Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm
Rekommenderat företag 2016 - Tabbouli Södermalm
Rekommenderat företag 2015 - Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1154 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• Tina M
    Tina M skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi hade en fantastisk kväll med god mat och vi valde avsmakningsmeny 1 och alla rätterna var så goda och husets vin passade jättebra till så vi kan varmt rekommendera Tabbouli Södermalm
  • Eva L
    Eva L skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat.Vi åt avsmakningsmenyn 2.Speciellt Lammracksen var jätte goda👍.Mycket bra service och mysig miljö.
  • Malin R
    Malin R skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat! Trevlig personal, litet och gemytligt ställe. Hit går jag gärna igen!
  • Tanja H
    Tanja H skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig restaurang, trevlig personal.
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt och positivt bemötande så att man känner sig välkommen och omhändertagen.
  • Marie B
    Marie B skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat, supertrevlig personal, prisvärt
  • Anders N
    Anders N skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten var god, det var gott om mat, priset ok, personalen trevlig, lokalen lugn och fin
  • Linda T
    Linda T skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra bemötande från personalen!
    Vi var lite sena till vår bokning så jag ringde från bilen och fick ändå ett välkomnande svar och en hälsning att köra försiktigt (trots att stället var fullt såg jag när vi kom).
    Det kände verkligen som att personalen trivdes på jobbet vilket gav en trevlig och avkopplande miljö.
    Vi njöt av vår goda provsmakningsmeny och är så nöjda, ser redan fram emot att komma tillbaka!
    TACK! :)
  • Ali E
    Ali E skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat – varje rätt är god! – och mycket trevligt bemötande.
  • Selma Y
    Selma Y skrev om Tabbouli Södermalm
    Ingen bra service. Bordet var smutsigt och plockades inte så att vi kunde fortsätta med efterrätten.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Tabbouli Södermalm
    Servicen är utmärkt och maten utsökt.
  • Gabriela A
    Gabriela A skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat, trevlig och uppmärksam personal.
  • Christian S
    Christian S skrev om Tabbouli Södermalm
    Mkt bra mat o bra service! Kommer absolut gå dit igen.
  • Helena S
    Helena S skrev om Tabbouli Södermalm
    Bjöd barn, svärmor och svägerska på avsmakningsmeny. Alla tyckte det var gott och att miljön var mysig. De som serverade var trevliga.
  • Karin B
    Karin B skrev om Tabbouli Södermalm
    Alltid fantastiskt god mat och service. Oerhört jämn kvalité en av mina absoluta favoritställen.
  • emil p
    emil p skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättegod mat och superbra service , fin atmosfär , ska man klaga på nått så var de att vi fick vänta rätt länge på att få beställa annars var det klockrent , rekommenderar varmt !
  • viken r
    viken r skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service trevliga personal bra mat
  • Marie H
    Marie H skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat och utmärkt service i en välkomnande och trevlig miljö!
  • Betsy E
    Betsy E skrev om Tabbouli Södermalm
    Hej,
    Vi var fyra gäster som blev väl bemötta. Maten var god. Två åt avsmakningsmeny. Vi orkade inte äta upp och blev erbjudna doggybag. Det var bra. De andra åt en större måltid och flera små- som libanesisk tapas. De var också nöjda.
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt god mat, smakar alltid likadant , så man blir aldrig besviken.
    Super trevlig och fin service.
    Libanesiskt som det ska smaka.
  • Carina H
    Carina H skrev om Tabbouli Södermalm
    Super god mat, bra service. Rekommenderas
  • Isse ö
    Isse ö skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten smakade som konservburk. Dålig mat, dålig nat
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi har ätit på restaurangen många gånger. Maten är god, servicen är toppen och vinet väldigt bra. Men vi förstår fortfarande inte varför avsmakningsmenyn serveras på såna små bord. Det får precis plats men det är trångt och det förtar lite av upplevelsen.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Tabbouli Södermalm
    Andra gången vi firade familjehögtid här o lika nöjda denna gång :) Superfräsch o vällagad mat som presenterades på ett genuint vänligt, omtänksamt o proffsigt sätt. Goda, prisvärda viner, lagom, samtalsvänlig ljudnivå på bakgrundsmusiken. Servitören gjorde sitt allra bästa för två vegetarianer i sällskapet som ej informerat om detta i förväg o alla blev lika nöjda o proppmätta. Servade glatt med doggybags o ett vänligt ord på vägen, kort sagt toppbetyg på allt! Gav rejält med dricks o kommer snart tillbaka :D
  • Emilia B
    Emilia B skrev om Tabbouli Södermalm
    Superbra personal och mycket smakrik mat. Hoppas att ni behåller era kockar och personal. Mvh. Emilia Berg
  • Ebbe L
    Ebbe L skrev om Tabbouli Södermalm
    Allt Gott och ingen besviken - vi kommer tillbaka.
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Tabbouli Södermalm
    Hej, mycket god och hög kvalitet på mat och service. Mysigt ställe! En invändning mot att musslorna och räkorna var väldigt citroniga, så att det tig över alla andra smaker, samt att de var lika i smaken, både räkor o musslor smakade likadant. Dock mkt bra överlag!
  • Monica T
    Monica T skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt trevlig personal och väldigt god mat.
  • Erik B
    Erik B skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevlig personal!
    Det Libanesiska rödvinet var en positiv överraskning.
  • Per K
    Per K skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket gott och trevligt. Kycklingröran, paprika och valnötsröran och den libanesiska hamburgaren var mycket bra. Klart prisvärt.
  • Micke P
    Micke P skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service, mycket god mat och vin. Väldigt prisvärt
  • Annica d
    Annica d skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat och riktigt bra service!
  • Kiia K
    Kiia K skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat, bra service och bra musik samt restaurangen var mysigt!
  • emmi k
    emmi k skrev om Tabbouli Södermalm
    Härlig stämning, god mat och trevlig personal!
  • Michael L
    Michael L skrev om Tabbouli Södermalm
    Suveränt & professionellt bemötande , blev rekommenderad en liten avsmakningsmeny, som var mer än tillräcklig, mycket mat kvar. blev erbjuden en "doggy bag" som jag tog hem & åt till lunch dagen efter.
    Kan varmt rekommendera Tabbouli Södermalm. Mycket god mat
  • Ann L
    Ann L skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig service, god mat, mysig miljö!
  • Martina L
    Martina L skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi var supernöjda! God mat och superbra service, verkligen trevlig personal. Kan varmt rekommendera Tabbouli på söder!
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig miljö. Fräsch mat med härliga smaker. Upplevde det som att vi blev lite "bortglömda" vid vårt bord när det gick mot nästa sittning och alla andra bord skulle dukas om. Men på det stora hela riktigt bra.
  • Suzana M
    Suzana M skrev om Tabbouli Södermalm
    Trångt i baren få platser för stående gäster.
    Ingen magdans. Gudomligt god mat dock.
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk avsmakningsmeny.
    Avspänd atmosfär och trevlig personal.

Rekommenderas varmt.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt, god mat och bra service.
  • Tania A
    Tania A skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat... en av den bästa libanesiska restauranger jag har varit på. Mycket trevlig stämning
  • Tania A
    Tania A skrev om Tabbouli Södermalm
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevligt. Och gott. Bra service. Schysst att fixa en bra matlåda.
  • Söder K
    Söder K skrev om Tabbouli Södermalm
    Libanesisk mat när den är som bäst. Lite trångt och bullrigt men absolut ett ställe att rekommendera.
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättebra service. Vi kom sent till vår bokning och inte bara hade de hållit bordet åt oss, de gav oss dessutom maten och notan riktigt snabbt när vi berättade att vi behövde gå ett visst klockslag. Maten var också toppen!
  • Balck I
    Balck I skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevligt bemötande av personalen ☀☀☀☀☀
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service i början med trevliga servitörer som tog emot oss.

Tyvärr fick vi långa hårstrån i maten i flera av rörorna, vi fick nya men blev inte direkt ersatta för det - varken med lite rabatt eller dessert som plåster på såren.

Efter vi hade ätit upp fick vi egentligen ingen service. Ingen som frågade om kaffe/te eller dessert, ingen påfyllnad av vatten etc. Satt nog ändå kvar en timma efter tallrikarna plockats bort. Lite märkligt.
  • Joanna Å
    Joanna Å skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra mat och service. Är väldigt nöjd med mitt besök och kommer komma tillbaka.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Tabbouli Södermalm
    som vanligt mkt bra bemötande och en suverän matupplevelse

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm