Mr Voon

4.1

40 omdömen om Mr Voon

Björn V
Skrev om Mr Voon

Kreativ meny och väldigt vällagad mat, stabil service och skön stämning (räkna med att det är relativt hög puls i lokalen) Kul med live-musik och lite baluns!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Giovanni B
Skrev om Mr Voon

Servitriserna ville bara sälja på mig alkohol och maten dröjde alldeles för länge om man ska arbeta som en seriös restaurang ! Högst oprofessionella servitriser samt mer en nattklubb än en restaurang

Anders G
Skrev om Mr Voon

Gott kött, men wagyun var kall vid servering då det var för lite glöd i ”grillen” Jag påpekade detta varpå svaret var att ”då måste kocken ha tänkt att den ska serveras kall”... inte värt priset, men håll er borta från wagyu så är det bra.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emelie Ö
Skrev om Mr Voon

Vi tog först några drinkar för att sedan äta menyn. Maten och drinkarna var så goda, personalen trevig, och häftig inredning.

Elias T
Skrev om Mr Voon

Trevligt personal samt en härlig atmosfär.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Martin B
Skrev om Mr Voon

Vi var på besök den 19e Januari med ett sällskap av 7 personer. Notan slutade en bra bit över 8000:-. Det började med att vårt bord inte var redo när vi kom utan tidigare sällskap satt kvar. Vi blev då visade till ett separat rum där det fanns ett ledigt bord, helt okej. Sen kommer nästa servitör och ifrågasätter varför vi sitter där och om vi verkligen har bokat, väldigt anklagande. Det hela fortsätter med att det första servitören säger är "Nu tar vi det här lite snabbt, varje sekund är dyrbar för mig"! Under middagens...

John L
Skrev om Mr Voon

Beställde drinkar före maten, fick dem efter maten. En person tål inte koriander och bad om mat utan koriander. Fick ändå koriander i maten. Tog extremt lång tid att få sin mat och bemötandet var bedrövligt. Kommer aldrig rekommendera.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Chrostina N

Fantastisk service. Härlig miljö och trevlig personal. Maten Magisk ! En smak upplevelse att minnas <3

Christine S

Proffsigt, gott och trevligt! Vi åt många olika rätter och delade. Det var riktigt bra allting!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Patrik A
Skrev om Mr Voon

Innovativ mat och bra vinlista.

Eva S
Skrev om Mr Voon

Trevligt med en helt vegetarisk meny.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Robert E
Skrev om Mr Voon

Trevligt bemötande, familjär stämning, smakfulla och spännande rätter och drycker.

Sara G
Skrev om Mr Voon

God mat och bra service, har alltid varit nöjd

Anna K
Skrev om Mr Voon

Vi åt avsmaknings menyn som var en smak explosion. personalen var proffsiga från att vi hängde av oss jackorna tills vi gick!! Kan varmt rekommenderas

Annette S
Skrev om Mr Voon

Det var en middag jag bokade för en grupp på jobbet för ganska länge sedan, vi var uppskattningsvis 10 personer i slutändan. Det var god mat, live-musik (vi satt mot köket till så lagom avstånd för att kunna konversera). Stämningen var bra. Har personligen inte varit tillbaka/bokat sedan dess kan inte säga varför. Minns att det var lite långsamt på dryckesfronten (första dryck, uppföljning/uppfyllning) men inget som skulle avskräcka mig från att boka igen. Återkommer igen vid tillfälle...

Christina W

Alltid fantastiskt bemötande av personalen och fantastiskt god mat. Vi firade bröllopsdag med 5 rätter var, från starters, rawbar, asien grill och desserter. Det bästa med personalen är att de tar sig tid att ge råd och presentera innehållet i rätterna. Rekommendationerna är alltid på prick. Maten är vällagad, varierande med en extra finess som lyfter rätten en nivå ytterligare. Det är därför vi återvänder till Mr Voon relativt återkommande.

Erik J
Skrev om Mr Voon

Så bra! Bra och trevlig personal. Mycket god mat. Härlig utsikt och goda drinkar. Vad mer kan behövas?!

Monica S
Skrev om Mr Voon

Snygg miljö alltid god mat. Varje tallrik / skål som kommer in gör en glad. Ständigt nya smak upplevelser, både för gom och ögat ! Positiv personal.

Mia L
Skrev om Mr Voon

Otroligt god mat - sashimi, black cod, vårrulle med löjrom och inte minst hummertacosen. Tyvärr skiftande service men helt klart en restaurang att besöka för dess smaker!

Hanna S
Skrev om Mr Voon

God mat & drinkar, bra service, trevlig inredning och atmosfär.

Elisabeth H

Det här är verkligen en lille bror till Miss Voon. Har gått till Miss Voon ett flertalet gånger och aldrig blivit missnöjd. Har det varit något fel så har de åtgärdats utan problem. Vi, min sambo och jag, hade förväntat oss samma nivå på Mr Voon men tyvärr. Betyget är i jämförelse med Miss Voon. Hade det varit i jämförelse med andra restauranger hade det kanske blivit lite högre. Varför blir det inte lika högt? Helheten totalt med service, mat osv. Vi bestämde oss i alla fall att inte gå dit igen utan hålla oss till Miss Voon.

Anne W
Skrev om Mr Voon

Köpte via bookatable en rabatterad 5 rätters och det var helt ok.

Åsa C
Skrev om Mr Voon

Otroligt god mat, bra service och härlig miljö!

Camilla W
Skrev om Mr Voon

Mat i toppklass! Mysig lokal och trevligt bemötande.

Erik K
Skrev om Mr Voon

Höga förväntningar Högsta uppfyllandegrad!

Charlotte G

supergod mat och mysigt ställe! Synd att personalen var lite sur och att det saknades bemannad garderob.

Alexandra L

Middag både inom arbete och privat. Trevlig och personlig personal/service.

Ann-hilde S

Mycket bra kött och skaldjur. Trevlig stämning. Hade höga förväntningar som uppfylldes

Ali E
Skrev om Mr Voon

Middag på Voon. Mycket bra mat med intressanta smakar!

Anna N
Skrev om Mr Voon

God mat, mysig atmosfär, centrlt läge och trevlig personal.

Agneta B
Skrev om Mr Voon

Jag har aldrig varit där. Så jag vet inte hur det är

Annica M
Skrev om Mr Voon

God mat bra service men inte lika mysigt som Miss Vonn

Anna S
Skrev om Mr Voon

Mycket god mat, cool interiör, skön musik och bra service av kunnig personal

Alexander B

Det var mycket god mat men den så kallade 7-rätters menyn var egenligen 5 (vilket även de vid bordet sidan om kommenterade), ex kan inte blomkål som tillbehör räknas som en rätt... Tyvärr är det sådan saker som gör att jag inte besökt Mr Voon igen då det undergräver förtroendet, priset hade varit ok även om de kallat det vid sitt rätta nam, dvs 5 rätter då maten var mycket god.

Adam T
Skrev om Mr Voon

Mysig stämning, Tog små rätter och plockade ihop baserat på tips av servitrisen, riktigt god mat och bra bemötande

Anders A
Skrev om Mr Voon

Fantastisk upplevelse med en avsmakningsmeny, bra service och mycket god mat. //Anders

Anette B
Skrev om Mr Voon

Utmärk service och fantastisk god mat!

Alex K
Skrev om Mr Voon

Spektakulär meny och en restaurang som håller internationell nivå! Trevlig personal och vi drack goda drinkar!

Anders L
Skrev om Mr Voon

Omdömet ovan gäller de tre senaste gångerna första gången var under all kritik. Trevlig miljö och extremt bra service. Smidigt att dela maträtter med varandra och i stort sett allt smakar bra. Lite konstig prissättning på viner väldigt olika påslag.

Ulrika W
Skrev om Mr Voon

Högt betyg för servicen. Gott bemötande. Utöver det vanliga. Maten god. För lite grönsaker. Ni saknade naturvin på menyn. Usla standardviner.