Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Golden Hits

Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Öppet just nu
Mån-Ons: Stängt
Tor: 17:30-02:00
Fre-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 792 kunder tycker om Golden Hits

• Ann-Sofi H skrev om Golden Hits
    Showen var bra och underhållande. Maten var inte lika bra eftersom de hade konceptet att alla med specialkost fick samma mat. Så det var en vegansk laktosfri och glutenfri middag som inte alls var så spännande som köttalternativet, med tanke på priset. Läs mer
  • Svante P skrev om Golden Hits
    Kul trevligt!
    Roligt att kunna dansa efter showen!
    Bra mat! Läs mer
  • Pernilla Maria S skrev om Golden Hits
    Förköp av Nattklubbsbiljetter och det var toppen, inga köer.
    Drinkar var det vi köpte denna gång. Mycket trevligt ställe som vi gärna återvänder till. Kul underhållning på våning två med kareoke och därefter dans på nedervåningen till superbra musik.
    Vi kommer gärna tillbaka ! Tack! Läs mer
  • Jenny Maria L skrev om Golden Hits
    Internet. Hade höga förväntningar! Alla införlivades. Det enda som inte var bra var förrätten, den var inte god. Resten perfekt! Läs mer
  • Arne P skrev om Golden Hits
    Fantastisk upplevelse med både bra mat och bra föreställning. Dock tror jag man skulle tjäna på att sänka ljudet något. Alla är inte tonåringar som besöker er. Och ibland var det svårt att höra orden som sjöngs då det blev distorsion. Läs mer
  • Lisa Vanessa B skrev om Golden Hits
    Fantastiskt på alla sätt. Personalen var grym och maten likaså. En riktig toppen kväll. Läs mer
  • Ingrid H skrev om Golden Hits
    En riktigt trevlig kväll. Ok mat och en bra show. Hade önskat lite mer folk där för riktig partystämning. Läs mer
  • Johnny A skrev om Golden Hits
    En fantastiskt trevlig kväll med duktiga artister och super bra show! Bra service! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Golden Hits
    Allt från bokning till middagen och showen var kanon. Läs mer
  • Annica A skrev om Golden Hits
    Alltid lika trevligt att komma till Golden Hits-showen!
    God mat och trevlig personal. Läs mer
  • Lars B skrev om Golden Hits
    En mycket trevlig kväll. Bra service och en mycket bra show. Läs mer
  • Anna O skrev om Golden Hits
    God mat o trevlig personal
    Musiken var inte vad vi kände igen så bra men de var duktiga att uppträda o sjunga Läs mer
  • Jan L skrev om Golden Hits
    Förrätten föll inte mig riktigt i smaken men varmrätten var fantastiskt god, kunde dock ha varit lite mer på tallriken. Efterrätten var över förväntan också. Trevlig personal och bra underhållning. Vi kommer med stor sannolikhet att komma tillbaka. Läs mer
  • Marcus L skrev om Golden Hits
    Helkväll på Golden hits med mat o vinpaket samt uppträdande.
    Trevligt bemötande av vår bordsvärd som även uppträdde på scen när vi kom. Alla i sällskapet kände sig mycket väl och personligt sätt välkomna. Betyget på maten blir lite sämre. Mycket bra uppträdande på scen Läs mer
    2018-10-16 Wallmans Group svarar Marcus L
    Hej Marcus!
  • Claes W skrev om Golden Hits
    Vi var 3 goda vänner som hade A-platser och är jättenöjda med allt! Show, mat och bordsplacering. Allt runt omkring flöt på bra. Insläpp, ommöblering efter show etc. Hade höga förväntningar och de infriades! Fantastiskt roligt! Läs mer
  • Kent Ingemar B
    Kent Ingemar B skrev om Golden Hits
    Allt var kanonbra , men vakterna vid insläppet kunde vara lite trevligare

Kareokken toppen och slagergolvet
    Kläd koden på gästerna kunde vart lite bättre , många kepsar Läs mer
    2018-10-16 Wallmans Group svarar Kent Ingemar B
    Hej Kent!
  • Janna C skrev om Golden Hits
    Var på dinnershow med min mor och syster. Vi hade trevligt. Fantastiska artister!
    Mariachi-numret kändes inte helt PK... både jag och min syster tyckte det gick över gränsen ibland och blev pinsamt.
    För övrigt nöjda med kvällen! Läs mer
    2018-10-16 Wallmans Group svarar Janna C
    Hej Janna!
  • Christian Q skrev om Golden Hits
    Middag og show for 4 personer. Veldig hyggelig servitør- Sebastian. Fine plasser selv om det var kategori C. God mat, men litt små porsjoner.
    Meget bra og levende show med dyktige sangere som gir alt.
    Anbefales! Läs mer
  • Tatiana S
    Tatiana S skrev om Golden Hits
    Kass musik och inte värt pengar man betalar för, den enda show var en värd som tyckte att jag var full efter 2 drinkar, firade min födelsedag och tydligen andra som uppförde sig som väderkvarnar var ok.
    Ångrar att jag inte läst recensioner innan jag valde detta hönshus, totalt förstörd födelsedagsfirande och tydligen att det satte msn i system att vara otrevliga mot dem som betalar, köper inte snacket att man ser till kundernas bästa, det är ett fullt beteende att anklaga ngn att vara full när man inte är det,, med andra ord heter det bedrägeri, Läs mer
    2018-10-09 Wallmans Group svarar Tatiana S
    Hej Tatiana!
    Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback.
    Vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar.
    Du får gärna skicka oss ett mail med dina kontaktuppgifter då vi gärna vill höra mer om dina upplevelser.
    yanniqe.wikstrom@wallmansgroup.com
  • Amanda B skrev om Golden Hits
    Jag köpte festpaketet dinnershow.

Jag blev bemött på bästa sätt av all personal. Jag hade höga förväntningar och det var jättebra utifrån dem. Härlig middag, med god mat och bra musik. Sällskapet var pricken över I.

Tack för en trevlig kväll!! Läs mer
  • Maria S skrev om Golden Hits
    God mat och supertrevlig personal. Alla shower jag gått på så var denna den bästa hittills! Grymt! Tack snälla för det! Värt varenda krona! Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Golden Hits
    Mat god. Och service perfekt.
    Showen godtagbar. Helt okej men inte wow! Vi fick bra platser och det var rymligt mellan borden Läs mer
  • Kjell Harry L skrev om Golden Hits
    ..................................... Läs mer
  • Git K skrev om Golden Hits
    Var otroligt trevligt. Duktiga artister och god mat. Blev bra bemött man kände sig välkommen. Upplevde ingen stress mellan måltiderna.
    En kanon kväll Läs mer
  • Petra M skrev om Golden Hits
    Vi firade en födelsedags vän, vi var 15st. Jag blev bra bemött och alla var nöjda.
    Jag blev lovad att en kommentar om födelsedags vännina skulle sägas, men tyvärr sades ingenting, den var en viktig del om henne från oss.
    Vi tyckte att showen var väldigt bra och maten var helt ok, men kaffe drinken kunde man inte kalla den för. Bartendern måste lära sig hur man gör en kaffe drink. Läs mer
    2018-10-09 Wallmans Group svarar Petra M
    Hej Petra!
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback. Vi beklagar att att din vännina inte kom med i firar-nr. Vi förstår att det kändes viktigt. Du får gärna maila mig på yanniqe.wikstrom@wallmansgorup.com så jag får vet om om när ni var hos oss.
  • Lena W skrev om Golden Hits
    Förrätten var helt ok, men varmrätten var smaklös och efterrätten en rinnig pannacotta som också var smaklös så maten var inte den bästa , men underhållningen och servitriserna/servitörerna var helt otroligt proffsiga ! Läs mer
    2018-10-09 Wallmans Group svarar Lena W
    Hej Lena!
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback. Vi beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar vad gäller maten och tar din input med oss.
    Vi hoppas vi får en ny chans snart igen!
    Allt gott / Golden hits genom Yanniqe
  • Marie Helena H
    Marie Helena H skrev om Golden Hits
    Varit på golden hits, det var god mat, rolig underhållning, bra drag, bra musik, snygga och roliga artister som bjuder publiken på en härlig kväll Läs mer
  • Johan Olof Viktor R skrev om Golden Hits
    Otroligt dåliga ordningsvakter som beter sig riktigt illa och skickar ut folk som dansar och har kul istället för folk som bråkar! Dom bör byta ordningsvaktsstyrka dom är usla maktmisbrukare! Läs mer
    2018-10-09 Wallmans Group svarar Johan Olof Viktor R
    Hej!
    Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback.
    Vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar och att ni känner er fel bemötta.
    Vår personal jobbar hårt för att upprättahålla alkohollagen och vi beklagar om detta medfört missnöje hos våra gäster.
    Du får gärna maila oss dina kontaktuppgifter så vi kan få höra mer om din upplevelse.
    yanniqe.wikstrom@wallmansgroup.com
  • Britta Helen E skrev om Golden Hits
    https://www.facebook.com/100014640944887/posts/464028617428499/ Läs mer
  • Maria Erika J skrev om Golden Hits
    Fantastisk upplevelse med god mat och superbra show! Läs mer
  • Camilla L skrev om Golden Hits
    Jättekul kväll med massa bra musik. Speciellt på slager golvet. Uppe på arb golvet så var dj väldigt otrevlig och det var väldigt trångt.
    Men överlag jättebra! Läs mer
  • Ida Karolina E skrev om Golden Hits
    Jättebra med förköp på entrén! Bra med flera dansgolv, men kändes inte som värsta draget när jag var där... Läs mer
  • Roger O skrev om Golden Hits
    Showpaket m mat o dryck. Blev bemött mycket bra och helheten levde upp till mina förväntningar. De försökte verkligen hitta /uppgradera vår c-plats. Heder o hjärta. Ett mycket bra och trevligt sätt att umgås med vänner och kunder. Ett litet upplevelseminus är vakterna. Visserligen jobbar de för vår säkerhet men de verkar något överdrivet "vaktiga" eller lite stöddiga. Känner mig inte alls komfortabel med dom. Ändå är jag en 114 kilos kampsportare med bra självförtroende. Folk skall väl inte gå runt och vara rädda för att bli utslängda om dom råkar snava på mattkanten. Vid ett tillfälle förra året skulle vi in på nattklubben men den enda som var nykter i vårt sällskap blev portad. Och det gick inte att diskutera med vakterna. Lite selektiv bedömning verkar det vara. För övrigt tycker jag att det är ett toppenställe och kommer besöka med kunder och vänner fler gånger i framtiden. Spik nykter. Läs mer
  • Ewa Birgitta F skrev om Golden Hits
    Köpte ett paket med mat och underhållning på Golden hits. Ett fantastiskt bra koncept tycker vi alla sex som var i sällskapet. God mat dessutom. Läs mer
  • Patrik G skrev om Golden Hits
    Vi hade bokat en show,
    Och helt underbar middag,
    Vilken underbar personal och jätte bra show som dom visade upp. Läs mer
  • Christofer R skrev om Golden Hits
    Top notch!!
    Bra kvalité och energi på showen och bra käk
    Jag och hela mitt sällskap var supernöjda Läs mer
  • Maria V skrev om Golden Hits
    Trevlig kväll, proffsig personal och bra mat. Läs mer
  • Nils Fredrik L skrev om Golden Hits
    Trerätters middag och underhållning på Golden Hits!
    Har varit där förr och varit nöjd och blev supernöjd igen!
    Fantastisk underhållning och bra service! Läs mer
  • Kenneth L skrev om Golden Hits
    Nej inte bra upplägg med musiken. Läs mer
  • Jenny B skrev om Golden Hits
    Vi hade en personalfest med middag och uppträdande på Golden hits. Vi blev mycket väl bemötta under hela kvällen och även under tiden då vi bokade eventet.
    Mycket bra show och duktiga artister- vi blev positivt överraskade! Läs mer
  • Kerstin E skrev om Golden Hits
    Härlig upplevelse. Ett underbart bemötande av trevliga glada aktörer. Fullt ös ända till stängningsdags.
    Kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • Peter S skrev om Golden Hits
    Jag fick den som en 40 års present. Jag blev bra bemött, men sen hade dom inte bra koll vad vi hade beställt innan. Det var första gången jag var där, hade bara hört att det var ett bra ställe. Jag säger är sååå glad att fått vara där för det var trevlig personal och bra live uppträdande. Sen när den var slut så gick vi till karaoke n, vilken härlig stämning!!
    Så jag vill jättegärna återkomma!! 👍👍 Läs mer
  • Viveka B skrev om Golden Hits
    Visste vad det var. Bra bemötande inget att klaga på. Bra uppträdande och prisvärt alltid lika trevligt. Förrätten var sådär annars allt bra. Kommer tillbaka gillar konceptet. Läs mer
  • Eva Maria Katarina K skrev om Golden Hits
    Bra show, service och maten var väldigt god. Läs mer
  • Milou W skrev om Golden Hits
    Mycket bra kväll med allt ifrån maten, showen, dansgolven, allt som ingick i priset osv. Vi ficbprecis en sån kväll som utlovades i beskrivningen.

Smidig organisation när vi kom, fick borden, hade kontakt med servitrisen med en gång kring betalning mm för kvällen.

Vi köpte B-biljetter med ”delvis skymd sikt”. Vilket i praktiken innebar att vi var 8/28 som inte såg scenen alls. Och inte heller såg den ”lilla scenen” på andra sidan då det va en stolpe ivägen.

Blev lite oreda med dryckesbetalningen vid bordet. Borde gå att lösa att man får betala för sig själv utan att man i grupper om 4-6 pers ska behöva räkna, fixa, swisha mellan sig. Läs mer
    2018-10-02 Wallmans Group svarar Milou W
    Hej Milou!

Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback. Vi tar den med oss.
    Varmt Välkommen igen!
    Allt gott // Golden Hits
  • Kjell-ã…ke E skrev om Golden Hits
    mycket bra altihopa suverän servis Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Golden Hits
    Detta var femte gången vi var på Golden Hits och det lär inte bli sista. Detta koncept med musikunderhållning och förtäring samt bli serverade av artisterna är fantastiskt trevligt. Att de dessutom uppträder runt och ikring publiken och inte bara sjunger otroligt bra utan bjuder på humor med kommunikationen med oss är nykeln till att det blir så fantastiskt. Läs mer
  • Lizette B skrev om Golden Hits
    Showmeny mycket god tre rätters meny. Läs mer
  • Maria H skrev om Golden Hits
    Bra artisteri, bra ljud, ljus och stämning
    Bra rytm och tempo med mat och show Läs mer
  • Olle F
    Olle F skrev om Golden Hits
    Föreställningen var helt suverän fina scenkläder, bra musik duktiga dansare Pigga och glada. Vi blev jätte trevligt och proffsigt bemötta.Våra förväntningar var att se en bra show och det fick vi. sedan bra dans efter.Helt suverän kväll.maten helt ok. Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm