Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

4.3 i betyg av av 1667 omdömen
GOLDEN HITS – SHOW, RESTAURANG, BAR OCH NATTKLUBB I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – två olika shower med specialkomponerade tillhörande menyer, á la carte restaurang, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där våra DJ'S spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen! Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – show, restaurang, nattklubb och karaoke i Stockholm
Mån-Ons: Stängt
Tor: 17:30-01:00
Fre-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 1667 kunder tycker om Golden Hits

• 2020-03-18

Manuela L skrev om Golden Hits
    Golfen Hits, House of Fun. 8 personer, över förväntningarna! Super bra bemötande, och mycket nöjda och överraskade över den fantastiska showen. Maten var super god och dryck (vin, drinkar, kaffe, avec) passade oss alla bra .
    Tack, vi kommer gärna åter ! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 3122 omdömen
    Badge2020
    "God mat, god service. Mysig miljö."
    Jenny Ulrika K
  • 2020-03-17

Selma K skrev om Golden Hits
    Kul ställe, trevlig personal, super bra show Läs mer
  • 2020-03-15

Maria Catharina J skrev om Golden Hits
    Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat och underhållning i toppklass! Personalen var oerhört hjälpsam, glad och trevlig! Läs mer
  • 2020-03-14

Ann A skrev om Golden Hits
    Jag har varit där flera gånger, alltid bra bemötande, god mat och dryck. Uppträdandet är sååå bra, alla glada och nöjda.
    Jag hade en möhippa för min dotter där, med vänner och släkt.
    Alla är nöjda och glada. Tack Läs mer
  • 2020-03-11

Pia R skrev om Golden Hits
    Vi tog silverpaketet och service och showen var bra, artisterna är mycket duktiga.Maten var god, och ni är bra på att få ut så många tallrikar o maten är varm, riktigt bra gjort. dock fick en av mina vänner en skruv i sin dessert, det var mindre kul. Vi fick lite avdrag på notan, men det är ändå inte en rolig upplevelse. Annars bra show, bra service, god mat. Läs mer
  • 2020-03-10

Lars Inge Mikael S skrev om Golden Hits
    Allt var bra förutom maten 👎
    Kokt potatis med skal på till tornedå
    En brun hummer soppa som var salt och smakade bong hummerfond 👎
    Man betalar ca 1300kr för show och mat
    Kanske det var bara denna gång men annars bra Läs mer

Håkan Ö skrev om Golden Hits
    bra musik,bra uppträdande, bra bemött,
    allt va jättebra o jag har rekomenderat det till andra jag känner Läs mer

Jacqueline R skrev om Golden Hits
    Var på golden hits rock. Fantastisk mat, service och inte minst underhållningen. Läs mer

Lena Ann-marie R skrev om Golden Hits
    Var på house of rock. Köpte silver. Helnöjd med allt. Läs mer
  • Dario D

2020-03-09

Dario D skrev om Golden Hits
    Mycket bra fun night show med 100% underhållningsprogram, jätte duktiga aktörer som bjuder på sig själva under hela akten Läs mer

Annie Katrine L skrev om Golden Hits
    Maten var inte bra. Det var ingen i vårt sällskap som tyckte att maten smakade gott och höll god standard.
    Vårt bord var placerat vid baren så vi kände att vi satt inklämda med gångar på båda sidor om oss och där personalen hämtade dryck.
    Det var sista gången för mig på Golden Hits tyvärr. Läs mer

Nina Maria J skrev om Golden Hits
    Allt var som förväntat, utom en sak: maten. Det kan ha varit det värsta jag försökt äta på lokal någonsin faktiskt. Komplett oätligt rakt igenom. Soppan som skulle föreställa förrätt smakade billig, härsken skaldjursbuljong och inget annat. Huvudrätten var dränkt i en sås gjord på redning och köttbuljong, som någon tappat saltkaret i. Hela huvudrätten var ihjälsaltad så till den grad att det inte ens gick att äta tomaterna som ingick. Efterrätten hade härsknat och smakade gammal grädde.
    Sammanfattningsvis: kommer gärna tillbaka, men bara om det går att köpa sig fri från maten! Läs mer

Fariba G skrev om Golden Hits
    Programmet var toppen. Serveringen och bemötandet var utmärkt.
    Vi var 7 st
    Jätte nöjda allihooa👍 Läs mer

Josephine C skrev om Golden Hits
    Golden hits levererar skratt, proffsighet och en lättsamhet som jag känner att alla skulle behöva i tiden vi lever i nu. Maten är grym och tillsammans med artisternas servering blir allt så bra!!! Att alla är välkomna och inkluderande atmosfär är också värt att nämna! Läs mer
  • Åsa W

2020-03-09

Åsa W skrev om Golden Hits
    Jag blev extremt illa bemött eftersom jag och min man blev utslängda(!) med motiveringen att vi var för berusade trots att vi inte hade druckit särskilt mycket. Tydligen är det dessutom något de satt i system om man läser de många inläggen på bla Tripadvisor från folk som varit med om precis samma sak som vi. Jag kommer aldrig att sätta min fot på Golden Hits igen! Läs mer
  • 2020-03-08

TONNY J skrev om Golden Hits
    Mycket konstigt agerande av vakterna allmänt otrevliga plockar ut folk på ett mycket bryskt sett helt utan anledning,
    Ser flera stycken som åker ut och det är folk som bara dansar och har trevligt ingen som stör eller för full.
    Efter denna upplevelse kollar omdöme på Tripavisor finns massor som upplevt samma sak.
    Hur är det möjligt VARFÖR gör ni inget på Golden detta är mänskor som betalar och är era gäster väldigt många är och firar med släkt och vänner, får ett mycket tråkigt avslut på kvällen.
    Showen och maten var bra.
    Men Vakterna HELT galna!!! Läs mer
  • Annica Mimi H

2020-03-04

Annica Mimi H skrev om Golden Hits
    Mycket välkomnande och trevlig personal som såg gästen.
    Vi kände oss väl omhändertagna, bra service. Läs mer
  • 2020-03-04

Jan G skrev om Golden Hits
    Present till god vän! Vi var två par och hade en fantastiskt trevlig kväll med mycket gott bemötande! Läs mer

Håkan John Oskar J skrev om Golden Hits
    Bra bemötande, trevlig underhållning. Maten var ok. Kul kväll med härlig personal. Man kände sig välkommen! Läs mer

Kristina Maria J skrev om Golden Hits
    Trevlig och tillmötesgående personal tillika artister. Bra upplägg och positiv anda, god mat. Läs mer

Pernilla Q skrev om Golden Hits
    Alltså vilket gäng!! En upplevelse utöver det vanliga, och väldigt god mat.
    En helkväll med show och mat, och sen nattklubb direkt efter. Det var verkligen en helkväll som sent ska glömmas. Läs mer

Ralf Lennart S skrev om Golden Hits
    Vi är helnöjda...med god mat ..viner..och vara med bland betydligt yngre människor som håller igång ...kanon alltihop...häls Ralf Söderblom med fru Anita och svägerska Yvonne... Läs mer

Anna Cecilia J skrev om Golden Hits
    Toppenbra show! Jätteroligt och fanatiska uppträdanden. Läs mer
  • Monica H

2020-03-02

Monica H skrev om Golden Hits
    Upplevelsen var mycket dålig. Betalade extra för fri sikt,men hamnade bakom en stolpe, servitrisen hade mage att skylla på min fru ,till höger om mig när hon spillde ut vin från min vänstra sida!! Min fru fick rödvin över hela sin dräkt🤮🤮 vi gick därifrån utan dessert och dansgolv upplevelse.
    ALDRIG MER Läs mer

Dag K skrev om Golden Hits
    Kul underhållning och förvånande vällagad mat. På det hela taget en prisvärd upplevelse. Läs mer

Kerstin Eva-lena H skrev om Golden Hits
    Vi hade en fantastisk kväll med mat och dryck med house of fun disco ☀️☀️☀️☀️
    Det var så mycket bättre än vad jag hade trott😀😀😀😀 Läs mer

Andrea Katarina Maria K skrev om Golden Hits
    Jag tyckte showen var bra men våra platser var verkligen med skymd sikt. Jag bytte plats med en kollega efter halva tiden då han annars inte hade sett något alls bakom den enorma pelaren. Vore bättre om skärmarna bakom scenen visade uppträdandet istället för som nu någon slags bakgrunds-dekor.
    Maten var verkligen inte bra, oxfilén var supertorr och saknade sås (vanligen serveras ju bea). Efterrätterna var ok men inte mer, förrätten var smaklös tyvärr. Jag hade även förbeställt pommes frites ok fått ok av ansvarig men det gick vid ankomst tydligen inte att ordna. Läs mer

Bernt Jonny A skrev om Golden Hits
    Var där en torsdag. House of fun. De 5 som uppträdde riktigt proffsiga både på scen och vid servering. Bra service och god mat. Hade fått presentkort i födelsedagspresent. Priset kan annars diskuteras?! Läs mer

Anne N skrev om Golden Hits
    Trevlig personal och bra show. Läs mer

Aina Karina L skrev om Golden Hits
    Jag köpte tjänsten för att fira min bästa väninnas födelsedag. Hon har fyllt 70 år.
    Vi har varit där flera gånger och haft kul, men åren har gått sedan dess och kanske en annan dag än en fredag hade passat oss lite bättre men allt var lyckat. Showen hade förändrats och ljudet var aningen för högt men personalen var trevlig. Vi gillar båda två bra musik men det finns inte så många ställen för oss äldre som trots allt inte sitter hemma och stickar och virkar. Vi vill också ha kul men det kanske vore bra om ni hade en "seniorkväll" . Maten var ok men inte mer än så. Presenten till min väninna var i alla fall lyckad. Bra att ni finns och ni kanske kan rucka lite på konceptet. I Helsingfors finns rock'n roll varje månad för lite äldre personer och det har varit en stor succé i många år. Läs mer
  • Sanne B

2020-03-02

Sanne B skrev om Golden Hits
    Köpte enkelt biljetterna på nätet.
    Blev väl omhändertagna och fick god mat och en fantastiskt bra show! Enda som är lite konstigt är skillnaden på priserna, köpte guld för att sitta närmst men satt vid baren, inte ok att ta olika betalt när alla ser ungefär lika bra. Läs mer

Maria H skrev om Golden Hits
    Uppträdande jättebra. Även personal som uppträdde.
    Personal som bara serverade inte okej.
    Tjejen som hade vårt bord var otrevlig mot en av våra gäster. Trots att han drack vatten. Han var inte mer ”glad” än någon annan.
    Jag satt på änden närmas ingången. Och märkte tyvärr inget förrän han gick innan uppträdandet var slut.
    Jag tänker inte ta med kunder fler gånger hit. Läs mer
  • Anette H

2020-03-01

Anette H skrev om Golden Hits
    Allt bokat och beställt i förväg. Mat och dryck. Fördrink och avec smidigt och gott showen vi så var rock. Den var ok. Saknade några 80-tals klassiker och vad jag kunde se i publiken var de vi som var ute i svängen då som var där Läs mer
  • 2020-03-01

Marie P skrev om Golden Hits
    Mycket bra show med efterföljande bra kväll med dans till bra musik Läs mer
  • 2020-02-29

Annica A skrev om Golden Hits
    House of fun
    Mycket bra bemötande
    Vi alla i sällskapet var mycket nöjda och uppträdandet var superbra.
    Så bra 👍👍👍👍👍 Läs mer

Jenny N skrev om Golden Hits
    Mycket bra show Maten var sådär
    Men på det hela taget klart prisvärt och jag skulle absolut rekommendera Golden hits! Läs mer

Susann B skrev om Golden Hits
    Fantastiskt trevlig personal/artister.
    God mat och härlig show.

Firade min mammas 75 års dag och vi var mycket nöjda! Läs mer

Fredrik J skrev om Golden Hits
    Vi hade en helt otroligt rolig kväll med middag och fantastisk show.
    Jag rekommenderar varmt Golden hits. Läs mer

Ask H skrev om Golden Hits
    Fru till Ask här. 😊

Detta var en överrasknigspresent till mig på min födelsedag och det var superkul!
    Musik mat service personal får högsta betyg🤩 Läs mer

Jan C skrev om Golden Hits
    Vi var ett sällskap på 7 pers och såg The house of fun. Vi hade alla en jätterolig kväll, Maten var lite så där och kunde vara lite bättre men på det stora hela jättetrevligt. Läs mer
  • Marie R

2020-02-28

Marie R skrev om Golden Hits
    Vilket gäng, vilken glädje, vilken kväll 👌 Läs mer

Annsofie S skrev om Golden Hits
    Sju stycken åkte vi dit för att fira två födelsedagar. Vi åt tre rätters middag och såg rockshowen.
    Showen var suverän! Vi blev väldigt trevligt bemötta. Några av oss gillade maten, vissa inte. Upplevelsen var fantastisk! Läs mer

Linda H skrev om Golden Hits
    Fantastiskt roligt och underhållande Läs mer

Susanna N skrev om Golden Hits
    Väldig bra "rock show", bra platser, mycket god mat och super trevlig personal. Rekommenderas! Klart prisvärt och gick därifrån med en härlig "feel good" känsla. Läs mer
  • Mattias L

2020-02-27

Mattias L skrev om Golden Hits
    Jag och frugan gick på House of Rock. Trevligt välkomnande vid dörren. Artisterna sjöng bra och det var många låtar i min smak. Maten smakade bra, det är svårt att bjuda Göteborgare på skaldjurssoppa 😋. Köttet var gött och ölen också. En grym kväll helt enkelt, rekommenderas! 🤘 🎸 🍻 Läs mer

Sandra J skrev om Golden Hits
    Vi var ett tjejgäng på 6 personer som spenderade Alla Hjärtans Dag på Golden Hits och House of fun! Vi hade en superrolig kväll och blev så bra omhändertagna av Jonas. Tack för en oförglömlig kväll. Läs mer

Christian W skrev om Golden Hits
    Det bästa stället i Stockholm, du har allt, god mat, bästa personal, bästa musik, alla på samma plats. Läs mer

Sofia M skrev om Golden Hits
    Jag köpte middagspaket happy days i brons . Mat jättebra show jättebra platser jättebra. Tack! Läs mer

Lars G skrev om Golden Hits
    Väldigt bra service och trevlig personal/artister. Läs mer

Agneta A skrev om Golden Hits
    Suveränt ställe att fira sonens 25-års dag på. Det rockade helt fantastiskt bra. Underbara, superduktiga musiker, jättegod mat och bra service. Hela familjen var supernöjd. Läs mer

Bästa Barerna nära Golden Hits:

Paraden (1.5km)