Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Golden Hits

Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Mån-Ons: Stängt
Tor: 17:30-02:00
Fre-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 690 kunder tycker om Golden Hits

• Jana G
    Jana G skrev om Golden Hits
    Dansgolven var en besvikelse. De var inte så stora och musiken föll mig inte i smaken. Det var just för att det var flera dansgolv där som jag ville gå dit. Läs mer
  • Kerstin Susann Ö
    Kerstin Susann Ö skrev om Golden Hits
    En härlig kväll, fantastisk personal, maten var så god, vi är så nöjda med hela kvällen Läs mer
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Golden Hits
    Mycket trevlig kväll! Bra mat, fantastisk show och service i total världsklass!

//Gänget på Carotte Staff Läs mer
  • Cathrine E
    Cathrine E skrev om Golden Hits
    ALLT VAR KANON - ARTISTERNA HADE UNDERBARA RÖSTER SOM STÄMDE MED VARANDRA.
    VI ÄR NÖJDA MED VÅRA PLATSER SOM VI HADE BESTÄLLT.
    MATEN VAR HELT OKEJ- SOPPAN TILL FÖRRÄTT KUNDE KANSKE VA LITE VARMARE, MEN SMAKEN VAR DET INGET FEL PÅ.
    TACKAR FÖR EN JÄTTE TREVLIG KVÄLL Läs mer
  • Tony A
    Tony A skrev om Golden Hits
    En underbar show med mycket bra musik och skön humor, maten var även riktigt god och över förväntan. Läs mer
  • Li C
    Li C skrev om Golden Hits
    Kanonkväll och då framför allt underhållningen maten var ngt medioker men man kan inte få allt:) Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Golden Hits
    Rockshow. Superbra; underbar servitris, god mat, bra underhållning! Läs mer
  • Mats Lennart S
    Mats Lennart S skrev om Golden Hits
    Kanonbra! Golden Hits levde upp till alla våra förväntningar.
    Så mycket glädje och maten var god. De gör vi mer än gärna om. Läs mer
  • Mikaela E
    Mikaela E skrev om Golden Hits
    Sommarfest med jobbet. Alla nöjda och glada med både underhållning och service.
    Synd om kockarna som fastnade i hissen dock, det får ni titta på! Läs mer
  • Cecilia Victoria H
    Cecilia Victoria H skrev om Golden Hits
    Vi var där på rock showen. Otroligt proffsigt och vi blev så välberättad. Oförglömlig kväll och perfekt slut på våran bröllopsdag :) Läs mer
  • Emmelie B
    Emmelie B skrev om Golden Hits
    Vi var supernöjda, bra mat,service,underhållning. Mycket trevligt Läs mer
  • Eva-marie Elisabeth B
    Eva-marie Elisabeth B skrev om Golden Hits
    Golden Hits 25-års festen

Lite rörig inledning, ingen röd tråd i temat... Var kom 25-års temat in i låtvalen i början? Tänker att man kanske ska fundera över målgruppen och vilka låtar som passar?
    Själv hade jag tolkat det mer som klassiker från ca 25 år tillbaka. Men blev väldigt blandat.
    Förrätten smakade så dåligt att gästerna inte ens åt upp den. huvudrätt var bra och efterrätten var jättegod.
    Vi hade en helt ok kväll men kommer inte att rekommendera eller återkomma. Tyvärr. Läs mer
  • Lars-erik S
    Lars-erik S skrev om Golden Hits
    Jubileumsshowen, inkl vinpaket.

Mycket bra bemötande, från entrén, till serveringen och i baren. Även vakterna var trevliga.
    Vi hade ganska stora förväntningar då vi varit på Golden Hits ett par gånger tidigare, och ni levde upp till dem. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Golden Hits
    Superbra show och god stämning. Allt väldigt bra och hade varit 5:a om inte för vakt med taskig attityd.

Men överlag verkligen superbra! Läs mer
  • Mark K
    Mark K skrev om Golden Hits
    Vår kund var nöjd med sin upplevelse av Golden Hits. Läs mer
  • Joakim Ö
    Joakim Ö skrev om Golden Hits
    Vi var på rockshowen, mycket bra och underhållande.
    god mat o dryck Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Golden Hits
    Vi köpte mat och dryckespaket, fantastiskt bemötande, bra show och förväntningarna infriades.
    Väldigt lyckat! Läs mer
  • Rebecca Ä
    Rebecca Ä skrev om Golden Hits
    Vi gick på krogshowen 25-årsfesten med trerättersmiddag. Fantastisk show med otroligt duktiga artister. Maten var god och personalen mkt trevlig och tillmötesgående. Lite lång väntetid från att vi kom till att showen började, annars hade det varit helt utmärkt. Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Golden Hits
    Bra bemötande både vid bokning o på golden hits. Superproffsig underhållning. Läs mer
  • David F
    David F skrev om Golden Hits
    Maten var riktigt dålig! I annat som förväntat Läs mer
    2018-06-12 Wallmans Group svarar David F
    Hej David!
    Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss.
    Vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar vad gäller maten och tar med oss din input.
    Allt Gott // Yanniqe
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Golden Hits
    Förköp
    Kompisarna jag skulle överraska kom inte in
    Vi var inte för fulla men vakterna var väldigt otrevliga och tyckte att dom va det
    Jag har varit hos er väldigt många gånger men detta gjorde mig ledsen Läs mer
    2018-06-12 Wallmans Group svarar Kenneth L
    Hej Kenneth!
    Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss.
    Du får gärna maila mig om din upplevelse så ser jag till att ansvariga får ta de utav din berättelse.
    Allt Gott // Yanniqe
    yanniqe.wikstrom@wallmansgroup.com
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Golden Hits
    Jättebra show och mat. Maten var dock lite kall när den kom på bordet. Väldigt bra bemötande så vi är mycket nöjda. Tredje gången som vi är på detta genom åren. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Golden Hits
    Jag hade köpt show paketet 25 års festen!!!
    Det var så himla kul !!!
    Personalen som serverad oss var även dom som var med i showen , super trevlig personal!!!
    Det var mitt första besök där och jag kommer gärna tillbaka på andra shower!! Läs mer
  • Louise W
    Louise W skrev om Golden Hits
    Middag och show och nattklubb på golden hits. Så jäkla roligt!! Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Golden Hits
    Vi var på APT med jobbet 25 års jubileum det var fantastiskt på all sätt. God mat otroligt skickliga servitörer/servitriser. Verkligen service ut i fingerspetsarna. En föreställning jag skulle vilja att alla mina vänner fick se och vara delaktig i. Var för många år sedan på nåt typ 70 tals show och det var också bra så förväntningarna var höga men ni levererade verkligen toppbetyg.
    Tack för en fantastisk kväll. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Golden Hits
    En upplevelse tillsammans med medarbetare och kunder.
    Blev bemött på ett fantastiskt sätt.
    Höga förväntningar som blev överträffade.
    Sammanfattning: Superbra och en Toppenkväll. Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Golden Hits
    Gick på 25 års showen och tycker att allt var jättebra!
    Trevlig personal, god mat och en superbra & kul show Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Golden Hits
    Bra show, toppen musik efteråt. Maten kunde ha varit bättre. Läs mer
    2018-06-12 Wallmans Group svarar Camilla H
    Hej Camilla!

Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss.
    Härligt att höra att du hade en bra kväll hos oss och vi tar med oss din input vad gäller maten.
  • Annika J
    Annika J skrev om Golden Hits
    Jsg bokade en helkväll för min man på hans 60-åriga födelsedag . Vi var ett mindre sällskap och vi beställde tre-rättersmenyn på 25-års jubileet. Vi beställde även champagne och lite extra till födelsedagsbarnet.showen var mkt över förväntan! Mkt proffsiga artister med goda sångröster och ett snabbt tempo med humor! Vi blev glatt överraskade, vi hade inte så stora förväntningar på showen men den överträffade verkligen förväntningarna! Servicen var också bra och alla artister gjorde ditt bästa för att vi skulle trivas. Artisterna uppvaktade även min msn och det var extra kul! Svalt och skönt i lokalen lagom tid mellan rätterna. Maten smakade bra, sämst, om man nu måste välja någon var förrätten. Jag kan mkt väl tänka mig att komma tillbaka flera ggr. Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Golden Hits
    Har varit på Golden hits ett flertal gånger. Tycker att showen var bra. Förrätten och efterrätten var väldigt goda. Varmrätten, entrecote med potatis, var inte toppen. Lite mer finess tack!
    Vi hade bra sittplatser och är överlag nöjda! Läs mer
    2018-06-12 Wallmans Group svarar Marie T
    Hej Marie!
  • Annelee L
    Annelee L skrev om Golden Hits
    Vi var på 25 års jubileum showen. De var väldigt duktiga och vår servitör var trevlig o service minded 😊 Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Golden Hits
    3 rätters middag med rockshow..showen var riktigt bra..bemötandet var bra till en början sedan nekade dom en vid vårat bord att köpa från baren trots att han knappt druckit något..men man får väl inte tjoa och vara glad för då tolkas man som för full.. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Golden Hits
    En toppen kväll tryggt och bra , roligt med olika dansgolv.Vi var väldigt nöjda...fin personal😋 Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Golden Hits
    Trevligt bemött av de jätteduktiga artisterna, en helt fantastisk show och en minnesvärd upplevelse! Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Golden Hits
    Showen var bra, dock lite för långt uppehåll mellan numren, maten var inte bra, tjocka spjäll med mycket fett, efterrätten bra! Läs mer
    2018-06-12 Wallmans Group svarar Åsa E
    Hej Åsa!

• Joanna W
    Joanna W skrev om Golden Hits
    Hej. Jag var inbjuden att gå och titta på 25-års festen. Bra uppträdande, blev bra bemött. Satt dessvärre vi ett utblås av röken och min köttbit var inte bra. Blev erbjuden en ny köttbit, tackade dock nej. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Golden Hits
    Köpte paket 25-års kalaset.
    Vi blev fantastiskt bemötta av vår bordsvärd Christoffer Karlsson och de övriga i gänget.
    Mina förväntningar var höga men överträffades av just bemötandet, god service, fantastisk mat och en enastående show.
    Hatten av för er. Det var mitt första besök men långt från det sista. Läs mer
  • Theres J
    Theres J skrev om Golden Hits
    Fantastisk upplevelse! Och ett underbart alternativ för ett gäng som vill uppleva mer än bara mat & dryck! Läs mer
  • Carola B
    Carola B skrev om Golden Hits
    Jag bokade 25-års festen. Blev mycket väl och varmt bemött. Bra service, bra show och mycket duktiga artister som bjöd på en mycket underhållningsrik och rolig kväll. Tack så mycket! Läs mer
  • Cornelia Hanna Cecilia W
    Cornelia Hanna Cecilia W skrev om Golden Hits
    Rockshow lördagen den 19/5. En fantastisk kväll! Vilken show! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Golden Hits
    Bra show, varmrätten var inge bra, efterrätten fantastisk Läs mer
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Golden Hits
    Mycket trevlig kväll! De som serverar och showar ger verkligen allt och är såå duktiga! Jätteroligt att se. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Golden Hits
    Vi hade en möhippa & de uppmärksammade bruden väldigt bra & på ett super roligt sätt, väldigt nöjd.
    Förrätt & efterrätt superbra, men varmrätten kunde man lagt ned lite mer skäl i plus mer grönsaker till, köttet var inte bra mkt fett, fick väldigt lite på min som jag kunde äta (entrecote).
    Vi hade en super bra servitris hon var även med i uppträdandet. Så härlig energi och rekommenderade goda drinkar, alla drinkar var lixom en upplevelse samtidigt, inte bara ett glas som ställdes framför en utan det kom eld eller så var det en disco kula eller drickan hälldes upp vid bordet.
    Minus är hinken som stod med champagne och glas när man kommer dit, trodde först att det ingick, men det kostar lurigt tyckte vi. Erbjud det istället när en hippa kommer, ser inte bra ut för bruden om man plockar bort, vi hade en budget att hålla så togs detta bort.

25-årsfesten väldigt bra & roligt uppträdande afterski höjde livet inne i lokalen en aning till.

Festen efter var rolig, kul med alla olika dansgolv och karaoke.

Ha det gott & tack för en bra föreställning! Läs mer
  • Eline B
    Eline B skrev om Golden Hits
    Vi var och firade en väns 50-årsdag och vi var 5 tjejer mellan 30-50 år. Vi hade en mycket trevlig kväll. Underhållningen och klubben efteråt var utmärkta. Drinkarna och maten lämnade lite att önska men var helt okej. Läs mer
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Golden Hits
    Vi var på 25-årsshowen. Jättebra, roligt. Maten tyckte dock hela sällskapet var ”sådär”. Förrätt å efterrätt bra, varmrätten lite sämre. Bemötandet och servicen proffsig.

Nöjda! Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Golden Hits
    Tyvärr blev jag besviken. att man valde att dela på gruppen är nåt som är oacceptabelt. jag bokade 55 personer för en aktivitet som heter trevligt tillsammans för många månader sedan. man delade på oss vilket sänkte stämningen direkt. det fanns tillräckligt med platser på en av de två sidor i den kategorier vi beställde men man valde att sätta oss delade med andra gäster. Observerade att när vi beställde så fick jag veta att det var fortfarande helt tomt vilket tyder på att valet skedde senare och möjligheten för en logisk lösning fanns. Jag var tydlig att man säkerställde att personalen betalade sina drycker och att jag ville undvika att vi jagade personalen och betala för de som redan lämnat. jag fick ett löfte att detta skulle inte hända igen denna gång men även löfte på plats. tyvärr blev det även här fel i slutet och samma scenario från förra året upprepades. det löste sig till slut. jag tycker inte att ni har gjort tillräckligt mycket för att vi skulle komma tillbaka även nästa år. Läs mer
  • Ingela A
    Ingela A skrev om Golden Hits
    Fantastiskt trevlig personal och artister!!! Guldstjärnor till dem Värmlandstanterna! Läs mer
  • Anna Monica Kristina R
    Anna Monica Kristina R skrev om Golden Hits
    Jag tyckte servicen och uppträdandet var bra men maten var inte jättegod. Förrätten var alldeles för kall och smaklös. Läs mer
  • Christina Margareta W
    Christina Margareta W skrev om Golden Hits
    Köpte redan i januari biljetter, de bästa och de dyraste. Skulle ha fri sikt över scenen. Men när vi kom så hamnade den ena av oss på ytterkant och såg bara 2/3 av scenen. Dessutom var vi placerade längst fram bredvid en högtalare, inte trevligt alls!! Ljudet blev för nära och för högt. Vibrationerna gjorde att bl.a en telefon åkte ner på golvet.
    Showen och artisterna var så där.... Har vid andra tillfällen varit betydligt bättre. Pausmusiken mellan de olika numren borde vara lägre så att man då kan samtala med sitt sällskap.
    Maten var jättegod och serveringen var också både bra och trevlig. Men en kopp kaffe borde kunna ingå till det priset. Läs mer
  • Karin Irene J
    Karin Irene J skrev om Golden Hits
    En fantastisk kväll :)
    hjärtligt bemötande, levde upp till alla våra förväntningar.
    God mat Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm