Svenska HLR-Utbildarna AB

Svenska HLR-Utbildarna AB

www.hlr-utbildarna.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Svenska HLR-Utbildarna AB! Vad kan vara viktigare än egentligen allt om inte livet. Vi på Svenska HLR-Utbildarna har erfarenhet av riktiga händelser i form av hjärtstopp och vet vad vi pratar om. Våra licensierade instruktörer är stationerade runt om i vårt avlånga land. Från Dalarna, Gästrikland, Västmanland...

46 omdömen om Svenska HLR-Utbildarna AB

Ulrica C
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

HLR-utbildning med extra fokus på skärskador och fallolyckor. Mycket bra och proffsigt bemötande. Teams-möte innan vi bokade kursen som gav en mycket seriös och helhetsbild av vad vi kunde förvänta oss, och Svenska HLR-Utbildarna uppfyllde våra förväntningar. Något begränsad utbildning angående fallskador, men tiden rann iväg så det kan vara orsaken. Känns trovärdigt att utbildningen hålls av personer som jobbar inom ambulans/räddningstjänsten och som har egen erfarenhet av det som lärs ut.

Andreas G
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Det var en bra utbildning och mycket nytt att lära inom HLR. Kursansvarig var påläst och hade svar på de frågor som vi hade.

Helen D
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Jättebra utbildare och utbildning.

John J
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi blev bemötta bra och utbildningen var enligt de förväntningar vi hade (vi ar anlitat dem tidigare). Utbildningen är viktig och det framhävdes under utbildningen men samtidigt så görs det på ett lätt sätt så att det även blir roligt. Utbildaren upplevs väldigt kunnig och är öppen för frågor och bemöter frågor på ett bra sätt (man känner att man inte ställer några dumma frågor)

Jenny N
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Bra, effektivt och lärorikt. Trevligt bemötande före, under utbildningen och efter.

Malin L
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Profesionellt bemötande, av kunnig person. Noggrann. Vi är mycket nöjda med utbildningen.

Katarina J
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Det var en mycket nyttig utbildning tyckte vi alla och Richard var duktig och trevlig att lyssna till. En uppfräschning av HLR-kunskap för många utav oss men för en del var det första gången.

Sofie S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Alltid trevliga och håller bra utbildning!

Alina T
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi var väldigt nöjda med utbildningen, upplägget var bra när alla fick en varsin docka så det blev mycket bra repetitioner. Kunnig och trevlig föreläsare hade vi också, tack för det!

Christer E
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Ett väldigt bra bemötande av utbildaren samt kontaktpersonen. Utbildningen uppfyllde väl förväntan med kompetent utbildare och utbmtrl. En mkt bra helhet, med blandning av teori och praktik. Det var en HLR-utbildning vi köopt

Magnus L
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Hej, lite tidigt att göra en sumering, vi har inte haft vår första utbildning än. Men hittills positivt med bra kontakt från säljare./Magnus

Hans H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Bra mottagande från alla håll. Vi fick en mycket bra HLR-utbildning på rätt nivå. Kursledaren var kunnig och pedagogisk.

Emma N
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Bra föredragshållare och bra innehåll. Vi fick öva mycket!

Catarina R
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Enkelt att kontakta, snabba svar , vi efterfrågade HLR utblidning och fick vad vi beställde. Vi är mycket nöjda.

Krister P
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Ett proffsigt företag från första kontakt till genomförande av utbildning och där vår personal pratade positivt om HLR-utbildningen efteråt.

Christine H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi hade en HLR-kurs och vi tyckte alla i gruppen att det var en bra och givande kurs där vi fick både teori och öva praktiskt vilket var riktigt bra.

Sofia L
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Lärorikt, intressant och väldigt bra instruktör med glimten i ögat.

Mikael J
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Den initiala kontakten var bra. Allt praktiskt fungerade toppen innan och efter utbildningen. Vår utbildare var ”FAB”

Anita K
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Mycket bra bemötande från både säljare och utbildare. Allt från planering av utbildningen för alla våra medarbetare till själva utbildningen har varit fantastiskt bra.

Malin H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Killen som kom till Borlänge var jättebra och duktig, hela vår grupp var mycket positiv till hans utbildning och hans lättsamma men ändå väldigt tydliga information. Våra förväntningar var att få en uppdatering på tidigare utbildning, och denna utbildning vart mer än förväntan då instruktören vävde så bra in fakta med verkligheten

Helena A
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi hade HLR utbildning för samtliga anställda på företaget ca 25 stycken indelat på två grupper. Alla tyckte det var givande, bra kursledare proffsiga och avslappnande. Märktes att det var personer som var vana att utföra det vi lärde oss.

Nina K
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Kontakten med HLR-utbildarna fungerar väldigt bra och de som kommer till företaget för att hålla HLR-utbildning är både erfarna och pedagogiska.

Jan S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Mycket bra! Ann-Katrin är en duktig lärare som har förmågan att få med alla i utbildningen! Hon har förmågan att ta hänsyn till olika förkunskaper hos deltagarna.

Elin H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Jättetrevligt och bra bemötande. Vår förväntningar var att fräscha upp kunskapen inom HLR för oss som gått kursen innan och lära de som inte gått tidigare hur man hanterar HLR. Det lyckades väldigt bra. HLR-Utbildning: Riktigt bra upplägg med en fantastiskt bra lärare: Afrodite Jonasdotter. Jag har bra hört positiv återkoppling från alla som gick utbildningen. Toppen!

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Elin för ditt omdöme. Alltid roligt att höra att våra insatser är uppskattade.

Josefin S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi hade HLR-utbildning för vår produktionspersonal i Växjö för några veckor sedan. Jag var själv inte delaktig i utbildningen, men hade kontakt med er och följde även upp hur dagarna hade varit. Jag fick bara positiva kommentarer och en stor eloge till Benny från Livtjänst som utförde utbildningen. Han gjorde stort intryck på medarbetarna och var väldigt pedagogisk, höll det på en enkel nivå och trevlig.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Josefin för ditt omdöme.

Maria R
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Stålande mottagande från första kontakt till utbildning. Mycket bra utbildning och handledare som fick toppbetyg av personal vid intern kursutvärdering.

Tack Maria, Mattias tackar för ett välkomnade mottagande. Vi ses snart igen

Christin K
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Väldigt bra utbildning med bra utbildningsledare. Tydliga och bra instruktioner, mycket praktisk övning med docka, vilket var väldigt bra.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Christin för ditt omdöme och fortsatt förtroendet att få utbilda er i HLR.

Isabell E

Bra utbildning. Duktiga instruktörer

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Isabell och tack för förtroendet att få utbilda er i HLR

Karolina L
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Proffsigt men lättsamt, lagom mycket information. Skulle absolut rekommendera HLR utbildarna.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Karolina för förtroendet och ert omdöme :)

Markku S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Mycket bra och professionell kurs .

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Markku. Ta hand om er så ses vi igen 2024 :)

Gülay B
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi köpte HRL-utbildning för grupp. Givande och bra! Vi är supernöjda och rekommenderar starkt!

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack för att vi har förtroendet att även utbilda hjältinnor

Lars-Erik S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Mycket bra utbildning i Hjärt- & lungräddning inkl hjärtstartare Tajta och snabba övningar på ett förståeligt sätt Mycket bra undervisare

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Lars-Erik, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Jenny N

Via telefon. Trevligt och bra. Mycket bra instruktör som utbildade i HLR

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Jenny, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Birgitta M
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Tydlig och mycket bra kurs. Bra med praktiska övningar

Fredric H och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Pernilla F
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Bra bemött vid bokning, väl genomförd utbildning i HLR, kunniga och duktiga instruktörer.

Eva S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Stort plus till vår lärare/instruktör som var väldigt kunnig och pedagogisk. Alla var väldigt nöjda.

Erika S
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Flexibla med att finna dag och tid för utbildning. Trevligt och lättsamt under utbildningen med utrymme för frågor och praktiskt geomförande. En mycket uppskattad och viktig aktivitet hos personalen.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv Erika, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Felicia H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

blev bra bemött, förväntningar motsvarade utförande, bra och kommer köpa in igen

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv Felicia, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Olof A
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Bra bemötande, relevant information, bra träning och trevligt arbetssätt. På det hela en utmärkt kursverksamhet.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv Olof, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Bo-Göran P
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Bra utrustning & duktig instruktör.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv BG, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Marianne H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Vi har använt oss av Svenska HLR-utbildarna flera gånger och vi blir alltid lika trevligt bemött. Vi hade senast HLR-utbildning med hjärtstartare. Ledaren fick oss alla att vara engagerade under utbildningen och lärde ut på ett roligt och inspirerande sätt där han utmanade oss bl.a. med frågor och tankar.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv Marianne, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi ses snart igen //Fredric

Sofia A
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Proffsiga, bra kvalité på utbildningen - effektivt och koncist, ingen onödig information. Väldigt spot on.

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack själv Sofia. Vi håller gärna onödig information borta från er :) Tack för ditt omdöme

Jeanette A
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Trevliga och kunniga, bra upplägg på utbildningen

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Jeanette och tack för ditt omdöme :)

Ulrika R
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

Trevliga och enkla att ha att göra med. Väldigt bra utbildning med kunnig kursledare som fick alla "med sig". Vi behövde förnya HLR-utbildningen för vår personal och då vi använt HLR-utbildarna tidigare visste vi att det skulle fungera smidigt och proffsigt!

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Ulrika och tack för ditt omdöme.

Susanne H
Skrev om Svenska HLR-Utbildarna AB

HLR utbildning för vår personal på Kvarntorpsiten Bra utbildare och engagerad Utbildaren får med sig alla och gör utbildningen intressant. Inget att klaga över

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Susanne, och tack för att du tog dig tid att skicka in ditt omdöme. //Fredric

Björn E

Vänligt bemötande. Kunniga och engagerade utbildare. HLR-utbildning

Svar från Svenska HLR-Utbildarna AB

Tack Björn för ditt omdöme och tack för ett alltid proffsigt bemötande av oss. //Fredric