Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Golden Hits

Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Mån-Ons: 11:00-14:00
Tor: 17:30-02:00
Fre-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 251 kunder tycker om Golden Hits

• Anneli S
    Anneli S skrev om Golden Hits
    Kanon kväll när vi fira min sons 20 års dag .tusen tack för ett jätte fint minne .jätte god mat underbar service. å ni alla som gjorde denna kvällen till ett underbart minne tack från anneli och jörgen och barnen mina tanya och matti Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Golden Hits
    Trevlig show , roligt nattliv, bedrövlig mat..
    Slår man ihop detta så var helheten inte värt det pris vi betalade. Läs mer
    2017-12-22 Wallmans Group svarar Stefan L
    Hej Stefan,
    Tack för din feedback! Vi på Golden Hits vill alltid sätta våra gäster i fokus och gör vårt bästa för att du och ditt sällskap ska må bäst. Vi ber om ursäkt att vi inte lyckats tillmötesgå dina förväntningar gällande maten. Tack för att du återkopplar med din information som är viktig för oss för att kunna se över våra rutiner. Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Fullersta L
    Fullersta L skrev om Golden Hits
    Har gjort denna bokning i drygt 10 år och alltid varit nöjd så även denna gång. Trevligt bemötande god mat och en härlig föreställning Läs mer
  • Olof Urban H
    Olof Urban H skrev om Golden Hits
    Utmärkt från start till slut. Personal som servade till 100 %.
    Om man fick önska skulle ett sång nummer till inte skada..
    Annars var det en skön bladning av rock. Läs mer
  • Lars Anders Y
    Lars Anders Y skrev om Golden Hits
    Kann bara säga skit bra, showen, servicen maten allt var perfekt Läs mer
  • Tina J
    Tina J skrev om Golden Hits
    Vi var alla supernöjda. Vilken show, personalen var kanon. Hit kommer vi igen. /Tina Läs mer
  • Micke B
    Micke B skrev om Golden Hits
    INGET VIDARE

Lite mat, halvusel underhållning och katastrofal service i barerna.
    Har blivit ett skitställe helt enkelt, kommer aldrig mera att besökas.
    För dem pengarna bör man få betydligt bättre.
    Pratat med en hel del folk och samtliga är överens, det har gått kraftigt utför. Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Micke B
    Hej Micke,
    Tack för att du hör av dig till oss.
    Mycket ledsamt att höra att er kväll inte blev det ni hoppats på.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Kjell T
    Kjell T skrev om Golden Hits
    Utmärkt fint och trevligt bemötande på en behaglig nivå.
    Vi, företaget, avnjöt vår årliga julmiddag hos er och fick en bra mix av underhållning och mat som väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Golden Hits
    Hej!
    Vi blev otroligt missnöjda med maten, den var under all kritik.
    Vi åt ert så kallade julbord.
    Dessutom när vi påpekade det så kunde ni inte ens ge nån slags kompensation. Vilket man i normala fall gör på en restaurang!! Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Jennie E
    Hej Jennie,
    Tack för att du hör av dig till oss.
    Mycket ledsamt att höra att er kväll inte blev det ni hoppats på.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Anna M
    Anna M skrev om Golden Hits
    Fantastiskt bemötande av alla inblandade från bokningen, Leona och Annika , till ansvarig för vårt förmingel , Erik, bartender, Simon och servisansvarig Frida. Proffsiga, tillmötesgående och glada vilket jag tycker är sååå viktigt!
    Showen var fantastisk!!! Proffsigt! Roligt! Fint! Coolt!

Det som drar ner betyget är maten. För lite på tallriken och låååång väntan. Det brukar vara okej men när man inte ens har dryck i glaset under väldigt lång tid blir det tyvärr ett minus för oss. Vi fick fråga efter våra förbeställda enheter vid vårt bord (andra enheten till varmrätten fick vi till efterrätten efter att vi efterfrågat den)och vi upplevde att vi fick sist under hela showen. Även andra i vårt sällskap vid andra bord sa att de aldrig fick sin andra enhet till varmrätten. Vi har full förståelse för att det inte fungerar som en "vanlig" restaurang men jag har varit hos er många gånger och inte upplevt detta förut.

Våra specialkostare tyckte att maten var bra och det är en stor eloge! Det händer inte ofta! De uppskattade också att man följt temat på den efter ordinarie maten.

Vi fick innan show veta att man har liten tolerans vad gäller överförfriskade. Helt okej. Vi var ganska många dock som upplevde att en och annan åkte ut som inte ens var synligt påverkade. Vi går inte in på det mer men vi tycker att man borde få chansen att säga till sin respektive att man måste gå ut. Hämta ut sin jacka själv borde inte vara så svårt under uppsikt av en vakt. Vi pratar ju inte om våldsbenägna eller rymningsbenägna brottslingar...

Hatten av för otroligt skön personal! Ni är helt underbara!
    En 5 för alla jag har som bokare haft kontakt med. En 2 för just middagsintrycket. En 5 för showen. Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Anna M
    Hej Anna,
    Stort tack för din feedback!
    Leona och Annika som sitter här med mig på kontoret hälsar så gott till dig. De blev så glada att du nämnde dom.
    Jag ska även skicka din insändare vidare till restaurangen så dom får ta del av din/er upplevelse.
    Önskar dig en fortsatt fin dag & varmt välkommen tillbaka.
    Hälsning Sanna
  • Marie-louise W
    Marie-louise W skrev om Golden Hits
    Hej ni på Golden Hits! Jag är ju lite som stamkund hos er och
    jag får alltid ett bra bemötande av personalen och några kanske
    känner igen mig från tidigare besök. Jag tyckte tyvärr inte att
    showen tilltalade mig. Jag jämförde nog med andra uppträdanden där Victor var med och de som han uppträdde
    med. Jag har sett honom vid två tillfällen med olika artister.
    Tyvärr hade jag ingen att samtala med vid bordet utom en trevlig
    tjej som hade jobbat på Wallmans. Restaurangchefen Erik fick jag
    en liten trevlig pratstund med som piggade upp. Jag tillhör ju den
    ovanliga typen som dricker alkoholfritt så då är man väl lite extra
    känslig för berusade personer. Servicen var utmärkt som vanligt!
    Tack för mig ifrån Småland. Glada hälsningar från M-L Wallin Gamleby. Läs mer
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Golden Hits
    Bra show o bra service - men maten var sådär... Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Golden Hits
    Ja var ska jag börja.
    Kvällen började fantastiskt med att jag och mitt sällskap träffades i entré baren och småpratade.
    När vi blev visade bordet höll jag på att smälla av. Då A borden var fullbokade valde jag ett B bord. Bord är nog inte det ord jag skulle valt att beskriva var vi blev placerade. Det var en fastskruvad disk och mitt sällskap och jag placerades på rad utan möjlighet att föra en konversation under kvällen.
    Jag påtalade för damen som påvisade bordet att det måste vara ett misstag. Hon blev lite orolig men verifierade att det var korrekt innan vi satte oss.
    På bordet var placerat något odefinierbart som luktade allt annat än gott. Det var förrätten visade det sig.
    Jag har aldrig ätit någon så underligt på en restaurang, ett pocherat ägg med någon odefinierat bismak aptitligt presenterad i en skål.
    Brickan med 8 sillbitar en liten rödingfilet och ett par skivor julskinka var det enda ätbara under kvällen skulle det visa sig. Troligen för att köket haft mycket lite att göra med någon av komponenterna.
    Huvudrätten serverades rå vilket gjorde den tämligen aptitlig och till den serverades en klick potatis pure som smakade Felix potatismospulver.
    Efterrätten som serverades var ytterligare en källa till förundran. Var det en risgrynsgrötsfylld kokosboll på varm saftsoppa kanske?
    Serveringspersonalen vi var tilldelade var inte de skarpaste knivarna i lådan utan jag misstänker att detta måste ha varit deras första kväll på jobbet.
    Sällskapet serverades inte samtidigt, inga frågor om dryck utan för att få något att släcka törsten med behövde man arbeta hårt gör att få hans uppmärksamhet då han verkade mer intresserad av annat än att servera.

Som ni förstår var jag allt annat än nöjd med kvällen.
    Det som höjde kvällen till något annat än en total katastrof var middagsunderhållningen.
    Hade jag vetat att maten var under all kritik hade jag bokat bord någon annanstans för att sedan besöka Golden hits för att dansa.

Det tar oss till musiken, blandningen av musik påminde mig om ett blandband alternativt Absolut Hits på repeat. Otroligt dålig variation och man kan undra om de sk DJ över huvud taget analyserat musiken de ska spela. Roger Pontares slagdänga "När vindarna viskar mitt namn" som ett exempel. Hur dansar man till den på andra ställen än runt en lägereld efter två flaskor eldvatten?

Jag har oerhört svårt att se mig återvända i någon form till er restaurang mer. Som tur var hade jag goda vänner i mitt sällskap så vi höll humöret på topp på Golden hits bekostnad. Läs mer
    2017-12-14 Wallmans Group svarar Fredrik N
    Hej Fredrik,
    Tack för att du berättar för oss! Vi på Golden Hits vill alltid sätta våra gäster i fokus och gör vårt bästa för att du och ditt sällskap ska må bäst. Vi ber om ursäkt att vi inte lyckats tillmötesgå dina förväntningar. Tack för att du återkopplar med din information som är viktig för oss för att kunna se över våra rutiner. Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Golden Hits
    Kul med flera dansgolv och låtar man kan sjunga med till - klassiska hits över många årtionden. Kul också med den generösa stämningen i kareokerummet Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Golden Hits
    the food was bad -bad taste and raw meet.
    too little intertainment -no free coffe .
    WE have been at Golden Hits several times but this vas the last visit . Läs mer
    2017-12-22 Wallmans Group svarar Anders R
    Hello Anders!
    So sorry to hear that you aren't satisfied with the experience at Golden Hits. We are thankful for your feedback and we will inform the venue regarding your input.
    We hope you will return in the future.
    Best regards Sanna
  • Ellen J
    Ellen J skrev om Golden Hits
    Dårlig mat, og lite utsyn ti scenen pga store søyler i rommet. Skal ikke dit mer. Läs mer
    2017-12-14 Wallmans Group svarar Ellen J
    Hej Ellen,
    Tack för din kommentar. Tråkigt att höra att vi inte levde upp till förväntningarna. Vi tar till oss av kritiken. Fortsatt trevlig dag! MVH Sanna
  • Roger A
    Roger A skrev om Golden Hits
  • Anita P
    Anita P skrev om Golden Hits
    P.g.a sjukdom var jag inte där, gav bort biljetten till en väninna.
    Vi har varit hos er tidigare, men denna gång tycke hon det var en besvikelse.
    Underhållningen höll inte samma nivå som tidigare, samt att det var för få Elvislåtar,
    Maten var i snålaste laget.
    Tråkigt när man inte får valuta för pengarna. Läs mer
    2017-12-14 Wallmans Group svarar Anita P
    Hej Anita,
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Hälsning Sanna
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Golden Hits
    Bemötandet var bra. Tyvärr mådde ja ginte så bra när jag var där. Maten var inte speciellt god. För mycket krångel, varför inte göra det enklare så det blir gott. Annars glada servitricer och sp Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Birgitta E
    Hej Birgitta,
    Tack för att du hör av dig till oss. Vi tar till oss av all kritik och är glada över att du hör av dig till oss så att vi kan bli bättre. Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Olle S
    Olle S skrev om Golden Hits
    Mycket trevligt bemötande från personal och en superb underhållning. Växlingen mellan uppträdande och servering var utmärkt och vi upplevde igen onödig väntetid.

Mat och dryck var bra men ingen toppklass - hade nog förväntat mig något bättre. Läs mer
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Golden Hits
    Allt var perfekt , bra service omtänksam personal högsta betyg till golden hits Läs mer
  • Blumenthal Group Ab J
    Blumenthal Group Ab J skrev om Golden Hits
    Ett komplett paket med mat, service och show som väl mötte upp förväntningar och pris Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Golden Hits
    Vi fick ett bra bemötande från början alla var positiva och glada. Vi fick bra placering i rummet och underbar servering.
    underhållning höll en hög klass vilket gjorde att helheten blev fantastisk, dock var inte maten helt i våran smak och det varma var lite kallt. Läs mer
  • Anna- Karin P
    Anna- Karin P skrev om Golden Hits
    Personligt och engagerat

Alla varor och tjänster uppfyllde mina förväntningar,
    vi var 9 st och alla tyckte lika. Läs mer
  • Milena Nidia Blanca C
    Milena Nidia Blanca C skrev om Golden Hits
    Inte varit där ännu :) Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Golden Hits
    Maten var inget vidare - segt kött och tråkig jultallrik med torra hårda ostar, seg skinka tråkigt upplagt. Efterrätten var inte heller något vidare. Uppträdandet var det bra - men tyvärr var det för lite ROCK och lite för mycket annat trams med jul och värmländskt trams. Roligt men det skulle man kunnat varit utan. Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Eva B
    Hej Eva,
    Tack för din feedback!
    Vi ber om ursäkt att vi inte alltid kan tillmötesgå alla våra gäster, och är glada över att du hör av dig till oss så att vi till nästa gång kan bli ännu bättre.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Hälsning Sanna
    Eva K skrev om Golden Hits
    Glatt fräscht , trevligt. God mat. Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Golden Hits
    Riktigt dåligt. Jag var ute i väldigt god tid för att boka julbord, men möttes mest av krångel. Det kändes som att man var till besvär. Vi köpte ca 45 av de dyraste biljetterna till julshowen men alla på företaget blev nedstämda av att det var dålig mat och vi blev dåligt bemötta. Kollegor som inte var i närheten av "dåligt skick" eller fylla blev utslänga av deras otrevliga vakter, antagligen eftersom att dem ville tjäna mer pengar genom att få in nytt folk. Nä vi blev riktigt missnöjda. Men showen var bra. Läs mer
    2017-12-14 Wallmans Group svarar Frida W
    Hej Frida,
    Tack för att du berättar för oss så att vi till nästa gång kan bli ännu bättre.
    Roligt att höra att ni tyckte om årets show.
    Vi ber om ursäkt att vi inte lyckats tillmötesgå dina förväntningar vad det gäller maten och bemötandet.
    Vi tar till oss av kritiken.
    Ledsamt att höra att ni upplevde att vakterna inte betett sig schysst.
    Önskar dig en fortsatt fin dag! MVH Sanna
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Golden Hits
    Jag tycker att showen var bra men inte maten. Det som var gott var förrätten men uppläggningen av julskinkan såg inte aptitligt ut. Huvudrätten var moset väldigt gott o köttet innanför köttfärsen. Dock förstod jag inte konceptet m köttfärs o kött i. Efterrätten föll inte mig i smaken men alla tycker olika. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Golden Hits
    Hej,
    Vi tycker att bemötandet vid bokningen var toppen.
    Servitrisen var ok, men hann inte riktigt med ( vi var 30st ) så det blev lång väntan särskilt med drycken till maten, några fick drickat efter dom ätit upp.
    Vakterna verkar inte ha förstått att gästerna skall vara inne på krogen, 2st av killarna blev utslängda och jag fick till svar att det var deras bedömning att dom inte skulle vara kvar. En av fruarna blev knuffad i trappen och fick en högljud tillrättavisning av vakten att det är "Jävligt nära att du åker ut".
    Vi tyckte att Golden Hits var Ok, men diskussionen efter vårat besök var tyvärr inte om erat uppträdande eller maten utan tyvärr vakterna.
    Vi har varit på Wallmans 2ggr innan och har haft en jättebra upplevelse.
    Det är tråkigt när man bjuder alla anställda med respektive att inte kunna göra deras julbord till en trevlig tillställning.
    Frågan kom oxå på kvittot, varför ingår inte kaffe i grundpriset ?

Vi kommer inte att välja Golden Hits för något mer event för våran del. Läs mer
    2017-12-14 Wallmans Group svarar Patrik L
    Hej Patrik,
    Tack för att du hör av dig till oss och berättar om din upplevelse.
    Vi tar till oss av all kritik och ber om ursäkt att vi inte lyckats tillmötesgå dina förväntningar.
    Mycket ledsamt att höra att ni upplevde att vakterna inte betett sig schysst.
    Jag tar vidare din information till berörda som får prata med vårt inhyrda vaktteam.
    Det är ytterst viktigt för oss att alla behandlas med respekt. Vi hoppas på att ni ger oss en ny chans någon gång framöver trots det inträffade.
    Varmt välkomna tillbaka!
    Med vänlig hälsning Sanna
  • Therese N
    Therese N skrev om Golden Hits
    Bemötande och showen var väldigt bra! Däremot så var vi väldigt missnöjda med maten. Vi har på Wallamans förra året och hade en väldigt fin matupplevelse där och förväntade oss samma kvalitet. Läs mer
    2017-12-14 Wallmans Group svarar Therese N
    Hej Therese,
    Tack för din kommentar. Vad roligt att höra att ni tyckte om årets show.
    Tråkigt att höra att maten inte levde upp till förväntningarna. Vi tar till oss av kritiken. Fortsatt trevlig dag! MVH Sanna
  • Lars-inge S
    Lars-inge S skrev om Golden Hits
    En fantastisk kväll i Stockholm
    En helkväll jag och min fru lever länge på
    servicen- maten- underhållningen betyg: 5 Läs mer
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Golden Hits
    Bemötandet mot oss var väldigt bra.
    Jag hade mailkontakt från dagen jag bokade till dess att dagen för besöket kom. Dem jag hade mailkontakt med hjälpte till med allt jag behövde och det kändes att dem tog sig tid för att hjälpa till.
    Showen på golden hits levererade som alltid, finns verkligen ingenting att klaga på. Däremot så var maten en besvikelse även detta år, jag förstår att det är svårt att laga mat till så många men det var ingen höjdare. Däremot serveringen levererade på topp, med bra bemötande, trevliga och hjälpsamma. Vet dock inte om vi kommer tillbaka nästa år, då många av mina kollegor var besvikna på maten. Men för showen och personalen skulle vi komma tillbaka. Läs mer
  • Åke E
    Åke E skrev om Golden Hits
    Bemörandet var toppen, showen likaså. Av maten fanns mer att önska men vi är totalt sett mycket nöjda. Läs mer
  • Pia O
    Pia O skrev om Golden Hits
    Golden Hits har alltid levererat en helhetsupplevelse som man med glädje tänker tillbaka på. Dock efter detta besök är vi inte lika nöjda. Vi var ett större sällskap som lämnade innan showen var slut. Det hade behövts bättre kommunikation mellan oss gäster och ansvariga över dryck. Skulle tveksamt rekommendera Golden Hits för större sällskap som vill fira något extra. Läs mer
  • Roxana L
    Roxana L skrev om Golden Hits
    Trotts att man mailade förfråga för bokning av grupp til en adress fr företagetssida så fick man inte ens idag ett svar tillbaks.

Ringde upp och bokade och bemötande var väldigt bra. Dagen innan ringde jag för att lägga till en pers till och det fanns inga platser kvar i den kategori vilket var inte ngt problem

Dagen efter ringer någon och "tvångbokar" sig på min bokning utan min tillåtelse och jag får veta att detta har bara hänt. När jag ringer och kollar hur detta är möjligt så skulleman kolla upp och återkomma. En tjej återkommer och jag får veta att det har inte företaget med att göra och att om man har angett mitt för och efternamn så såg man inget problem i det hela. Sedan blir jag uppringt av första personen och vi bestämmer tillsammans att vi plockar bort denna person fr bokningen och låter det vara.

När vi kommer fram så är det som det var fr början men personalen var informerade om det hela. Jag ber personalen att bara ligga lågt och bara säga att det finns ingen bokning och att det finns inga platser att sitta vid det bordet. I efterhand får jag veta att personalen berättade att jag har sett till att ta bort personen fr lista och jag vill inte ha henne vid bordet. Man hade bara kunnat bara låta det vara att kommentera i onödan tycker jag.

Poängen är att man kan inte tillåta ngn annan att bara boka in sig på någon annans bokning hur som helst bara för att man kan namnet på bokningen.

Annars så var vi alla super nöjda med hela kvällen. Maten var väldigt gott och showen var fantastisk och all beröm till all personal förutom han som inte kunde vara diskrett. Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Golden Hits
    Allt var kanonbra. Vi kommer tillbaka Läs mer
  • Lars Mikael L
    Lars Mikael L skrev om Golden Hits
    En toppenkväll med god mat, trevlig underhållning och god service. Tack! Läs mer
  • Lucia A
    Lucia A skrev om Golden Hits
    Hej!
    Vi fanns inte med på listan när vi kom till golden hits fastän jag hade bokat men
    Resturangchefen ordnade platser åt oss och hade ett suuuuper bra bemötande.
    Alla nöjda och glada till slut👍🏽
    Mvh Lucia Aho Läs mer
  • Anette Maria M
    Anette Maria M skrev om Golden Hits
    En helkväll med god mat och dryck. Kanon underhållning. Tiden gick alldeles för fort. Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Golden Hits
    En mycket trevlig kväll! Som vanligt med superengagerad personal, proffsiga både på scen och vid borden. Huvudrätten var tyvärr lite kall när den kom men smakade ändå bra. Smällar man får ta när så många ska få mat samtidigt. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Golden Hits
    Lättsam och hjälpsam kontaktperson! Å vi fick en superkväll! Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Golden Hits
    En fantastisk kväll med mycket dans. Supernöjda! Läs mer
  • Victoria Helena L
    Victoria Helena L skrev om Golden Hits
    Tycker det var en stämningsfull kväll från början till slut. Lagom m mat och pauser och uppträdanden. 💜 Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Golden Hits
    Vi var på 25-årsfesten och hade bokat firarpaket. Bokningen och kontakt med förtaget har funkat fläckfritt!
    Det enda var att vi trodde man skulle vara på plats för att hinna få drinken innan man blev insläppt till bordet men den fick man vid bordet. Vet inte om infon var otydlig eller Vi som inte läst klokt! Det gick ingen nöd på oss 😉😃
    Vi var mycket nöjda Med mat, dryck, servering och föreställning! Och syrran blev ordentligt firad! En toppenkväll helt enkelt! Läs mer
  • Monica W
    Monica W skrev om Golden Hits
    En super bra show från början till slut,kan varmt rekommendera er vidare. Läs mer
  • Eva Agneta O
    Eva Agneta O skrev om Golden Hits
    Bra mottagande och trivsam miljö. Trevlig personal som kom fram och presenterade sig. Underbar show. Personlig gratulerande min svärdotter som fyllde år. Har varit på Golden Hits flera gånger och upplevt samma positiva atmosfär varje gång. kommer mer än gärna tillbaka. Läs mer
  • Lina Helena S
    Lina Helena S skrev om Golden Hits
    Vi är supernöjda! Bra mat, underhållning osv Läs mer
  • Karl Fredrik E
    Karl Fredrik E skrev om Golden Hits
    Vi var ett sällska på 9 personer men blev bara 8 som gick. Jag försökte avboka men det återbetalades inga pengar, lite surt...
    För övrigt fick vi ett gott bemötande när vi kom till Golden, bra service och "vår" personal tog hand om oss på ett proffsigt sätt. Maten var ok, inte mer. Showen var kanonbra, alla i sällskapet var överens om det. För kort bara... Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm