Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Group Golden Hits

Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Mån: Stängt
Tis: 17:30-00:00
Ons: 17:30-02:00
Tor-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 953 kunder tycker om Golden Hits

• Monika B skrev om Golden Hits
    Show med vinpaket
    Vänligt bemötande av personalen vid ankomst, som visade var vi skulle sitta och följde med dit
    Missades med det vita vinet till förrätten, då en av servitörerna var med i showen och den andra personen som också serverades oss(de hade inte pratat ihop sig) Efter att jag påpekat det fick vi massor med ursäkter från båda personerna, så det var ingen fara. De hade tvärkoll på allergin, en person i sällskapet var allergisk. Det kändes tryggt! Köttet till varmrätten var tyvärr för hårt stekt...Sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll med massor av skratt på den roliga, ösiga showen! Läs mer
  • Cecilia S skrev om Golden Hits
    Helt fantastiskt från bokning till dans efter show. All personal var hade service och vänlighet ut i fingerspetsarna.
    Tusen tack för att ni ordnade med vår julfest 2018

MVH
    Lyran Läs mer
  • Gianna H skrev om Golden Hits
    Golden Hits Jul.
    Trevligt bemötande av all personal.
    God mat.
    Bra underhållning.
    En bra upplevelse.
    Kommer nog att besöka stället igen. Läs mer
  • Susanna S skrev om Golden Hits
    Vi hade köpt show+middag för företaget. Showen var jätte uppskattad. Dessvärre var middagen ingen höjdare alls. Ingen av de tre rätterna. Oxfilén var extremt överstekt, så den var bara torr.
    Men plus till showen och showpersonalen. Läs mer
  • Märta F skrev om Golden Hits
    Helt Ok. Dyrt inträde men bra dansgolv med olika stilar. Läs mer
  • Kurt Stefan S skrev om Golden Hits
    Mycket bra underhållning och mat Läs mer
  • Camilla Margareta P skrev om Golden Hits
    Vi hade platser i den bästa kategorin. Allt var toppen, maten, drycken och den fantastiska showen. Man blir glad av att vara där! Läs mer
  • Charlotte Solveig Johanna W skrev om Golden Hits
    Julshowen var jättebra. Maten var väldigt god men alldeles för små portioner! Läs mer
  • Anna W skrev om Golden Hits
    Allt var jätte bra. God mat, super bra uppträdande och jätte trevlig personal. Kunde inte bli bättre. Hela vårt sällskap var nöjda. Läs mer
  • Anette W skrev om Golden Hits
    57 personer från företaget som var på julfest. Allt fungerade klockrent! Alla var supernöjda med mat, servis, uppträdanden och dansmusik Läs mer
  • Lena B skrev om Golden Hits
    Julshow, fantastisk bra personal och trevlig stämning. Läs mer
  • Anna W skrev om Golden Hits
    Vi var 16 st i sällskapet, vi tog showen inklusive middag. Bra bemötande, trevlig servitris, bra show. Roligt att artisterna uppträdde på olika ställen i lokalen. Läs mer
  • John J skrev om Golden Hits
    Trist att inte kunna få tillbaka pengar för de som inte kan delta i evenemanget. Läs mer
  • Joakim B skrev om Golden Hits
    Vi var mycket nöjda med kvällen på Golden Hits
    Joakim Björck Läs mer
  • Mari S skrev om Golden Hits
    Julshowen
    Kändes som om personalen hade stressigt, glömde beställningar.
    Hade hoppats på bättre show med mer up-tempo-låtar
    Sett fram emot att dansa efteråt men dansgolvet var inte öppet direkt utan skulle öppnas ca 30-40 min senare vilket gjorde att vi gick därifrån. Mycket pengar för medioker underhållning och mat. Mins förväntningar infriades inte tyvärr, varit nöjd tidigare gånger. Läs mer
    2018-12-12 Wallmans Group svarar Mari S
    Hej Mari!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Vi vill såklart alltid att våra gäster ska lämna oss helt nöjda och vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar denna gång.
    Vi tar din input med oss och hoppas att vi får en ny chans framöver att imponera på dig.
    Allt gott // Golden Hits genom Yanniqe
  • Bertil Henning G skrev om Golden Hits
    alldeles för hög volym måste ha hörselskydd för att stå utt
    övrigt bra Läs mer
  • Ann-christin L skrev om Golden Hits
    En fantastisk totalupplevelse, allt var perfekt. Att sedan vi fick tillbaka pengarna då en av oss blev hastigt sjuk gjorde oss mycket överraskade och så jätteglada, vilken otroligt fint agerande av er restaurang chef. Vi kommer absolut komma tillbaka många gånger och berätta för alla att man måste boka Golden Hits för då får man en helkväll, god mat, fantastiska artister och så den härliga stämningen. Med vänlig hälsning, Anki Leidstedt Läs mer
  • Monica Ann-charlotte L skrev om Golden Hits
    Jag köpte kategori C. Showen var helt ok och maten också Läs mer
  • Jimmy Kenneth Ö skrev om Golden Hits
    Rockshowen!
    Helt fantastisk upplevelse, vilka artister!
    Riktiga proffs Läs mer
  • Tanja Cecilia V
    Tanja Cecilia V skrev om Golden Hits
    En helt fantastisk kväll. Trevlig och härlig personal med ett stort plus för deras uppträdande med sång och musik under kvällen. Trevligt att kunna boka ett paket med mat och dryck innan och bli visad till ett bord när man anländer. Läs mer
  • Ingrid O skrev om Golden Hits
    Middag o underhållning. Bra, trevlig personal. Underhållningen var bitvis lite skränig, man kunde haft lite lugnare tempo. Läs mer
  • Jan J skrev om Golden Hits
    Bokade för 20 pers. Avtackning av arbetskollega. Allt fungerade bra; bokning-mat-show-betalning (faktura).
    Sammanfattning: Bra ställe utan för högs pretentioner en torsdagskväll. Läs mer
  • Suzanne L skrev om Golden Hits
    Vi bokade rockshowen för årets personalfest.
    Vi blev bemötta strålande av supertrevlig personal och vi kommer rekommendera detta till andra som funderar på nästa års julfest Läs mer
  • Christina E skrev om Golden Hits
    jag köpte menyn för våra kunder och min kontakt var grymt bra
    så jag har bara gott att säga om vårt besök Läs mer
  • Annica E
    Annica E skrev om Golden Hits
    Trevlig show och god mat å bra service. Läs mer
  • Karin Helena G skrev om Golden Hits
    Rockshow med middag.
    Jätte trevligt, duktiga artister o toppen service
    Maten var kanske inte den bästa o små portioner, annars var det en toppenkväll! Läs mer
  • Pia Irene Elisabeth P skrev om Golden Hits
    Show och trerrättersmiddag en lördag kväll.

God mat, jätteduktiga artister, trevlig och proffsig personal, vänligt bemötande.

Vuxen public.

En fantastisk kväll Läs mer
  • Christer à skrev om Golden Hits
    Mkt bra bemött, hade sett showen tidigare. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Golden Hits
    Rockshowen med tillhörande meny och dryckespaket👍🏻Supergod mat och dryck👌🏻Underbart bemötande av all personal och kanonhärlig show Läs mer
  • Katja Maria J skrev om Golden Hits
    Bokade Rockshowen med mat.
    Trevligt bemötande av personalen och showen var väldigt proffsig.
    Tummen upp!
    Lär återkomma. Läs mer
  • Dag J skrev om Golden Hits
    Middag med underhållning. Trevligt med underhållning av duktiga artister. Läs mer
  • Lilyana G skrev om Golden Hits
    Vi fick ett u danskymd bord, vi kunde inte se showen. Läs mer
  • Micael M skrev om Golden Hits
    Jättebra och framför allt var showen grym,
    Ett litet tips är att dörrvakterna kan slappna av lite, kändes som dom letade problem , inget som drabbade mig personligen men en av mina kunder Läs mer
  • Tina W
    Tina W skrev om Golden Hits
    Jag var på Rock showen på Golden hits. Helt otroligt var duktiga dom var, det var super roligt och vi kommer tillbaka... Läs mer
  • Lena Susanne N skrev om Golden Hits
    Bra service, varm god mat och mycket bra underhållning. Läs mer
  • Zlatko K skrev om Golden Hits
    bra underhållning, bra service och glad personal
    Bra mat kan dock bli än bättre....mån om bra mat med kvalitet.... Läs mer
  • Per N skrev om Golden Hits
    Hej
    Tack för en jätte trevlig kväll
    Bra mat och trevlig personal

/Nyberg Läs mer
  • Lisbeth H skrev om Golden Hits
    Julispirerad menu och show! Jättebra! Fredrik var kanon och Sebastian fr Åkersberga, WOW! Läs mer
  • Joakim Christer H skrev om Golden Hits
    Underhållningen var superbra; mycket duktiga artister och bra låtval.

Maten och dryck var bra; här kan man önska lite bättre utbud/erbjudande på drinker.

Motsvarade våra förväntningar! Läs mer
  • Linda Maria Katarina K
    Linda Maria Katarina K skrev om Golden Hits
    Jag bokade rockshowen med speciellt partypaket eftersom en i mitt sällskap fyllde år. Vi blev väl omhändertagna av trevlig personal. Maten var god och servicen smidig. Showen var också bra med fina sånginsatser från alla inblandade. Läs mer
  • Petronella Eva Maria A skrev om Golden Hits
    Förköp, 9 tjejer på galej i Stockholm utan män och barn. Vi var på Schlager-dansgolvet hela tiden. Vi är mellan 35-42 och upplevde att folk var både äldre och yngre, postivt. Inga jobbiga fulla killar som raggade. Inget stort problem med för trångt med arbågar och bråk på dansgolvet. Över förväntan. Jättekul! Läs mer
  • Sã¶ren T skrev om Golden Hits
    Vi var ett gäng på 16 personer. Alla var supernöjda. Det säger väl allt Läs mer
  • Ylva U skrev om Golden Hits
    En helt underbar kväll med supergod mat,trevligt personligt mottagande av artisten, proffsigt uppträdande! Det här var tredje året i rad som vi återvände dit, blir säkert en fjärde gång! Läs mer
  • Olof L skrev om Golden Hits
    Det var en bra show och de som ansvarade över vårt bord gjorde att det blev en riktigt bra upplevelse
    Tack
    Olle Lauri Läs mer
  • Majlis B skrev om Golden Hits
    Jätte trevlig personal o sååå bra rockshow!!
    Alla älskade maten och köket fixade special mat till mig! Läs mer
  • Therese R skrev om Golden Hits
    Fantastiskt rolig ikväll fick vi på vårt företags julbord Läs mer
  • Sandra Maria G skrev om Golden Hits
    Köpte förköps biljetter för nattklubben. Rekommenderas, inte mycket dyrare än ordinarie inträde och stora plusset att man inte behöver köa.

Bästa stället i stan, alltid trevligt bemött och bästa musiken. Läs mer
  • Pia P skrev om Golden Hits
    Förköpte 7 biljetter. Funkade utmärkt i entrèn .
    Trevligt bemötande i övrigt också.
    Det enda jag saknade var att bartendern hade kunnat erbjuda alternativ på vita viner - det jag blev serverad var odrickbart = 89:- i slasken. Är väl medveten om stressen vid tidpunkten men hade gärna önskat att jag fått möjligheten att välja ett bättre vin
    Annars var det lika roligt som vanligt - bra musik och bra hålligång. Läs mer
  • Tommy H skrev om Golden Hits
    Uppträdadet var inte på så hög nivå som tidigare.
    Ganska besviken på detta. Eztrad i Örebro har högre klass. Läs mer
    2018-12-04 Wallmans Group svarar Tommy H
    Hej Tommy!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Vi strävar alltid efter att våra gäster ska lämna oss nöjda och vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar denna gång. Vi hoppas vi får en ny chans att imponera på dig.
    Allt gott // Golden Hits
  • Mikael à skrev om Golden Hits
    En person fick köpstopp efter första ölen. Han var inte berusad alls, däremot en glad person.
    En andra person blev utslängd efter middagen.
    Vet att vakterna bestämmer, men när personen i fråga blåser 0,55 när han kommer tillbaka till hotellet så är det svårt o hävda att personen i fråga är för berusad.
    Så kommer inte att besöka detta ställe någon fler gång, speciellt inte när man betalt 11000:- för en kväll. Läs mer
    2018-12-04 Wallmans Group svarar Mikael Ã
    Hej Mikael!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Vi jobbar hårt med att följa svensk alkohollag genom myndigheters krav som kortfattat säger ordning och nykterhet. Vi är ledsna att detta har inneburit att vi inte levt upp till dina förväntningar denna gång.
    Allt Gott // Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm