Stångåutbildning AB

Stångåutbildning AB

Ett utbildningscenter i en expansiv fas
Stångåutbildning är ett utbildningscenter som arbetar med fokus på kvalitet, prisvärdighet och sakkunnighet. Företaget bakom Stångåutbildning ägs och drivs av unga entreprenörer som tror på kreativitet och arbetar passionerat med utbildningscentret.

Vi utbildar i dag främst inom vattenskoterförarbevis samt HLR utbildning för skolor & företag. Som skoterutbildare var vi bland dem första i Sverige och har i dag utbildat flera hundra elever. Vi har egna vattenskotrar från Sea Doo och egna instruktörer.

Rabi Khalaf är en våra instruktörer och har sedan innan bland annat förarintyg utfärdat av NFB, förarbevis för vattenskoter och goda erfarenheter från att vara ute till sjöss.

Läs vad 9 kunder tycker om Stångåutbildning AB 2

2022-12-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra utbildning. Instruktör Rabi är väldigt kunnig och pedagogisk. Bra upplägg med flera olika moment. Dessutom till ett bra pris och möjlighet att köpa utrustning och tillbehör till bra priser. Rekommenderas varmt!
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket väl bemött av företaget. Det var nästan exakt som jag förväntade mig, möjligtvis förväntade jag mig inte att det skulle vara så pass mycket fokus på navigation, men det är ju ändå en nödvändighet. Jag förväntade mig prov på både teori och praktik. Frågorna till teoriprovet var fler än jag trodde, men det var inga som helst problem. Körprovet var så gott som precis som väntat. Instruktören var mycket väl påläst och intresseväckande. Denne var till stor hjälp när körprovet skulle genomföras, ytterst stöttande. Det är tack vare er som jag har körkort på vattenskoter nu, något jag sannerligen har längtat efter. Jag rekommenderar starkt Stångåutbildning AB.
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Professionell, tydlig, kompetent personal. Rekommenderar!
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Utbildning för vattenskoter, bra handledare och bra undervisning
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Mkt bra bemötande & utbildning.
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Bra Rami gjorde ett bra jobba va tydlig
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Helt okej utbildning som gav de kunskaper som behövs för att köra vattenskoter.
    Alla 8 som var med var nöjda och godkända av utbildaren.
    Tyvärr kommer det troligtvis att införas en hastighetsgräns i sjön vi bor vid på 5 knop så vi kommer nog sälja av skotrarna.
    Men bra utbildning 5+
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Det vara mycket bra. Utbildaren var mycket pedagogisk och förklarade enkelt. Även praktiska proven var proffsigt utfört. Jag köpt glasögon och smörjmedel.
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Grymt bra utbildning, deltog i gruppkurs sommaren 2022. Kursledaren var mycket kunnig!