Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1448 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• Sirvan S
    Sirvan S skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat fin inredning mysigt stund
  • Madelaine B
    Madelaine B skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi var nöjda. Vi åt avsmakningsmeny 1- Det var utmärkt, jättegott och mättande. Bemötandet var oklanderligt. Väldigt trevlig och glad servitör. Vi satt utomhus men innanför glasväggen. Där var det ljust och fint, inomhus verkade det väldigt mörkt.
  • Annika N
    Annika N skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag bokade bord via hemsidan. Fanns få tider kvar. Bokade kvart över fem. Mejlade sedan och hörde om det fanns möjlighet att skjuta fram tiden till sex, vilket de gjorde. Sedan kunde vi inte ( var fem personer ) komma på grund av sjukdom. Men bemötandet var otroligt trevligt och tillmötesgående. Vi har varit och ätit där flera gånger och tycker mycket om maten, stämningen och personalen.
  • George C
    George C skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat, jätte trevliga personal :) :) :) och mycket god service och glatt humör.
  • Therese L
    Therese L skrev om Tabbouli Södermalm
    Personalen var trevlig och lyhörd. Vi bad om vegansk avsmakningsmeny och fick det utan några höjda ögonbryn. Var dessutom bland den absolut bästa libanesiska maten jag någonsin ätit, dit kommer jag gå fler gånger!
  • Annika H
    Annika H skrev om Tabbouli Södermalm
    Jätte god mat och avslappnad stämning i denna lilla oas. Helt klart en av mina favorit restauranger. Hit kommer jag igen. Och igen
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Tabbouli Södermalm
    Tabbouli Södermalm gav oss en toppenkväll med en matupplevelse utöver det vanliga. Mycket trevlig och kunnig personal, fin miljö och atmosfär och inte minst fantastisk mat.
  • Ann B
    Ann B skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket gott bemötande, supergod mat och bra vin. Kan inte vara bättre om du vill äta libanesisk mat.
  • Helena N
    Helena N skrev om Tabbouli Södermalm
    Underbar mat och service. Vår favorit restaurang!
  • Dan A
    Dan A skrev om Tabbouli Södermalm
    God och variationsrik mat till rimlig kostnad.
    Trevlig miljö mot innergården.
  • Bella J
    Bella J skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevliga personal. Avsmakningsmeny är perfekt och gott!
  • johnny S
    johnny S skrev om Tabbouli Södermalm
    Grymt bra mat och väldigt bra Service :)
  • Peter W
    Peter W skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi firade min hustrus födelsedag på restaurangen och blev oerhört nöjda. Efter att kollat igenom menyn så bestämde vi oss snabbt för att prova avsmakningsmeny 2 med smårätter samt grillmix. Ett val som överträffade våra högt ställda förväntningar. Allt smakade fantastiskt. Eftersom det serveras väldigt mycket mat så klarade vi inte av att få i oss allt men servitören, som förmodligen är van med detta, erbjöd oss en doggy bag vilket vi verkligen uppskattade.
    Ett stort plus för den genuina känslan är vinlistan som innehåller en hel del Libanesiska viner av god klass.
    Sammanfattningsvis mycket god mat, goda viner, oklanderlig service och mysig miljö. Ett toppenställe som vi verkligen kan rekommendera!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig miljö, trevlig personal maten helt okey.
  • Vivianne B
    Vivianne B skrev om Tabbouli Södermalm
    Ett varmt välkomnande redan vid dörren. Maten fantastisk och servicen personlig och kunnig rakt igenom. Extra plus när vi inte orkade äta upp all mat, blev vi erbjudna varsin doggy bag (eftersom resterna annars slängs).. Bra tänk! Rekommendrar varmt ett besök..
  • Bo W
    Bo W skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och bra service. Med beröm godkänt.
  • Erika L
    Erika L skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig serveringspersonal som kunde svara på frågor och som dök upp med jämna mellanrum för att fylla på vatten. När det var dags att betala gick det smidigt, jag kan ofta uppleva att det momentet kan vara lite svårt för restaurangen att göra i rätt tid. Mycket god mat! Jag kommer att äta där flera gånger. Rekommenderas.
  • Annica S
    Annica S skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra och trevlig service. Mycket mat som smakade gott.
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Tabbouli Södermalm
    Middag med avsmakningsmeny för 2 på tabbouli! Proffsiga trevliga servitörer, maten kom in och presenterades på ett informativt sätt. Lite märkligt att brödet kom in i plastpåse. Stort plus för kvaliten på maten, allt var vällagat och gott men kanske lite väl mycket mat. Stort plus att vi fick ta med resterna hem. Gott vältempererat rödvin passade fint till den goda maten. Servitris fyllde ständigt på våra vattenglas. Jag kan varmt rekomendera Tabbuoli. Gå dit om du vill bli mätt, glad och nöjd! //Josefin
  • Kidde R
    Kidde R skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättebra på alla sätt. Godare än på Regeringsgatan och trevligare service.
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat och trevligt bemötande, svårt att få plats med all mat från avsmakningsmeny på ett så litet bord för två personer dock.
