Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 2209 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• 2019-01-23

Mats N skrev om Tabbouli Södermalm
    Mat från grillen och lite blandade varma och kalla smårätter. Trevlig personal och kunnig personal. Mycket god mat. Kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • 2019-01-23

Siremon E skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantsatisk god mat och top service! Läs mer

Sophie R skrev om Tabbouli Södermalm
    Stockholms bästa libanesiska mat.
    Bra portioner & prisvärt.
    Fina råvaror.
    Suveräna omtänksamma kunniga servitörer.
    Prova avsmakningsmenyerna första gången för att hitta vad man gillar mest. Läs mer

Filippa E skrev om Tabbouli Södermalm
    God service, underbar mat, mysig atmosfär Läs mer

Malin S skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysigt och gemytligt. God mat i väl tilltagna portioner trots avsmakningsmeny. Läs mer
  • 2019-01-21

Bella R skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergod mat och riktigt bra service! Läs mer
  • 2019-01-21

Stefan I skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevligt, vänligt och såväl utsökt mat som service. Vi kommer att göra fler besök. Läs mer
  • 2019-01-20

Susanna F skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysigt ställe. Väldigt god, smakrik mat. Hög servicenivå av kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Henrik H

2019-01-20

Henrik H skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra mat och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-01-19

Julia A skrev om Tabbouli Södermalm
    Valde att beställa avsmakningsmeny 1. Fantastiskt gott! Till maten drack vi öl, Almaza. Passade utmärkt till. Mysig lokal och mycket trevlig personal, man kände sig verkligen välkommen. Toppen service och mat, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-01-19

Madeleine S skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi hade en fantastiskt trevlig kväll med en avsmakningsmeny som var generös och med hög kvalite rakt igenom. Otroligt vällagat och dessutom mycket trevlig personal. Det vi inte orkade fick vi med oss hem. Vi kommer gärna igen. Läs mer
  • 2019-01-18

Linda A skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service, trevligt bemötande och mycket god mat. Läs mer
  • 2019-01-16

Sara L skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi åt smårätter som vi valde själva, allt var supergott och man får mycket mat till ett bra pris. Servicen var också väldigt bra och lokalerna är mysiga. Läs mer
  • 2019-01-13

Bitte F skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra betjäning, god mat, trevlig stämning. Läs mer
  • Åsa Tarani K

2019-01-13

Åsa Tarani K skrev om Tabbouli Södermalm
    Åt vinbladsdolmar, aubergineröra och lammracks med dip. Mycket gott och vällagat, fint serverat och excellent service. Dolmarna hade lite starkare smak och det andra mildare, perfekt kombination av smaker. Rekommenderar varmt Tabbouli! Läs mer

Marika W skrev om Tabbouli Södermalm
    En mycket positiv upplevelse från början till slut.
    Vi blev redan i dörren välkomnade på ett sätt som kändes varmt, glatt och genuint. Vid bordet kom sedan vår servitör och presenterade sig och gav oss ett utmärkt bemötande och service från början till slut. Vi var alla ense om att det var en mycket lyckad kväll och restaurangupplevelse! Läs mer

Henry M skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi åt avsmakningsmenyn och allt var jättegott, vi fick doggybags av personalen så det räckte även till lunch dan efter. Läs mer

Alexandra P skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi tog avsmakningsmeny 2 som var fantastiskt god! Mysig lokal och väldigt trevlig personal. Detta är en restaurang som jag kommer tipsa alla mina vänner om och gärna går tillbaka till! Läs mer
  • 2019-01-11

Anders Z skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt god mat och trevlig service. Dock dags för att göra stället mer mysigt så man får lite mer mellanöstern känsla. Att sitta i inglasade delen är verkligen inte charmigt. Läs mer
  • 2019-01-09

Hamid J skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat, lika fantastisk service. Läs mer

Daniel I skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat och trevlig service under hela kvällen. Något högljutt i det stora rummet men vi var där under rusningstid en lördagskväll. Läs mer

Kristina R skrev om Tabbouli Södermalm
    Det som var svårt var att komma i kontakt med dem för att ädnra bokning då vi blev en person till. Men det löste sig på ett hyfsat sätt. Väldigt serviceinriktad personal. Gott och trevligt! Läs mer

Elin Z skrev om Tabbouli Södermalm
    Min man fick ett restaurangbesök i julklapp. Förrättern samt lammet var super, jätte bra alkoholalternativ men saknade lite roliga alkoholfria alternativ. Bra service! Läs mer
  • 2019-01-07

Tina M skrev om Tabbouli Södermalm
    Bokade bord till restaurangbesök. Vi åt avsmakningsmenyn. Mycket god mat, bra service och trevliga lokaler. Vi var alla mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-01-07

Rebecca K skrev om Tabbouli Södermalm
    Jätte trevlig restaurang med mysig belysning och inredning som gav ett varmt och inbjudande bemötande. Fick mycket mat för pengarna som smakade gudomligt gott! Läs mer
  • Lina Å

2019-01-06

Lina Å skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig restaurang och trevlig personal, maten var dock under förväntan. Läs mer
  • 2019-01-06

Per-Martin A skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmeny II, husets röda vin.
    Mycket gott, trevligt bemötande.

Svårt att få plats med ytterkläderna, kapprummet fullt.
    Rätten med korvar platsar inte riktigt bland alla de andra godsakerna. Läs mer
  • 2019-01-05

Sarah W skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat, jättebra service! Läs mer
  • Christer J

2019-01-04

Christer J skrev om Tabbouli Södermalm
    När vi kom till restaurangen fanns där ingen personal som tog emot oss och hjälpte till, utan vi fick gå fram till baren och säga till att vi var där,tog lång tid att få hjälp ändå. Vissa blev bemötta i foajén. Tillslut fick vi ett bord.
    Personalen var ofokuserad på gästerna, ingen kom och frågade om maten smakade bra,om allt var ok!.
    Vi var där i 2 timmar och de fyllde inte på våra vattenglas,fick dricka upp min mans vatten. När vi skulle betala fick vi knappt kontakt med personalen,de stod i baren och hade egna små "möten". Servitören luktade mycket stark parfym.
    Sammanfattning...
    Maten var ok men personal och servering var under all kritik.
    Vi kommer inte att besöka detta ställe fler ggr.
    Tabbouli Söder. Läs mer
  • Frida F

2019-01-04

Frida F skrev om Tabbouli Södermalm
    Underbar mat och supermysigt ställe! Läs mer
  • 2019-01-03

Martin C skrev om Tabbouli Södermalm
    Mkt god mat och trevlig personal. Möjlig kritik: för stora portioner. Avsmakningsmenyn i princip omöjlig att få i sig. Läs mer
  • 2019-01-03

Frida H skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi köpte avsmakningsmeny och allt var fantastiskt gott! Trevlig personal. Läs mer
  • 2018-12-29

Monica B skrev om Tabbouli Södermalm
    grymt bra mat och härlig lokal. Läs mer
  • 2018-12-25

kenneth i skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig restaurang , kanonservice, plockvänlig mat, avslappnad atmosfär Läs mer

Michael V skrev om Tabbouli Södermalm
    Smårätterna är fantastiska, och ger i sig betyg 5/5!
    Varmrätten serverades på en kall tallrik och komponenterna varierade i temperatur, paprikan var slarvigt rensad.

Bordet var tillgängligt en begränsad tid, vilket vi upplystes om 20 minuter innan nästa bokning för samma bord.

Jag har ätit på Tabbouli varje vintersolstånd i åtta år, i år kom inte restaurangen i upp sedvanlig standard. Läs mer

Stefan G skrev om Tabbouli Södermalm
    Avsmakningsmeny prisvärd ovh gott
    Bra service Läs mer

Melisa T skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt trevlig restaurang. Och så god mat! Servicen var toppklass och mysig miljö. Det enda lilla minus var att stolarna var låga jämför med bordet. Vi är så nöjda! Läs mer
  • 2018-12-21

Annelie Ö skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat som vanligt, men detaljerna har blivit sämre, som tex att man njmer kan välja färdigköpt pommes istället för hemlagade potatisklyftor. Personalen är inte helt uppmärksam, ibland blir det långa väntetider för att beställa mer att dricka. Fortfarande en favorit, men man känner sig lite orolig för om kvalitet kommer fortsätta nedåt? Hoppas inte... Läs mer

Anette H skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig miljö, toppenservice och väldigt god mat. Lite trångt bord för 4 alldeles vid dörren men funkade helt ok. Läs mer

Malou D skrev om Tabbouli Södermalm
    Vilken mysig atmosfär, fantastiskt god mat och väldigt trevlig personal. 10 av 10. Hit kommer vi tillbaka! Läs mer

Ylva I skrev om Tabbouli Södermalm

god mat
    Man blir MÄTT Läs mer
  • 2018-12-16

Jonas W skrev om Tabbouli Södermalm
    Snabb service, trevligt personal, fantastisk mat Läs mer
  • 2018-12-13

Per-Martin L skrev om Tabbouli Södermalm
    16 rätter av utmärkt smak o kvalité Läs mer
  • 2018-12-12

Ulla-Maija U skrev om Tabbouli Södermalm
    Maten var fantastisk god och servicen bra! Miljön var hemtrevlig och omgivningen väldigt trevlig.
    Jätte bra att matgästerna får ta med sig "doggybag"! Bra för miljön och plånboken, flera borde göra likadant! Läs mer
  • 2018-12-12

Danny A skrev om Tabbouli Södermalm
    Toppen mat, service och stämning! Läs mer
  • 2018-12-10

Magnus E skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig och mysig restaurang med trevlig personal. Bland den bästa Libanesiska mat vi har ätit. Läs mer
  • 2018-12-10

Nanna G skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk mat och utmärk service! Läs mer
  • 2018-12-09

Emanuel L skrev om Tabbouli Södermalm