Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Öppet just nu
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 2552 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• 2019-08-22

Ulrik N skrev om Tabbouli Södermalm
    Underbar mat och mycket bra personal.
    Vad mer kan man begära!?

Beställ bord och njut :) Läs mer
  • Nathalie C

2019-08-22

Nathalie C skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service och riktigt god mat! Vi gillade särskilt uteplatsen. Läs mer
  • 2019-08-21

Erik F skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag köpte avsmakningsmeny som var väldigt god. Orkade inte äta upp all mat vilket är ett gott tecken. Jag blev bemött bra av personalen och allting var rent och fräscht. Med tanke på hur god maten var upplevde jag det som prisvärt. Läs mer
  • 2019-08-20

Yvonne W skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi beställde in Avsmakningsmenyn som var mycket var mycket bra men 16 smårätter är i mesta laget men personalen som är mycket trevlig kom snabbt ut med lådor så vi kunde ta med oss det vi inte orkade äta upp Läs mer
  • 2019-08-20

Emilia M skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig restaurang med mycket god mat. Läs mer
  • 2019-08-19

Marie T skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk bra mat och god service i mysig miljö. Läs mer
  • 2019-08-18

Frida G skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten i toppklass och personalen gav det lilla extra! Läs mer
  • 2019-08-17

Tarika L skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service. Utmärkt mat. Superställe. Läs mer
  • 2019-08-17

Pierre P skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmeny för två, fantastiskt trevligt bemötande och bra service från samtliga i personalen! Både maten och personalen får guldstjärna! Läs mer
  • 2019-08-14

Susanna B skrev om Tabbouli Södermalm
    Servicen var väldigt bra och stämningen trevlig. Tyvärr blev alla i sällskapet magsjuka under kvällen och natten. Troligtvis var något i avsmakningsmeny I inte bra. Vilket var mycket tråkigt.
    Då detta var första gången det skedde kan jag ändå varmt rekommendera restaurangen. Jag har varit där ett handfullt gånger tidigare och inte råkat ut för något. Läs mer
  • 2019-08-14

Lars-Magnus K skrev om Tabbouli Södermalm
    Gott och trevligt på alla sätt! Bra service! Läs mer
  • 2019-08-13

Marie N skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god och vällagad mat i mysig miljö. Bra bemötande Läs mer

Rebecca N skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat, fantastiskt bemötande. Vår servitör gav oss personlig och fin service och såg till att våra önskemål uppfylldes med råge. Äter alltid här när vi är i Stockholm. Läs mer

Mia T skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten var fantastiskt god och fint presenterad. Servicenivån var mycket hög! Vi var väldigt nöjda! Läs mer

Natalia C skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmeny, jätte bra service Läs mer

Margaretha A skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt god mat och utmärkt service! Läs mer
  • 2019-08-11

Camilla S skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och dryck och bra service . Och vackert inredd resturang. Läs mer

Henrik H skrev om Tabbouli Södermalm
    Jätte fint ställe med jätte bra service med god mat!! Läs mer

Viola M skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergod mat och vilket bemötande av personalen, helt fantastiskt! Läs mer

Kristina G skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi firade min sons födelsedag och åt en fantastiskt god middag. Tabbouli levde upp till mina förväntningar. Det var en mycket positiv upplevelse. Jättetrevlig personal, god mat och mysig miljö. Läs mer
  • 2019-08-08

Christer M skrev om Tabbouli Södermalm
    En mycket trevlig kväll med goda vänner och god mat i en mysig miljö.
    På Tabbouli söder blir vi alltid väl bemötta och personalen är mycket trevlig och ger bra service på ett naturligt sätt.
    Avsmakningsmenyn var ingen överraskning, den smakar alltid utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-07

Nina S skrev om Tabbouli Södermalm
    Helt fantastiskt god mat. Vi åt avsmakningsmeny 1, super gott och mycket mat! De erbjöd doggybag till det vi inte orkade äta upp, stort plus! Även mycket trevlig personal med fantastisk service, och miljön på restaurangen var otroligt mysig. Hit kommer vi definitivt tillbaka! Läs mer
  • 2019-08-07

Anna D skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi åt avsmakningsmeny. Otroligt gott och fräscht. Jag är glutenintolerant och det var inga konstigheter. Litet minus på att det inte fanns glutenfritt bröd till alla röror. Vi fick salladsblad istället så det funkade.
    Jättemysig gård där man kan sitta ute. Fantastiskt trevlig personal. Gå dit :-)
    Anna Läs mer
  • 2019-08-06

Thomas G skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi fick en fantastisk kväll på vår bröllopsdag på Tabbouli. Vi beställde in en 16 rätters avsmakningsmeny där samtliga rätter var utsökta, tyvärr orkade vi inte äta upp allt men fick med oss en doggybag så vi kunde njuta lite dagen efter också. Provade även libanesiskt vin och öl för första gången och dessa var också väl så goda. God service och bra stämning för övrigt. Läs mer
  • 2019-08-04

Gabriella S skrev om Tabbouli Södermalm
    Hur goood mat som helst. Bra service och riktigt bra priser. Läs mer

Håkan J skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmeny 2
    Trevlig personal och ganska snabb servering
    Skulle dock vilja ha de varma rätterna först eller samtidigt med de kalla, inte sist. Läs mer

JONAS P skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk god mat! Många olika smaker och mycket vällagat! Vi tog lilla avsmakningsmenyn, vilket räckte och blev över.
    Servicen skulle dock kunna förbättras något. Tog lång tid mellan byte av rätter. Läs mer

richard s skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevlig service. OUTSTANDING RESTAURANT Läs mer

Linda L skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat. Mysig miljö och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-08-02

Katarina E skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi beställde avsmakningsmeny 2, 16 meze och grillmix. Supergod mat, tyvärr orkade vi inte äta upp allt och hade inte möjlighet att ta med oss det vi lämnade hem. Jättetrevlig personal, mysig uteservering, en toppenkväll. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Marit Elin A

2019-08-02

Marit Elin A skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk god mat på Tabboili Söder. Vi bestilte 16 små retter. Anbefales på det sterkeste. Hyggelige servitører og fin atmosfære. Läs mer
  • 2019-08-02

Fred R skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig personal o god mat. Läs mer
  • 2019-08-01

Therese S skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk avsmakningsmeny. Alla var nöjda. Väldigt bra resturang för vegetarianer då det fanns otroligt mycket goda veg rätter. Läs mer
  • 2019-07-31

Peter A skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig personal, lagom chic och riktigt fräscht på toaletter och allmänna utrymmen. Rummen var fina, originella och påkostade i förhållande till prisnivå.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-07-31

Cecilia M skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergott som alltid! Trevlig, snabb personal, och fin miljö! Läs mer
  • Lis K

2019-07-28

Lis K skrev om Tabbouli Södermalm
    Tog avsmakmeny 2, massor av god mat! Bra service o äta ure va bra i värmen. Om man vill kan man ta hem mat som man inte orkar, inte en chans att man orkar allt! Läs mer
  • Anders B

2019-07-28

Anders B skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi köpte deras avsmakningsmeny. Maten var fantastiskt god. Servicen var även den förträfflig. Man behövde inte vänta länge på påfyllning av vatten och de kom hela tiden och kollade upp att vi var nöjda.
    Att sitta en varm sommarkväll i den lummiga bakgården gav en skön utlandskänsla. Läs mer

Alex L skrev om Tabbouli Södermalm
    Skön atmosfär, mycket bra service och mat i Världsklass! Läs mer

Yvonne L skrev om Tabbouli Södermalm
    Servicen väldigt bra + lyhörd personal vid önskemål. Maten som förväntat väldigt bra. Läs mer

Emanuel E skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi beställde avsmaknings meny 2, service är det inte snack om att dom ligger på 5 av 5. Riktigt trevlig och tillmötesgående personal, alla förväntningar på både mat och upplevelse av den fina restaurangen med härlig personal fick vi. Folk som inte har ätit där bör verkligen åka dit och äta, njuta av den härliga miljön Läs mer
  • 2019-07-26

Theresé S skrev om Tabbouli Södermalm
    Topp service med trevlig personal! och maten var super! Läs mer
  • 2019-07-26

Mitra E skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi beställde in olika små kalla och varma rätter, maten är fantastisk som vanligt. Dock fick vi platser precis vid en högtalare och trots att jag bad personalen sänka ljudet för att vi knappt kunde höra varandra prata, så sänktes det ytterst lite om ens något. Det var det enda som drog ner betyget på våran annars riktigt bra upplevelse av restaurangen. Läs mer
  • 2019-07-25

Stefan F skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra betjäning, god mat, bra väder' men lite för små bord för vissa rätter. Läs mer
  • 2019-07-24

Tove J skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat i trevlig miljö! Mkt bra service! Läs mer
  • 2019-07-23

Ablahad L skrev om Tabbouli Södermalm
    Åt middag på Tabbouli Södermalm i ett sällskap om fyra personer. Alla vi tyckte att miljö, personal och mat var fantastiska! Synd bara att man inte kan äta mera. Läs mer
  • 2019-07-22

Lars A skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra avsmakningsmeny gott dricka bra service Läs mer
  • 2019-07-21

Katarina D skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt bemötande, uppmärksamma och närvarande servitörer, bra bord, fin miljö och himmelsk god mat Läs mer
  • 2019-07-21

Ulf J skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt ställe med bra serviceinriktad personal. God mat och stora portioner. Läs mer
  • 2019-07-18

Azam H skrev om Tabbouli Södermalm
    Mkt bra service!
    Mkt god mat!
    Mkt trevlig personal! Läs mer
  • 2019-07-17

Andreas S skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt bra service. Beställde avsmakningsmenyn. Första rätterna väldigt god. Lite lite bröd för 4 pers. Andra rätterna var väldigt sur, jag vet att syrligt är en stor del i den maten men många av rätterna, t ex räkorna smakade enbart citron. Har ätit på många libanesiska restauranger i Sverige och andra länder. Och den här var ok. Gott, men inte värt priset. Läs mer

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm