Rent a BARtender

Hökarvägen 12A, 129 41 Hägersten — Visa karta

Förgyll festen med en bartender, vi kan nästan lova att det är billigare än du tror!

Vi på Rent a BARtender erbjuder utbildade bartenders till alla slags fester, event och tillställningar. Att hyra en bartender är väldigt enkelt för dig och blir garanterat ett uppskattat tillskott till festligheterna. Utifrån dina önskemål skapar vi en drinkmeny och ordnar med allt som rör baren - före, under och efter tillställningen.

Utöver att ordna med en professionell bar på din tillställning erbjuder vi även drinkprovningar för t.ex. möhippor och svensexor.

Kontakta oss för att få mer information eller en offert inför din fest i Stockholmsområdet!
Skebokvarnsvägen 311, 12453, Bandhagen
Chris H:
Vi bokade dem för en viktig kväll med våra kunder - och blev riktigt nöjda. DJ:n var lyhörd för stämning och musiksmak och höll igång dansgo...

Eventbyråer nära Rent a BARtender:

Skebokvarnsvägen 311, Bandhagen
Bröllop, företagsfest eller födelsedag - vi på PartyStockholm fixar ljud och lju... Läs mer ›
Chris H:

Strandvägen, Kaj plats 17, Stockholm
Upplev Östersjön och Stockholms skärgård på ett nytt sätt! Läs mer ›
Jesper L:
Bra service! Vänlig och kunnig personal. Allt flöt på mycket bra enligt tidsschema och alla var glada, speciellt när båtarna åkte några extr...
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55
23:55-00:00

Läs vad 42 kunder tycker om Rent a BARtender

• Staffan S
    Staffan S skrev om Rent a BARtender
    Björn är en kunnig och rolig bartender som guidade oss i drinkjungeln med stort engagemang och glimten i ögat. Stämningen var på topp i drinkskolan. Högsta betyg!
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Rent a BARtender
    Professionell, hjälpsam och tydlig från första kontakt. Kom med många bra förslag och tips utifrån vad vi hade som startgrund. Hjälpte till med inhandling av vissa specialsaker. Flexibel, trevlig och extremt duktig på att blanda klassiska drinkar och överraska med nya spännande saker fram emot småtimmarna. Vilket imponerade både på oss och gästerna!

Kan tveklöst varmt rekommenderas!
  • Erik
    Erik skrev om Rent a BARtender
    Nä, det finns ingenting att ha synpunkter på!
    Allt var perfekt!
    Vi, och alla gäster, är helnöjda med festen.
    Tack!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Rent a BARtender
    Vi är supernöjda med kvällen! Blev precis som vi hoppats på! Goda drinkar, bra hjälp med städningen och proffsigt genomfört.
  • Tanja T
    Tanja T skrev om Rent a BARtender
    Våra gäster tyckte att det var jättekul och att det var ett lyftande inslag med en bar på festen och de uppskattade verkligen Rasmus som bartender.
    Vi fick höra att drinkarna var väldigt goda och bartendern så bra.

Vi själva tycker att Rasmus gjorde en kanonbra insats. Han var väldigt närvarande, hade det snyggt omkring sig och var väldigt trevlig med gästerna och drinkarna var snyggt gjorda och supergoda.

Vi skulle definitivt rekommendera Rasmus om någon frågar. Det var redan några gäster som var intresserade igår.

Bättre bartender kunde vi inte ha fått!
  • Monica C
    Monica C skrev om Rent a BARtender
    Grym planering, proffsigt bemötande och supersmarriga drinkar!
  • George J
    George J skrev om Rent a BARtender
    Rent a BARtender ordnade på kort varsel en bar till vårt bröllop med en väld utvald drink meny
    Tillsammans med vår DJ höll de festen i fullt ös in på småtimmarna
    Tack för att ni gjorde avslutet på vår dag så bra som vi bara kunnat drömma om!
  • Anna N
    Anna N skrev om Rent a BARtender
    Enkelt att boka och planera, proffsigt genomförande!
  • Karin N
    Karin N skrev om Rent a BARtender
    Proffsigt, smidigt, gott och trevligt bemötande! Vi kommer absolut att använda oss av Rent a bartender igen!
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Rent a BARtender
    Jag är 100% nöjd med Björn på Rentabartender. Han stöttade mig i mina beslut inför festen och kom med goda råd. Han ordnade med allt både före och undrr festen. Det enda jag behövde göra var att köpa spriten. Drinkarna var snygga och goda och aren blev en succe. Precis som jag ville!
  • Katja N
    Katja N skrev om Rent a BARtender
    Vi är supernöjda med Kash! Hon gjorde supergoda drinkar som uppskattades av alla gäster! Snabb, effektiv och hjälpsam. Inget kunde ha gjorts bättre!
  • Erika A
    Erika A skrev om Rent a BARtender
    Bra bemötande och mkt omhändertagande! Vi var supernöjda med Björn!
  • Robert B
    Robert B skrev om Rent a BARtender
    Tack Björn, det hela blev mycket lyckat och alla var mycket glada och nöjda (något mindre pigga idag dock ;-)
  • Zorica B
    Zorica B skrev om Rent a BARtender
    Professionellt och proaktivt bemötande under hela processen.
    Kunnig, trevlig och ett uppskattat inslag på festen av både oss och alla gäster.
    Stort Tack
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Rent a BARtender
    Stort tack för i fredags! Vi är supernöjda :)
    Tack för att du blandade drinkar innan du gick, de gick åt under kvällen :)
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Rent a BARtender
    Helt otroligt nöjd är jag!! Rasmus var super! Och han fick jobba ordentligt för det var törstiga gäster, men det var aldrig nån kö utan allt gick supersmidigt och effektivt! 10 av 10 poäng!
  • Pablo F
    Pablo F skrev om Rent a BARtender
    Exceptionell och trevlig bartender, rekommenderas alla dagar i veckan!
  • Stephanie H
    Stephanie H skrev om Rent a BARtender
    Björn Nielsen var en superproffsig och trevlig bartender, som gjorde supergoda drinkar! Kan verkligen rekommendera honom!
  • Företagsmassagen
    Företagsmassagen skrev om Rent a BARtender
    Under en kväll fick jag och mina vänner möjligheten att få lära oss om de olika teknikerna som används för att göra drinkar med provsmakning av de samma. Sammanfattningsvis en mycket givande, rolig kväll med mycket skratt, goda drinkar och en möjlighet att lära känna varandra ännu bättre. Stort tack för en mycket trevlig kväll. Ett event som jag kan rekommendera för andra sällskap som vill lära sig mer om drinkar och samtidigt ha en kul kväll.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Rent a BARtender
    Björn från Rent a BARtender håller en proffsig men personlig föreläsning i drinkarnas värld. Tack för det - nu vågar man testa lite mer äventyrliga drinkar. Kul med all bakgrundsfakta och historik!
  • Sarah G
    Sarah G skrev om Rent a BARtender
    UNDERBART bra!
    Björn som driver företaget är fantastisk
  • Carl Efvergren
    Carl Efvergren skrev om Rent a BARtender
    Björn är både väldigt kunnig, proffsig och underhållande. När Björn står bakom bardisken blir det en toppenkväll!
  • Roland K
    Roland K skrev om Rent a BARtender
    Tack för ett trevligt event.
    Kul att få lära sig grunderna till olika drinkar.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Rent a BARtender
    Förutom goda drinkar så är Björn en källa till en massa kunskap. Gott och roligt!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Rent a BARtender
    En fartfylld och rolig genomgång av hur man blandar drinkar för alla smaker. Berättade och svarade på frågor och gjorde kvällen till ett uppskattat evenemang.
  • Louise M
    Louise M skrev om Rent a BARtender
    Björn Nielsen kan verkligen arrangera en drinkprovning så att alla trivs och får lära sig massor. Han bjuder på sig själv och blandar historier och drinkar om vartannat i ett lagomt tempo så man vill höra och smaka vidare. Tack Björn för en jättetrevlig kväll!
  • Anna B
    Anna B skrev om Rent a BARtender
    Tror alla var jättenöjda och sugna på att prova mer själva och framförallt hade den blivande bruden det kul. Toppklass! :)
  • Erik M
    Erik M skrev om Rent a BARtender
    Supernljda med Björn på vår inflyttningsfest!
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Rent a BARtender
    Björn gjorde ett bra jobb och alla var nöjda!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Rent a BARtender
    Jag är supernöjd - tycker det fungerade hur bra som helst! Proffsigt, hög kvalité
    och precis så smidigt som jag hoppades!
  • Vivianne M
    Vivianne M skrev om Rent a BARtender
    Mycket trevligt framförande. Både roligt och lärorikt. Perfekt "is-brytare" och jag rekommenderar gärna för både firma-fest och kund-event. Jag har kompis som fick detta i 40-årspresent och det blev en mycket lyckad kväll.
    Det var också proffsigt och utfördes med stor smidighet på alla sätt.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Rent a BARtender
    Jag är så nöjd! Goda drinkar och så ordningsam.
    //Susanne
  • Karolina M
    Karolina M skrev om Rent a BARtender
    Snabb återkoppling och hög service
    Skräddarsydd lösning
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Rent a BARtender
    Proffsigt och vänligt. Kommer klart att rekommendera vidare!
  • Bosse T
    Bosse T skrev om Rent a BARtender
    Min lägenhet blev en nattklubb, grymt kul. Rekommenderas verkligen
  • Emma L
    Emma L skrev om Rent a BARtender
    Vi är jättenöjda!
    Gick jättebra från första bemötande tills avslutat event.
  • Karl T
    Karl T skrev om Rent a BARtender
    Utmärkt service, enkelt från start till mål. Hög kvalité som gjorde festen till en succé!
  • Mira W
    Mira W skrev om Rent a BARtender
    Vi hade en riktigt härlig kväll ihop med bartendern Björn som bjöd på über goda drinkar hela kvällen! Mycket nöjda gäster och födelsedagsbarnet lämnar bästa betyg!
  • Torberg D
    Torberg D skrev om Rent a BARtender
    Positiv og hyggelig, gode forslag på drinker. Veldig bra, løfter festen. Nøyde gjester:-)
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Rent a BARtender
    Rent a bartender hade en drinkprovning på min kompis Ninas möhippa. Superkul, proffsigt och klart prisvärt. verkligen lyckat
    2017-02-23 Björn N svarar Liselotte S
    Tack själva, möhippor och svensexor är alltid roliga
    /Björn
  • Berra B
    Berra B skrev om Rent a BARtender
    De hjälpte mig på min 50 års fest. Lägenheten blev en nattklubb. Grymt bra, trevliga och enkla att jobba med. Rekommenderas verkligen
  • Carina H
    Carina H skrev om Rent a BARtender
    Vi har fått hjälp med val av drinkar och dess ingredienser och fullständig inköpslista beräknat på antal personer.
    Mkt proffsigt bemötande och vi som kund är mkt nöjda.

Hökarvägen 12A, 129 41 Hägersten