mot olyckor och brandskydd, samt agerande vid bränder, olyckor och plötsligt insjuknande. Som en del av deras ständiga kvalitetsarbete genomförs utvärderingar...

22 omdömen om Din Brandman Sverige AB

Linda J
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Verkligen pedagogiskt och bra på alla sätt! Trevligt bemötande.

Ylwa E
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Det var en bra genomgång lagom lång och med mycket information. Bra med både teoretisk och praktiskts övningar.

Ingela A
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Vi fick en mycket bra genomgång i både teori och praktik. Bra utbildare!

Kerli F
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Avtalet omfattar utbildning i Hjärt-Lung-Räddning (HLR). Proffessionellt bemötande och kurser i HLR som håller hög nivå.

Goran E
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Mycket väl genomförd utbildning.

Göran W
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Trevlig, sakligt o kunning kursledare.

Ewa T
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Kursen levde upp till våra förväntningar. Trevligt bemötande av kursledaren som gav ett positivt intryck och gjorde kursen intressant. Kursens omdöme gäller Brandfarliga arbeten.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Ewa! Vad kul att ni uppskattade utbildningen och tack för att du delar med dig av erfarenheten. Hoppas vi får tillfälle att träffa er på fler utbildningar. /Pär Wikström

Emil N
Skrev om Din Brandman Sverige AB

På tok för långvarig utbildning. Skulle lätt kunna förkortas med 4timmar. Upplägget på Utbildningen borde ändras så att den blir mer intressant och läraren borde själv gå en utbildning i pedagogik.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Emil! Tack för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme. Jättetråkigt att du fått den upplevelsen av kursdagen. Det är verkligen inte den nivån våra kunder brukar uppleva. Jag har även tagit del av den interna utvärdering och vidtagit åtgärder för att säkerställa en hög pedagogisk nivå och minska risken för att "en dålig dag" hos en instruktör ska kunna få denna effekt. Ang. upplägget och kurstiden för just brandfarliga heta arbeten så är vi och alla arrangörer bundna till normen SBF2022 och konceptägarens kursupplägg...

MJ Tak Entreprenad AB
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Hela kursen kändes hemtrevlig o bra! 👍

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej! Vad roligt att du uppskattade utbildningen och att du delar med dig. Stort tack! Mvh Pär Wikström

Jan-Lennart A
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Bra föredrag om HLR och första hjälpen. Engagerad och kunnig föredragshållare.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Jan-Lennart! Stort tack för din recension, de är viktiga för att vi ska veta vad ni som kund tycker.. Om det finns något specifikt i utbildningen som du tyckte kunde varit bättre så får du gärna höra av dig med den feedbacken. Mvh Pär

Teppo S
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Mycket kunnig och trevlig kursledare

Svar från Din Brandman Sverige AB

Stort tack för din recension Teppo! Vi ser fram emot att se dig på fler utbildningar. Mvh Pär Wikström

Mattias S
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Bra utbildning bra utbildare bra att förmedla kunskap om regler och lagar

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Mattias! Tack för din recension. Så roligt att du uppskattade utbildningen och instruktörens förmåga. Lagar och regler är tunga områden så det är kul att se att kunskapen tas emot på bra sätt. Hoppas vi får se dig på fler utbildningar i framtiden. Mvh Pär W

Johan H
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Bra bemötande, tillgodosåg behov, anpassade efter önskemål och bra pedagogik

Svar från Din Brandman Sverige AB

Tack för din recension Johan, det är ovärderligt för oss att få konkreta och sakliga recensioner. Det gör att vi vet när vi är på rätt spår och om vi behöver göra ändringar. Tack igen, och hoppas vi får se dig på fler kurser i framtiden. Mvh Pär Wikström

Anna Marie H
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Har alltid blivit vänligt och trevligt bemött i mina kontakter med Din Brandman. Att leverera utbildning i första hjälpen/akut omhändertagande, HLR till våra idrottsföreningar med bra kvalitet, rimligt pris och möjligheter att anpassa utifrån föreningens särskilda behov/åldersgrupper och aktiviteter. Att de utbildar även ute hos våra föreningar och inte bara i våra lokaler, flexibilitet utifrån förfrågan och behov. Enkelt att boka utbildningar, bra bemötande och duktiga utbildare som möter vår målgrupp på ett bra sätt.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Marie! Tack så jättemycket för din fina recension. Jag uppskattar verkligen vårt långa samarbete med er på RF/SISU Västmanland och vi kommer fortsätta göra vårt yttersta för att ge er de utbildningar som ni och era föreningar behöver. Mvh Pär Wikström

Petra A
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Mycket positivt och ett mkt proffisionellt bemötande. Vi skickade iväg 47 fastighetsskötare på kursen heta arbeten. Skickade en enkät med frågor till fastighetsskötarna om utvärderingen av kursen som de gått på, 34 personer svarade och det var övervägande 4:or och 5:or (på en skala 1-5). Så vi kommer att fortsätta att boka utbildningen med er.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Tack Petra för den fina recensionen och vad kul att deltagarna uppskattar utbildningen. De var mycket intresserade och jag fick själv många fördjupningsfrågor vidarebefordrade till mig från just era deltagare. Jättekul med stort engagemang. Vi ser fram emot fortsatt trevligt samarbete med er på HSB Stockholm. Mvh Pär Wikström

Tindra O
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Mycket bra och pedagogisk utbildning

Svar från Din Brandman Sverige AB

Tack för din recension Tindra, vad kul att ni gillade utbildningen. Vi hoppas på att få göra fler utbildningar hos er på Timrå Simklubb. / Pär

Alsike A
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Bra utbildning lite nya detaljer som var givande

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Tack för din recension och att du gillade utbildningen! Den är avgörande för oss i vårt mål att alltid bli bättre. Hoppas att se dig på fler utbildningar.

J.w.järnholms B
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Mycket bra kursledare och utbildning.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Tack för din recension, det är en viktig del i vårt kvalitetsarbete! Vad kul att du uppskattade utbildningen och instruktören. Vi hoppas på att få förtroendet med fler utbildningar i framtiden. / Pär Wikström, VD Din Brandman Sverige AB

Jan-Erik A
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Kursledaren var bra och repeterade viktiga saker hela kursen.så provet gick lätt.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Jan-Erik! Tack för din recension och vad kul att du uppskattade utbildningen. Ett lätt slutprov betyder att både du och instruktören har gjort ett bra jobb. Jag ser fram emot fortsatt utbildningssamarbete! /Pär Wikström, VD

Oddny L
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Bra bemötande av brandmannen som ledde utbildningen. Intressant med exempel från hans vardag. Mina förväntningar var att man skulle få en uppfräschning av tidigare inhämtad kunskap (för många år sedan) . Jag hade hoppats på lite mer praktiska övningar där man fått träna på framstupa sidoläge på varandra för att få känslan. Annars bra.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Oddny! Tack för din feedback, den är viktig för oss. Riktlinjerna för HLR-utbildning med hjärtstartare, som ni beställt, har förändrats under åren och bl.a. sidoläget är borttaget från denna utbildning eftersom det hänt att personer med hjärtstopp lagts i stabilt sidoläge istället för att få HLR. Om ni vill öva på andra scenarion än hjärtstopp så behöver det ingå första hjälpen i utbildningen och den blir då 3-4 timmar. Om ni vill komplettera med Första hjälpen träning så är du välkommen att höra av dig så kan vi ge er den komplettering som du förväntat i utbildningen. Mvh Pär Wikström

Hanna B
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Vi har valt Din Brandman som samarbetspartner för utbildning av HLR och hjärtstartare till Autoexpertens alla verkstäder. De är otroligt kunniga, serviceorienterade, enkla och supertrevliga att arbeta med, och vi rekommenderar dem varmt till alla som söker en leverantör inom området.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Hanna! Tack för din fantastiska feedback! Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete med er på Autoexperten! God Jul och Gott Nytt År! Mvh Pär

Ahlsen A
Skrev om Din Brandman Sverige AB

Rekommenderas varmt. Jag har alltid haft en trevlig upplevelse av din brandman.

Svar från Din Brandman Sverige AB

Hej Jenny! Tack för din fina feedback! Vad kul att ni är nöjda med Din Brandman. Vi ser fram emot fortsatt bra samarbete med er på Ahlsen Utbildning! Mvh Pär