Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Tabbouli Tabbouli Södermalm

Tabbouli Södermalm

En del av Tabboulitabbouli.eu

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till restaurang Tabbouli på Söders sköna höjder! Vi erbjuder inte bara mat utan en upplevelse och känsla. Menyn består av 30 tal smårätter som avsmakningsmeny men för den som är sugen på en hel varmrätt så finns allt från lamminnerfilé och oxfilé till kyckling och lax från vår grill. På vår generösa vinlista finns viner från Libanon till Frankrike. Vi tar även emot cateringuppdrag för upp till 500 personer.
Besök oss gärna för en oförglömlig, läcker upplevelse i orientaliskt regi!
Mån-Tor: 17:00-23:00
Fre-Lör: 17:00-24:00
Sön: Stängt

Läs vad 1485 kunder tycker om Tabbouli Södermalm

• Emil S
    Emil S skrev om Tabbouli Södermalm
    Kunde varite mkt bättre om man hade fått öl glass när man fick sin öl och rätt huvudrätt !
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevligt bemötande och fantastisk service. Maten var utmärkt och ett extra plus för att man kan ta med sig mat som blev över.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Tabbouli Södermalm
    Det fungerade bra att boka bord på nätet. Jätte trevligt bemötande och god mat. Otroligt bra att de erbjuder gästerna att få ta med en "doggy-bag" om man vill.
  • Göran F
    Göran F skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag bokade bord via Book a table mycket enkelt och bra. Fick ett bord utomhus vilket var utmärkt. Bra bemötande från personalen. Alla var trevliga. De beklagade att det tog lite tid att få beställa, men det var aldrig någon lång väntetid. Beställde en avsmakningsmeny och det var jättegott och mycket mat.

Som helhet är jag mycket nöjd med besöket. Bemötande, maten, atmosfären var jättebra och allt var prisvärt.
  • Gulsever T
    Gulsever T skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag har varit på Tabbouli Södermalm flera gånger och varit nöjd alla gångerna. De har trevlig personal som erbjuder bra service, fin atmosfär med möjlighet att sitta både inne och ute. Maten är god men kan dock bli bättre.
  • Anika M
    Anika M skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig personal. Trevligt bemötande och informativt.
    Mycket positiv upplevelse av besöket.
    kommer gärna åter.
  • Sanna I
    Sanna I skrev om Tabbouli Södermalm
    Supergod mat, jättemysig lokal och bra service! Jag är jättenöjd. Kommer absolut komma tillbaka.
  • Gunnar D
    Gunnar D skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket bra ,alerta och vakna servitörer
  • Linda K
    Linda K skrev om Tabbouli Södermalm
    Perfekt bemötande, perfekt mat, de gjorde om avsmakningsmenyn för oss som är vegetarianer. Gott vin. Fin uteplats. De frågade dock inte ifall vi Var nöjda med maten förens lång stund så det tog tid innan vi kunde få extra salt. Annars var det jättebra. Vi rekommenderar fler att gå dit!
  • Solweig H
    Solweig H skrev om Tabbouli Södermalm
    Vänligt bemött. Bra service. Mycket trevlig omgivning. Satt på verandan.
    Maten var kanske inte lika god som den som serveras på REgingsgatan och Kungsholmen. Lite besviken på mixed grill.
  • Alexis T
    Alexis T skrev om Tabbouli Södermalm
    Det var första gången för mig och jag tyckte att det var god mat, mysigt/trevligt ute på gården där man kunde sitta och äta och personalen gjorde bra ifrån sig. Jag tänkte först betygsätta en 4 men kunde inte komma på något dåligt så hade inget val än att ge fullpott.
  • Anna E
    Anna E skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig/vänlig personal. Åt middag som bestod av mycket mat och god mat.
  • Annica S
    Annica S skrev om Tabbouli Södermalm
    Vacker restaurang med riktigt god mat och trevlig personal.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Tabbouli Södermalm
    Väldigt god mat och trevligt bemötande! Åt veganskt (är inte vegan själv) och fick bra tips och var väldigt nöjd med maten efteråt.
  • Karwan F
    Karwan F skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra mat och mycket bra personal
  • Elin C
    Elin C skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi var tre stycken som besökte Tabbouli. Vår upplevelse var helt fantastiskt då vi bemöttes av alla i personalen på ett väldigt trevligt och professionellt sätt! Vi hade dessutom med oss lite kylvaror som de gladeligen kunde förvara i sin kyl under vår middag. Maten var fantastisk men fick inte i oss allt pga stora mängder (vilket ju är bra för den som är hungrig!). Vi tyckte dessutom att det var ett väldigt mysigt ställe, speciellt på uteserveringen.
    Stort tack till alla i personalen, vi var supernöjda efteråt!
  • Peter T
    Peter T skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevlig personal. Fantastisk mat. Och bra service med doggybag.
  • Felipe L
    Felipe L skrev om Tabbouli Södermalm
    Utmärkt service och mat! Toppen!
  • Riham T
    Riham T skrev om Tabbouli Södermalm
    I love the food, the atmosphere and the music. Overall great experience. I would highly recommend ordering multiple small dishes and sharing.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Tabbouli Södermalm
    Toppen service, mycket god mat och vin. Avsmakningsmenyn rekommenderas.
  • Linda H
    Linda H skrev om Tabbouli Södermalm
    Jättegod mat, väldigt trevligt bemötande och de kunde lätt ordna med alternativ när jag inte kunde äta allt pga min allergi.
    Vi är supernöjda och kommer absolut komma hit fler gånger.
  • Ana S
    Ana S skrev om Tabbouli Södermalm
    Super god mat och bemötande. Bra vegetariska alternativ. Rekommenderar starkt.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat, bra service men dyrt.
  • Linus B
    Linus B skrev om Tabbouli Södermalm
    Toppenservice och verkligen bra mat. Alla i sällskapet var mycket nöjda, både avsmakningsmenyerna och grilltallriken var bra.
  • Nawal A
    Nawal A skrev om Tabbouli Södermalm
    Supernöjd. Bra och trevlig service av personalen. Och mycket god mat !!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Tabbouli Södermalm
    Suveränt! Vill kanske ha fler klassiska riktiga libanesiska rätter 😉
  • Karin N
    Karin N skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat och bra service. Bästa libanesen i stan.
  • Annette J
    Annette J skrev om Tabbouli Södermalm
    Den är som vanligt alltid lika bra, härlig atmosfär god mat och trevlig personal
  • Rebecca P
    Rebecca P skrev om Tabbouli Södermalm
    Mysig innergård med smakfull mat och trevlig personal.
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket trevlig service och fantastisk mat.
  • Iris O O
    Iris O O skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastikt lamm och supertrevlig personal
  • Nelly J
    Nelly J skrev om Tabbouli Södermalm
    Fantastisk service, fantastisk mat, rimliga priser. Vi fick sitta på övervåningen vilket passade oss perfekt. Trevligt och avslappnat, perfekt volym för att kunna prata.
  • Örjan B
    Örjan B skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra resturang med utmärkt mat. Service ok, men inte i toppklass.
  • Dag L
    Dag L skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra bemötande, mat och flexibilitet. Mycket uppskattat av gästerna från övriga Europa!
  • Ann-Marie B
    Ann-Marie B skrev om Tabbouli Södermalm
    Lite tveksamt mottagande, men sedan bara trevligt med uppmärksam servitör.
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Tabbouli Södermalm
    Bara positivt från oss som besökte restaurangen igår.
    Vänligt bemötande, bra och lyhörd service, maten var gudomlig!, miljön både inne och ute var fantastisk.
    Toaletten ska också berömmas som fräsch och med det lilla extra.
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Tabbouli Södermalm
    Bra mat och service! Mycket mat, hög kvalitet!
  • Sirvan S
    Sirvan S skrev om Tabbouli Södermalm
    God mat fin inredning mysigt stund
  • Madelaine B
    Madelaine B skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi var nöjda. Vi åt avsmakningsmeny 1- Det var utmärkt, jättegott och mättande. Bemötandet var oklanderligt. Väldigt trevlig och glad servitör. Vi satt utomhus men innanför glasväggen. Där var det ljust och fint, inomhus verkade det väldigt mörkt.
  • Annika N
    Annika N skrev om Tabbouli Södermalm
    Jag bokade bord via hemsidan. Fanns få tider kvar. Bokade kvart över fem. Mejlade sedan och hörde om det fanns möjlighet att skjuta fram tiden till sex, vilket de gjorde. Sedan kunde vi inte ( var fem personer ) komma på grund av sjukdom. Men bemötandet var otroligt trevligt och tillmötesgående. Vi har varit och ätit där flera gånger och tycker mycket om maten, stämningen och personalen.
  • George C
    George C skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket god mat, jätte trevliga personal :) :) :) och mycket god service och glatt humör.
  • Therese L
    Therese L skrev om Tabbouli Södermalm
    Personalen var trevlig och lyhörd. Vi bad om vegansk avsmakningsmeny och fick det utan några höjda ögonbryn. Var dessutom bland den absolut bästa libanesiska maten jag någonsin ätit, dit kommer jag gå fler gånger!
  • Annika H
    Annika H skrev om Tabbouli Södermalm
    Jätte god mat och avslappnad stämning i denna lilla oas. Helt klart en av mina favorit restauranger. Hit kommer jag igen. Och igen
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Tabbouli Södermalm
    Tabbouli Södermalm gav oss en toppenkväll med en matupplevelse utöver det vanliga. Mycket trevlig och kunnig personal, fin miljö och atmosfär och inte minst fantastisk mat.
  • Ann B
    Ann B skrev om Tabbouli Södermalm
    Mycket gott bemötande, supergod mat och bra vin. Kan inte vara bättre om du vill äta libanesisk mat.
  • Helena N
    Helena N skrev om Tabbouli Södermalm
    Underbar mat och service. Vår favorit restaurang!
  • Dan A
    Dan A skrev om Tabbouli Södermalm
    God och variationsrik mat till rimlig kostnad.
    Trevlig miljö mot innergården.
  • Bella J
    Bella J skrev om Tabbouli Södermalm
    Trevliga personal. Avsmakningsmeny är perfekt och gott!
  • johnny S
    johnny S skrev om Tabbouli Södermalm
    Grymt bra mat och väldigt bra Service :)
  • Peter W
    Peter W skrev om Tabbouli Södermalm
    Vi firade min hustrus födelsedag på restaurangen och blev oerhört nöjda. Efter att kollat igenom menyn så bestämde vi oss snabbt för att prova avsmakningsmeny 2 med smårätter samt grillmix. Ett val som överträffade våra högt ställda förväntningar. Allt smakade fantastiskt. Eftersom det serveras väldigt mycket mat så klarade vi inte av att få i oss allt men servitören, som förmodligen är van med detta, erbjöd oss en doggy bag vilket vi verkligen uppskattade.
    Ett stort plus för den genuina känslan är vinlistan som innehåller en hel del Libanesiska viner av god klass.
    Sammanfattningsvis mycket god mat, goda viner, oklanderlig service och mysig miljö. Ett toppenställe som vi verkligen kan rekommendera!

Tavastgatan 22, 118 24 Stockholm