Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – SHOW, RESTAURANG, BAR OCH NATTKLUBB I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – två olika shower med specialkomponerade tillhörande menyer, á la carte restaurang, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där våra DJ'S spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen! Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – show, restaurang, nattklubb och karaoke i Stockholm
Mån-Tis: Stängt
Ons: 17:30-02:00
Tor-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 1534 kunder tycker om Golden Hits

• 2019-12-09

Victoria D skrev om Golden Hits
    Köpte House of Fun med julmenyn. Varmrätt mycket bra. Förrätt och efterrätt sämre i min smak.
    Showen var mycket bra och artisterna proffitionella.
    Suverän service.
    Kommer att besöka igen :-) Läs mer
  • 2019-12-08

Ingrid J skrev om Golden Hits
    House of Fun
    Trevligt bemötande och mycket trevlig servitör /artist

Allt levde upp till våra förväntningar och vi var mycket nöjda med kvällen. Läs mer

Inga-lill L skrev om Golden Hits
    Köpte barbiljett, blev väl bemött.
    Glad och trevlig personal, vid entré, jackinlämningen, i baren.
    Visste vad jag skulle förvänta mig och det stämde då jag varit på GH flera gånger.
    Visste att det skulle vara mycket folk i juletid, blir lite långa köer på toaletter, vid uthämtande av jacka.Men i.stort nöjd. En av de bättre klubbarna i Sthlm. Läs mer

Viola N skrev om Golden Hits
    Har varit hos er massor av gånger men sista gången var för ca 5 år sedan.
    Nu var jag hos er den 30 nov och uppträdanden var så dåligt och inget påkostat varken på scenen eller sångerna som framfördes.
    Dessutom placering bakom en stor pelare trots bokning för flera månader sedan.
    Känslan av uppträdanden var mest pinsamt då det kändes att de var tvungna att sjunga. Ingenting går att jämföra med förr. Läs mer

Roger H skrev om Golden Hits
    Trevliga servitriser å duktiga sångare Vill rekomedera detta. Till andra. Jätte bra Läs mer
  • 2019-12-03

Mia F skrev om Golden Hits
    Vårt företag hade julfest med show ( House of Fun) och 3- rätters meny.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av företaget både på plats och när vi bokade
    Showen var jätte bra med super duktig personal, maten var sådär.
    Överlag så hade vi en toppen bra kväll. Läs mer
  • 2019-12-02

Håkan A skrev om Golden Hits
    Bra mat, bra uppträdande, bra trevliga servitörer/ servitriser, lite jobbiga platser trånga och cenen bakom ryggen gör några
    Som helhet , mycket bra och prisvärt Läs mer
  • 2019-12-02

Ginger J skrev om Golden Hits
    Golden Hits vid Rock. Fick jättebra service ,satt bra och en toppen tjej som tog hand om oss. En supertrevlig kväll blev det. Läs mer
  • Carin Anna S

2019-12-01

Carin Anna S skrev om Golden Hits
    Superbra show! Riktigt urusel personal i karaokebaren, då de inte kan se skillnad på en överförfriskad person/märkbartberusad.... nekad i baren, serverade istället rejält överförfriskade personer utan att blinka! Dömer folk efter utseende.. riktigt illa! Kvinna och inte man dessutom. Pratade med vakter som inte heller såg personen i fråga som så pass påverkad att inte hon skulle bli serverad. Då lämnar man stället och kommer ej åter . Riktigt negativt mot vissa av er som jobbar där. Läs mer

Helena A skrev om Golden Hits
    Skulle vara bra och se hur man sitter när jag bokade. Blev besviken att vi fick sitta på rad och inte vid ett bord mittemot varandra. Läs mer
  • Suzzie R

2019-11-29

Suzzie R skrev om Golden Hits
    Det var en mycket bra show på gatuplanet som vi såg. Maten uppskattades av de som åt den vanliga menyn men den vegetariska maten var inte god. Eftersom det inte var den meny som fanns på på nätet så vet jag inte vad det var men kändes som sega grillade skosulor. Inte gott alls. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi hade en mycket trevlig kväll och kommer sannolikt tillbaks. Läs mer
  • Tony Ingvar H

2019-11-29

Tony Ingvar H skrev om Golden Hits
    Vi köpte house of fun med mat på silverplats. Vi vart väldigt trevlig bemött. Uppträdanden var väldigt bra men maten var uruselt, ljummen och smaklöst så det är det som drar ner erat betyg. Förväntningarna var väldigt höga speciellt på maten. Läs mer

Herman W skrev om Golden Hits
    Julbord, allt var bra utom maten. De skulle vara en tre rätter jul inspirerad meny, de var en lax med lingon till förrätt, typ griilad kyckling till huvudrätt och en milkshake till dessert??? Läs mer

Linda B skrev om Golden Hits
    Vi köpte guldpaketet med rockshowen, showen var bra, men resten var inte bra, vi kommer inte att besöka Golden Hits igen. Läs mer

Eija J skrev om Golden Hits
    Hej, vi hade bronspaketet för 40personer
    mycket bra bemötande
    alla tycke kvällen var mycket bra lite sämra plats för en del men det viste vi om.

Tusen tack på återseende! Läs mer

Mats B skrev om Golden Hits
    Härlig upplevelse, trevlig personal, god mat och riktigt bra underhållning hela kvällen. Läs mer

Martin B skrev om Golden Hits
    Maten var halvfabrikat och showen medioker.
    Ni måste.höja kvaliten på allt.. Läs mer
  • 2019-11-28

Anna O skrev om Golden Hits
    Besökte House of Fun 15 nov. God mat, fantastisk show. Vilka artister ni har! Supertrevliga och otroligt duktiga!
    Tack för en fantastisk kväll!

/Anna på Showtics gästservice Läs mer
  • 2019-11-28

Ulrika W skrev om Golden Hits
    Rock temat
    Mycket trevligt mottagande som vanligt,
    Hamnade dock vid ett bord där det blåste mycket kalla fläktar från taket, grannbordet fick flytta,.
    Lite för mörkt när man skulle äta huvudrätten
    Men vi tycker mycket om Wallmans/Golden Hits så vi återkommer säkert Läs mer

Boo M skrev om Golden Hits
    Vi köpte ett silverpaket till rockshowen. Bemötandet från ankomst till att vi lämnade stället var bra. Då vi varit där tidigare var förväntningarna på showen höga. Vi blev positivt överraskade då showen var ännu bättre denna gång. Rekommenderar verkligen denna show. Kommer med all sannolikhet att komma på nya föreställningar. Läs mer
  • Anna-karin E

Anna-karin E skrev om Golden Hits
    Jätte god mat dryck!! Super trevlig personal! Mkt nöjda Läs mer
  • Malin C

Malin C skrev om Golden Hits
    Vi var ett sällskap på 4 personer som var på House of fun- jul. Vi kommer norrifrån och visste inte att vi skulle sitta på rad, när man är ett sällskap vill man ju sitta mitt emot varann och umgås, det var inte bra! Maten var ju helt åt skogen dålig!! Snälla byt meny för showen fick bära upp hela kvällen och den var ju fantastiskt bra, vilka duktiga artister! Mottagandet av personalen var också bra. Men tummen ner för platserna och maten!! Läs mer

Jenny C skrev om Golden Hits
    Var på house of fun.
    All personal var jättetrevlig och jag och mitt sällskap hade en trevlig kväll. Duktiga artister som bjöd på sig själv.
    Hade gärna sett tydligare röd tråd i föreställningen, blev lite uppstyckat. Läs mer

Karl D skrev om Golden Hits
    Silver-paket med kärlekstillägg
    Bra bemötande men sämre show än tidigare. Ganska liten tid som det var uppträdande och allt för oengagerande låtar. Inte tillräckligt bra eller tillräckligt många hits utan mycket hopmixade låtar dessvärre. Dålig show men bra artister Läs mer

Hanna B skrev om Golden Hits
    Hade en super trevlig 70-års firande för min far på Golden Hits. Med mat, dryck och show. Artisterna fantastiska!
    MEN....
    Golden hits skulle fått 5 poäng av 5 möjliga om det inte hade varit för vakterna. Otrevliga och maktutövande. De lyckades ta ned hela upplevelsen. Vissa i vårt sällskap valde att gå hem efter deras bemötande. Trist för Golden att ha så oserviceinriktade vakter som leker macho och är otrevliga. Läs mer

Anna B skrev om Golden Hits
    Inträde till klubben. Jag blev väl bemött av kontaktpersonen som klargjorde att det är fel priser på hemsidan. Jag hade hoppats på mängdrabatt eftersom jag skulle ha 20 inträden men det fick jag inte. Annars var det en trevlig kväll Läs mer

Raquel A skrev om Golden Hits
    Maten var under all kritik! Med tanke på det pris man betalade så var man inte beredd på att maten skulle vara komponerad för en sjuåring. Skagenröra i en glasstrut och en milkshake med en munk på toppen till efterrätt, seriöst?! Det kändes som att man hamnat på ett barnkalas. Och till varmrätt sega köttbitar. När showen väl slutade 22.20 blev vi utkörda snabbt och hänvisade till våningen ovanför där det skulle finnas plats. Men där upp pågick en annan show så då fick vi inte komma in och sitta där utan stå och vänta på att den showen skulle ta slut. Det slutade med att hela vårt sällskap lämnade stället och gick nån annanstans. Och ingen av oss har någon lust att besöka er igen. Skärpning Golden hits! Gör om, gör rätt! Läs mer

Karina S skrev om Golden Hits
    Julshow på Golden Hits!
    Maten var ren katastrof...bedrövligt för att kalls jul inspirerad!
    Personalen som serverade och underhöll var trevliga showen var bra.
    Vakterna får det sämsta betyg man kan få...dom slängde ut ca 75% av personalen i vårat företag. Påstod att två var för fulla så dom skulle slängas ut utan att dom hade stört en enda människa och så tog vi andra en diskussion och då åkte vi också ut.
    Men vi hörde när showen var slut att vakterna sa att dom skulle ta att "rensa upp". Vi förstod på engång vad dom menade ut med redan betalda gäster in med nya betalade gäster.
    Var både första och sista gången någon av oss besöker det stället. Läs mer
  • Bamse U

Bamse U skrev om Golden Hits
    Hade köpt A biljett, på plats köpte vi vinpaketet. Vi upplevde att föreställningen var en B-klass. En lillebror till Wallmans. Inte lika bra artister, mat och service. Dessutom var det för få artister o dålig service. Läs mer

Håkan P skrev om Golden Hits
    Golden hits med mat och dryckespaket
    Bra mottagande av företaget
    Tyvärr väldigt besviken på maten. Förstår att det behöver vara lätt att tillaga och servera men det var inte bra. Jag är normalt inte kräasen. Bättra maten som är en viktig del i upplevelsen så blir betyget UTMÄRKT! Läs mer
  • Maria W

Maria W skrev om Golden Hits
    julen 2019
    var precis som vi förväntat oss Läs mer

Annika A skrev om Golden Hits
    Vi beställde Golden Hits - House of Fun - Jul med show och 3-rätters. Bemötandet var bra. maten var fantastiskt bra och även showen. Dans efteråt med bra musik var jätteroligt. Läs mer

Johan D skrev om Golden Hits
    House of Fun Jul
    Maten var under all kritik. Förrätten som var lax serverades med nått salladsblad som såg gammalt ut.

Eftersom det var House of Fun "Jul" så hade man hoppats på att någon av sångerna skulle ha varit en Jul sång. Läs mer

Marie E skrev om Golden Hits
    Bra Rock-show som motsvarade förväntningarna. Bra service vid bordet, maten var okej men desserten var lite av en besvikelse. Läs mer

Lina S skrev om Golden Hits
    Ganska Bra underhållning och ganska mat. Synd att vi betalt mer än vi fick. Efterrätten var en miss enligt min smak. Läs mer

Mats N skrev om Golden Hits
    Väldigt bra uppträdande och samtidigt bemötande vid servering etc. Läs mer

Magnus M skrev om Golden Hits
    Som vanligt trevligt bemötande och bra show! Läs mer

Liselotte B skrev om Golden Hits
    Alla tyckte det va trevligt, showen va bra , personalen som arbetade under kvällen va bra, Läs mer
  • 2019-11-24

Susanne H skrev om Golden Hits
    Toppen prestation av alla artister på house of rock. Maten kunde vara bättre. Smakade bra men lite tråkig. Läs mer
  • 2019-11-24

Anna B skrev om Golden Hits
    Maten var sådar, och showen hade alldeles för långa pauser. Var där för två år sedan och hade en fantastisk kväll, så blev väldigt besviken på kvällen nu. Läs mer
  • 2019-11-23

Leif M skrev om Golden Hits
    Middag och underhållning. Alltvar till belåtenhet Läs mer
  • Bert A

2019-11-22

Bert A skrev om Golden Hits
    Härlig stämning, underbar personal/artister Läs mer

Monica H skrev om Golden Hits
    Kanontrevlig från det att man klev in genom dörren . Min syster o jag firade våran bror som fyllt 60. Mycket bra bemötande både i entrén .garderob , hovmästaren o sen mottagande vid borden ! Sedan var showen så bra o maten toppen ! Kan varmt rekommendera detta ! Det enda som var lite negativt var ljudet i karioke rummet- så högt! Tack för en superkväll! Med vänlig hälsning, Monica Hagman Läs mer

Evy F skrev om Golden Hits
    En jätte bra kväll med god mat och en fantastisk show Läs mer

Karl M skrev om Golden Hits
    Allt toppen tyckte hela mitt sällskap Läs mer

Ankie B skrev om Golden Hits
    Fantastiskt trevlig och positiv personal.

Maten var OK, men inte mer.

Showen motsvarade inte riktigt förväntningarna, trots fantastiskt duktiga sångare och sångerskor. Showen var på nedre botten, House of fun.

Vi har varit på många av era shower och denna var inte bland de bästa.
    Men allt är ju efter tycke och smak.
    Det är alltid trevligt att komma till Golden Hits. Läs mer

Rolf R skrev om Golden Hits
    Imponerende show, god musikk og god mat. Fantastisk gjennomføring av artister. Läs mer

Cilla N skrev om Golden Hits
    Vi köpte paketet Fun House med Show och middag. Showen var riktigt rolig och överträffade allas förväntningar. Maten liten besvikelse. Lite för lite mat och de som åt vegetariskt fick nästan kall mat. Men den otroligt fina servicen och helhetsupplevelsen vägde upp den lilla detaljen. Perfekt för vårt sällskap med karaoke och nattklubb på samma ställe. Större delen av vårt sällskap kom från andra delar av landet, och skönt att hela gänget kunde stanna kvar till stängning utan att behöva ge sig ut och leta efter andra nattklubbar. Läs mer

Gunda K skrev om Golden Hits
    Trevligt och bra musik ! Bra bemötande och lättsam stämning! Läs mer

Fiffi U skrev om Golden Hits
    Dåligt sikt som många har klagat men för dem kunde inte se nåt alls och showen brukar vara mkt bättre än så tyckte alla och vissa inte alla tyckte inte om maten oxå och ingen vill tillbaka dit igen Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm