Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1533 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• Monica Å
    Monica Å skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergod mat som serveras av mycket serviceinriktad personal! Vi är jättenöjda!!
  • Lena P
    Lena P skrev om Tabbouli Södermalm
    Utmärkt service trevlig uteplats och toppenmat bbbbbnnnnnnnn
  • Adiam J
    Adiam J skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt. God mat och bra service!
  • Peter A
    Peter A skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service, god mat och mysigt!
  • Kamyar F
    Kamyar F skrev om Tabbouli Södermalm
    Utan att överdriva så hade vi en fantastisk kväll! God mat utan dess like och väldigt omtänksam personal, vi fick boka om, lägga till en person, special beställa mat mm (nästan på gränsen till jobbiga kunder) men personalen mötte alla våra önskemål och var extrem hjälpsamma. Glömde jag säga hur god maten var! Kan verkligen rekommendera Tabbouli, passar alla sällskap!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra och vänlig service. God hjälp med menyn. Mycket (!) mat. Jag rekommenderar smakmeny om du/ni är hungriga eller om ni vil sitta länge och plocka.
  • Eleonor D
    Eleonor D skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevlig personal! Kan inte klaga, kommer definitivt tillbaka.
  • Pär S
    Pär S skrev om Tabbouli Södermalm
    Utmärkt bemötande av personalen! Vänliga, trevliga och hjälpsamma med tips och rekommendationer.
    Vi blev tillfrågade om att byta bord innan maten kom in för att ge plats åt ett större sällskap vilket vi gjorde. Som tack bjöds vi på kaffe efter maten. Liten men ack så betydelsefull gest.
    Maten var dessutom mycket god!
  • Nadia C
    Nadia C skrev om Tabbouli Södermalm
    Underbart bemötande och service från start till slut! Maten är suverän och när vi inte orkade gå i oss allt det goda vi hade beställt, så erbjöds vi en matlåda att ta med oss resterna i för att undvika att slänga maten. Så himla bra!
    Vi kommer komma tillbaka igen och igen och igen.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi hade en helt fantastisk kväll hos er! Underbar personal och sjukt god mat👏🏽 Extra plus i kanten att man blev erbjuden matlåda med det som vart över! Bra sätt att minska matsvinnet. Vi kommer definitivt tillbaka!!
  • Johan P
    Johan P skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service. God mat och trevlig stämning. Det negativa är att när jag vid beställningen frågade om nötter så sade servitören att nötterna kunde de lägga på sidan om. När jag fick maten var lik förbannat nötterna i den röda röran ( åt lammracks).
    Vid mitt påpekande fick jag till svar att de inte kunde ge mig en röra utan nötter, varpå jag fick en extra skål obergine röra, men det var inte det jag ville ha..
  • Monica T
    Monica T skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig personal, kunnig och serviceminded. God mat, god dryck. Vi fick t.o.m. en doggy-bag för att ta med resten av vår beställda mat. Miljötänk!
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt bemötande god mat och fin atmosfär.
  • Carita G
    Carita G skrev om Tabbouli Södermalm
    Super service av personalen mycket vänliga och trevliga. Maten är en riktig höjdare god och mycke mat. Mycket trevligt ställe kan varmt rekommenderas!
  • Peter Paulos E
    Peter Paulos E skrev om Tabbouli Södermalm
    Allt gick jättebra, trevlig personal.
  • Anna N
    Anna N skrev om Tabbouli Södermalm
    Ett trevligt och bra bemötande från start. Fick ett trevligt bord för två. Mycket god och vällagad mat, länge sedan vi åt så gott ute :)
  • Diana S
    Diana S skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt bra, god Meze rätter mycket veggo.
  • Helene K
    Helene K skrev om Tabbouli Södermalm
    Underbar restaruang, supergod mat, jättetrevlig personal, fantastisk atmosfär
  • jimmy D
    jimmy D skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt mysigt stämning. Good mat och trevligt personal.
  • Cindy K
    Cindy K skrev om Tabbouli Södermalm
    Tack för supergod mat, service och vintips! De stora portionerna fick oss rejält mätta och matlåda med hem 😄
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt! Proffsig och tillmötesgående personal. God mat och bra vin om än lite för varma. Prisvärda! Går gärna dit igen.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Tabbouli Södermalm
    Utmärkt mat med väl tilltagna portioner
    Utmärkt personal med väldigt trevligt bemötande
    Väldigt trevlig uteservering.
    10/10
    Vi kommer definitivt tillbaka
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt bemötande, snabb service och god mat till överkomligt pris! Bilderna på webbplatser ger ett mer exklusivt intryck av restaurangen än vad det verkligen är. Men det förtar inte intrycket.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god service och mottagande av personal. Hade bra taiming med servering( dryck, mat, betalning mm)
    Maten alldeles utmärkt !!
    Lugnt, soft musik i bakgrunden, acceptabla priser.
  • Nina M
    Nina M skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättebra mat och service! Kan verkligen rekommendera denna restaurang!
  • Mona N
    Mona N skrev om Tabbouli Södermalm
    Toppen god mat trevlig personal.stora portioner.
  • Ann A
    Ann A skrev om Tabbouli Södermalm
    Alltid jättegod mat med snabb o bra service!
  • Marit E
    Marit E skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk god mat och rikligt. Trevligt bemötande av personal.
  • Patricia M
    Patricia M skrev om Tabbouli Södermalm
    Firade min dotters födelsedag där igår. Allt var över förväntan. Fyra vuxna, tre ungdomar och två barn. Alla blev jättenöjda. Mycket god mat och framförallt otrolig service.
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Tabbouli Södermalm
    Gott, enormt mycket mat, trevlig och serviceinriktad personal!
  • Eje G
    Eje G skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra bemötande och service under hela kvällen. Mycket och god mat. Vi blev tokmätta.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt trevlig personal, och framförallt god mat!
    Samtliga i sällskapet valde att beställa avsmakningsmenyn med grillmix, vilket blev väldigt trevligt och gott. Vi provade oss igenom alla 16 små rätter och betygsatte var och en.
    Kan rekommenderas!
  • Es-Björn K
    Es-Björn K skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra bemötande bra service matten var mycket god stora portioner kan verkligen rekommendera denna restaurang
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Tabbouli Södermalm
    Riktigt bra service! Maten var också supergod. Jag rekommenderar lätt restaurangen till vänner och familj!
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra service och utmärkt mat!
  • Leonardo A
    Leonardo A skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten och servicen: världsklass 🖒🖒
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Tabbouli Södermalm
    Absolut toppen! Underbart trevlig miljö, supertrevlig personal och sist men inte minst, avsmakningsmeny nr 2. Helt underbar och mycket mat för pengarna
  • Carina R
    Carina R skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag är supernöjd med mat och service på restaurangen. Besöket var ett av mina bästa restaurangbesök trots att det beställda vinet var slut och att en del porslin var naggat i kanten. Jag kommer varmt att rekommendera restaurang Tabbouli till vänner och bekanta.
  • Nazmije K
    Nazmije K skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig personal, god vällagad mat.
  • Allan S
    Allan S skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi åt halloumi, ostfyllda rullar & basterma till en början med ett riktigt gott libanesiskt vitt vin till som vi inte minns namnet på.

Till huvudrätt tog vi båda Fitile Ghanam med lite ändrade såser och till dessert tog vi 2 chokladtryfflar.

Allting var jättegott och bemötandet var trevligt, vi är jättenöjda och mätta :).
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Tabbouli Södermalm
    Snabb service, trevliga kypare och god mat - synd bara att man blir mätt så fort. Föredrar Tabbouli Söder framför City.
  • Anette S
    Anette S skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi är supernöjda med service och mat! 5+
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig miljö och trevlig personal
  • Anders L
    Anders L skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra mat, trevligt, bra service. Bra med "doggybag" i och med att avsmakningsmeny var väl tilltagen.
  • Johansson B
    Johansson B skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig atmosfär, bra bemötande, trevlig personal.
  • Erik R
    Erik R skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra upplevelse och god mat. Extrapoäng för doggybagen.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Tabbouli Södermalm
    Upplevelsen på plats var jättebra! Mysig uteplats, trevlig personal, god spännande och smakrik mat som passar de flesta smakerna och kostkrav, de snålar inte på portionerna! Det enda jag kan klaga på var att jag försökte kontakta den innan besökte både på telefon och via emailadressen på hemsidan men lyckades aldrig komma fram.
  • Emil S
    Emil S skrev om Tabbouli Södermalm
    Kunde varite mkt bättre om man hade fått öl glass när man fick sin öl och rätt huvudrätt !
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt bemötande och fantastisk service. Maten var utmärkt och ett extra plus för att man kan ta med sig mat som blev över.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Tabbouli Södermalm
    Det fungerade bra att boka bord på nätet. Jätte trevligt bemötande och god mat. Otroligt bra att de erbjuder gästerna att få ta med en "doggy-bag" om man vill.

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm