Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Wedholms Fisk & Restaurang AB

Wedholms Fisk & Restaurang AB

Nybrokajen 17, 111 48 Stockholm — Visa karta

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Alexsandra K:
Jättegod mat! Service sådär, stressigt för dom, blev bortglömda.

Restauranger nära Wedholms Fisk & Restaurang AB:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Tore L:
God mat men dårlig kommunikasjon mellom de som har tatt imot bestillingen og de som jobbet i restauranten denne kvelden.

Österlånggatan 17, Stockholm
Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med fö... Läs mer ›
Maria J:
Mycket bra! Bra service och god mat.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Läs vad 5 kunder tycker om Wedholms Fisk & Restaurang AB

• Nicky B
    Nicky B skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Enastående!
  • Helena K
    Helena K skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Kan bara instämma med föregående recensenter om att detta är Stockholms bästa fiskrestaurang!

Jag och maken tog oss en riktig långlunch där och fick genomgående förstklassig service och alldeles utsökt mat. Det var ljuvligt att bara sitta och känna sig lyxig i den smakfullt inredda lokalen.

Vi kommer garanterat att återvända och jag rekommenderar alla som vill sätta guldkant på tillvaron att besöka Wedholms.
  • Karl
    Karl skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Här får man bra välagad mat, vilket är sällsynt. dock inte lika bra sedan ägarbytet men fortfarande bästa fisken i Stockholm.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    W. är utan konkurrens bästa fiskrestaurangen. Själv äter jag så ofta jag har råd piggvar med brynt smör och pepparrot!
    Roger T gillar detta
  • David W
    David W skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Stockholms bästa fisk restaurang utan tvekan. Huvudrätterna mellan 400 och 900 kr. Rejäla portioner och bra kvalite.

Nybrokajen 17, 111 48 Stockholm