Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 2110 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• Madeleine R
    Madeleine R skrev om Tabbouli Södermalm
    Stockholms bästa mat! Älskar maten, stället, personalen, servicen! Ja allt! Har du inte prövat detta så gör de! Läs mer
  • Tess L skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt god mat, bra service och trevlig personal! Prisvärt med plockmenyn och vi var väldigt mätta och glada. Plus i kanten att det erbjöds en ta-med låda för att plocka ihop det som blev över då det är väldigt mycket mat.

Enda man skulle önska är en automatisk dörrstängare då många lämnade dörren öppen efter att de gick och det då drog kallt på vår plats, vilket gjorde att vi flera gånger reste oss upp och stängde dörren. Läs mer
  • Anncatherine W skrev om Tabbouli Södermalm
    Allt var super gott och personalen jättetrevlig - som vanligt.

Vi fick dessutom jättetrevliga bordsgrannar.

En mycket lyckad och trevlig Pingstafton 2018. Läs mer
  • Christina R skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt god mat , bra service Läs mer
  • Ewa K skrev om Tabbouli Södermalm
    fantastisk mat med långsam service Läs mer
  • Rickard U skrev om Tabbouli Södermalm
    19 rätter å alla va goda! Trevlig personal, mysig atmosfär. Läs mer
  • Gun-Britt H skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt ställe med mycket god mat, bra service och rejäla portioner. Att sedan självklart få med sig resterna hem visar på ett bra svinntänk. Läs mer
  • Gerd R skrev om Tabbouli Södermalm
    Suverän mat!
    Suverän service!
    Supertrevlig personal!

Vi var sex personer och lika nöjda allihop! Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi hade en otroligt trevlig servitör som serverade många rätter och goda var de.
    Vi satt under tak utomhus och det blev en toppen kväll.
    Vi fick även doggybag med oss hem 😃👍🏽 Läs mer
  • Kelly F skrev om Tabbouli Södermalm
    I tried the tasting menu with my husband for his birthday dinner, and everything was delicious! Great experience, and I hope to come back soon to try it again with more friends! Läs mer
  • Lisa S skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat och pigg service. Prisvärt. Läs mer
  • Hanna H skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevligt/proffsigt bemötande. Kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Kajsa F skrev om Tabbouli Södermalm
    Härlig atmosfär, god och vällagad mat och trevlig personal. Lammracks som smälter i munnen, Stockholms lenaste och mest välsmakande hummus och en vitlökskräm to die for. Läs mer
  • Johan L skrev om Tabbouli Södermalm
    1. Varm smårätt (grönmusslor)+ varmrätt (Spett med jätteräkor) smakade alldeles utmärkt.
    Vi blev mycket väl bemötta av personalen och atmosfären i restaurangen var mysig.
    Första gången på denna restaurang och vi kommer gärna tillbaka vid nästa Stockholmsbesök Läs mer
  • Linda M skrev om Tabbouli Södermalm
    Tog en avsmakningsmeny med 16 rätter. Maten var jättegod och bemötande var väldigt förtroendegivande.
    Mycket trevligt bemötande, upplysande om vad vi skulle få att äta.
    Hade fått detta på rekommendation och ska med största sannolikhet säga till andra att gå hit.
    Kort sagt, gå dit, du ångar dig inte. Läs mer
  • Eva-Marie R skrev om Tabbouli Södermalm
    Besökte restaurangen med familjen och valde att äta libanesisk avsmakningsmeny. Fantastiskt gott, rikligt med mat, snabb och trevlig service. Vi fick dessutom erbjudande om att ta med rester hem (det blev mycket mat över) och kunde då ta med en del av den goda maten i lådor med tillhörande bärkasse. Hela familjen upplevde besöket som mycket trevligt. Läs mer
  • Anna B skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat bra service trevlig restaurang Läs mer
  • Towe A skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra, mycket mat och gott, åt kycklingen och grillmixtallrik. Satt ute på den mysiga bakgården. Rekommenderar till alla som vill få bra service och bli mätta. Läs mer
  • Sarah N skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten var, som vanligt, helt fantastisk med ett överdåd av smaker! Fantastiskt libanesiskt rödvin, mysig innergård och trevlig personal: Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Tabbouli Södermalm
    Härlig miljö, jättebra service och underbar mat. Kan definitivt rekommenderas och vi kommer absolut att återkomma. Allt bra jag hört om restaurangen stämde precis, toppställe! Läs mer
  • Bo E skrev om Tabbouli Södermalm
    Flxffkkk fjklghkgfg lljgffcb klkllncg Läs mer
  • Anne H skrev om Tabbouli Södermalm
    Godnatt. Gott bemötande och god service. Läs mer
  • Eva R skrev om Tabbouli Södermalm
    Middag för tre pers. Avsmakningsmeny nr 2. Mycket rikligt och jättegott. Fantastiskt bra och trevlig service.
    Extraplus för att restaurangen inte begränsar gästernas tid med s k sittningar på ett par timmar. Läs mer
  • Magnus C skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevlig service!
    Vi var 8 pers och fick ett trevligt bemötande, service och fantastisk mat! Läs mer
  • Filip S skrev om Tabbouli Södermalm
    16 varma/kalla rätter. Supergott med bra service! Läs mer
  • Lisa A skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmenyn är mycket god, trevlig personal Läs mer
  • Pernilla H skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi hade bokat bord en härlig kväll i maj och när vi kom dit frågade vi om det fanns möjlighet att sitta på altanen, det löste de trots att det var fullbokat!
    Maten var toppen, vi valde några små rätter och fick mer mat än vi lyckades äta upp. Läs mer
  • Karin H skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt bemötande, bra service och god mat. Prisvärt! Läs mer
  • Kajsa W
    Kajsa W skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig restaurang. Superb bemötande👌 riktigt god mat: avsmakningsmenyn gtillmixen, upplevde dock räkorna lite torra men goda fortfarande. Kommer definitivt besöka restaurangen igen. Läs mer
  • Marielle O skrev om Tabbouli Södermalm
    Bara bra! God mat och bra service! Läs mer
  • Jan F skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi åt deras avsmakningsmeny. Det var väldigt vällagat och gott. Otroligt mycket mat får man och det går att be att få med sig resterna hem. På så sätt både undviker man svinn och får en god lunch nästa dag. Servicen var också väldigt bra. Vi serverades av en kille från Kalifornien. Amerikaner är ju nästan alltid superbra på service men jag har blivit serverad av andra där tidigare och fått bra service även då. Läs mer
  • Kerstin F skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat, trevlig personal hela familjen var nöjd Läs mer
  • Tarja J skrev om Tabbouli Södermalm
    En femrätters middag. Bra service och jätte god mat.
    Har besökt restaurangen tidigare. Min dotter och jag satt länge och njöt av maten!!! Läs mer
  • Anne-Beate R skrev om Tabbouli Södermalm
    ............................,................................ . Läs mer
  • Anna S skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och mycket därav. Trevlig personal, men lite stressad, så middagen kändes något påskyndad. Läs mer
  • Elin R skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergod mat och trevlig personal Läs mer
  • Erland S skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat och jättetrevlig lokal och personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • larisa b skrev om Tabbouli Södermalm
    Gott vin, god mat, mycket mat, trevlig personal, trevlig miljö. Läs mer
  • Mahmoud O
    Mahmoud O skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten var jättegod , jag köpte avsmakningsmeny 2 som består av 16 st (jag rekommenderar alla att beställa denna meny).
    Tack för alla som jobbar på Tabbouli. Läs mer
  • Axel C skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat och fantastisk service! Läs mer
  • Ina M
    Ina M skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag älskar Tabbouli Söder, utmärkd vällagad mat. Älskar deras Tabbouli! Denna gång var servicen inte på topp. Men jag har haft andra kvällar där även detta var super! Absolut en besök värd! Ina Läs mer
  • Peter N skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat och trevlig service! Har varit på Tabbouli 3 gånger senaste åren och alltid lika nöjd. Läs mer
  • Marika M skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat bra service och hög mysfaktor! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Roland A skrev om Tabbouli Södermalm
    Vällagad mat
    Mycket bra personal
    Kul med libanesiska viner Läs mer
  • Saga W skrev om Tabbouli Södermalm
    Tabbouli Söder är ett mysigt litet ställe med en trevlig uteservering på en innergård. Bra service med trevlig personal och humana priser. Vi åt en av avsmakningsmenyerna och det var supergott. Läs mer
  • kerstin L skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat.
    Trevlig personal.
    Bra service.
    Trevlig miljö.
    Allt toppen! 😎 Läs mer
  • Anders F skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service från personalen och miljö. Käket var ok. Läs mer
  • Jessica W skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service och grym mat! Rekommenderas starkt Läs mer
  • Hampus E skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi var tre vänner som valde olika rätter och fick hjälp att välja. Maten var utmärkt men vi fick den varm maten serverad med flera kalla rätter vilket var ett misstag. Kommer gärna tillbaka trots misstaget. Läs mer
  • Helena E skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmeny 2 med grillmix Läs mer