Alla kategorier Catering Stockholms län Upplands Väsby Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100 års erfarenhet i resaturangbranschen. De erbjuder sina kunder mat lagad från grunden med mycket kärlek. Menyn inspireras främst från de svenska husmansköket men även från resten av världens bakgator.

De har en hög standard och en lika hög kravbild på sig själva och sina leverantörer. Dessutom efterfrågar de ständigt sina kunder efter kritik för att fortsätta utvecklas. Detta för att alltid ligga i framkant när de kommer till kundernas förväntningar, behov och krav. Varmt välkomna till Thomas Kök & Catering!

Läs vad 7 kunder tycker om Thomas Kök & Catering

• Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Thomas Kök & Catering
    Alltid trevliga och allt har fungerat bra vid beställning och leverans.
  • Birgitte F
    Birgitte F skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi är jättenöjda med Thomas kök. God och vällagad mat, och levereras alltid varmt och i tid. Vi beställer ofta till mellan 80-100 personer.
  • Annika S
    Annika S skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra mottagande ,snabba pålitliga leveranser vid catering, lyhörda och öppna för alla förslag
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Har bra upplevelse av Thomas kök, passar tider bra, god mat och trevliga. Kan dock ta lite tid innan man får svar på beställning via mail.
  • Rakel F
    Rakel F skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Hej!
    Jag beställde catering i samband med Fresta Seniorkörs 20-årsjubileum. Allt var positivt, från mat, personal till bemötande från början till slut!
    Personalen löste problem, som uppkom, då jag inte tänkt på dukning mm. Med trevligt bemötande och bara positiv inställning.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Så bra bemötande! Vi skulle ha ett möte med mat efteråt. Jag kom på det väldigt sent men Thomas Kök hjälpte mig så vi fick väldigt god mat med kort varsel.
    Tack för det!
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Catering för 60 personer. Mycket god och vällagad mat, ordentligt tilltaget. Bra bemötande, ibland lite dröjande med svar på e-mail men per telefon inga problem.

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby