Stångåutbildning AB

Stångåutbildning AB

stangautbildning.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Stångåutbildning - Ett utbildningscenter i en expansiv fas! Stångåutbildning är ett utbildningscenter som arbetar med fokus på kvalitet, prisvärdighet och sakkunnighet. Företaget bakom Stångåutbildning ägs och drivs av unga entreprenörer som tror på kreativitet och arbetar passionerat med utbildningscentret....

91 omdömen om Stångåutbildning AB

Kim N
Skrev om Stångåutbildning AB

Väldigt bra och lärorik utbildning

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din recension Kim, önskar dig all lycka till ute till sjöss!

Robin S
Skrev om Stångåutbildning AB

Levde upp till förväntningarna. Instruktören var hjälpsam och bra på att förklara olika moment . Rekommenderas!!

Svar från Stångåutbildning AB

Väldigt kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar och att instruktören var behjälplig. Tack för att du tog dig tiden att skriva recensionen!

Rasmus E
Skrev om Stångåutbildning AB

Superbra och lärorikt! Vill man ta skoterkort är det här som gäller

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för att du delar med dig dina åsikter om Stångåutbildning!

Emma B
Skrev om Stångåutbildning AB

Hade inte kunnat önska mig en bättre lärare till denna vattenskoterkurs. Rabi var otroligt proffsig och duktig på det han gjorde och det märktes att han var kunnig och tyckte om sitt jobb, väldigt pedagogisk. Jag är väldigt nöjd med denna utbildning och kommer varmt rekommendera den vidare! 🌟

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med din vattenskoterkurs och vår lärare Rabi. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för framtida äventyr! 🌊🌟

Caroline S
Skrev om Stångåutbildning AB

Riktigt rolig dag och lärorikt! Rekommenderar ALLA att gå utbildningen via stångåutbildning.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket! Vi är glada att du hade en rolig och lärorik dag med oss. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att välkomna fler deltagare till våra utbildningar hos Stångåutbildning.

Joakim Karl Anders B
Skrev om Stångåutbildning AB

Vi beslutade att hela familjen skall ta förarbevis för vattenskoter. Vi kontaktade Rabi på Stångå utbildning AB, ett mycket tillmötesgående samtal resulterade i att vi genomförde både den teoretiska och praktiska biten. Även fast vi har kört motorbåt i många år lärde vi oss nya saker via denna utbildning. Rabi är mycket duktig och professionell och därför kan vi verkligen rekommendera denna utbildning tillsammans med Rabi!

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Det glädjer oss att höra att hela din familj hade en givande upplevelse med vår vattenskoterutbildning och att ni uppskattade Rabis professionella hjälp. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda högkvalitativ utbildning och stöd i framtiden. Tack för att ni valde Stångåutbildning AB!

Magnus E
Skrev om Stångåutbildning AB

Väldigt pedagogiskt men ändå lättsam stämning och extremt roligt! Vilket bidrog till att det gick väldigt snabbt att lära sig både de teoretiska och praktiska delarna.

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva en recension Magnus! Önskar dig all lycka ute till sjöss, se till och köpa en monstermaskin nu ;)

Carl P
Skrev om Stångåutbildning AB

Stångåutbildning AB kan varmt rekommenderas. Proffsigt från början till slut. Är det något man behöver hjälp med så hjälper de gärna till. 5 stjärnor.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack till dig Carl för att du tog dig tiden att skriva en recension. Kul att du är nöjd!

Nicole Z
Skrev om Stångåutbildning AB

Rekommenderar Stångåutbildning för den som vill ta sitt vattenskoter kort. Mycket professionellt och trevlig föreläsare. Han tog hand om oss med trygghet och omtanke. Sakkunnig och säker på sin sak. Tusentack för en bra utbildning.

Svar från Stångåutbildning AB

Vi blir väldigt glada över att du har varit nöjd med oss på Stångåutbildning och vår instruktör. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva recensionen.

Carl D
Skrev om Stångåutbildning AB

Toppen utbildning med hög kunskapsnivå på instruktör med fokus på att ge sina kunder bästa möjliga förutsättningar för att uppnå alla krav för att ta förarbevis och på ett säkert sätt ha kul på vattenskotern! Rekommenderar att välja stångåutbildning för att ta ditt förarbevis.

Svar från Stångåutbildning AB

Tackar så mycket Carl för att du tog dig tiden att skriva denna recension. Vi blir väldigt glada att få höra dessa fina ord.

Jenny Karin Susanne B
Skrev om Stångåutbildning AB

Lugn och trygg instruktör med fokus viktiga aspekter som säkerhet och trygghet. Teorin var väldigt omfattande och lättförståelig och det praktiska provet var riktigt bra med bra genomgång och tydliga instruktioner! Rekommenderar till alla!

