La Neta

La Neta

Ring 08-411 58 80 www.laneta.se
4.1

La Neta är en taqueria som gör autentiska, fräscha och fantastiskt goda mexikanska tacos.

15 omdömen om La Neta

Mikael A
Skrev om La Neta

Härliga tacos. Nästan som i Mexico!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Emil L
Skrev om La Neta

Supergott mexikanskt käk med bra luncherbjudande. Undvik lunchkön 11.30 - 12.30 då det är ett ganska litet ställe.

Daniel B
Skrev om La Neta

Hej då alla andra fastfood ställen i innerstan jag har hittat en annan.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Andreas H
Skrev om La Neta

Dra mig baklänges vad gott det var! Min flickvän skulle komma hem med takeawaykäk, och med 0% blodsocker var jag hyggligt på bettet när hon skulle sälja in att hon skulle köpa med sig "Tacos". Vi som käkat färdiglagad tacos vet att det är lagomt bra att ge till hunden. Men hur som helst - det var nog det BÄSTA EVER! Fy f-n vad gott! Vill ni leka med lökarna? Go here or be aquare!

Sara S gillar detta
Paulina M
Skrev om La Neta

Underbart gott. Har inte varit här på några månader då jag bytt jobb men min man och mina vänner återkommer ständigt eftersom de älskar La Neta lika mycket som jag. En av få "äkta" mexare (läs: inte svennebanantexmex) i Stockholm.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Sara S
Skrev om La Neta

La Neta på Barnhusgatan är ett fantastiskt bra mexikanskt snabbmatsställe. Lokalen inne är rätt stimmig och avskalad, men maten är superfräsch och god. Billiga priser och helt ok service. Hela miljön och maten känns väldigt genuin.

Reza
Skrev om La Neta

Vilken stämning, det första man möts av när man går ner för trapporna är den livliga miljön, man kommer så långt ifrån Sverige som det bara går. Maten är utsökt och personalen är trevliga trots att många av de knappt kan ett ord svenska. Tror det är svårare att hitta ett lika billigt och bra mexxarställe i stan.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Robert
Skrev om La Neta

Som svensk är man väl hjärntvättad på sanata marias variant av mexikans mat. Tror de flesta föredrar tex-mex även om La netas mat och miljö känns genuint mexikansk. Värt att testa bara för att se hur maten antagligen ska smaka.Är du i området kan du istället gå till Serrano på Kungsbron som har bra mex-mat.Inga överpriser på La Neta.

Jennifer H
Skrev om La Neta

God mat som känns genuint Mexikans (men vad vet jag, har bara upplevt Amerikanskt Mex-käk). Gå inte hit i tron om att du ska sitta i en mysig omgivning och äta fint. Här kommer maten in på välanvända plasttallrikar men det gör verkligen inget. Det är liksom en del av La Neta-upplevelsen. Try it, you'll like it!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Johannes S
Skrev om La Neta

Gott, billigt och med skön stämning! Servicen var såvitt jag minns helt ok.

Jakob D
Skrev om La Neta

La Neta är en riktigt härlig upplevelse som är inte helt lätt att hitta till. Taquerian i sig är väldigt enkel men charmig. Håller med tidigare reco om att det kanske är lite för mycket "real mexican". Maten är riktigt god! Stark trea.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Gustav S
Skrev om La Neta

Mycket trevligt ställe med spännande musik och god mat, var där och åt lunch och kan inget annat säga än att det var rikgit bra =) För den mat man får är priset helt klart godkänt då det ligger lite under en vanlig restaurang men man får tillgång till alla möjliga olika kryddor till maten =)

Sebastian -

Känns som man verkligen är i Mexico!!!

J
Skrev om La Neta

Kanske lite för "real mexican". Ingen mysig lokal direkt men om man vill ha mexikansk "snabbmat" men inte gillar tex mex så är det att rekommendera. Utlandskänsla.

Miguel R
Skrev om La Neta

Great food at affordable prices. The only real Mexican restaurant in Stockholm. Staff is really friendly so don't be afraid of doing some small-talk with them. Follow them on twitter @somoslaneta or check out some pics on their Facebook group.