  • Anna K
    Anna K skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag har bara gott att säga om Tabbouli Södermalm. Fantastiskt god mat och brett utbud av olika rätter så det finns garanterat någonting för alla smaker. Otroligt bra service och dessutom väldigt mysigt inrett. Jag kommer garanterat tillbaka!
  • Anette K
    Anette K skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra! Trevlig personal och härlig atmosfär. Alldeles perfekt!
  • Sabine G
    Sabine G skrev om Tabbouli Södermalm
    Good, tastful food with plenty of vegetarian dishes. Good atmosphere, cosy. The restaurant has two quite different rooms, a light conservatory and a darker main room.
    I liked the service, which was efficient, friendly and not too dominant. I only ate a salad with one small dish, and that was more than enough.
  • Hans A
    Hans A skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra service. Lite ojämnt med matupplevelsen från oss fyra gäster. Från fantastiskt till sådär.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Tabbouli Södermalm
    Restaurangen har fin interiör, en fantastiskt god mat och mycket trevlig och hjälpsam personal.
    Kan rekommenderas!!
  • maarit k
    maarit k skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergott och supermysigt! Perfekt för vegetarianer också.
  • Nadja M
    Nadja M skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig kunnig personal samt inredning och atmosfär som stämde överens med det libanesiska konceptet. Beställde avsmakningsmeny som var över förväntan! Så mycket mat men viktigast av allt att alla rätter var smakrika! Kan varmt rekommendera denna restaurang och kommer gärna besöka den själv igen!
  • Emma L
    Emma L skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättegod mat och supertrevlig personal👌🏻
  • Zine K
    Zine K skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergod mat & bra service! Rekommenderar verkligen.
  • Amirali k
    Amirali k skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättegod mat och trevlig personal. Varmt rekommenderad.
  • Tyra H
    Tyra H skrev om Tabbouli Södermalm
    En fantastisk upplevelse med underbar mat, härlig atmosfär och trevlig samt kunnig personal. Er besöker vi fler gånger. Tack!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi njöt av hela konceptet!
    Trevligt bemötande och mycket fin service av personalen.
    Så rikligt med mat i avsmakningsmenyn.
    Trivsam miljö.
    Mycket prisvärt!

Ett minus var de lite torra räkorna och kycklingvingarna.
  • Lena L
    Lena L skrev om Tabbouli Södermalm
    fick inte bästa bordet utan mitt i lokalen, men maten var jättegod och vi fick väldigt mycket mat så det blev en doggybag hem :)
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi beställde en avsmakningsmeny som var fantasisk och ett väldigt gott libanesiskt rödvon till det. Personalen är vänlig och uppmärksam. Jag går gärna hit igen!
  • Sara B
    Sara B skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig personal som är uppmärksamma på sina gäster, man behövde inte vänta länge på varken mat eller notan och personalen kom och fyllde på vatten hela tiden :) Och all personal var glada och hjälpsamma. Jättefin inredning och bekväma stolar :)
  • Mia G
    Mia G skrev om Tabbouli Södermalm
    Mkt trevlig service! Glada, artiga och lättsamma killar som serverade. God mat och ett plus för att det gick att ta med doggybag.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Tabbouli Södermalm
    Dearest One,
    I know this mail will come to you as surprise. I am Stefan Ibrahim Coulibaly and my sister Fatumata I am 21 years old from Ivory Coast in West Africa, the son of Late Ibrahim Coulibaly. My late father was an Ivory Coast's best-known military leader. He died on Thursday 28 April 2011 following a fight with the FRCI," Republican Forces of Ivory coast. You can read more about my father in the link below.

We are constrained to contact you because of the maltreatment which we are receiving from our step mother and my uncle's. Please we need your assistance to transfer our inheritance and come over to your country to start a new life altogether. get back to us we are waiting. Reply to: stefancoulibaly411@yahoo.com
    Stefan and Fatumata Coulibaly
  • Helena K
    Helena K skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättegod mat, trevlig och rolig personal och mysig inredning. Ett av stans bästa ställen.
  • Ann-catrin D
    Ann-catrin D skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt god mat! Och trevligt bemötande av personalen
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt god mat, bra service och trevlig miljö!
  • Elif K
    Elif K skrev om Tabbouli Södermalm
    Det var mycket bratt! Bra service och god mat!
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Tabbouli Södermalm
    Perfekt mat, perfekt service, tredje gången vi är där alltid lika nöjda och Mätta!!!!
  • Helene V
    Helene V skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastiskt mat, om något för mycket mat! Jättefina duktiga servitörer!
  • Shamon H
    Shamon H skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt god mat, bra personal och service. Bästa Tabbouli!
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysigt ställe, bra service och fantastiskt god mat.
  • Malin K
    Malin K skrev om Tabbouli Södermalm
    Hej! Jag har varit många gånger på Tabboulipå Söder för att jag gillar den avslappnade stämningen samtidigt som personalen är proffsig, hjälpsam och trevlig! Maten är fantastisk och man får alltid förklaringar av de olika libanesiska maträtterna och tips enligt smak på rätter och goda viner.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Tabbouli Södermalm
    Supertrevlig personal, god mat!
  • AnnCharlotte R
    AnnCharlotte R skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysigt ställe. God mat. Trevlig personal och prisvärt.
  • Peter F
    Peter F skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat och trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm