Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Golden Hits

Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Mån-Ons: 11:00-14:00
Tor: 17:30-02:00
Fre-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 119 kunder tycker om Golden Hits

• Anneli S
    Anneli S skrev om Golden Hits
    Vi hade köpt förköpsbiljetter till nattklubben via hemsidan så vi kom in jättesmidigt och slapp köa. Vi hade superkul sjöng kareoke och dansade hela kvällen / tills det stängde.
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Golden Hits
    Mycket trevlig kväll från början till slut.fantastistället god mat och trevligt show! Bra service!
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Golden Hits
    Väldigt trevlig och bra bemötande 🤗
  • Martin K
    Martin K skrev om Golden Hits
    Rockshowen med middag och underhållning var utmärkt, personalen supertrvlig
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Golden Hits
    Allt var perfekt servicen maten samt uppträdandet har inget att klaga på dessutom fick vi i vårat gäng veta att en av dem fått deabetes då vi frågade hade de inte svaret själva tog dom reda på det. Mycket bra service.
  • Ronny A
    Ronny A skrev om Golden Hits
    Toppen mottagande och service av Marcus!
    Mycket bra musikuppträdande av alla fyra!
    Helt ok mat.
    Mycket nöjd!
  • Milena D
    Milena D skrev om Golden Hits
    Tyvärr blev jag magsjuk av maten, vilken var mindre god.
    2017-10-23 Wallmans Group svarar Milena D
    Hej Milena,
    Mycket ledsamt att höra att du blev magsjuk under kvällen. Vi har inte fått in några anmälningar från andra gäster. Hoppas att du mår bättre. Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Golden Hits
    jättetrevlig show och bemötande tyvärr så bokade vi sent och kunde bara köpa brons platser, vi fick en plats snett bakom scenen och då kunde man ha haft en kamera som fotade scenen fram i från och visade det på tv skärmen den användes en del i showen men dess emellan var det bara reklam för golden hits och då kunde vi som satt lite dåligt till ha kollat på tv. men annars kan jag varmt rekomendera 25 års festen.. rolle gotland
  • Roger E
    Roger E skrev om Golden Hits
    Både bemötande och servicen var helt suverän, samt smakråd angående dryck till dom olika maträtterna var helt suverän. Stort tack till er alla som jobbade denna kväll och som gjorde detta till en oförglömlig kväll.
    Med vänlig hälsning
    Roger
  • Pauline P
    Pauline P skrev om Golden Hits
    Fantastisk show och supergod mat. Personalen var helt magiska. Jag tror jag pratar för många när jag säger att det kändes som att man var mitt i showen! Allt var verkligen toppen och mitt sällskap som firade en födelsedag hade en superkul kväll.
  • Eva M
    Eva M skrev om Golden Hits
    Mycket nöjd. Redan i dörren förklarade vakten vart vi skulle. Fick sedan vår plats och presentation av vår servitör. Vi hade köpt till dryckespaket platinum så bubbelglaset fick vi på en gång. Showen var fantastiskt bra. Duktiga artister som dessutom var väldigt trevliga, roliga och serviceminded. Maten får inte full pott men den funkade.
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om Golden Hits
    Mycket trevligt bemötande. Maten var suverän och showen helt fantastisk mycket duktig personal.
    Kan verkligen med varm hand rekommendera Golden Hits.
    Stort Tack för en jätte trevlig kväll.
    Lisbeth Bosse Leif Kerstin Björn Gerty
    Irene Tomas Angelica Staffan
  • Martina K
    Martina K skrev om Golden Hits
    Professionellt, energigivande och med en blandad publik.
  • Pontus P
    Pontus P skrev om Golden Hits
    Positiv upplevelse. Bra underhållning, mat OK trevlig, glad o tillmötesgående personal
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Golden Hits
    Mycket bra upplevelse helt igenom! Fantastiskt bra mat, mycket duktiga artister. Vi är så nöjda med vår kväll där!
  • Michael F
    Michael F skrev om Golden Hits
    De tog hand om oss (75-årskalas för glada herrar) på ett sätt vi inte ska glömma. Sandra Boman lyste ikapp med de övriga stjärnskotten.
  • Helena J
    Helena J skrev om Golden Hits
    Rolig, underhållande show i bra klass!!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Golden Hits
    Mycket trevlig kväll som hela familjen uppskattade (ålder 23-53)
  • Annika O
    Annika O skrev om Golden Hits
    Mitt besök på Golden Hits var mycket trevligt, bra bemötande, bra service, hög klass på underhållningen.
    Det enda negativa var toaletterna som inte var fräscha.
  • Monika K
    Monika K skrev om Golden Hits
    Kanonkväll.God mat o proffsigt uppträdande
  • Christer G
    Christer G skrev om Golden Hits
    Mycket trevligt arrangemang, både underhållningen, maten och servicen.
  • Carina B
    Carina B skrev om Golden Hits
    Bra och enkel beställning av biljetter via hemsidan. Personalen var mycket tillmötesgående och trevliga. Tex så kunde de inte servera en Dry Martini i rockbaren utan erbjöd något annat liknande. Vilket var okej.
    Det var alldeles för trångt i showrummet/matsalen! Satt nästan På scenen! Och varför ska man få en mikrofon rakt upp i ansiktet?
    Maten som serverades var okej, men lite för liten portion. Kändes rörigt när man blev anmodad att lämna bordet( för att det skulle bli nattklubb) innan man hade betalat. Fick stå upp och skriva på notan!
    Summa: lite för lång tid mellan uppträdandena, för lite av tribute till Sven-Ingvars, vilket stod som del av programmet. Kommer inte att återvänd igen.
    2017-10-23 Wallmans Group svarar Carina B
    Hej Carina,
    Tack för att du hör av dig till oss. Vi tar till oss av all kritik och är glada över att du hör av dig till oss så att vi kan bli bättre. Önskar dig en fortsatt fin dag. Hälsning Sanna
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Golden Hits
    Jättetrevlig personal Vi hade en med vitlöksallergi och han blev väldigt bra bemött All mat han fick var utan vitlök Och de förklarade vad han kunde äta och att han fick eget Mycket bra koll verkar de ha
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Golden Hits
    Allt var jättebra, artister och mat! Hade dock hoppats på 70tals discohits på discot efteråt. Det var jättebra låtar på showen men på discot efteråt bara svenska schlagers, inga bra discolåtar. Provade de andra dansgolven men blev först bortmotade där rockshowen varit av en vakt, för att vi varit på 25-årsshowen. Men det var inga bra discolåtar på de andra våningarna heller. Hade stora förväntningar på discot. Men artisterna och stämningen och maten var kanonbra!
  • Helena R
    Helena R skrev om Golden Hits
    Showen i sig var helt ok, maten likaså överlag helt nöjda! Jag och min vän gillar att dansa och brukar besöka Golden hits de då tillfällen som ges när man är 30+
    Sist vi var där i våras upplevde vi ett starkt obehag pga många utländska män.
    Vi gav det en chans till denna gång men nu kommer vi aldrig mer besöka Golden hits för att dansa!
    Varken jag eller min vän är främlings förgentliga över huvudtaget! Men detta är fan för mkt! På botten plan ok, skön luft, lagomt med folk men inte riktigt vår smak av musik! Mittenplanen trångt och dålig luft men bra musik! För att sedan gilla översta våningens musik bäst men där kommer jag aldrig mer sätta min fot! I ena hörnet har en man av utländsk härkomst köpt minst 10 drinkar, slet och drog i alla tjejer om att dom skulle komma dit för att sätta sig! Vart man än vände sig var det nån som närmade sig, tog i en eller gjorde klara intitioner på att han ska närma sig! Vi dansade en stund i närheten av en vakt precis vid entrén upp vid trappen för att känna oss något trygga, men inte ens där!
    Vi gav upp... detta måste uppmärksammas men är EN mkt svår puck då det alltid är extremt provocerande att tycka till om framförallt utländska män.
    Vi har dock gett golden hits vår sista chans, detta pga förekommen anledning, drinkar bra, personal trevlig och showen vi va på med mat var helt ok! Så himla trist!
    Önskar er all lycka till med att få till en blandning av folk som gör det gästvänligt för alla!
    2017-10-23 Wallmans Group svarar Helena R
    Hej Helena,
    Så roligt att du tyckte om årets show och vår nya meny.
    Det gör mig väldigt upprörd att läsa om din upplevelse på nattklubben
    Som du säkert förstår är detta inget vi på Golden Hits accepterar, att man inte visar respekt för varandra oavsett kön eller etnicitet.
    Vårt inhyrda vaktteam har till uppgift att upprätthålla ordning i lokalen varpå jag självklart kommer att ta upp det inträffade med vaktchefen.
    Om du hade uppmärksammat en vakt på det inträffade så kan jag lova dig att personen/personerna hade fått lämna Golden Hits direkt.
    Tack för din feedback. Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Christian L
    Christian L skrev om Golden Hits
    Hela kvällen var fantastisk och maten var god.
    Dock tycker jag nog att finalnumret kunde varit lite mer storslaget.
  • Monica B
    Monica B skrev om Golden Hits
    Kanonbra bra bemötande bra service bra underhållning en trevlig kväll
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Golden Hits
    Supertrevligt. Bra mat, bra service. Suverän show
  • Lina H
    Lina H skrev om Golden Hits
    Jätte bra bemötande och show!
    Något att dock förbättra är väntetiden mellan showerna. Dom är alldeles för långa. Även många bord omkring oss som också talade om att pauserna var för långa.
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Golden Hits
    Fantastisk underhållning. God mat och dryck. Hit kommer vi gärna tillbaka
  • Per Robert Jörgen E
    Per Robert Jörgen E skrev om Golden Hits
    Bra bemötande information klockren,beställde rockshow med tre rätters middag underbar upplevelse,har rekommenderat detta till vänner.
  • Maria Synnöve J
    Maria Synnöve J skrev om Golden Hits
    Om jag ska sammanfatta kvällen så finns det bara en sak att
    säga nämligen........SKITBRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT.

Hälsningar Maria med sälskap.
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Golden Hits
    Underhållning med rocktema
    Väldigt snabb servis både på bokning och servering
    Proffsiga artister
    Glad och trevlig personal
    En rolig festkväll!
  • Lars-göran J
    Lars-göran J skrev om Golden Hits
    Bra uppträdande, bra platser med god mat och trevlig personal, speciellt tack till Sandra och Oskar.
  • Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte S skrev om Golden Hits
    Personalen & maten & showen var helt fantastisk. Vi var där för att fira en 50 åring som gillar Rockmusik..så vi höll till på övervåningen & såg Rockshowen. Vi hade även beställt förrätt, varmrätt & efterrätt. Allt var till belåtenhet & rekommenderas varmt !
  • Alena A
    Alena A skrev om Golden Hits
    Jáááááááá tack, det var trevligt upplevelse, att fira min födelsedagen på Golden Hits med mina nära och kära. Mat, miljö, själva schow och personalen på Golden Hits var underbara. Tack Sandra du var fantastisk!
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Golden Hits
    Bra service. Bra mat. Vi hade Jättetrevligt hela kvällen jättetrevlig tjej som servade oss bord 24 tror jag vi satt. Kanonkväll men det är det alltid hos Er stora kramar från oss alla.
  • Pär Erik B
    Pär Erik B skrev om Golden Hits
    Allt var till belåtenhet. Mat ok, underhållning bra.
  • Tommy Arne Erik F
    Tommy Arne Erik F skrev om Golden Hits
    -Mkt positiv från bokning och framåt.
    -Underbart framträdande och bemötande på plats.
    -Bra service runt dryck och mat. 1 allergi, det funkade smidigt.
    -Bra förätt
    -Usel varmrätt, halva sällskapet(vi var 8pers) fick riktigt dåliga köttbitar. Jag gillar oxkind, men denna var inte bra. Snålt med potatis och sås. Vi fick in extra när vi bad om det, men väl snålt från början.
    -God men väl stor efterrätt. Något så sött bör kanske vara lite mindre.
    -Härlig stämmning under kvällen
    -Bra service i barerna
  • Madeleine Kristin Ö
    Madeleine Kristin Ö skrev om Golden Hits
    Detta var andra året i rad jag var på Golden Hits dinner show, och det är absolut inte det sista. Hela upplevelsen var utmärkt. Personalen/dansarna var professionella och väldigt trevliga och tog hand om en på ett bra sätt. Hela konceptet var lyckat. Man blev jätte glad av att personalen var så trevlig och tog väl hand om en, maten gick inte och klaga på.
  • Ulf Robin A
    Ulf Robin A skrev om Golden Hits
    Vi tittade på 25-års showen som var stålande kul!
    En bra trerätters och dom löste diverse matallergier utan problem.
  • Gerd Barbro W
    Gerd Barbro W skrev om Golden Hits
    En fantastisk kul show 25-årsfesten!
    God mat och mycket trevlig personal!!! En jättekul kväll!
  • Carl Magnus O
    Carl Magnus O skrev om Golden Hits
    Tyvärr uselt
    Vi var 9 personer i sällskapet, en kompis fick gå ut då han stod med mobil i trappan, berusad enligt er vakt(druckit 2öl innan och 1 drink inne) . Han gick ut utan protest och ringer mig.
    När jag får samtalet går jag upp för att prata med honom, pratar med vakt och när de ser min kompis är jag också för full. Jag stammar men det betyder inte att man är full 😀

Vi gick vidare och tog en pilsner på annat ställe, resten av sällskapet följde med och hade en trevlig avslutning iaf.

Tänkte reklamera vårat förköp men orkar inte, men när ni skickar detta kunde jag inte låta bli att gnälla.
    2017-10-23 Wallmans Group svarar Carl Magnus O
    Hej,
    Vi är tacksamma för din feedback. Allt du berättar tar vi vidare med berörda partner. Hoppas att ni får en bättre upplevelse om ni skulle komma tillbaka till oss. Med vänlig hälsning Sanna
  • Sanny Rolf F
    Sanny Rolf F skrev om Golden Hits
    Rakt igenom en kanon kväll!
    Underhållning i världsklass
  • Jan Håkan L
    Jan Håkan L skrev om Golden Hits
    Hej !

det var en fantastik upplevelse , vi gör gärna om den.
  • Annika Liselotte V
    Annika Liselotte V skrev om Golden Hits
    Allt var superduperbra! Bemötande, service, maten och inte minst showen. Wow! Vi är så nöjda efter en helkväll.
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Golden Hits
    Golden hits var en av de bästa.showerna jag varit. Jätte kompetent personal som gjorde ett.utmärkt jobb. Bra mat också.
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Golden Hits
    Trevlig personal, dock trodde jag att det skulle vara mer show.

Det som var klart sämst var att vi blev placerade längst en "långbänk", typ som att sitta längst en bar, fast utan själva baren...
    2017-10-23 Wallmans Group svarar Fredrik O
    Hej Fredrik, Tack för att du hör av dig till oss.
    Vi ber om ursäkt att ni blev missnöjda över placeringen och tar till oss av kritiken.
    Vi hoppas få se dig igen på Golden Hits trots det inträffade. Trevlig fortsatt dag. MVH Sanna
  • Emil F
    Emil F skrev om Golden Hits
    Bra upplevelse med dans musik och humor med god mat
  • Jan Mattias M
    Jan Mattias M skrev om Golden Hits
    Dåligt bemötande av personalen, vilket resulterade att vi lämnade showen efter förrätten.
    2017-10-23 Wallmans Group svarar Jan Mattias M
    Hej,
    Väldigt tråkigt att höra och man skulle gärna vilja veta vad som gått snett.
    Ledsen för att ni inte fick en rolig helkväll hos oss. Med vänliga hälsningar Sanna

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm