Mr Voon

Läs vad 40 kunder tycker om Mr Voon

• Björn V

2019-06-10

Björn V skrev om Mr Voon
    Kreativ meny och väldigt vällagad mat, stabil service och skön stämning (räkna med att det är relativt hög puls i lokalen) Kul med live-musik och lite baluns! Läs mer
    Nytorget 6
    4.2 / 5 i betyg — 6076 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra service och god mat. Bra kontakt innan. Fin lokal."
  • 2019-05-02

Giovanni B skrev om Mr Voon
    Servitriserna ville bara sälja på mig alkohol och maten dröjde alldeles för länge om man ska arbeta som en seriös restaurang !

Högst oprofessionella servitriser samt mer en nattklubb än en restaurang Läs mer
  • 2019-05-01

Anders G skrev om Mr Voon
    Gott kött, men wagyun var kall vid servering då det var för lite glöd i ”grillen” Jag påpekade detta varpå svaret var att ”då måste kocken ha tänkt att den ska serveras kall”... inte värt priset, men håll er borta från wagyu så är det bra. Läs mer
    Nybrogatan 38
    4.2 / 5 i betyg — 5764 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde dagens rätt, pannbiff, löksky, lingon, pressgurka potatis. Tyvärr var potatisen mer eller mindre kokt, stenhård. Servitrisen kom,"
  • 2019-04-26

Emelie Ö skrev om Mr Voon
    Vi tog först några drinkar för att sedan äta menyn. Maten och drinkarna var så goda, personalen trevig, och häftig inredning. Läs mer
  • 2019-04-26

Elias T skrev om Mr Voon
    Trevligt personal samt en härlig atmosfär. Läs mer
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 3139 omdömen
    Badge2020
    "God, vällagad lunch & bra service."
  • 2019-04-24

Martin B skrev om Mr Voon
    Vi var på besök den 19e Januari med ett sällskap av 7 personer. Notan slutade en bra bit över 8000:-.
    Det började med att vårt bord inte var redo när vi kom utan tidigare sällskap satt kvar. Vi blev då visade till ett separat rum där det fanns ett ledigt bord, helt okej.
    Sen kommer nästa servitör och ifrågasätter varför vi sitter där och om vi verkligen har bokat, väldigt anklagande.
    Det hela fortsätter med att det första servitören säger är "Nu tar vi det här lite snabbt, varje sekund är dyrbar för mig"!
    Under middagens gång blir vi bortglömda flera gånger, dryckesbeställningar kommer aldrig, vi får gå och hämta servitör flertalet gånger!
    När servisen tillslut inser hur illa det har varit förklarar man det med "ni förstår ägarens gudson har varit här ikväll och tagit sååå mycket tid hehe", man kanske ska fokusera på era betalande gäster istället!
    Helt katastrof, klart den sämsta servicen jag upplevt i Stockholm. Läs mer
  • 2019-04-23

John L skrev om Mr Voon
    Beställde drinkar före maten, fick dem efter maten.
    En person tål inte koriander och bad om mat utan koriander. Fick ändå koriander i maten.
    Tog extremt lång tid att få sin mat och bemötandet var bedrövligt. Kommer aldrig rekommendera. Läs mer
    Bockholmen Hav & Restaurang
    4.3 / 5 i betyg — 6278 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi åt en supergod brunch hela familjen!"
  • 2019-04-12

Chrostina N skrev om Mr Voon
    Fantastisk service. Härlig miljö och trevlig personal. Maten Magisk ! En smak upplevelse att minnas <3 Läs mer
  • 2019-04-12

Christine S skrev om Mr Voon
    Proffsigt, gott och trevligt! Vi åt många olika rätter och delade. Det var riktigt bra allting! Läs mer
    Tabbouli Kungsholmen
    4.5 / 5 i betyg — 1452 omdömen
    fiveYearsBadge
    "God mat i mysig lokal med perfekt service! Inget problem att en i sällskapet var glutenintolerant heller."
    Maria Helena Å
  • 2019-04-11

Patrik A skrev om Mr Voon
    Innovativ mat och bra vinlista. Läs mer
  • 2019-04-05

Eva S skrev om Mr Voon
    Trevligt med en helt vegetarisk meny. Läs mer
    Spanjorskan
    4.0 / 5 i betyg — 2197 omdömen
    Badge2020
    "Allt trevligt och framförallt bra mat."
  • Robert E

2019-04-04

Robert E skrev om Mr Voon
    Trevligt bemötande, familjär stämning, smakfulla och spännande rätter och drycker. Läs mer
  • 2019-04-04

Sara G skrev om Mr Voon
    God mat och bra service, har alltid varit nöjd Läs mer
    Tabbouli City
    4.5 / 5 i betyg — 1878 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Middag, 6 personer, snabb bekräftelse vid bokning, skulle på teater så behövde få in mat snabbt för att hinna. FIck också snabb service, tre"
    Pernilla G
  • Anna K

2019-04-03

Anna K skrev om Mr Voon
    Vi åt avsmaknings menyn som var en smak explosion.
    personalen var proffsiga från att vi hängde av oss jackorna tills vi gick!! Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-04-03

Annette S skrev om Mr Voon
    Det var en middag jag bokade för en grupp på jobbet för ganska länge sedan, vi var uppskattningsvis 10 personer i slutändan.

Det var god mat, live-musik (vi satt mot köket till så lagom avstånd för att kunna konversera). Stämningen var bra.

Har personligen inte varit tillbaka/bokat sedan dess kan inte säga varför. Minns att det var lite långsamt på dryckesfronten (första dryck, uppföljning/uppfyllning) men inget som skulle avskräcka mig från att boka igen.

Återkommer igen vid tillfälle... Läs mer
  • Sponsor
    Två Små Svin
    4.6 / 5 i betyg — 756 omdömen
    Badge2018
    "Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö"
  • 2019-04-01

Christina W skrev om Mr Voon
    Alltid fantastiskt bemötande av personalen och fantastiskt god mat. Vi firade bröllopsdag med 5 rätter var, från starters, rawbar, asien grill och desserter. Det bästa med personalen är att de tar sig tid att ge råd och presentera innehållet i rätterna. Rekommendationerna är alltid på prick. Maten är vällagad, varierande med en extra finess som lyfter rätten en nivå ytterligare. Det är därför vi återvänder till Mr Voon relativt återkommande. Läs mer
  • 2019-03-29

Erik J skrev om Mr Voon
    Så bra! Bra och trevlig personal. Mycket god mat.
    Härlig utsikt och goda drinkar. Vad mer kan behövas?! Läs mer
    Djurgårdsbrunn
    4.1 / 5 i betyg — 6189 omdömen
    Badge2019
    "The staff were very kind and attentive. They explained nicely about what we asked for. The food were also satisfied. I wanna visit again"
    Jeehyun C

Monica S skrev om Mr Voon
    Snygg miljö alltid god mat. Varje tallrik / skål som kommer in gör en glad. Ständigt nya smak upplevelser, både för gom och ögat !

Positiv personal. Läs mer

Mia L skrev om Mr Voon
    Otroligt god mat - sashimi, black cod, vårrulle med löjrom och inte minst hummertacosen. Tyvärr skiftande service men helt klart en restaurang att besöka för dess smaker! Läs mer
    Tabbouli Södermalm
    4.6 / 5 i betyg — 2865 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Suuupertrevlig personal, helt fantastisk mat, jättemysigt ställe!"

Hanna S skrev om Mr Voon
    God mat & drinkar, bra service, trevlig inredning och atmosfär. Läs mer
  • 2019-03-22

Elisabeth H skrev om Mr Voon
    Det här är verkligen en lille bror till Miss Voon. Har gått till Miss Voon ett flertalet gånger och aldrig blivit missnöjd. Har det varit något fel så har de åtgärdats utan problem. Vi, min sambo och jag, hade förväntat oss samma nivå på Mr Voon men tyvärr. Betyget är i jämförelse med Miss Voon. Hade det varit i jämförelse med andra restauranger hade det kanske blivit lite högre. Varför blir det inte lika högt? Helheten totalt med service, mat osv. Vi bestämde oss i alla fall att inte gå dit igen utan hålla oss till Miss Voon. Läs mer
    Österlånggatan 17
    4.0 / 5 i betyg — 3056 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bästa söndags brunchstället och andra Middags/ lunch upplevelser för den delen. Lugn och fantastisk atmosfär i anrik miljö Service är"
  • Anne W

2019-03-21

Anne W skrev om Mr Voon
    Köpte via bookatable en rabatterad 5 rätters och det var helt ok. Läs mer
  • 2019-03-20

Åsa C skrev om Mr Voon
    Otroligt god mat, bra service och härlig miljö! Läs mer
  • 2019-03-13

Höga förväntningar
    Högsta uppfyllandegrad! Läs mer
  • 2019-03-07

Charlotte G skrev om Mr Voon
    supergod mat och mysigt ställe! Synd att personalen var lite sur och att det saknades bemannad garderob. Läs mer
  • 2019-03-04

Alexandra L skrev om Mr Voon
    Middag både inom arbete och privat.
    Trevlig och personlig personal/service. Läs mer

Ann-hilde S skrev om Mr Voon
    Mycket bra kött och skaldjur. Trevlig stämning. Hade höga förväntningar som uppfylldes Läs mer

Ali E skrev om Mr Voon
    Middag på Voon. Mycket bra mat med intressanta smakar! Läs mer

Anna N skrev om Mr Voon
    God mat, mysig atmosfär, centrlt läge och trevlig personal. Läs mer

Agneta B skrev om Mr Voon
    Jag har aldrig varit där. Så jag vet inte hur det är Läs mer

Annica M skrev om Mr Voon
    God mat bra service men inte lika mysigt som Miss Vonn Läs mer

Anna S skrev om Mr Voon
    Mycket god mat, cool interiör, skön musik och bra service av kunnig personal Läs mer

Alexander B skrev om Mr Voon
    Det var mycket god mat men den så kallade 7-rätters menyn var egenligen 5 (vilket även de vid bordet sidan om kommenterade), ex kan inte blomkål som tillbehör räknas som en rätt...

Tyvärr är det sådan saker som gör att jag inte besökt Mr Voon igen då det undergräver förtroendet, priset hade varit ok även om de kallat det vid sitt rätta nam, dvs 5 rätter då maten var mycket god. Läs mer

Adam T skrev om Mr Voon
    Mysig stämning,
    Tog små rätter och plockade ihop baserat på tips av servitrisen, riktigt god mat och bra bemötande Läs mer

Anders A skrev om Mr Voon
    Fantastisk upplevelse med en avsmakningsmeny, bra service och mycket god mat.

//Anders Läs mer

Anette B skrev om Mr Voon
    Utmärk service och fantastisk god mat! Läs mer
  • Alex K

2019-03-01

Alex K skrev om Mr Voon
    Spektakulär meny och en restaurang som håller internationell nivå! Trevlig personal och vi drack goda drinkar! Läs mer

Anders L skrev om Mr Voon
    Omdömet ovan gäller de tre senaste gångerna första gången var under all kritik.
    Trevlig miljö och extremt bra service. Smidigt att dela maträtter med varandra och i stort sett allt smakar bra. Lite konstig prissättning på viner väldigt olika påslag. Läs mer

Ulrika W skrev om Mr Voon
    Högt betyg för servicen. Gott bemötande. Utöver det vanliga. Maten god. För lite grönsaker. Ni saknade naturvin på menyn. Usla standardviner. Läs mer

Bästa Restaurangerna nära Mr Voon:

Tabbouli City (323m)
Pernilla G Pernilla G tycker:
“Middag, 6 personer, snabb bekr...” Läs mer
Nybrogatan 38 (739m)
Spanjorskan (781m)
Paraden (1.4km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte