Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Ring 08-21 29 29 www.hattorisushidevil.se

En mycket omtyckt och lyxig japansk restaurang som har över 20 fisksorter på sushimenyn såväl japanska varmrätter Izakaya, japanska tapasrätter, som med fördel förtärs i bardelen tillsammans med en japansk cocktail eller öl. Hattori håller sig nära sushins grundkoncept med att det ska vara så färskt så möjligt och fisken skärs upp först vid beställning.

9 omdömen om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Carl W
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Det här är en av de bästa restaurangerna i Stockholm. Maten är alltid sensationell och bättre service och stämning tycker jag att man får leta efter. Går man dit så låt Tom överraska er med lite sakedrinkar! Rekommenderas starkt!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Joakim I
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Käkat lunch där en gång. Då var sushin helt OK, bättre än medel.

solodinner
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Goda spännande sushibitar och dito soja, men vilken tråkig lokal att sitta i. Knappt några sittplatser alls, men ok när man som solo bara ska äta lite snabbt.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Pavas M
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Overkligt god sushi för lagom pris!! Trevlig personal!

Lena S

Grymt bra sushi!

Jacob K gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sara S
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Helt klart bästa sushistället jag provat i Stockholm. Fantastiska rullar, utöver det vanliga. Ebifryrullarna är ett måste att prova. Avslappnad och supertrevlig service. Helt ok priser oxå.

Heidi
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Ett av de bästa sushiställena i Stockholm!

Sara S gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Maria N
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Mitt favorit sushiställe i Stockholm. Älskar deras makirullar som är nytänkade och spännande. Fräscha råvaror och duktiga sushikockar. Går likabra att äta där som att ta med sig och sätta sig i Tegnérlunden en varm sommardag. Ligger i övre prisklassen med är absolut värt pengarna. Emellanåt byter de menyn, men man blir aldrig besviken!

Per T
Skrev om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Extremt bra sushi. Enligt mig bäst i Sthlm. Mina rekommendationer.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen