La Neta

Barnhusgatan 2, 111 23 Stockholm — Visa karta

La Neta är en taqueria som gör autentiska, fräscha och fantastiskt goda mexikanska tacos.
Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Hemma Vasastan
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Restauranger nära La Neta:

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Västra Järnvägsgatan 11, STOCKHOLM
På Västra Järnvägsgatan 11 i Centrala Stockholm finner du restaurang CLOU. En ny... Läs mer ›
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Läs vad 15 kunder tycker om La Neta

• Mikael A
    Mikael A skrev om La Neta
    Härliga tacos. Nästan som i Mexico!
  • Emil L
    Emil L skrev om La Neta
    Supergott mexikanskt käk med bra luncherbjudande. Undvik lunchkön 11.30 - 12.30 då det är ett ganska litet ställe.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om La Neta
    Hej då alla andra fastfood ställen i innerstan jag har hittat en annan.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om La Neta
    Dra mig baklänges vad gott det var!
    Min flickvän skulle komma hem med takeawaykäk, och med 0% blodsocker var jag hyggligt på bettet när hon skulle sälja in att hon skulle köpa med sig "Tacos". Vi som käkat färdiglagad tacos vet att det är lagomt bra att ge till hunden. Men hur som helst - det var nog det BÄSTA EVER! Fy f-n vad gott!

Vill ni leka med lökarna? Go here or be aquare!
    Sara S gillar detta
  • Paulina M
    Paulina M skrev om La Neta
    Underbart gott. Har inte varit här på några månader då jag bytt jobb men min man och mina vänner återkommer ständigt eftersom de älskar La Neta lika mycket som jag. En av få "äkta" mexare (läs: inte svennebanantexmex) i Stockholm.
  • Sara S
    Sara S skrev om La Neta
    La Neta på Barnhusgatan är ett fantastiskt bra mexikanskt snabbmatsställe. Lokalen inne är rätt stimmig och avskalad, men maten är superfräsch och god. Billiga priser och helt ok service. Hela miljön och maten känns väldigt genuin.
  • Reza
    Reza skrev om La Neta
    Vilken stämning, det första man möts av när man går ner för trapporna är den livliga miljön, man kommer så långt ifrån Sverige som det bara går. Maten är utsökt och personalen är trevliga trots att många av de knappt kan ett ord svenska. Tror det är svårare att hitta ett lika billigt och bra mexxarställe i stan.
  • Robert
    Robert skrev om La Neta
    Som svensk är man väl hjärntvättad på sanata marias variant av mexikans mat. Tror de flesta föredrar tex-mex även om La netas mat och miljö känns genuint mexikansk. Värt att testa bara för att se hur maten antagligen ska smaka.Är du i området kan du istället gå till Serrano på Kungsbron som har bra mex-mat.Inga överpriser på La Neta.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om La Neta
    God mat som känns genuint Mexikans (men vad vet jag, har bara upplevt Amerikanskt Mex-käk). Gå inte hit i tron om att du ska sitta i en mysig omgivning och äta fint. Här kommer maten in på välanvända plasttallrikar men det gör verkligen inget. Det är liksom en del av La Neta-upplevelsen. Try it, you'll like it!
  • Johannes S
    Johannes S skrev om La Neta
    Gott, billigt och med skön stämning! Servicen var såvitt jag minns helt ok.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om La Neta
    La Neta är en riktigt härlig upplevelse som är inte helt lätt att hitta till. Taquerian i sig är väldigt enkel men charmig. Håller med tidigare reco om att det kanske är lite för mycket "real mexican". Maten är riktigt god! Stark trea.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om La Neta
    Mycket trevligt ställe med spännande musik och god mat, var där och åt lunch och kan inget annat säga än att det var rikgit bra =)

För den mat man får är priset helt klart godkänt då det ligger lite under en vanlig restaurang men man får tillgång till alla möjliga olika kryddor till maten =)
  • Sebastian -
    Sebastian - skrev om La Neta
    Känns som man verkligen är i Mexico!!!
  • J
    J skrev om La Neta
    Kanske lite för "real mexican". Ingen mysig lokal direkt men om man vill ha mexikansk "snabbmat" men inte gillar tex mex så är det att rekommendera.
    Utlandskänsla.
  • Miguel R
    Miguel R skrev om La Neta
    Great food at affordable prices. The only real Mexican restaurant in Stockholm. Staff is really friendly so don't be afraid of doing some small-talk with them. Follow them on twitter @somoslaneta or check out some pics on their Facebook group.

Barnhusgatan 2, 111 23 Stockholm