Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Kungsgatan 25, 111 56 Stockholm — Visa karta

En mycket omtyckt och lyxig japansk restaurang som har över 20 fisksorter på sushimenyn såväl japanska varmrätter Izakaya, japanska tapasrätter, som med fördel förtärs i bardelen tillsammans med en japansk cocktail eller öl. Hattori håller sig nära sushins grundkoncept med att det ska vara så färskt så möjligt och fisken skärs upp först vid beställning.
Odengatan 85, 11322, Stockholm
Restaurang BankOmat Odenplan
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Restauranger nära Hattori Sushi Devil - Kungsgatan:

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Läs vad 9 kunder tycker om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

• Carl W
    Carl W skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Det här är en av de bästa restaurangerna i Stockholm. Maten är alltid sensationell och bättre service och stämning tycker jag att man får leta efter. Går man dit så låt Tom överraska er med lite sakedrinkar! Rekommenderas starkt!
  • Joakim I
    Joakim I skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Käkat lunch där en gång. Då var sushin helt OK, bättre än medel.
  • solodinner
    solodinner skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Goda spännande sushibitar och dito soja, men vilken tråkig lokal att sitta i. Knappt några sittplatser alls, men ok när man som solo bara ska äta lite snabbt.
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Overkligt god sushi för lagom pris!! Trevlig personal!
  • Lena S
    Lena S skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Grymt bra sushi!
    Jacob K gillar detta
  • Sara S
    Sara S skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Helt klart bästa sushistället jag provat i Stockholm. Fantastiska rullar, utöver det vanliga. Ebifryrullarna är ett måste att prova. Avslappnad och supertrevlig service. Helt ok priser oxå.
  • Heidi
    Heidi skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Ett av de bästa sushiställena i Stockholm!
    Sara S gillar detta
  • maria n
    maria n skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Mitt favorit sushiställe i Stockholm. Älskar deras makirullar som är nytänkade och spännande. Fräscha råvaror och duktiga sushikockar. Går likabra att äta där som att ta med sig och sätta sig i Tegnérlunden en varm sommardag.

Ligger i övre prisklassen med är absolut värt pengarna. Emellanåt byter de menyn, men man blir aldrig besviken!
  • Per T
    Per T skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan
    Extremt bra sushi. Enligt mig bäst i Sthlm. Mina rekommendationer.

Kungsgatan 25, 111 56 Stockholm