White Stork

White Stork

Ring 073-142 10 90 gastrogate.com
4.1

ÅbergNilsson, här avnjuter du vällagad mat i en härlig miljö. Du möts av en engagerad personal som ser till att du går därifrån mätt och belåten om det så är efter en lunch mitt i veckan eller en härlig frukost på helgen. ÅbergNilsson har vällagad mat som är lagad från grunden med glädje och hjärta. I december utökar ÅberNilsson sina öppettider då de börjar servera middagar så håll utkik.

10 omdömen om White Stork

Sara S
Skrev om White Stork

Åbergs är ett bra lunchställe med mat lagad från grunden, inget halvfabrikat. Nybakat bröd och fiskrätter som ofta håller hög klass. Lagom stora portioner till ett pris som ligger i linje med vad en lunch kostar i Stockholm. Väl värt ett besök.

NOEL H och Jakob D gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
NOEL H
Skrev om White Stork

Som de flesta har skrivit nedan är lokalen ganska liten men trevlig. Även bemötandet är trevligt och personligt. Maten är fräsch och känns genuint gjord från grunden med bra råvaror. Det går fort att få maten vilket gör det till ett riktigt bra lunchställe som inte heller är överprissatt. Rekommenderas!

Jakob D gillar detta
Katarina
Skrev om White Stork

Riktigt god sallad! Åbergs Mat & Catering är duktiga på att ge bra och snabb service även fast det ofta är mycket folk. Dock inte så stort så blir ofta fullt, perfekt för take away!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Niklas D
Skrev om White Stork

Riktigt bra mat och snabb service! Cesarsalladen är grym. Synd bara att det är ont om sittplatser.

Jakob D gillar detta
Jakob D
Skrev om White Stork

Inte helt lätt att hitta eller få plats på Åbergs då lokalen är rätt liten men när man väl satt sig och attackerar maten känner man att det var värt besväret. Lätta, goda luncher med bröd och sallad till är helt i min smak. Plus i kanten för bra och snabb service, Stark trea!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
christer W
Skrev om White Stork

Jättebra ställe ! Gå dit !

Tobias H
Skrev om White Stork

Mycket goda luncher med en lätt karaktär (inte så mycket smör och grädde). Gott bakat bröd! Ett tips vore att variera menyerna lite mer. ---- Nu har jag (på rekommendation) också haft glädjen att anlita Åbergs för catering. Bemötandet/tillmötesgåendet och genomförandet var helt oklanderligt - helt enkelt är Åbergs den typen av företag man vill göra affärer med. Maten vi beställde var mycket väl tilltagen. Vi beställde till 16 personer men det hade gott och väl gjort 20 personer mätta. Matkvaliteten då? Vi...

Björn W och Emma K gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Martin S
Skrev om White Stork

Tack!! En grymt mysig och trevligt litet lunchhak med väldigt vällagad mat. Man kan bara komma hit för det nybakta brödet!! Kan dock hålla med om vad Tobias skriver ang variationen på menyn. Det gör att de bara får en stark 4:a! /Martin SVAR TILL ÅBERGS SVAR: Tack för ert svar! Jag ska absolut försöka komma med lite förslag:) PS. Ställ gärna en marshall utanför på lunchen. Det ser nästan stängt ut på håll. DS. /Martin

Silvia H
Skrev om White Stork

Såååååå god lunch! Fin-mat mitt på dagen mums! Finns inget bättre lunchställe på Kungsholmen! Ibland är det tyvärr fullt.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Emma K
Skrev om White Stork

En riktigt trevlig lunchrestaurang. Vi har olika favoriter på jobbet, själv är jag ett stort fan av Fårbiffarna med tzaziki och tomatsås med tacokrydda ala grekisk stil. Lokalen är relativt liten och ofta full men hittills har det alltid gått att få plats, en lunch ligger runt 80kr. Helt klart värt att smita av 2min från stress-ståken Fleminggatan och St Eriksgatan!