Golden Hits

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – SHOW, RESTAURANG, BAR OCH NATTKLUBB I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – två olika shower med specialkomponerade tillhörande menyer, á la carte restaurang, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där våra DJ'S spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen! Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – show, restaurang, nattklubb och karaoke i Stockholm
Mån-Ons: Stängt
Tor-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 1615 kunder tycker om Golden Hits

• 2020-02-15

Petra M skrev om Golden Hits
    vi köpte guld paketet och firade syrrans 40-års dag, konceptet som är bekant sedan tidigare är ett vinnande koncept! man är som gäst all in från början!
    vi blev varmt bemötta, gillade oxå att killen som intervjuade syrran hade spelöga och inte pina henne alltförlänge, då hon inteär så varm i kläderna för allmänna uppträdande-han såg det!

showen var bra! men har sett bättre hos er :)
    allt ia llo njötvi och hade jättekul hela kvällen! Läs mer
  • 2020-02-14

Lisa Therese S skrev om Golden Hits
    Mycket underhållande! Jättebra artister. Läs mer
  • 2020-02-13

Jessica B skrev om Golden Hits
    Bra koncept med både bra mat och duktiga underhållare! Läs mer
  • 2020-02-12

Ulf G skrev om Golden Hits
    Vi var 4 personer som bokat House of fun kategori Golden! Det var väldigt god mat och otroligt proffsig underhållning så vi var väldigt nöjda med vårt besök! Läs mer
  • 2020-02-12

Emmie T skrev om Golden Hits
    Köpte förköpsbiljetter och firade min 25års dag hos er!
    Jätte bra service och bra musik! Läs mer

Agnes Maria S skrev om Golden Hits
    Det var en perfekt kväll! Vi var där på möhippa och den blivande bruden var så nöjd då hon älskar schlager och karaoke. Servicen var toppen, trevlig bar-personal och väldigt härliga vakter!
    Tack för en fantastisk kväll! Läs mer

Nils Erik Mikael B skrev om Golden Hits
    Trerättersmiddagen var verkligen bra och om vi jämför med förra besöket 2017-10 så har kvalite'n höjts betydande.

Showen var också mycket bra.

Vi kommer tillbaka. Läs mer

Jessica J skrev om Golden Hits
    Bra, show, trevlig personal och god mat. Dock lite snålt tilltaget, i synnerhet förrätten. Bra nattklubb! Läs mer

Maria B skrev om Golden Hits
    Jag har sett showen House of Rock och House of fun. Showerna var jättebra. Maten var katastrof den 17 januari, betydligt bättre den 31 januari.

Erbjud shower utan mat för ett lägre pris eller laga mat kocken faktiskt kan laga. Man är där för showen och inte maten. Läs mer

Anna O skrev om Golden Hits
    Vi var på Golden hits rock. Bra mat, bra service och kanonbra underhållning! Läs mer

Antonia W skrev om Golden Hits
    Maten var toppen , servering och bemötande toppklass och showen var mycket bra !! Läs mer

Lars S skrev om Golden Hits
    Köpet ett företags event och vi blev suveränt mottagna.
    Bra show och mat. Personalen var suverän!
    Tack för en lyckad kväll! Läs mer

Charlotta Cecilia Amalia Ö skrev om Golden Hits
    Middag och show följt av en hel kväll/natt med dans.
    Ny meny - den bästa jag ätit hos er!
    Som vanligt ett gäng underhållare med glimten i ögat och röster som inte går av för hackor.
    Lite tokiga platser, men det informerar ni väl om vid bokning. Läs mer

Anna Alexandra Elina G skrev om Golden Hits
    Köpte Golden biljetter och fick en helt fantastisk kväll i gott sällskap. Otroligt fin och trevlig personal som gjorde sitt bästa för att alla gäster skulle få en så bra kväll som möjligt. Hade skyhöga förväntningar när vi gick dit och jag blev inte besviken! Läs mer

Ulf Rickard L skrev om Golden Hits
    Jag gillar konceptet och det är alltid lika trevligt att vara där. Maten är bra, men inte kanonbra. Showerna är alltid bra. Nattklubben brukar vara bra, men vi var för trötta för den sist jag var där Läs mer

Lars Gunnar W skrev om Golden Hits
    Bra bemötande, trevlig miljö.
    Det var bättre förr. Mer kända schlager skulle öka publikens deltagande.

Annars bra, maten superb.
    Gunnar Läs mer

Fredrik Per Olov O skrev om Golden Hits
    Fantastiskt upplevelse på Golden Hits! Lååångt över förväntan, god mat, fantastisk personal och en show med bra drag! Läs mer
  • 2020-02-08

Annelie Therese H skrev om Golden Hits
    Härlig stämning, god mat och bra musik. Flera bra dansgolv och ett superdrag i karaokebaren. Läs mer

Per Håkan M skrev om Golden Hits
    Oxfile var lite väl genomstekt, upplevde den seg /hård också annars mat mycket bra.
    Beställde överraskning skulle vara med champange vad jag förstod, fick någon sötaktig röd drink.
    Uppträdande bra samt service var god. Läs mer

Lars Birger Christer A skrev om Golden Hits
    God mat med trevliga och duktiga servitörer. Trevligt program med väldigt proffsiga ungdomar som uppträder.
    En trevlig kväll från början till slut Läs mer

Jan S skrev om Golden Hits
    Kanonbra kväll som med råge uppfyllde våra förväntningar! Läs mer

Malin Lena Charlotta T skrev om Golden Hits
    Vi var där på möhippa. Showen var jättebra och personalen supertrevlig. Maten är väl havdan, inte direkt en smaksensation och portionerna var rätt små.
    Delar av vårt sällskap fick sitta med skymd sikt trots att vi betalt för de dyraste platserna. Läs mer
  • 2020-01-27

Catarina B skrev om Golden Hits
    Vi var ett gäng som hade bokat House of fun. Allt var jätte bra utom maten tyvärr. Soppan var blaskig och smakade ingenting. Det var ingen vid vårt bord som åt upp den. Varmrätten sådär . Efterrätten den var bra. Läs mer
  • 2020-01-26

MADELENE T skrev om Golden Hits
    Grym Rockshow med galet bra artister som också var mycket trevliga vid bordsservering. Verkligen prisvärt med toppenbra trerättersmiddag och kombinerad underhållning med hög klass! Så kul koncept! Bra att de håller koll och är noga med ”överförfriskade” enligt branschens tydliga lagar och regler. Blir ju trevligare restaurang och showupplevelse för alla då! Läs mer
  • SUSANNE P

2020-01-26

SUSANNE P skrev om Golden Hits
    Var på House of rock och vi hade en superbra kväll. Bra show med kanon artister, bra service från vi kom till vi gick.
    Vegetariska maten var riktigt bra. Läs mer
  • 2020-01-26

Emilia L skrev om Golden Hits
    Det enda är att det var för högt ljud på karaoke så det gjorde ont i öronen och ingen kunde sjunga till det..
    annars var det bra ☺️ Läs mer
  • 2020-01-25

√öke T skrev om Golden Hits
    Vi hade betalt för fri sikt men såg bara halva showen pga pelare???? Mindre dötid förr, kändes lite , som mer dötid.... Bra service men kunde varit mer som förr........
    Med vänlig hälsning, Fam Törnqvist Bergh Läs mer

Hannah C skrev om Golden Hits
    Helhetsupplevelsen var jättebra! Showen var toppen. Men maten var lite sådär. Framförallt förrätten...den var verkligen inte god. Läs mer

√ösa M skrev om Golden Hits
    Vi var 9 personer som besökte House of Rock.
    Allt från personal i dörren, garderoben, baren och artisterna var över förväntan. Artisterna fantastiska och skötte serveringen med glatt humör. Jubilaren var sipernöjd liksom alla oss övriga Läs mer

Jenni A skrev om Golden Hits
    Vi hade köpt showen House of rock med middag. Allt var jättebra och över förväntan:) vart mottagna på en gång och det var bra service och personalen var jättetrevliga. Kan verkligen rekommendera att gå dit Läs mer

Monica S skrev om Golden Hits
    Hummer soppa som var oätlig
    Potatisen var inte klar!
    Nej maten var inte bra.
    Men bra show Läs mer

Shakhawan A skrev om Golden Hits
    Betalade för ”guldbiljett” som skulle vara den bästa biljetten med bäst sikt. Fick dom sämsta vid ingången/baren.

Fick inte beställa alkohol för att det stod flaskor med vin på bordet redan. Påpekade att jag inte dricker vin och fick trots det inte beställa.

Maten var under all kritik. Läs mer

Terese B skrev om Golden Hits
    Vi var 7 st tjejer som var på house of rock. Trevlig personal och bra service, men maten var inte så bra, skaldjurssoppa smakade som kräftspad, och oxfilé var genomstekt och potatiskaka var inte potatisen genomkokt, efterrätten var ok men inte jättebra. Underhållningen var toppen. Tur att vi inte betalade fullt pris för det var det inte värt! Allt var bra förutom maten! Läs mer

Johan S skrev om Golden Hits
    Vi var på House of rock, uppträdandet var fantastiskt bra.
    Maten var ingen höjdare, men det var inte det vi var ute efter när vi bokade.

Någon i personalen fick däremot för sig att en i vårat sällskap hade druckit för mycket, troligtvis för att han klappade händerna & var glad.
    När showen var slut och vi skulle in på nästa våning så kom en vakt och tog tag i armen på den som ansågs vara berusad, vakten talade om för honom att dom skulle ha koll på honom. Det tog bort all glädje för den kvällen.
    2 timmar senare blåste den "berusade" 0,00 i alkoholinstrumentet och vi tog bilen hem.
    Vi kommer aldrig att åka dit något mer. Läs mer

Dan B skrev om Golden Hits
    Vi köpte det bästa paketet för både sittplatser och mat och dryck
    Vi blev bra bemötta
    Vi tycker att förväntningarna blev uppfylld, vi har varit på Golden Hits flera gånger
    Det var en bra och trevlig upplevelse Läs mer

Ann-sofie W skrev om Golden Hits
    Vi var där för att fira en 20 åring. Det var fint uppdukat och trevligt. Det blev en lyckad kväll med god mat och bra underhållning.
    Om man ska säga något negativt så var det att det drog kallt vid vårt bord. Läs mer

Henric D skrev om Golden Hits
    Allt var fint MEN det var nästan ingen sås till huvudrätten. Gott men därmed lite torrt!!!
    I övgigt helt ok! Läs mer
  • 2019-12-29

Christine C skrev om Golden Hits
    Julshow och som vanligt levererade GH's personal en fenomenal upplevelse! Läs mer
  • 2019-12-23

Daniela J skrev om Golden Hits
    Perfekt, firade även jubilar vid bordet. Mycket uppskattat! Läs mer

Niclas W skrev om Golden Hits
    Duktiga artister
    God mat bra service Läs mer

Merja S skrev om Golden Hits
    Kul och bra show rakt igenom! Proffsigt serverad och varm mat! Läs mer

Kenneth W skrev om Golden Hits
    Abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö1234567890 Läs mer
  • Tomas P

2019-12-20

Tomas P skrev om Golden Hits
    Jag blev utslängda,av helt vidriga vakter utanför nån respekt als,det var en mycket obehaglig upplevelse.Jag har aldrig någonsin tidigare blivit avvisad från någon plats och vis var jag påverkad men definitivt inte stökig.Nej om man blir vänligt bemöt och någon säger att det är kanske dags för ett glas vatten så är det okej,
    Men att gå på mej som bjudit ut
    11 stanställda på den här kvällen och som inte gjorde en fluga förnär nej ni ska ta mej fan skämmas detta var ett vidrigt avslut som var helt obefogat så det bli 👎👎👎👎👎 Läs mer
  • Helen B

2019-12-20

Helen B skrev om Golden Hits
    Väldigt trevlig och bra muSik,bra med fler dansgolv.Det ända tråkiga var att min dotter blev utslängd av en övernitisk vakt då hon tagit 2 steg upp på en stege som satt på en pelare vid dansgolvet.tycker det hade räckt med en tillsägelse.Annars mycket nöjd. Läs mer

Thomas E skrev om Golden Hits
    Vi kom hela gänget på jobbet och vi fick en fantastisk kväll på Golden Hits!
    Utsökt mat, fantastisk service och underhållning och sedan party på dansgolv och på karaoke-scenen! Läs mer

Caisa L skrev om Golden Hits
    Jag beställde och köpte biljetterna till Golden Hits på nätet. Det var smidigt att boka och betala direkt.
    Jag hade hört så mycket positivt om Golden Hits Rock så jag ville verkligen uppleva denna show själv tillsammans med maken. Och jag ångrar mig inte en sekund. Det var en suuuuuper bra show, med många bra låtar, proffsiga artister som såg till att gästerna trivdes. Jag är nöjd!! Och kan verkligen rekommendera denna show till alla! Gå och se den Ni ångrar Er inte! 🎸🎤 Läs mer

Christine R skrev om Golden Hits
    Maten var mycket dålig men personalen trevlig. Servicen kunde vara bättre Läs mer

Anna O skrev om Golden Hits
    Vi var en grupp tjejer som gick på Golden Hits nattklubb för att fira en möhippa. Bemötandet i garderoben var under all kritik. Oförskämda, otrevliga och gjorde narr av gästerna. Tex hade våran grupp tappat bort en av tjejerna och jag bestämde mig då för att fråga om det fanns något sätt att kontakta henne genom högtalarna då vi letat en hel del och hon inte hade sin mobil med sig. Fick då den spydiga kommentaren "Men det här är ju ingen flygplats!" En annan person i kön till garderoben passade på att småprata med dem som jobbade i garderoben och pratade då om att det inte kan vara så kul med de höga ljudet från basen och skämtade om att det lät lite som att taket skulle rasa ner. Den tjejen fick också en spydig kommentar om att det är tänkt att taket ska rasa över dem.

Har varit på Golden Hits nattklubb flera gånger men har aldrig blivit bemött på det viset och jag tycker att det var synd att både få börja och avsluta kvällen med otrevligheter. Detta drog tyvärr ner min upplevelse av besöket (14/12-19).

Ska även nämnas att de har bra musik på dansgolven (enligt min smak) och allt annat bemötande av övrig personal var väldigt trevligt.

Mvh Anna Läs mer

Ida A skrev om Golden Hits
    Förköpte inträdesbiljetter, festade hela natten. Bra musik! Bra variation på de tre olika golven. Karaoken va toppen! Läs mer

Johan E skrev om Golden Hits
    Maten var katastrof! 995 kr för uppträdande och en kycklingfilé!
    Dålig service av dryck på middagen.
    Aggressiva vakter som verkar ha som uppgift att kasta ut så många som möjligt så att de kan ta in nya personer som löser entré.

Dyr Ålandsbåt med skolmat var inte våran grej!!!
    Nästa år kör vi traditionellt julbord! Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm