Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Mån-Ons: Stängt

Bra bemött
    Kul kväll Läs mer
  • 2019-10-08

Anne H skrev om Golden Hits
    Såg showen med tillhörande mat den 28/9. Jag hade beställt lyxpaketet och vi var lovade ett speciellt smyckat bord och en present till den som fyllde år. Inget av detta fick vi. Maten var dålig och på gränsen till oätlig. Jag har mejlat Golden hits två gånger men inte fått något svar ännu....vet inte om man kan förvänta sig något svar! Läs mer
    2019-10-09 Cecilia D svarar Anne H
    Hej Anne,

Jag svarade på din feedback via mail i fredags, dubbelkolla gärna i din inkorg/skräppost.

Här är ett utdrag från mitt mail:

Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva till oss då det är viktigt med feedback från våra gäster, även om det var tråkigt att höra om din upplevelse av kvällen.
    Då vi alltid strävar efter att våra gäster ska få ett trevlig bemötande och en minnesvärd kväll, beklagar jag verkligen att vi inte levde upp till era förväntningar.

Gåvan vi ger ut är en Wallmans bok som ni tyvärr glömde då den låg kvar vid ert bord. Ni är välkomna att hämta den vid tillfälle.
    Vi beklagar att bordet inte var extra piffat som ni hade förväntat er, och att ni inte var nöjda med maten som serverades.
    Jag har vidarebefordrat kritiken på maten till vår kökschef för att se vad de kan förbättra så det ska falla fler (alla) gäster i smaken.

Med vänliga hälsningar
    Therese
    Restaurangchef

Per Mikael F skrev om Golden Hits
    Varning för en oseriös nattklubb. Gå inte hit. Läs mer

Hans Gustaf Andreas D skrev om Golden Hits
    Mycket bra bemötande, härlig show Läs mer

Max S skrev om Golden Hits
    Bojkotta Golden Hits!!

Jag uppmanar alla att INTE gå till detta stället; där misshandlas gäster av "Ordningsvakterna ”och många blundar för det men det kunde jag inte göra efter allt maktmissbruk och orättvisa jag såg i helgen där folk plockades från dansgolvet utan att dem var stökiga på nåt sätt och sedan kom dem inte tillbaka . Jag såg hur vakterna slängde ut kvinnor och män med vridna armar utan att någon av dem gjorde motstånd . Det jag tyckte också att det var märkligt var att dem ropade på kvinnorna och tog dem från dansgolvet till ett rum och efter det kom dem inte tillbaka ; detta gjorde dem även med min fru;2 stycken vakter tog henne till ett rum och då undrade jag vad är det som händer och varför tog dem min fru 2 st. män till ett rum, då min fru berättade att ytterligare 3 män fanns i det rummet ; detta borde och är vad jag vet idag totalt förbudet man vet aldrig vad dem män kan göra med dem speciellt när dem tycker att dem är berusade; men när jag ville veta vart tog dem min fru till då skulle jag ställa den fråga till den ena vakten men han knuffade bort mig utan att ge mig svar ; detta är oacceptabel och respektlös och sedan efter en stund kommer min fru ut darrande och rädd och dem släppte henne för att min fru sade att hon var inte ensam utan min man väntar ute . Anledningen dem gav min fru ,enligt dem ,hon var för glad och kanske berusad , då när jag skulle fråga vakten varför säljer dem sprit om dem inte vill att folk ska bli berusad, då ropade han på 3 vakter som med våld tog mig ut från lokalen . Två vakter vred min arm på väg ut utan att jag gjorde motstånd då när jag sade till honom att det gör ont och varför vrider dem mina armar då gjorde dem detta ännu hårdare , precis som dem gjorde med vartenda en dem tog ut. Många tror att anledningen till att dem gör så är att dem plockar in så mycket folk som möjligt för att få inträdet på 180kr och att du kanske hinner och köpa några drinkar men eftersom kapaciteten i lokalen är begränsad då är dem här "Ordningsvakter" tillsagda att rensa ut så gott det går så andra kan komma in och betala sina 180kr.Redan ute då sade jag till en vakterna att jag kommer att skriva om detta på media och sånt , då hotade han mig om jag gör det då ville han spara en bild på mig och försökte han ta en bild på mig med sin telefon vilket jag sade nej på skarpen och påminde honom att det han gör är också olagligt. Tänk på att vi är kunder och dem vill att man kommer ditt men när du är där då blir man behandlad som att du förlorar dina rättigheter så fort du kommer innanför deras dörr. Vill ni inte bli illa behandlade och förnedrade ;snälla bojkotta detta ställe och gå INTE ditt.👹😈 Läs mer

Marie Helena W skrev om Golden Hits
    Min man skulle fylla 60 och min dotter 30 år! Hur ska vi fira dom. Då kom Golden Hits upp som reklam på Instagram. Så det va där igenom jag bokade!
    Vi va en trappa upp på Rockvåningen. Det va hur suveränt som helst. Bra bemötande av artisterna som tog emot oss.
    Maten va helt grym. Jättegod!
    Och artisterna va super proffsiga o duktiga!
    Vi blev imponerade allihopa och jag rekommenderar det vidare såklart!

Det blev en kväll vi aldrig glömmer! Läs mer

Bert P skrev om Golden Hits
    Jätte bra uppträdande och trevlig personal Läs mer

Thomas J skrev om Golden Hits
    Grymt duktiga dansare och musiker. Bra service. I korthet allt var bra.
    Mvh Thomas Jansson Läs mer

Jenny Elisabeth Z skrev om Golden Hits
    Bra uppträdande
    Dålig mat
    Utslängda tillsammans med ett sällskap till på 10 personer efter middagen trots att ingen var berusad. Men det var lång kö med yngre personer vid ingången. Vi var nog för gamla.. Läs mer
  • 2019-10-06

Merete B skrev om Golden Hits
    Vi köpte paketet "House of Fun" den 28/9 och hade en superbra upplevelse med Showgruppen. Ett speciellt tack till Jonas Törnkvists som serverade oss. Det gjorde han med glans, vi är väldigt nöjda med kvällen.
    Fantastiskt duktiga artister i showen!
    Tack för oss! Läs mer
  • 2019-10-06

Jenny J skrev om Golden Hits
    Trevligt. Fantastisk personal. Mycket bra rockshow Läs mer
  • Martina Charlotte F

2019-10-04

Martina Charlotte F skrev om Golden Hits
    Mina fyra väninnor har nyligen varit på Golden Hits. Showen var fantastiskt bra, mycket duktiga artister. Men maten....den var katastrof. Ingen kärlek i den.

Men det värsta var att en av ordningsvakterna efter showen anklagade en av mina vänner för att vara för berusad och hon därför måste gå därifrån. Detta ifrågasatte en annan av mina vänner då hans bedömning var helt felaktig. Vi är alla 49 år och dricker måttligt med alkohol. Då vakten ansåg att hon var hotfull då hin ifrågasatte tillkallade han på två andra manliga kollegor. Tillsammans grep dom tag i min väninna, som är 1,67 och väger ca 65 kg, och släpade/bar ut henne ur lokalen. För detta krävdes alltså TRE uniformerade manliga män!!! Detta för att de ansåg henne som hotfull och för att hon ifrågasatte! Hur kan detta beteende accepteras, hur oprofessionellt, kvinnoförnedrande och kränkande är deras beteende.

När man läser recensioner från flera olika sidor är detta beteende återkommande, den ena recensionen efter den andra bekräftar att detta händer hela tiden. Oskyldiga skötsamma personer som kastas ut av män i uniform som missbrukar sin makt. Hur är det möjligt? Vi spenderade totalt över 4000kr och vad fick vi för det, jo en känsla av förnedring, besvikelse och total maktlöshet. Vi pratade med flera ur personalen om hur vi blev behandlade, vilket många såg, men INGEN stod upp för oss. Frågan är om det finns någon sanning i att nattklubben har tagit det här med att kasta ut folk i system, för att kunna få in fler och ”rätt” personer från kön och på så sätt få in mer pengar. Händelsen är polisanmäld. Läs mer

Jan Peter E skrev om Golden Hits
    Var för mycket folk efter showen på dansgolven. Läs mer
  • Christina D

2019-10-04

Christina D skrev om Golden Hits
    Helt fantastisk rock show. Så otroligt duktiga alla var och trots stressen som det måste ha varit mellan uppträdandena så skötte ni serveringen helt utmärkt! Kan varmt rekommendera denna show! Maten var dock endast ok och vinet så där (men jag tog det lite billigare vinalternativet vilket jag inte skulle ha gjort) men kvällen som helhet var riktigt lyckad. Läs mer

Viveca P skrev om Golden Hits
    Vi hade konferens i Sthlm och hade bokat show och middag för 76 personer. När vi väl kom så visade det sig att 4 personer fler kom än vi hade bokat för! Detta löste Daniel och Marcus omgående med att sätta upp ett bord till. Så fantastisk bemötande av personalen.
    Jättebra show och fantastisk mat, helt enkelt en toppenkväll! Läs mer

Henrik J skrev om Golden Hits
    Mycket bra show
    Maten kunde varit bättre Läs mer

Gun-britt L skrev om Golden Hits
    Det mesta var vi nöjda med förutom efterrätten som skulle passat bättre på ett barnkalas.
    Hade varit roligt med litet svenska låtar också.
    Ljudvolymen var för hög i vårt tycke. Läs mer

Marzieh F skrev om Golden Hits
    Showen var riktigt bra. Maten var dock ingen höjdare Läs mer

Anders M skrev om Golden Hits
    Rock show
    Otroligt proffsigt
    Väldigt trevligt ställe Läs mer

Martina Charlotte F skrev om Golden Hits
    Bra show men hemsk nattklubb. Ordningsvakter som utövar makt. De förnedrade och anklagade en väninna till mig för att vara för onykter, sedan bokstavligen slängde de ut en av oss för att vi ifrågasatte det. Detta har klubben satt i system för att kunna släppa in mer folk från kön och på så sätt få in mer pengar. Läs mer

Lena S skrev om Golden Hits
    Vi var på Fun Club. Mycket trevligt bemötande av personalen. Showen var fantastisk. Vad gäller maten var förrätt och varmrätten helt godkända. Däremot var efterrätten misslyckad.
    Vi var mycket nöjda med kvällen. Läs mer

Carl E skrev om Golden Hits
    Jättebra show! Vi hade en fantastisk kväll!! Läs mer

Maria S skrev om Golden Hits
    Tråkig och smaklös mat där förrätt och dessert passade bättre till ett barnkalas. Varmrätten var oätlig med segt kött. Dålig respons av serveringspersonal. Mycket otrevliga vakter som utövar makt. Showen helt ok men inte högsta standarden. Läs mer
  • 2019-09-27

Anna-carin K skrev om Golden Hits
    Showen var bra men maten var ingen hit! Blev dyr kväll 795 kr för den maten som vi fick var tyvärr inte något som lockade till ett besök i framtiden. Läs mer
  • Lena L

2019-09-27

Lena L skrev om Golden Hits
    GÅ INTE DIT!!
    Var på Golden Hits då vi varit på mässa i jobbsyfte och ville hitta på något i Stockholm.
    Vi va 4 personer ( 2 par). Åt o Tittade på de duktiga ”artisterna”som uppträdde o det va trevligt
    Efteråt gick vi upp på andra våning för att vi hört att det va kareoke där. Vi 4 stod där och tittade i lugnan ro när en VAKT MED MÖRKT SKÄGG kom fram till en av oss o kallade med honom ut ur lokalen. Vi andra hängde efter undrande. Vakten påstod att killen va för full o ville skicka ut honom. Vi blev totalt överraskade då vi bara stått o kollat lugnt på kareoken. Inte druckit mer än vin till maten o varsin öl. SÅ FÖRNEDRANDE!
    Vi orkade inte bråka utan tog våra jackor o gick.
    Efteråt har vi pratat mycket om detta.
    Kanske va vi för gamla (50+) eller så tyckte de att de ville ha in folk som handlade mer i baren.
    Kommer i vilket fall aldrig gå dit mer!
    Synd för de duktiga tjejer/ killar som uppträdde! Läs mer

Pernilla H skrev om Golden Hits
    Toppen proffsigt och en helkväll Läs mer

Karl A skrev om Golden Hits
    Hej
    Det var jättekul bra mat och proffsigt uppträdande
    Det var 4gången vi var där och dom firade min 50årsdag också på återseende hoppas jag 🤗🎂🍺🍸👍🍾 Läs mer

Youcef A skrev om Golden Hits
    Verkligen hemtrevlig show. Trevliga personal. Läs mer

Eva S skrev om Golden Hits
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍. Vi. Tycker. Ni. Är super bra! Man. Ni spara. Gammal. Kort. På. Dåm. Andra artister !!! Läs mer

Henrik E skrev om Golden Hits
    Hejsan! En riktigt bra rockshow på golden hits! Vi hade en riktigt trevlig kväll och hoppas att ni fortsätter uppdatera showen varje halvår så dyker vi gärna upp två gånger per år. 😄 Läs mer
  • Anna-karin D

Anna-karin D skrev om Golden Hits
    Köpt via nätet. Var där för att fira min 60 årsdag med familj o bästa vänner. Blev bemött bra av personalen som arbetade med att sjunga och servera oss. Men efter showen blev jag utslängd o fick ta taxi hem till Upplands Väsby med en taxinota på nästan 700 kr, lämnade mina 7 vänner kvar, som inte fattade någonting, jag gjorde absolut ingenting, vakten haffade mig när jag kom ut från toaletten ca 23.00. Inte nog med detta, vid ca 23.30 slängdes min sambo ut, han hade heller inte gjort någonting, o han var dessutom på väg hem o stod utanför garderoben. Vi var alla glada o firade mina 60 år. Första gången någonsin som både jag och min sambo blir utslängda. Mycket besviken att kvällen slutade så. Tror ni får ta ett snack med vakterna o jag ser gärna att få tillbaka taxiavgiften på 700 kr åkt få tillbaka för middag/show.
    Besviken 60 åring.
    Anna-Karin Dahlgren
    Södra Årvägen 38
    194 56 Upplands Väsby Läs mer
  • Henrik W

Henrik W skrev om Golden Hits
    Fantastisk show och god mat!
    Men alldeles för hög volym innan och efter showen. Tråkigt med den höga volymen i baren innan showen. Läs mer

Anna G skrev om Golden Hits
    Vi var på ”fun”. Showen var bra men maten sämre. Förrätten var okej, i varmrätten var en av köttbitarna alldeles torr för alla i sällskapet. Efterrätten kändes mer som ett barnkalas och var alldeles för söt, ingen av oss åt upp den. Läs mer

Eva G skrev om Golden Hits
    Showen och maten var toppen!
    Vi hade betalat de ”dyrare” platserna där man skulle se scenen bättre. Detta uppfylldes ej. Jag hade en pelare framför mig och tre i sällskapet satt med ryggen mot scenen.
    Vi satt längst fram vid scen till vänster. Läs mer
  • Ola F

Ola F skrev om Golden Hits
    Avböjer ...................,,....,,.,, Läs mer
  • 2019-09-20

Susanne Kerstin Margareta V skrev om Golden Hits
    Mycket proffsig och underhållande show. Inte lika imponerad av maten. Huvudrätten var ok, men för och efterrätt var lite märkliga smakupplevelser. Läs mer
  • 2019-09-18

Ewa J skrev om Golden Hits
    Rock show
    Bra
    Superbra show
    Dyrare med Guld plats eftersom kostnaden vart mer än dom andra platserna ? tror jag sett lika bra ifrån alla platser .
    Det var ju en födelsedags present till min man åh han var super nöjd ! Läs mer
  • 2019-09-18

Glenn Per-martin L skrev om Golden Hits
    Vi var på Golden Hits - House of Rock, två personer. Vi fick sitta i kallt luftdrag så man behövde ha jacka på sig. Förrätten och varmrätten var god men ingenting speciellt. Efterätten var en milkshake med strössel och kex - lite barnsligt och inte speciellt gott heller. Uppträdandet och servicen av artisterna var super vilket gjorde att det blev en trevlig kväll trots allt. Men dyrt för vad man fick men en bra show. Läs mer
  • 2019-09-16

Lena Christina K skrev om Golden Hits
    House of Rock
    Mycket bra, utmärkt service
    Rekommenderat åt andra att gå Läs mer
  • 2019-09-16

Lennart Ingvar A skrev om Golden Hits
    House of fin
    Jättetrevligt på alla sätt Läs mer

Ulrika W skrev om Golden Hits
    Vi såg rockshowen och är väldigt nöjda. Läs mer

Susanne R skrev om Golden Hits
    Proffsigt och medryckande. Mycket god mat. Läs mer

Stefan Kenneth L skrev om Golden Hits
    Såg Rock show, från golden platser,
    bra mat, grym show och artisterna var
    Skitbra.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Berith L

2019-09-13

Berith L skrev om Golden Hits
    Showen o personalen var toppen som vanligt! All heder åt dom.
    Maten var dessvärre inte kul.
    Vi är ett gäng tjejer som 2 gånger per år går o kollar på en av showerna, käkar god mat, umgås o har trevligt. Vi vill komma ifrån allt som har med familj o barn att göra o så möts vi av en potatispure...?!
    Barnmat! O lite olika köttbitar, nån korvsnutt mm. Kändes såååå tråkigt!
    Förrätten i en glass strut= barn
    Efterrätten var en milkshake=barn.
    Tidigare har maten varit jätte bra. Men den här gången kändes det som att jag hade tagit med mig barnen ut.
    Bättre kan ni, det vet jag! Läs mer

Aase C skrev om Golden Hits
    Riktigt bra kväll!!!!
    Bra service bra show bra mat m
    Bra musik Läs mer

Magnus Otto Valdemar B skrev om Golden Hits
    Var på en show, biljetterna utan skymd sikt var tyvär slut, men det var riktikt bra ändå.
    Vi var på "fun" någonting. Läs mer

Niklas M skrev om Golden Hits
    Förköp i kön. Kom in direkt. För lite personal i baren. Läs mer
  • 2019-09-12

Inga-britt M skrev om Golden Hits
    bra upplevelse och fantastiska personal som både serverar och sjunger .rolig kväll Läs mer
  • 2019-09-11

Britt Ann-charlotte J skrev om Golden Hits
    Över förväntan, utmärkt service och super show Läs mer
  • 2019-09-11

Annette A skrev om Golden Hits
    Show o personal totalt var jättebra. Maten mer för ett dagis. Förrätten i äckliga rån. Hade varit mycket godare på bröd. Huvudrätten god. Efterrätten bläh Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm