Box Experience

Box Experience vill göra det enkelt att köpa en upplevelse antingen till dig själv eller ge bort en upplevelsepresent i Stockholm, Göteborg & Malmö. Vi erbjuder allt från matupplevelser, skönhet, kultur, sport, resor och mycket mer!

Målet är att ha upplevelser och aktiviteter som passar alla och att du som kund alltid ska känna dig nöjd och trygg såväl innan som efter ditt köp. Vi arbetar endast med noggrant utvalda samarbetspartners för att kunna erbjuda er upplevelser av hög kvalitet – helt enkelt bättre upplevelser!

När du köper en upplevelse på www.boxexperience.com ingår alltid fri bytesrätt och fin presentbox till din upplevelse. Dessutom kommer den direkt hem till din brevlåda med fri frakt inom 1-2 vardagar! Det går även bra att hämta ut presentboxen på vårt kontor i Vendelsö, Haninge. Köp en upplevelse till dig själv eller för att ge bort som uppskattad present redan idag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 131 kunder tycker om Box Experience

Jane B skrev om Box Experience
    Har bytt en teatergåva till en brunchkryssning. Ett trevligt bemötande via telefon. Ser fram mot upplevelsen! Läs mer

Johan L skrev om Box Experience
    Snabbt och enkelt att förlänga Läs mer

Eva-lotta Ö skrev om Box Experience
    Det blev leveransproblem med boxen vi skulle ge bort i present men det löste personalen snabbt och smidigt. Blev väldigt trevligt bemötta. Mycket nöjd. Läs mer

Susanne A skrev om Box Experience
    Har bara bokat en aktivitet genom er. Personalen hjälpe till mycket bra. Men vill kunna se innan bokningen när det finns tider att gå innan man aktiverar coden. Läs mer

Mateusz S skrev om Box Experience
    I bought dinner for two on the boat in Stockholm.
    Everything was perfect if we are talking about selling-buying stuff.
    We did not use the ticket yet, so can not describe anything more now. Läs mer

Anki I skrev om Box Experience
    Champagneprovning i Gamla Stan. En trevlig upplevelse. Läs mer

Birgitta L skrev om Box Experience
    Det var ett presentkort till en mycket uppskattad person att välja valfri spa behandling!
    Allt till belåtenhet! Läs mer

Peter F skrev om Box Experience
    Brunch på boqerian bokade jag med mitt presentkort på Box. Gick smidigt och bra. Läs mer
  • Ludvig G

Ludvig G skrev om Box Experience
    Köpte 40 presentkort som julklapp till de anställda på vårt företag. Klimatsmarta upplevelser, smidig köpprocess och snabb hantering. Läs mer
  • Anders W

Anders W skrev om Box Experience
    Hittade den perfekta presenten till min dotter - en ridlektion på en Luciano-häst. Det blev mycket uppskattat! Läs mer
  • Niklas G

Niklas G skrev om Box Experience
    Snabb leverans av snygg presentbox och bra kundservice! Läs mer

David R skrev om Box Experience
    Köpte helikopterfärd från Bromma över stockholm Läs mer

Sandra U skrev om Box Experience
    Jag har köpt två olika upplevelser med Box Experience och mina upplevelser är tyvärr inte jättebra. Det är ett ganska dåligt utbud av upplevelser, det är krångligt att boka och när jag väl har nyttjat tjänsten har man inte varit jättekundvänliga. Kan tyvärr inte rekommendera Box Experience till någon annan - köp ej! Läs mer

Beatrice E skrev om Box Experience
    Supernöjd med både upplevelsen och service från början till slut! Läs mer
    2019-11-01 Box Experience svarar Beatrice E
    Tack för ett fint omdöme Bea och hör av dig om du behöver vår hjälp i framtiden! //Oskar på Box

Johan W skrev om Box Experience
    Omständigt att boka, dåligt utbud ocean produkt som inte var värd pengarna. Läs mer
    2019-11-01 Box Experience svarar Johan W
    Hej Johan! Tråkigt att upplevelsen inte föll dig i smaken, har du problem att boka framöver så är det bara kontakta kundservice så hjälper vi dig gärna. Allt gott, Oskar på Box

Eva L skrev om Box Experience
    Fått en box i present
    Fick hjälp med bokning och inlösen/aktivering
    Proffsigt bemötande Läs mer

Izabelle A skrev om Box Experience
    Jag och min sambo fick en skärgårdstur med Afternoon tea av svärisarna. Vi var ute i ca två timmar och hade det jättemysigt på båten. Fikat var helt fantastiskt med ett jätteurval. Personalen var trevlig och när vi åkte i slutet av säsongen var det heller inte särskilt mycket folk. Läs mer

Ida F skrev om Box Experience
    För krångligt att boka. Det gick inte att bokka min upplevelse och när jag köpte en billigare tog de mellanskillnaden på 500 kr Läs mer
    2019-11-01 Box Experience svarar Ida F
    Hej Ida! Tråkigt att du upplevde det som krångligt att boka. När du byter till en billigare upplevelse så är det resterande beloppet självklart fortfarande tillgängligt på det ursprungliga presentkortet, kontakta vår kundservice så får du hjälp med dina frågor! //Oskar på Box
  • Tony J

2019-08-12

Tony J skrev om Box Experience
    Jag hade en retur på en upplevelse som aldrig blev av, detta makulerade dom utom några som helst problem.
    Bra service och kommer jag garanterat använda Box Experience i framtiden. Läs mer
    2019-11-01 Box Experience svarar Tony J
    Tack för ett fint betyg och kul att du gillar vår service! //Oskar på Box
  • 2019-08-07

Thomas J skrev om Box Experience
    Har pratat med Linnea på Box Experience i tre olika ärenden och fått jättebra service när jag behövt ändra eller när bokningen krånglat. De har svarat telefonen snabbt och Linnea har full koll på och löser allt! Så skall service fungera! Läs mer
  • Francis L

2019-05-21

Francis L skrev om Box Experience
    Jag köpte en middag till mina morföräldrar och dem älskade det Läs mer
    Niklas S gillar detta
  • 2019-05-20

Anna-karin W skrev om Box Experience
    Jag missförstod bekräftelsen på den gjorda beställningen, men fick god hjälp , vänligt bemötande och snabbt reda på min fråfa Läs mer
  • 2019-05-20

Lars-olof S skrev om Box Experience
    Besök på restaurang.
    Mycket trevligt.
    Jag visste inget om företaget, och är mycket nöjd med servicen och bemötandet vi fick.
    Helnöjd. Läs mer

Agneta R skrev om Box Experience
    Jag köper årligen upplevelser hos Box Experience som present till son & svärdotter. Som jag förstår det har de uppskattat de flesta upplevelserna.
    Jag köper över nätet och får alltid boxen efter någon dag, så jag är helt nöjd med bemötandet. Läs mer

Bernt Morgan O skrev om Box Experience
    Det var enkelt att bok och köpa bxen och inte heller något problem att lösa in boxen. Läs mer

Alva S skrev om Box Experience
    Ville förlänga mitt presentkort och fick hjälp Läs mer

Bengt H skrev om Box Experience
    Helikoptertur för 1person. Boxen levererades snabbt som utlovat. Har ännu inte nyttjat turen! Läs mer
  • 2019-04-11

Jonas Ö skrev om Box Experience
    Hinderbana med instruktör på Extremfabriken. Riktigt bra och roligt! Rekommenderas! Läs mer
    Niklas S gillar detta
  • 2019-04-03

Yvonne B skrev om Box Experience
    Har inte utnyttjat mitt köp ännu Läs mer
  • 2019-03-31

Laila C skrev om Box Experience
    Köpte en upplevelse i form av en takvandring i Gamla stan. Det var lätt att komma i kontakt med företaget och personen jag träffade på var kunnig och mycket hjälpsam. Tyvärr har jag inte haft upplevelsen av takvandringen än men hoppas den blir fantastisk. Läs mer
  • 2019-03-04

Amanda Sandell skrev om Box Experience
    Rekommenderas varmt! Fantastisk kundservice! Läs mer
  • 2018-12-13

Kristoffer N skrev om Box Experience
    Lätta att komma i kontakt med och bra kundservice! Läs mer
  • Simon P

2018-10-19

Simon P skrev om Box Experience
    Bra utbud och lätt att handla, men min vän som skulle lösa ut presenten (en ölprovning) var tvungen att använda 14 mail och 6 telefonsamtal för att boka upp en tid för aktiviteten. Oacceptabelt och pinsamt som givare. Läs mer
  • 2018-10-19

Britta B skrev om Box Experience
    hej B
    jag vill få veta när det är amaronevinprovningar , vilka datum, i gamla stan... Läs mer
    2018-10-19 Box Experience svarar Britta B
    Hej Britta, ring oss på 08-652 90 00 så hjälper vi dig med din bokning! //Oskar på Box
  • 2018-10-05

Monica P skrev om Box Experience
    Fick en frukost för två men sammarbetet med det företaget hade avslutats och frukosten bytes till ett afternoon tea för två. Vi fick fin service och allt som serverades var gott. En fin upplevelse. Läs mer
  • 2018-10-04

Beatrice F skrev om Box Experience
    Helikoptertur DUO och det var bra info innan och på plats men piloten sa inget dom första 10 min. Man förväntar sig ett HEJ i varje fall. Han sa lite när vi började ställa frågor men inget mer. Vi flög med Hummingbirds. Annars supernöjd. Läs mer

Pasi K skrev om Box Experience
    Köpte ett presentkort till min guddotter.
    Jag är mycket nöjd med servicen & allt Läs mer

Josefin R skrev om Box Experience
    Jag köpte ett presentkort till ett bröllop som gällde för en takvandring.
    Bra att det gick att byta upplevelse, ifall någon i brudparet skulle vara höjdrädd till exempel.
    Tyvärr hade jag inte tid att invänta leveransen av boxen, men det var bra att man kunde skriva ut presentkortet direkt.
    Presentkortet i sig var tyvärr inte så fint utformat och det personliga meddelandet smälte in i mängden av text. Skulle önska lite mer fokus på meddelandet och möjlighet för radbrytning och förhandsvisning. Jag hade nog struntat i meddelandet om jag hade vetat hur det skulle se ut. Läs mer

Per W skrev om Box Experience
    Tre biljetter till Mordmysteriet i Stockholm
    Eftersom det var lite krångligt att boka så tog jag kontakt med Box Experience för lite hjälp att lösa bokningen, vilket de gjorde med stor skicklighet. Personalen var mycket hjälpsam och informativ. Läs mer

Martin H skrev om Box Experience
    Fick ett presentkort på en upplevelse. Det var inte helt lätt att förstå hur man löser in presentkortet, dvs bokar upplevelsen. Läs mer
  • Karen S

2018-10-01

Karen S skrev om Box Experience
    En mkt trevlig kväll, med god mat o dryck samt bra underhållning av trubaduren. Läs mer

Ida H skrev om Box Experience
    Kaffeprovningen på Roberts Coffee var jättebra, över all förväntan. Kvinnan som höll i provningen var så trevlig och kunnig! Fick lära oss så mycket om alltifrån kaffets historia, till skillnaden mellan olika kafferegioner, processen från frukt till färdigt kaffe, mm. Fick smaka på flera olika sorter och testa att göra vårt eget kaffe. Jag rekommenderar varmt! Läs mer

Caroline S skrev om Box Experience
    Jag är nöjd med utbudet och jag är nöjd med mina upplevelser.

Det var lite krångligt att boka tycker jag, annars inget att anmärka på. Läs mer

Max S skrev om Box Experience
    Proffsigt genomfört från köp till leverans Läs mer

Sofia L skrev om Box Experience
    Fick jättebra service av kundtjänst vid mitt köp av upplevelsepresent! Läs mer

Ulla H skrev om Box Experience
    Jag köpte champagneprovning för två i present till en väninna. Jag fick ett mycket trevligt bemötande och en snabb leverans av upplevelsen i en vackert utformad kartong. Utmärkt proffsigt, över förväntan. Läs mer
  • 2018-09-30

Johanna H skrev om Box Experience
    Smidigt och bra service, via mejl och telefon.
    rekomenderas starkt Läs mer
  • 2018-09-30

Emil M skrev om Box Experience
    Massagen var väldigt dålig. Vi hade bokat totalt tre behandlingar totalt. Plingklockan fungerade inte så vi fick knacka, när kvinnnan öppnade snäste hon om att vi kunde använt klockan, vi försökte förklara..: Vi fick inte den behandlingen vi hade bokat, trots att vi påpekade vilka behandlingar vi bokat två gånger innan de satte igång. När klockan slog 60 min lämnade min massör mig på bänken och ungefär 30 sekunder senare hade hon lämnat lokalen. Läs mer
    2018-09-30 Box Experience svarar Emil M
    Hej Emil! Tråkigt att upplevelsen inte levde upp till era förväntningar, kontakta gärna vår kundservice på 08-652 90 00 eller via info@boxexperience.com så vi kan ta upp detta med leverantören och kompensera er för detta...

Vänligen, Oskar på Box
  • 2018-09-29

Lotta K skrev om Box Experience
    Snabbt och effektivt!

Kul för den som får upplevelsen,bra tidsperiod att nyttja sin present. Läs mer
  • 2018-09-28

Emma Z skrev om Box Experience
    Helikopterflygning. Allt har gått bra men inte flugit ännu. Läs mer