Box Experience

4.3

170 omdömen om Box Experience

Fredrik K
Skrev om Box Experience

Fått ett fantastiskt bemötande av Linnea på Box experience då jag missat att lösa mitt presentkort. Ser väldigt mycket emot min upplevelse framöver. Kan varmt rekomendera att köpa upplevelse här och att man kan känna sig trygg som kund då Linnea verkligen gjort det lilla extra för mig.

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Anton T
Skrev om Box Experience

Smidig leverans av produkten (spaupplevelse).

Torbjörn T
Skrev om Box Experience

Det var smidigt att beställa och presentkartongen såg väldigt trevlig ut

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Christer J
Skrev om Box Experience

Lätt att beställa och snabb leverans.Utmärkt.

Wictor G
Skrev om Box Experience

Underbar upplevelse! Allt från mat till personal. Hela familjen fick en toppen kväll att minnas.

Sebastian G
Skrev om Box Experience

Jag och min flickvän gjorde glasblåsning. Det var en unik upplevelse med trevlig personal och cool lokal. Det kändes som nutiden möter historien. Sjukt bra upplevelse!

RIKARD N
Skrev om Box Experience

Ci hade ruggit rolig upplevelse hos er!

NIKLAS E
Skrev om Box Experience

Kul upplevelse! Endast positiva erfarenheter av Box Experience!

Mats Stephan Linus S
Skrev om Box Experience

Outstanding! Alla är nöjda. Vilken otrolig födelsedag.

JESPER B
Skrev om Box Experience

Mycket trevlig och kunnig personal och väldigt nöjd med restaurang besöket på GUTE. Rekommenderas!

John Alex Wilhelm S
Skrev om Box Experience

Väldigt nöjd efter min senaste upplevelse. Väldigt genomtänkt och bra utförande av arrangör samt topp betyg i kundbemötande. Rekommenderar starkt!

Kiki P
Skrev om Box Experience

I had two single flights with helicopter over Stockholm. Box experience uses a company that does not operate on Stockholm / Bromma airport. Anyway I was confirmed a date and time and place at Bromma but at that time there was nobody to meet us... Box Experience should better take care of the companies that they use. Later = the next day we did get our flight operated by another company. That was much trouble for us and several telephone calls. Box Experience did know that we arrived from Helsinki to Stockholm only for that...

Svar från Box Experience

Hi and thanks for the feedback. If it is the case that a helicopter trip is canceled due to weather conditions, an email will always be sent to the customer who booked. And it can be done the same day according to our policy. In this case, we are glad that you had booked an extra day in a hotel to be able to complete the experience the next day :)

Jimmy L
Skrev om Box Experience

Vi blev bra bemötta av både Box och restaurangen vi valde.

Svar från Box Experience

Tack för din recension och välkommen åter :)

Lotta E
Skrev om Box Experience

Kunde inte göra den grej jag hade fått i present av kollegor, dvs Takvandring i Gamla stan, pga att verksamheten lagts ned. Inte Box experiences fel, antar jag, men synd att inte BE gick ut med det till alla som hade presentkort på den aktiviteten. Lite snopet. Det fanns inte särksilt mkt annat intressant för mig att välja på som alternativ.

Svar från Box Experience

Hej Lotta, förstår att du blev besviken då det inte gick att genomföra takvandring. Men cirka 2 månader innan vår samarbetspartner la ner sin verksamhet så skickade vi ut mail till alla som hade presentkort på Takvandring med denna informationen. För att man skulle kunna genomföra sin upplevelse. Svårigheten med det är att ofta den som köpt upplevelsen får mailet och inte den som har mottagit den. Hoppas du hitta något som du ville göra till slut :) // Box Experience

Anna B
Skrev om Box Experience

Box experience som företag är professionella och trevliga men just den restaurangen vi bokade via er var inte bra alls tyvärr

Svar från Box Experience

Hej Anna och tack för din feedback. Kul att du uppskattade vårt mottagande. Tråkigt att du inte blev nöjd med ditt restaurangbesök, du får gärna höra av dig till oss och meddela vilken restaurang du besökte så vi kan ta detta direkt med dom. / Niklas

Petra W
Skrev om Box Experience

Trevligt bemött. Dock alldeles för svårt uppdrag trots att jag valt en medium svårighetsgrad med för många samt oklara moment i rummen. Cellen var ny så den behövde finslipas enligt arrangören.

Svar från Box Experience

Tack för ditt omdöme Petra. Oklart bara vad du menar för cell? Vi har inga upplevelser som liknar en cell eller escape room. Kan det vara så att du blandat ihop oss med annat företag? / Niklas

MARIE B
Skrev om Box Experience

Jag har just fått en helt annan upplevelse än kunden som kommenterat innan. Vi hade också behövt avvakta med att nyttja vårt presentkort men jag bemöttes med full förståelse och Box Experience löste vår situation på ett exemplariskt sätt! Med trevligt bemötande och fin service dessutom!

CAROLINA R
Skrev om Box Experience

PGA Covid-19 hade jag inte nyttjat mitt presentkort. Det hade dragit över ett par månader över tiden för att förlänga. De gick inte med på att jag betalade för att förlänga presentkortet. Presentkortet varade ju bara 1 år! Det var så kort tid. Tänk på det innan ni köper ett presentkort, man ska ju hinna/kunna nyttja det också. Andra upplevelseföretag har längre nyttjandetid. Jag är sååå besviken. Inte minsta vilja att tillmötesgå mig från Box Experience sida.

Svar från Box Experience

Hej Carolina, nu var det så att ditt presentkort gick ut för över 8 månader sedan. Hade du ringt och förlängt det inom rimlig tid så hade det inte varit något problem. Hoppas du förstår och varmt välkommen tillbaka till oss. Allt väl,

ELIN T
Skrev om Box Experience

Tack så hjärtligt för snabb och bra hjälp. Linnea Westman var så snäll och tillmötesgående i kundtjänsten!

Box Experience gillar detta
Caroline B
Skrev om Box Experience

Linnea Westman i kundtjänsten är en riktig stjärna! Den hjälp vi har fått av henne med att boka, boka om, boka av förlänga och boka igen pga pandemin har varit otrolig. Den servicen vi fått har varit ovärderlig och jag är så glad att vi valde Box experience för vår cahmpagneprovning!

MALINEE B
Skrev om Box Experience

Linnea på Box Experience är en riktig stjärna! Jag har haft väldigt mycket strul med bokning av en helikoptertur, både på grund av pandemin med inställd bokning och även en del andra tekniska problem. Linnea har varit otroligt professionell och tillmötesgående i all kontakt jag haft med företaget. Mycket nöjd och skulle känna mig trygg att köpa presentkort via Box Experience igen. I slutändan handlar det mycket om service och bemötande, strul kan det bli på alla ställen - men inte alla som hanterar det på rätt sätt.

Inger F

varmbastu Köpte via internet

Caroline L
Skrev om Box Experience

Köpte en upplevelse och ville ha den hemskickad. Jag tror jag fick den I posten nästa dag eller nåt. Superbra!

Anna B
Skrev om Box Experience

Snabbt och smidigt utan krångel!

Gunilla C
Skrev om Box Experience

Köpte paintball som ska bli julklappar. Trevlig person i telefonen hjälpte till med fina presentboxar. Kommer rekommendera och återkomma med mer beställningar.

Maria B
Skrev om Box Experience

Silversmideskurs, en superkul och lyckad kväll!

Maud B
Skrev om Box Experience

Köpte kryddor och vinäger. Koden funderade inte från början men fick hjälp med det efter mailkontakt. Sedan fungerade inte valen att göra utan jag fick ringa och fick till slut hjälp med det. Alla val fanns inte tillgänliga utan man kom till en error-sida. Sedan visades inte alla alternativen på samma sidor. Fick hjälp både va mail och telefon som jag var nöjd med. Sammanfattningsvisär jag nöjd men hade gärna gärna sluppit allt strul. MVH/ Liliane Bendtsson

Marianne R
Skrev om Box Experience

Jag hade köpt brunchkryssning på S/S Stockholm. Mycket trevlig resa och mycket god mat. Vi blev väl mottagna och servade.

Ann-charlotte W
Skrev om Box Experience

Jag hade bokat båtlunch men var tvungen att boka av pga covid19 de hjälpe mig och jag hoppas kunna komma iväg på resan i vår.

Shervin A
Skrev om Box Experience

Enkelt och bra! Snabb leverans.

Iréne H
Skrev om Box Experience

Silversmide Mycket bra lärare och lokal

ANNA M
Skrev om Box Experience

Jag fick fantastisk hjälp när jag av någon anledning inte kunde boka digitalt. Jag hade dessutom lämnat fel mobilnummer, men trots detta kunde de nå mig genom att inte ge upp. DET kallar jag kundservice. Bra där!

FANNY L
Skrev om Box Experience

Får tyvärr bli ett lågt betyg. Besviken över förvånansvärt oflexibelt bemötande från boxexperience. Hade fått en upplevelse i present som utan vår kännedom löpt ut. Ingen info om att upplevelsen endast är giltig i ett år. Pengarna rakt i sjön med andra ord. Så tråkigt när man betalat och sett fram emot något. Kommer tyvärr inte att vända mig hit igen.

ANDERS G
Skrev om Box Experience

Fick en rekommendation och anordnade en svensexa för 13 man. Hyrde stugan ute på Svartskär. Förstår varför nu att Box experience blev rekommenderat. Från början till slut och uppföljningen har servicen varit fenomenalt bra. Stugan ute på Svartskär ett litet gömt paradis. Kommer utan tvekan bli fler bokningar i framtiden.

CLARA Ö
Skrev om Box Experience

Super nöjd med Linneas service! Svarade snabbt, smidigt, proffsigt och med en fantastisk service! Tack vara henne bokade jag!!

Erik Roland Å
Skrev om Box Experience

Hyrde stugan på Svarskär för en svensexa på 11 man. Från dag 1 har servicen varit enormt bra, fått svar på mina frågor och alltid ett supertrevlig bemötande. Svartskär i sig var också en dröm och vi kunde inte blivit nöjdare på något vis. Kommer garanterat rekommendera!

Gulseren S
Skrev om Box Experience

Min man hade fått Box Experience champagneprovning för två i födelsedags present. när vi skulle boka på sidan så fanns inga datum. Linnea som jag har pratat med varit så hjälpsam med att hitta datum som passade oss. Det var flera gånger som jag ringde och varje gång jag ringde så var hon så hjälpsam, trevlig och glad tjej. Inget var omöjligt för henne. Hon fixade allt. Tack fina Linnea för ditt trevliga bemötande och arbete. En person som dig är en arbetsgivares dröm. Din chef ska vara stolt som har dig. Fortsätt som...

Per Håkan L
Skrev om Box Experience

Glömdde presentboxpåsen på tunnelbanan men Linnea på HQ fixade snabbt ett nytt presentkort som skickades till min syster som var den vi överraskade med en helikoptertur för 2.

Jane B
Skrev om Box Experience

Har bytt en teatergåva till en brunchkryssning. Ett trevligt bemötande via telefon. Ser fram mot upplevelsen!

Johan L
Skrev om Box Experience

Snabbt och enkelt att förlänga

Eva-lotta Ö
Skrev om Box Experience

Det blev leveransproblem med boxen vi skulle ge bort i present men det löste personalen snabbt och smidigt. Blev väldigt trevligt bemötta. Mycket nöjd.

Susanne A
Skrev om Box Experience

Har bara bokat en aktivitet genom er. Personalen hjälpe till mycket bra. Men vill kunna se innan bokningen när det finns tider att gå innan man aktiverar coden.

Mateusz S
Skrev om Box Experience

I bought dinner for two on the boat in Stockholm. Everything was perfect if we are talking about selling-buying stuff. We did not use the ticket yet, so can not describe anything more now.

Anki I
Skrev om Box Experience

Champagneprovning i Gamla Stan. En trevlig upplevelse.

Birgitta L
Skrev om Box Experience

Det var ett presentkort till en mycket uppskattad person att välja valfri spa behandling! Allt till belåtenhet!

Peter F
Skrev om Box Experience

Brunch på boqerian bokade jag med mitt presentkort på Box. Gick smidigt och bra.

Ludvig G
Skrev om Box Experience

Köpte 40 presentkort som julklapp till de anställda på vårt företag. Klimatsmarta upplevelser, smidig köpprocess och snabb hantering.

Anders W
Skrev om Box Experience

Hittade den perfekta presenten till min dotter - en ridlektion på en Luciano-häst. Det blev mycket uppskattat!

Niklas G
Skrev om Box Experience

Snabb leverans av snygg presentbox och bra kundservice!

David R
Skrev om Box Experience

Köpte helikopterfärd från Bromma över stockholm