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för din välskrivna recension. Vi uppskattar att du som elev hos oss tyckte att utbildningen var bra, och att instruktören höll måttet. Tack!

Theo B
Skrev om Stångåutbildning AB

Mycket bra utbildning! Väldigt lärorik och bra instruktör

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension Theo!

Wiliam B
Skrev om Stångåutbildning AB

Mkt seriöst upplägg och duktig handledare. Rekommenderas

Svar från Stångåutbildning AB

Tackar William för att du delar med dig om vad du tyckte om oss.

Joakim N
Skrev om Stångåutbildning AB

Utbildningen levererades med hög kunskap och bra pedagogik för att snabbt och smidigt kunna bli godkänd för förarbevis. Mycket väl bemött både innan och efter utbildningen. Bonus var mycket bra tipps och goda råd inför eventuellt köp av skoter mm.

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för recensionen Joakim. Bara att hojta till om du behöver tips med vilken maskin du ska köpa!

Sanel T
Skrev om Stångåutbildning AB

Jag är mycket nöjd med utbildningen. Det var mycket givande lärrofult.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för recensionen Sanel. Glädjer oss att du tog dig tiden att skriva en recension.

Josephine S
Skrev om Stångåutbildning AB

Jättebra utbildning med trevlig instruktör för vattenskoter. Allting var supersmidigt och man fick god hjälp under utbildningen. Rekommenderar dem starkt!

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att finner vår utbildning smidig!

Elias B
Skrev om Stångåutbildning AB

Jag tyckte det var en bra utbildning som gjordes proffsligt och jag lärde mig mycket. Det var bra instruktioner och feedback på den kan skulle förbättra :)

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att du har nöjd efter att ha genomfört vår utbildning.

Gunnar Ö
Skrev om Stångåutbildning AB

Mycket bra underlag för teorin och enkelt att följa, bra ledare och utbildare.

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för din recension Gunnar. Önskar dig all lycka till ute till sjöss!

Adam A
Skrev om Stångåutbildning AB

Verkligen uppskattat lärorik utbildning. Helt underbar handledare som vet vad han gör mvh en ny skoterförare

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för din positiva recension Adam. Det glädjer oss att gillade vår utbildning.

Harry F
Skrev om Stångåutbildning AB

Väldigt enkel och bra kurs rekomenderar.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för recensionen & att du tog dig tiden att skriva om vad du tycker om ossHarry.

Tim F
Skrev om Stångåutbildning AB

Excellent training and professionalism throughout. Rabi went to great effort to help me through the course in English, even though it would normally be taught in Swedish. Highly recommend!

Svar från Stångåutbildning AB

Thank you very much for your review Tim. It was very nice to have you as one of our course participants.

Ivar K
Skrev om Stångåutbildning AB

Stångutbildning gav en seriös utbildning med väldigt bra bemötande. Man fick vad man förväntande sig och instruökteren var väldigt tydlig och trevlig.

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för din recension Ivar. Det glädjer oss att du tyckte att vår utbildning var bra!

Niclas E
Skrev om Stångåutbildning AB

Mycket smidigt korrekt o bra på alla vis

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt positiva omdöme Nicklas!

Tove J
Skrev om Stångåutbildning AB

Lärorikt och bra utbildning med ett smidigt och bra upplägg!!

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du uppskattade vår utbildning.

Johan A
Skrev om Stångåutbildning AB

Proffsigt upplägg vänligt/ödmjukt bemötande. Kan starkt rekommendera Stångåutbildning.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt positiva omdöme och rekommendation! Vi uppskattar din recension.

Magnus K
Skrev om Stångåutbildning AB

Bra trevlig upplägg med kompetent instruktör som la utbildningen på en lagom nivå

Svar från Stångåutbildning AB

Vi är glada att du upplevde vårt upplägg som bra och trevligt, och att vår instruktör var kompetent och höll utbildningen på en lagom nivå. Vi uppskattar din feedback.

Oscar J
Skrev om Stångåutbildning AB

Solklart val av utbildning till vattenskoter. Skulle jag gå utbildningen igen så hade jag helt klart valt Stångåutbildning igen. Kompetent lärare/instruktör. Otroligt smidiga och anpassningsbara vad det gäller vart uppkörning skulle utföras. Ett bra val helt enkelt och rekommenderas starkt!

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme om vår vattenskoterkurs! Det gläder oss att höra att vår lärare/instruktör var kompetent och att du upplevde att vi var smidiga och anpassningsbara.

Loke B
Skrev om Stångåutbildning AB

Riktigt bra utbildning bra på att lära ut och väldigt trevlig personal och lätt att ha o göra med! Rekommenderar starkt att gå vattenskoter kursen genom stångåutbildning!

Svar från Stångåutbildning AB

Vi är glada att höra att du upplevde utbildningen som riktigt bra och att vår personal var trevlig och lätt att ha att göra med. Det betyder mycket för oss att veta att vi levererade en positiv och lärorik upplevelse för dig. Tack för att du tog dig tiden att skriva recensionen.

Joel A
Skrev om Stångåutbildning AB

Jag blev väldigt bra bemött. Snälla och rolig instruktör! Mina förväntningar var stt det skulle vara en lång och supertråkig genomgång och att det skulle vara supersvårt men det var det inte. Super bra instruktioner och jag är väldigt nöjd! Upplevelsen var så värd att göra och att nu kunna köra vattenskoter på egenhand känns superbra. Vi köpte flytvästar, paddlar, ett safety kit och solglasögon. Tack så jättemycket!

Svar från Stångåutbildning AB

Vi är glada att höra att du blev väldigt bra bemött och att vår instruktör var snäll och rolig. Det gläder oss att vi överträffade dina förväntningar genom att erbjuda en engagerande och inte alls tråkig genomgång, samt att instruktionerna var superbra och att du är väldigt nöjd. Stort tack för att du skrev recensionen!

Per T
Skrev om Stångåutbildning AB

Mycket bra och tydlig utbildning. Instruktören var kunnig i ämnet samt lyhörd och tydlig i sina instruktioner. En mycket bra utbildning för förarbevis vattenskoter! Mycket nöjd!

Svar från Stångåutbildning AB

Tack Per för att du tog dig tiden att skriva en recension till oss!

Petter T
Skrev om Stångåutbildning AB

Riktigt bra upplevelse, fick svar på alla frågor

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du hade en riktigt bra upplevelse med oss.

Lars T
Skrev om Stångåutbildning AB

Jag har m.h.a. Stångåutbildning genomfört en utbildning för Förarbevis för vattenskoter. Utbildningen riktade sig till mig själv, nära och kära och med alla barn och barnbarn inräknade blev vi 14 personer. Från första kontakt till det att vi skildes vid parkering har Stångåutbildning skött uppdraget på ett professionellt och utmärkt sätt varför jag varmt rekommenderar dem. // Lars Törnqvist 76 år ung och f.d. utbildningsanordnare

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt fantastiska omdöme, Lars Törnqvist! Vi är glada att höra att din erfarenhet av Stångåutbildning och genomförandet av Förarbevis för vattenskoter var så positiv. Vi strävar alltid efter att leverera professionell och utmärkt service till våra kunder, och det är underbart att höra att vi lyckades leva upp till dina förväntningar. Tack för att du rekommenderar oss varmt. Det betyder mycket för oss att veta att vårt arbete uppskattas och att ni känner er nöjda.

Roger H
Skrev om Stångåutbildning AB

Det funkade bra och var en bra utbildning. Fick reda på den via kompisar.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt positiva omdöme!

Veronika T
Skrev om Stångåutbildning AB

Jag har lärt mig jättemycket och känner mig väl förberedd för skoterlivet. Bra instruktör och väldigt bra övningar i vattnet.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att du har lärt dig mycket och känner dig väl förberedd för skoterlivet efter att ha genomfört vår utbildning.

Dennis H
Skrev om Stångåutbildning AB

Blev bra bemött och hade en jättebra & trevlig handledare! Tog ett förarbevis för vattenskoter. Allt fungerade bra & jag är helnöjd :)

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att du blev bra bemött och att du hade en jättebra och trevlig handledare under din utbildning för förarbevis för vattenskoter. Det är vår strävan att ge våra kunder en positiv och givande upplevelse.

Anton G
Skrev om Stångåutbildning AB

Gick väldigt smidigt och snabbt, bra lärare👍

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt positiva omdöme!

Simon N
Skrev om Stångåutbildning AB

Riktig bra utbildning och personal

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket Simon för din recension!

Bengt J
Skrev om Stångåutbildning AB

Väldigt bra kursledare och kurs . Teoretiska och praktiska övningarna var bra upplagda och fokuserade på det som är viktigt att kunna för att framföra vattenskoter säkert .

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för ditt goda omdöme Bengt!

Kalle P
Skrev om Stångåutbildning AB

Tyckte det var en BRA utbildning Teoriprovet kändes lite för svår för ändamålet Samtidigt väldigt givande o jag lärde mej mycket Uppkörning idag och den var väldig bra o kul Tack så mycket klart en bra utbildning Mvh Kalle Puaschitz

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din recension! Vi är glada att höra att du tyckte att utbildningen var bra och att du lärde dig mycket. Vi beklagar om teoriprovet kändes svårt, men vi strävar alltid efter att ge utmanande och meningsfulla utbildningsmaterial för att förbereda dig på bästa sätt för trygga resor med vattenskotern. Tack för att du valde vår utbildning och vi önskar dig stort lycka till i framtiden!

Fabian G
Skrev om Stångåutbildning AB

Personalen var proffsig och trevligt från första möte till utbildningen avslutades. Förarbevisutbildningen för vattenskoter var rik på information och läraren hade svar på de frågor man hade. Upplevelsen var väldigt god!

Svar från Stångåutbildning AB

Stort tack för recensionen Fabian! Kul att du tyckte att utbildningen var en upplevelse där du fick lära dig nya saker, exakt så som det ska vara.

Roberth L
Skrev om Stångåutbildning AB

Världsklass! Auktoritär lärare, en mycket utbildande och lärorik kurs! Enormt seriöst, rekommenderas starkt! //Roberth

Svar från Stångåutbildning AB

Roberth, vi tackar för dina fina ord! Som tidigare nämnts hoppas jag vi kan krocka på varandra igen. Tack återigen.

Hampus D
Skrev om Stångåutbildning AB

Jag tycker det va väldigt bra utbildning med en bra handledare som är tydlig med vad som behövs för att klara av förarbeviset.

Svar från Stångåutbildning AB

Schysst att du tog dig tiden att skriva recensionen Hampus! Grattis till förarbeviset.

Raymon G
Skrev om Stångåutbildning AB

Bra och smidig utbildning, lärorikt men inte svårt alls sålänge man lyssnar på de som sägs.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för din recension! Det glädjer oss att du tycker att utbildningen var smidig & lärorik.

Anton G
Skrev om Stångåutbildning AB

Bra handledare, bra information och bra strukturerat. Mycket bra utbildning.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattade vår handledare, informationen och strukturen i utbildningen. Vi strävar alltid efter att leverera en mycket bra utbildning.

Hugo G
Skrev om Stångåutbildning AB

Inget krångel, problemfritt, bra instruktörer med bra erfarenhet, flexibla med tider, inget att klaga på! Exceptionellt!

Svar från Stångåutbildning AB

Tack så mycket för din recension! Vi är glada att höra att du upplevde en problemfri och smidig process utan krångel. Våra instruktörer är dedikerade och har god erfarenhet, och vi strävar efter att vara flexibla med tider för att passa våra kunders behov. Att höra att du inte har något att klaga på och beskriver oss som en bra utbildningsanordnare och betyder mycket för oss.

Alexander L
Skrev om Stångåutbildning AB

Mycket trevlig och proffsig instruktör. Allt gick mycket bra, bra utbildning på zoom och trevligt under ”uppkörningen också.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din fina recension & för att du delade din positiva erfarenhet med oss!

Johan G
Skrev om Stångåutbildning AB

Ett seriöst företag där allt har funkat bra från första kontakt till godkänt förarprov.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din positiva recension! Vi strävar alltid efter att vara ett seriöst företag och erbjuda en smidig och tillfredsställande upplevelse för våra kunder. Tack för att du valde oss och lycka till med ditt körkort!

Ann-Sofi A
Skrev om Stångåutbildning AB

Vattenskoterförarbevis. Kan varmt rekommendera Stångåutbildning! Har lärt mig mycket genom teori och praktik. Strålande att vi kunde göra den praktiska delen hemma på våra egna vattenskotrar. Tack Rabi!!

Svar från Stångåutbildning AB

Vi är glada att höra att du är nöjd med vår vattenskoterförarutbildning på Stångåutbildning. Vi är glada att kunna erbjuda möjligheten att genomföra den praktiska delen hemma på era egna vattenskotrar. Tack för att du rekommenderar oss!

Stina L
Skrev om Stångåutbildning AB

Seriös utbildning, hela processen sköttes med hjälpsamhet, väldigt smidigt. 10/10.

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din recension! Vi är glada att höra att du upplevde vår utbildning som seriös och att hela processen hanterades med hjälpsamhet och smidighet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en positiv upplevelse och det betyder mycket att du ger oss ett 10/10-betyg. Tack för ditt förtroende!

Christer B
Skrev om Stångåutbildning AB

Trevligt bemötande. Kunnig, seriös och starkt engagemang Rekommenderas till andra kunder

Svar från Stångåutbildning AB

Tack för din vänliga recension! Vi är glada att höra att du upplevde ett trevligt bemötande från vår personal. Vi lägger stor vikt vid att vara kunniga, seriösa och engagerade för att möta våra kunders behov på bästa sätt. Tack för att du rekommenderar oss till andra kunder. Vi uppskattar ditt stöd!