Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Group Golden Hits

Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Mån-Ons: Stängt
Tor-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 1290 kunder tycker om Golden Hits

• Maria Anneli B

2019-05-26

Maria Anneli B skrev om Golden Hits
    Hej
    Köpte kategori A o trodde vi skulle hamna mitt framför scenen. Nu fick vi bord där hovmästaren möter gästerna. Kvällen blev lyckad iallafall. Alltid trevligt på Golden Hits Läs mer
  • 2019-05-24

Maria Therese H skrev om Golden Hits
    Vi var 4 st på Rockshowen och var mycket nöjda. Bra uppträdande, god mat och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-24

Mira-susanna H skrev om Golden Hits
    Vi har varit 6 gånger på Golden Hits nu. Man blir aldrig besviken. Showen är alltid riktigt bra och personalen är super trevliga
    Så tack så mycket :) Läs mer
  • 2019-05-23

Jatta B skrev om Golden Hits
    Hej!
    Vi hade en toppen kväll med galet bra rock uppträdande och supergod mat! Vi var ett sällskap på 5st och vi alla vill återkomma till en annan show!
    Tusen tack!
    // Jatta Läs mer
  • 2019-05-23

Carina J skrev om Golden Hits
    En härlig ķväll! Jätteduktiga artister med fantastisk rockshow.
    Maten var riktigt god.
    All personal , från beställning till hemgång , gav ett fantastiskt bemötande.
    Lite för hög musik på dansgolvet eller rättare sagt lite för mkt diskant. Karaoken något överreklamerat...

Men en kul o minnesvärd kväll!!! Läs mer

Carolina O skrev om Golden Hits
    Jag och min syster var på Festernas Fest. Mycket trevligt bemötande, men vi blev snabbt missnöjda med servicen. Dryckesbeställningar glömdes bort gång på gång och det märktes att maten stått länge. Torrt bröd, seg lax och gurka. Köttet var medium som utlovades men märktes att den varmhållits (konstig konsistens).
    Showen var inget som tilltalade oss, men vi förstår att det måste passa alla. Läs mer

Piérre Mikael Andreas G skrev om Golden Hits
    Överlag mycket trevligt och nöjd med Golden Hits Läs mer

Annette W skrev om Golden Hits
    Fantastiskt bemötande av personalen hela kvällen, de bjöd verkligen på sig själva och var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Vi hade väldigt skoj och njöt av underhållningen till fullo. Läs mer

Anders T skrev om Golden Hits
    Fantastisk kväll, god mat och bra underhållning. Kvällen blev minnesvärd! Toppen, stort tack för trevlig personal och bra artisteri. Läs mer

Jimmy Lars Håkan J skrev om Golden Hits
    Golden Hits var en perfekt avslutning på en dag av massor av god mat, skratt & roligheter på vår svensexa (tänkte vi)

Det var i det stora hela riktigt bra men att direkt få en stämpel i pannan att ett sällskap av bara killar ska in och folk är fulla osv när ingen är värre än någon annan i kön in så känns det tråkigt när vakterna nästan följer efter några av oss för att se ett felsteg för att ta chansen att slänga ut personer. Två stycken som ändå var schyssta och gick med ut och blev lovade att dem kan komma in igen bara för att se så han inte hamnar ensam på gatorna om han nu "var för full" han valde själv att skita i de å dra till hotellet. Dem andra två som blev lovade att dem kan komma in igen blev nekade, det slutade med att en till inte fick va kvar för att man kom till entrén och ville hjälpa. Efter ca 1 timme fick dem komma in igen och det är en timme som vi inte får tillbaka utan man bara kommer ihåg en negativ upplevelse tack vare riktig dåligt bemötande och servicemind av vakterna i detta fall. Jag har själv arbetat inom kroglivet länge och vet att det är tufft & vakterna har en jobbig position att ta snabba beslut. Men för ofta blir det som för oss att dem har redan bestämt sig för att några komme plockas ut och rent ut sagt jävlas med oss. Ta varje individ och sällskap med 0 förutfattade meningar eller erfarenhet för det blir så jävla tråkigt när man blir dömd innan man ens fått chansen att säga hej i dörren.

Tack och hoppas att det är någonting som man kan ta lärdom från och det blir surt när man betalar en hel del i förköp osv.
    Vi ville bara ha en bra avslutning på vår svensexa. Läs mer

Anette Eva Maria P skrev om Golden Hits
    Konstigt att man blir utvisad utan förklaring om orsak . Klagat och inte fått något svar . Av Golden Hits Läs mer

Maria L skrev om Golden Hits
    Otroligt bra show och god mat och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-21

Marie-louise Anna Christina B skrev om Golden Hits
    Firade sonens 50-årsdag det var en toppenkväll! God mat o dryck samt underhållning. Kan varmt rekommenderas. Återkommer med all säkerhet 😀👍😝 Läs mer

Fredrik R skrev om Golden Hits
    En teamkväll för kollegor på mitt arbete på Friskis&Svettis. Ida som satt med bokningen, superhärlig energi och hjälpsam!
    Väl på plats så en superhärlig kväll med god dryck och mat, anpassat efter allergier etc. Artisterna är superduktiga och bjuder verkligen på sig. Vi är supernöjda och kommer såklart tillbaka!
    Tack för erbjudandet! Vänliga hälsningar Fredrik R anläggningschef Friskis Kungsholmen Läs mer

Ulf Mikael S skrev om Golden Hits
    Häärlig show å lysande personal👌👌 Läs mer

Carin Susanne L skrev om Golden Hits
    Vi köpte biljetter till festernas fest. Uppträdande var ok men långa väntetider på dryck. Det värsta var när jag gick upp till våning 2 för att köpa 3 st aperol split o bartendern tar mitt kort o drar 400kr drygt o blandar aperol o Sprite . Han glömmer det viktigaste Cavan. Jag påpekar detta men då är glaset redan fullt me Sprite o han håller på med nya kunder. Det blev dyra droppar f blask som vi fick lämna Läs mer

Peter Robert C skrev om Golden Hits
    Bra show och service. Duktiga artister.
    Hade önskat att lokalen var mer välfylld med gäster. Stämningen infinner sig inte riktigt när publiken är för liten. Läs mer

Anna Maria Charlotte J skrev om Golden Hits
    Vi hade matpaket + show med tillägg att uppvakta en vän som fyllde år.
    Jag hade inga förväntningar utan gick dit med öppet sinne.
    Glatt överraska blev jag:
    - mycket bra bemötande
    - skratt o massa leende
    - ett stort plus på maten
    - artisterna mycket bra på scen (då jag själv jobbat som dansare o är lite kräsen)
    - dansgolven efteråt 10 av 10
    JAG KOMMER TILLBAKA! Läs mer

Hasse B skrev om Golden Hits
    Broccolin var väldigt torr och det vara bara 2 små rostade potatisar till en stor bit oxfilé. Inte bra. Annars var personal och show väldigt trevlig. Läs mer

Erik Johan Inge E skrev om Golden Hits
    Duktiga artister!
    Bra mat

Sunkig matta, kändes klibbig. Läs mer

Anna Nina S skrev om Golden Hits
    Jag och fem tjejkompisar såg en show och åt en god trerätters middag som smakade väldig bra. Grym musikshow med bra service. Kan rekommendera detta till alla. Läs mer

Lars Gunnar O skrev om Golden Hits
    Det var en helt underbar upplevelse bra bemötande bra mat bra underhållning
    Vi var på.Golden Hits för ett par år sedan så vi visste vad att det skulle bli bra. Läs mer
  • Emma P

2019-05-19

Emma P skrev om Golden Hits
    Fantastisk personal! Bra show, bra mat, ingenting som va dåligt Läs mer

Malin Elisabeth W skrev om Golden Hits
    Superbra personal som var snabba men bestöllning,alltid glada och de bästa servicemind jag har träffat på. Showen, festerna fest var topp of the top! Vilken show och artister som gav järnet för oss i publiken. Så glad att vi bokade in oss på detta. Läs mer

Maria-therese Lilian O skrev om Golden Hits
    Så härlig underhållning från start till slut. Jag kommer snart tillbaka igen. Läs mer
  • 2019-05-18

Linda Marie T skrev om Golden Hits
    En toppenkväll. Bra mat ,grym service och sjysst tempo. Nostalgikväll. Kan definitivt göra om detta. Läs mer

Birgitta Jeanette W skrev om Golden Hits
    Vi såg festernas fest. Fick mkt bra service. Maten var bättre än vi förväntade oss. Showen var också bra. Läs mer

Ulf L skrev om Golden Hits
    Allt fungerar perfekt från mottagande till servering show och betalning. Gluten fria bokningen fungerade också. Det bästa är den vänliga och välkomnande attityden hos all personal. Sen är ju artisterna jätteduktiga. En riktig kanonkväll. Läs mer
  • Peder N

2019-05-17

Peder N skrev om Golden Hits
    We had bought dinner + show.
    The show was fantastic, however i miss the old "Elvis classic". Maybe you should include that again in the future.
    Food was okay, but not fantastic (for the price). Especially the dessert was dissapointing.
    Wine was very good but expensive (even for a Dane :-)).
    Service was absolute top calls from we arrived to the door until we were back on the street again.
    Nice with a disco afterwards who also played Bee Gees :-)
    The show and the service drive the score up. Läs mer

Anna Birgitta N skrev om Golden Hits
    Middag med show.
    Mkt bra bemötande. Härlig energi. Bra show.
    Maten sådär. Läs mer

Marica K skrev om Golden Hits
    Vi var på Rockshow med middag.
    Både show och bemötande var mycket bra och som gäst kände man sig speciell. Läs mer

Kate Britt-marie A skrev om Golden Hits
    Det blev en perfekt kväll med vänner. Bra mat och bra musik och service. Kanon Läs mer

Mattias G skrev om Golden Hits
    Middags show.
    Bra bemöttning med grym mat och fantastisk sång en toppen kväll enda som kunnat göra den bättre hade varit trevligt sällskap men nu var jag ensam. Läs mer

Thomas L skrev om Golden Hits
    Show med mat. Vi blev bemötta väldigt bra. Förväntningarna var rätt höga men det var bättre. Maten var jättegod och man blev serverad snabbt. Perfekt timing mellan mat och show.
    Det blev en underbar kväll. Läs mer
  • 2019-05-13

Helena Marie P skrev om Golden Hits
    Hade en Toppen kväll och kan tänka mig att komma tillbaka maten och showen var super Läs mer
  • Katarina C

2019-05-12

Katarina C skrev om Golden Hits
    Super bra service och god mat. Fantastiskt bra uppträdande och musik att dansa till efteråt. Läs mer
  • Helena H

2019-05-11

Helena H skrev om Golden Hits
    Vi var på festernas fest på Golden Hits!
    En otroligt bra och fartfylld show, med supertrevliga kunniga artister som dessutom på ett föredömligt sätt serverade och servade oss gäster på ett fantastiskt sätt!
    Vi är så enormt nöjda med hela upplevelsen! Rekommenderar det verkligen! Klapp klapp klapp!!! Läs mer
  • 2019-05-09

Hedvig L skrev om Golden Hits
    Showen var fantastisk men maten var i min mening under all kritik. Trots låga förväntningar blev jag och flera i sällskapet riktigt besvikna. Valde vegetariskt alternativ och det var en riktigt trist smakupplevelse. Tycker det är synd att deras kock inte kan göra godare vegetarisk mat än såhär 2019 - så att man får en riktigt härlig och bra upplevelse. Läs mer

Rebecka L skrev om Golden Hits
    Vi hade möhippa på Golden Hits. Vi valde Festarnas fest.
    Jag hade kontakt med kundtjänsten och jag fick hjälp direkt.
    Upplevelsen va fantastiskt. Värdskap i världsklass allt var perfekt. Personalen va grymma som höll koll på allergier som mitt sällskap hade. Jag är supernöjd. Jag besöker er gärna igen. Läs mer

Mikael S skrev om Golden Hits
    3-rätters med dryck. Trevligt bemötande. Motsvarande förväntningarna. Mycket trevlig kväll. Läs mer

Solbritt F skrev om Golden Hits
    En supertrevlig kväll en jättebra bordsplacering och jättegod mat sedan en jättebra show väldigt duktiga artister Läs mer

Minna Kristiina P skrev om Golden Hits
    Vi var 15 personer som hade beställt Rockshowen. Förväntningarna var höga.
    Vi var glatt överraskade över hela upplevelsen.
    Maten var utsökt och showen utomordentlig.
    Personalen grymma, trevliga och gjorde vår vistelse perfekt!
    Nattklubben likaså.
    Vi kommer helt klart tillbaka.
    Tack!
    //Minna Läs mer

Bo Jan-erik H skrev om Golden Hits
    Trevligt bemötande, bra artister, återkommer gärna Läs mer

Madelene Ingrid Eva H skrev om Golden Hits
    Köpte fyra biljetter till rockshowen. Vi var där för att fira vår vän som fyllde år. Blev superbra bemött. Det blev en lyckad kväll.
    Har varit där förut flera gånger och har då blivit like olika bemött, men denna gången var det över förväntan. Toppen! Maten var den bästa jag ätit hittills på golden hits. Läs mer

Gudrun H skrev om Golden Hits
    Allt var toppen ,helt nöjda är vi. Läs mer

Pernilla R skrev om Golden Hits
    show med middag festernas fest.
    Jag blev trevlig bemött av personalen supertrevliga.
    menyn som jag fick när jag bokade stämde inte överens med maten jag fick serverad förrätt och efterrätt var något helt annat men varmrätt var den som stod. Läs mer
  • Per Johan Knut S

2019-05-08

Per Johan Knut S skrev om Golden Hits
    Bra musik och trevliga servitörer och servitriser! Inget att klaga på alls:-)
    Maten (vegetarisk) den var faktiskt inte bra. Speciellt inte när tänker på priset.
    Äter nog innan nästa gång..... Läs mer
  • 2019-05-07

Anette R skrev om Golden Hits
    Tipp topp! Service, underhållning och mat. Läs mer
  • Reimert N

2019-05-07

Reimert N skrev om Golden Hits
    Tack för en fantastisk kväll på. Golden Hits. Upplevelse Med alla ingredienser god mat trevligt bemötande och fantastisk musik med duktiga artister. Läs mer
  • 2019-05-07

Anna W skrev om Golden Hits
    Mycket trevlig personal, som gjorde upplevelsen extra fin. Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm