Box Experience

Box Experience vill göra det enkelt att köpa en upplevelse antingen till dig själv eller ge bort en upplevelsepresent i Stockholm, Göteborg & Malmö. Vi erbjuder allt från matupplevelser, skönhet, kultur, sport, resor och mycket mer!

Målet är att ha upplevelser och aktiviteter som passar alla och att du som kund alltid ska känna dig nöjd och trygg såväl innan som efter ditt köp. Vi arbetar endast med noggrant utvalda samarbetspartners för att kunna erbjuda er upplevelser av hög kvalitet – helt enkelt bättre upplevelser!

När du köper en upplevelse på www.boxexperience.com ingår alltid fri bytesrätt och fin presentbox till din upplevelse. Dessutom kommer den direkt hem till din brevlåda med fri frakt inom 1-2 vardagar! Det går även bra att hämta ut presentboxen på vårt kontor i Vendelsö, Haninge. Köp en upplevelse till dig själv eller för att ge bort som uppskattad present redan idag!

Läs vad 153 kunder tycker om Box Experience 2

2021-08-13
    Jag har just fått en helt annan upplevelse än kunden som kommenterat innan. Vi hade också behövt avvakta med att nyttja vårt presentkort men jag bemöttes med full förståelse och Box Experience löste vår situation på ett exemplariskt sätt! Med trevligt bemötande och fin service dessutom!
  • 2021-08-09
    PGA Covid-19 hade jag inte nyttjat mitt presentkort. Det hade dragit över ett par månader över tiden för att förlänga. De gick inte med på att jag betalade för att förlänga presentkortet. Presentkortet varade ju bara 1 år! Det var så kort tid. Tänk på det innan ni köper ett presentkort, man ska ju hinna/kunna nyttja det också. Andra upplevelseföretag har längre nyttjandetid. Jag är sååå besviken. Inte minsta vilja att tillmötesgå mig från Box Experience sida.
    Hej Carolina, nu var det så att ditt presentkort gick ut för över 8 månader sedan. Hade du ringt och förlängt det inom rimlig tid så hade det inte varit något problem. Hoppas du förstår och varmt välkommen tillbaka till oss.

Allt väl,
  • ELIN T
    2021-06-29
    Tack så hjärtligt för snabb och bra hjälp. Linnea Westman var så snäll och tillmötesgående i kundtjänsten!
  • 2021-06-16
    Linnea Westman i kundtjänsten är en riktig stjärna! Den hjälp vi har fått av henne med att boka, boka om, boka av förlänga och boka igen pga pandemin har varit otrolig. Den servicen vi fått har varit ovärderlig och jag är så glad att vi valde Box experience för vår cahmpagneprovning!
    2021-05-19
    Linnea på Box Experience är en riktig stjärna! Jag har haft väldigt mycket strul med bokning av en helikoptertur, både på grund av pandemin med inställd bokning och även en del andra tekniska problem. Linnea har varit otroligt professionell och tillmötesgående i all kontakt jag haft med företaget. Mycket nöjd och skulle känna mig trygg att köpa presentkort via Box Experience igen. I slutändan handlar det mycket om service och bemötande, strul kan det bli på alla ställen - men inte alla som hanterar det på rätt sätt.
    2020-11-23
    varmbastu

Köpte via internet
  • 2020-11-21
    Köpte en upplevelse och ville ha den hemskickad. Jag tror jag fick den I posten nästa dag eller nåt. Superbra!
    2020-11-21
    Snabbt och smidigt utan krångel!
    2020-11-21
    Köpte paintball som ska bli julklappar. Trevlig person i telefonen hjälpte till med fina presentboxar. Kommer rekommendera och återkomma med mer beställningar.
    2020-11-20
    Silversmideskurs, en superkul och lyckad kväll!
    2020-11-19
    Köpte kryddor och vinäger.

Koden funderade inte från början men fick hjälp med det efter mailkontakt.
    Sedan fungerade inte valen att göra utan jag fick ringa och fick till slut hjälp med det. Alla val fanns inte tillgänliga utan man kom till en error-sida. Sedan visades inte alla alternativen på samma sidor.

Fick hjälp både va mail och telefon som jag var nöjd med.

Sammanfattningsvisär jag nöjd men hade gärna gärna sluppit allt strul.

MVH/ Liliane Bendtsson
  • 2020-11-19
    Jag hade köpt brunchkryssning på S/S Stockholm.
    Mycket trevlig resa och mycket god mat.
    Vi blev väl mottagna och servade.
  • 2020-11-19
    Jag hade bokat båtlunch men var tvungen att boka av pga covid19 de hjälpe mig och jag hoppas kunna komma iväg på resan i vår.
    Enkelt och bra!
    Snabb leverans.
  • Iréne H
    Silversmide
    Mycket bra lärare och lokal
    2020-09-28
    Jag fick fantastisk hjälp när jag av någon anledning inte kunde boka digitalt. Jag hade dessutom lämnat fel mobilnummer, men trots detta kunde de nå mig genom att inte ge upp. DET kallar jag kundservice. Bra där!
    2020-07-02
    Får tyvärr bli ett lågt betyg. Besviken över förvånansvärt oflexibelt bemötande från boxexperience.

Hade fått en upplevelse i present som utan vår kännedom löpt ut. Ingen info om att upplevelsen endast är giltig i ett år.
    Pengarna rakt i sjön med andra ord. Så tråkigt när man betalat och sett fram emot något.
    Kommer tyvärr inte att vända mig hit igen.
  • ANDERS G
    2020-06-29
    Fick en rekommendation och anordnade en svensexa för 13 man. Hyrde stugan ute på Svartskär. Förstår varför nu att Box experience blev rekommenderat. Från början till slut och uppföljningen har servicen varit fenomenalt bra. Stugan ute på Svartskär ett litet gömt paradis. Kommer utan tvekan bli fler bokningar i framtiden.
  • CLARA Ö
    2020-06-17
    Super nöjd med Linneas service!
    Svarade snabbt, smidigt, proffsigt och med en fantastisk service!
    Tack vara henne bokade jag!!
  • 2020-05-14
    Hyrde stugan på Svarskär för en svensexa på 11 man. Från dag 1 har servicen varit enormt bra, fått svar på mina frågor och alltid ett supertrevlig bemötande. Svartskär i sig var också en dröm och vi kunde inte blivit nöjdare på något vis. Kommer garanterat rekommendera!
  • 2019-12-14
    Min man hade fått Box Experience champagneprovning för två i födelsedags present. när vi skulle boka på sidan så fanns inga datum. Linnea som jag har pratat med varit så hjälpsam med att hitta datum som passade oss. Det var flera gånger som jag ringde och varje gång jag ringde så var hon så hjälpsam, trevlig och glad tjej. Inget var omöjligt för henne. Hon fixade allt.

Tack fina Linnea för ditt trevliga bemötande och arbete. En person som dig är en arbetsgivares dröm. Din chef ska vara stolt som har dig.
    Fortsätt som du är och du kommer komma långt i livet ❤️

Vi har köpt flera champagne provning för två från Box Expereince och den är så uppskattad.

Vi ska gå januari 2020 och jag vet att det kommer vara så trevligt.
  • 2019-12-11
    Glömdde presentboxpåsen på tunnelbanan men Linnea på HQ fixade snabbt ett nytt presentkort som skickades till min syster som var den vi överraskade med en helikoptertur för 2.
    2019-11-04
    Har bytt en teatergåva till en brunchkryssning. Ett trevligt bemötande via telefon. Ser fram mot upplevelsen!
    2019-11-04
    Snabbt och enkelt att förlänga
  • 2019-11-04
    Det blev leveransproblem med boxen vi skulle ge bort i present men det löste personalen snabbt och smidigt. Blev väldigt trevligt bemötta. Mycket nöjd.
    2019-11-04
    Har bara bokat en aktivitet genom er. Personalen hjälpe till mycket bra. Men vill kunna se innan bokningen när det finns tider att gå innan man aktiverar coden.
    2019-11-04
    I bought dinner for two on the boat in Stockholm.
    Everything was perfect if we are talking about selling-buying stuff.
    We did not use the ticket yet, so can not describe anything more now.
    2019-11-03
    Champagneprovning i Gamla Stan. En trevlig upplevelse.
  • 2019-11-03
    Det var ett presentkort till en mycket uppskattad person att välja valfri spa behandling!
    Allt till belåtenhet!
    2019-11-03
    Brunch på boqerian bokade jag med mitt presentkort på Box. Gick smidigt och bra.
  • Ludvig G
    2019-11-03
    Köpte 40 presentkort som julklapp till de anställda på vårt företag. Klimatsmarta upplevelser, smidig köpprocess och snabb hantering.
  • Anders W
    2019-11-03
    Hittade den perfekta presenten till min dotter - en ridlektion på en Luciano-häst. Det blev mycket uppskattat!
  • Niklas G
    2019-11-03
    Snabb leverans av snygg presentbox och bra kundservice!
    2019-11-03
    Köpte helikopterfärd från Bromma över stockholm
    2019-11-03
    Jag har köpt två olika upplevelser med Box Experience och mina upplevelser är tyvärr inte jättebra. Det är ett ganska dåligt utbud av upplevelser, det är krångligt att boka och när jag väl har nyttjat tjänsten har man inte varit jättekundvänliga. Kan tyvärr inte rekommendera Box Experience till någon annan - köp ej!
  • 2019-11-01
    Supernöjd med både upplevelsen och service från början till slut!
    Tack för ett fint omdöme Bea och hör av dig om du behöver vår hjälp i framtiden! //Oskar på Box Box Experience
    2019-11-01
    Omständigt att boka, dåligt utbud ocean produkt som inte var värd pengarna.
    Hej Johan! Tråkigt att upplevelsen inte föll dig i smaken, har du problem att boka framöver så är det bara kontakta kundservice så hjälper vi dig gärna. Allt gott, Oskar på Box Box Experience
    Fått en box i present
    Fick hjälp med bokning och inlösen/aktivering
    Proffsigt bemötande
  • 2019-11-01
    Jag och min sambo fick en skärgårdstur med Afternoon tea av svärisarna. Vi var ute i ca två timmar och hade det jättemysigt på båten. Fikat var helt fantastiskt med ett jätteurval. Personalen var trevlig och när vi åkte i slutet av säsongen var det heller inte särskilt mycket folk.
    2019-11-01
    För krångligt att boka. Det gick inte att bokka min upplevelse och när jag köpte en billigare tog de mellanskillnaden på 500 kr
    Hej Ida! Tråkigt att du upplevde det som krångligt att boka. När du byter till en billigare upplevelse så är det resterande beloppet självklart fortfarande tillgängligt på det ursprungliga presentkortet, kontakta vår kundservice så får du hjälp med dina frågor! //Oskar på Box Box Experience
  • Tony J
    2019-08-12
    Jag hade en retur på en upplevelse som aldrig blev av, detta makulerade dom utom några som helst problem.
    Bra service och kommer jag garanterat använda Box Experience i framtiden.
    Tack för ett fint betyg och kul att du gillar vår service! //Oskar på Box Box Experience
    2019-08-07
    Har pratat med Linnea på Box Experience i tre olika ärenden och fått jättebra service när jag behövt ändra eller när bokningen krånglat. De har svarat telefonen snabbt och Linnea har full koll på och löser allt! Så skall service fungera!
  • Francis L
    2019-05-21
    Jag köpte en middag till mina morföräldrar och dem älskade det
  • 2019-05-20
    Jag missförstod bekräftelsen på den gjorda beställningen, men fick god hjälp , vänligt bemötande och snabbt reda på min fråfa
  • 2019-05-20
    Besök på restaurang.
    Mycket trevligt.
    Jag visste inget om företaget, och är mycket nöjd med servicen och bemötandet vi fick.
    Helnöjd.
    2019-05-16
    Jag köper årligen upplevelser hos Box Experience som present till son & svärdotter. Som jag förstår det har de uppskattat de flesta upplevelserna.
    Jag köper över nätet och får alltid boxen efter någon dag, så jag är helt nöjd med bemötandet.
  • 2019-05-16
    Det var enkelt att bok och köpa bxen och inte heller något problem att lösa in boxen.
    2019-05-16
    Ville förlänga mitt presentkort och fick hjälp
    2019-05-16
    Helikoptertur för 1person. Boxen levererades snabbt som utlovat. Har ännu inte nyttjat turen!
    2019-04-11
    Hinderbana med instruktör på Extremfabriken. Riktigt bra och roligt! Rekommenderas!