Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Wedholms Fisk & Restaurang AB

Wedholms Fisk & Restaurang AB

Nybrokajen 17, 111 48 Stockholm — Visa karta

Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Hemma Vasastan
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Restauranger nära Wedholms Fisk & Restaurang AB:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Österlånggatan 17, Stockholm
Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med fö... Läs mer ›
Ulrika H:
Trevligt bemötande Gott vin Ojämn mat upplevelse - några bra , andra mindre bra en del rätter ej prisvärda

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Läs vad 5 kunder tycker om Wedholms Fisk & Restaurang AB

• Nicky B
    Nicky B skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Enastående!
  • Helena K
    Helena K skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Kan bara instämma med föregående recensenter om att detta är Stockholms bästa fiskrestaurang!

Jag och maken tog oss en riktig långlunch där och fick genomgående förstklassig service och alldeles utsökt mat. Det var ljuvligt att bara sitta och känna sig lyxig i den smakfullt inredda lokalen.

Vi kommer garanterat att återvända och jag rekommenderar alla som vill sätta guldkant på tillvaron att besöka Wedholms.
  • Karl
    Karl skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Här får man bra välagad mat, vilket är sällsynt. dock inte lika bra sedan ägarbytet men fortfarande bästa fisken i Stockholm.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    W. är utan konkurrens bästa fiskrestaurangen. Själv äter jag så ofta jag har råd piggvar med brynt smör och pepparrot!
    Roger T gillar detta
  • David W
    David W skrev om Wedholms Fisk & Restaurang AB
    Stockholms bästa fisk restaurang utan tvekan. Huvudrätterna mellan 400 och 900 kr. Rejäla portioner och bra kvalite.

Nybrokajen 17, 111 48 Stockholm