Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering

Ring 08-590 920 00 www.xn--thomaskk-t4a.se

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100...

98 omdömen om Thomas Kök & Catering

Johan O
Skrev om Thomas Kök & Catering

Mycket bra Catering som varmt rekommenderas! Vi anlitade dem för dopkaffe till vår dotters dop och trots vi hade en hel del ändringar i sista sekund så fixade Thomas kök & catering det utan problem. Det hela blev mycket lyckat med gott fika, trevlig personal och till ett rimligt pris.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4699 omdömen 4.2 av 4699 omdömen

Penelope S Penelope S
Charlotta P
Skrev om Thomas Kök & Catering

Kundservice i fokus och mycket god mat. Varenda gäst frågade mig vem som levererat maten till kalaset! Kommer boka in fler gånger!

Per Karlsson
Skrev om Thomas Kök & Catering

Till student så bokade vi efter ett tips Thomas Kök & Catering och beställde BUFFÉ 2 ”Lagom är bäst” Thomas kök var otroligt proffsiga och frågade om allergier m.m. vid beställning vilket uppskattades då vi hade en gäst som har allergi. Maten var packad och klar på den tid vi bestämt att vi skulle hämta och mycket snyggt upplagt på fat m.m. och det var generösa portioner! Våra gäster var MYCKET nöjda och flera undrade om vi gjort maten själva vilket är ett bra betyg. Det var också två andra som tog adressen till Thomas...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8051 omdömen 4.3 av 8051 omdömen

Ayra A
Skrev om Thomas Kök & Catering

Mycket trevligt bemötande, snabb service och jättegod mat!

Åsa S
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vi beställde buffé Lagom är bäst. Väldigt nöjda med smakerna på all mat och väl tilltaget. Trevligt bemötande av företaget, var mån om att vi var nöjda både innan och efteråt kan varm rekommendera Thomas kök.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Ewa L
Skrev om Thomas Kök & Catering

Köpte 2 påsktallrikar, med hemleverans. Allt var super gott, bra paketerat för uppläggning. Dessutom fri hemleverans på utsatt tid. Jag är jättenöjd.

Åsa N
Skrev om Thomas Kök & Catering

Buffé för 6 personer =mkt god Mkt bra bemött o buffé var lika bra som bemötande och servicen. Kommer garanterat att beställa flera ggr o ge ett gott öga till vänner och bekanta.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7914 omdömen 4.3 av 7914 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Lotta G
Skrev om Thomas Kök & Catering

Det här gänget ställer upp på alla möjliga spontana events med dålig framförhållning, de löser problemet och levererar så himla god mat varje gång!

Lena P
Skrev om Thomas Kök & Catering

Personalen på den palliativa avdelningen i Väsby blev bjudna på lunch via Svenska Kyrkan. God mat, bra och trevligt bemötande. Rekommenderas!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4119 omdömen 4.0 av 4119 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Anneli E
Skrev om Thomas Kök & Catering

Trevligt bemötande. Fick precis vad vi ville ha utan problem. Beställde jultallrik större modell som var super god enligt källor, då jag själv inte fick någon. Bra service!

Johan L
Skrev om Thomas Kök & Catering

Kvalitet från första kontakt till sista tuggan

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4102 omdömen 4.0 av 4102 omdömen

Jessica I Jessica I
Sara L
Skrev om Thomas Kök & Catering

Alltid trevliga och hjälpsamma och levererar god mat.

Sofie J
Skrev om Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering ställer alltid upp när vi, ett ungdomshandbollslag i Skånela IF, behöver ha mat. Även om vi kommer med lite snävt varsel. Maten är alltid lika god och vi får en riktigt fräsch salladsbuffé med oss, samt bröd om vi skulle vilja ha det. Kommunikationen är alltid trevlig och tydlig.

Ann-charlotte T
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vi köpte sallader till en avtackning då en kär kollega skulle gå i pension. Snabb återkoppling, underbart välsmakande sallader och rikliga portioner. ALLA mycket nöjda!! Tack Thomas Kök, ni har gjort det igen! Ni gör vad ni ska och ni gör det VÄLDIGT bra!!

Zandra E
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vi beställde ca 160 matlådor 4dagar i rad för vår fotbollsskola. Trots att jag fick korrigera vår beställning typ varje dag pga av missförstånd mellan våra spelare och oss så var det aldrig några problem. Smidigt att hämta maten, väldigt god och uppskattad av alla och bara positivt gensvar.

Åsa Å
Skrev om Thomas Kök & Catering

Jag beställde snittar, catering. Blev oerhört trevligt bemött. Jag hade höga förväntningar vilket överträffades stort. Mycket vackert, professionellt och fantastiskt gott.

Maria L
Skrev om Thomas Kök & Catering

Fantastiskt god och fin mat och väldigt bra bemötande!

Linda Z
Skrev om Thomas Kök & Catering

Fantastisk buffé och mycket bra bemötande och hjälp innan man bestämde vad man skulle ha. Kan verkligen rekommendera dom.

Sussie W
Skrev om Thomas Kök & Catering

Mkt nöjd, goda smaker & Trevlig personal. Kan varmt rek.

Anette S
Skrev om Thomas Kök & Catering

Väldigt trevligt och fint bemötande påsk tallriken var av bästa klass hade ganska höga förväntningar dom har rykte om sig att laga god mat och det levde dom upp till.

Yvonne
Skrev om Thomas Kök & Catering

Beställde en påsktallrik för avhämtning. Väldigt trevligt bemötande i telefonen och även vid hämtningen. Första gången jag handlade hos dom. Och det blir garaterat fler besök. Maten var fantastiskt god och välbalanserad. Högt över mina förväntningar. Dom räddade min påsk verkligen!

Barbro V

Påsktallrikar, hemleverans, smidig betalning via Swish 👍🏻😍

Britt V
Skrev om Thomas Kök & Catering

Fantastiskt god mat och en väldigt glad och trevlig tjej som tog min beställning samt levererade hem. Mvh Britt Westerberg

Ragnhild F
Skrev om Thomas Kök & Catering

Jag beställde catering till min 60--årsfest och ville ha grekisk meny. Jag blev mer än nöjd! Supergod mat, rikligt och bra bemötande! Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera andra att beställa!!!

JOHN D
Skrev om Thomas Kök & Catering

Verkligen exceptionellt! Jag jobbar i Upplands-Väsby i ett kontor där vi då och då behöver beställa mat inför både interna möten och representations-/säljmöten. God mat, snyggt upplagt, alltid levererat i tid och ett otroligt bra kundbemötande. Oavsett om det är deras fräscha sallader eller färska baguetter håller maten samma höga kvalité som den servicenivå som personal från Thomas Kök bjuder på. Jag kan starkt rekommendera Thomas Kök!

Lena K
Skrev om Thomas Kök & Catering

Jultallrik till 35. Blev mycket bra bemött och fick möjlighet till justeringar. Ja de levde upp till mina förväntningar och lite mer. Kommer gärna anlita dem vid flera tillfällen.

Per M
Skrev om Thomas Kök & Catering

Bra mat! Trevligt bemötande av personal. De körde även ut maten vilket var en mycket bra service.

Lotten J

Köpte frukostmackor, juice och smoothies. Blev bra bemött. Den mjölkfria smoothies var extra god!

Maria J

Köpte buffé för 27 personer. Blev bra bemött utav företaget och maten var MYCKET god!

Jeanette I

Beställde 21 landgångar som vi hämtade sen eftermiddag. Mycket trevlig och serviceminded personal. Landgångarna var jättegoda, rikligt med pålägg och smakfullt dekorerade. Vi kommer garanterat handla hos er igen! /Jeanette Isacsson

Lisa W

Trevligt bemötande och bra service i framtagandet av vår Oktoberfestbuffé. Den feedback vi fick av våra gäster var enbart positiva utlåtanden om maten. Supergott helt enkelt!

Pierre N

Vi hade en kurs på vårt jobb och beställde lunch till alla deltagarna från Thomas kök. De var professionella och vi blev mycket väl bemötta. Vi kommer att anlita dem i framtiden.

Björn V
Skrev om Thomas Kök & Catering

Rejäl och vällagad bricklunch i fräscha lokaler. Mycket trevligt och personligt bemötande. Toppen helt enkelt!

Märit V
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vi beställde catering till ungdomsläger med ungdomar och föräldrar/ledare: 580 st lunch och 560 st middagar som vi valde att hämta som portionslådor. Trevligt bemötade, hjälpsamma och bra support där vi behövde! Vi fick många kommentarer från lägerdeltagarna att maten var god.

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Märit vad roligt att höra ni är varmt välkomna åter

Gunnar R
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vår förening köpte pajer med sallad, bröd och smör till. Kontakten hölls via e-post. E-posten höll god ton och vi blev vänligt bemötta. Maten levererades helt enligt överenskommelse och smakade mycket bra. Det är mycket troligt att vi beställer mat hos Thomas Kök & Catering igen.

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Gunnar ni är varmt välkomna

Maria Å
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vi köpte mat i lösvikt för hämtning hos Thomas kök och lade upp den själva. Buffén för 30 personer var med kyckling och lax samt potatissallad och olika goda röror till. Prisvärt och fräscht. Kan speciellt rekommendera laxspetten, skagenröran och den tyska potatissalladen. Kan varmt rekommendera!

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Maria vad roligt att höra!

Anna C
Skrev om Thomas Kök & Catering

Hade höga förväntningar på grund av rekomendationer och alla förväntningar uppfylldes med råge. Lätt att ha kontakt, punktlig leverans och jättegod mat! Rekommenderas starkt!!!

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Anna! Vi är glada att ni är nöjda med oss varmt välkomna åter

Jenny W
Skrev om Thomas Kök & Catering

Catering, trevlig och professionell personal mycket goda och fina snittar

Staffan H

God mat, Trevlig personal och en trevlig lokal. Ni får 5 av 5. Tack så mycket

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Staffan! Så roligt att höra!

Marjata P
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vegetarisk buffe med tillägg högrevsburgare samt kyckling. Fantastiskt god mat och väldigt bra bemötande, kan varmt rekommendera Thomas kök & Catering!

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Marjata! Det gör oss glad att höra!

Emma S
Skrev om Thomas Kök & Catering

Jättegod mat, bra service och personalen var helt underbara :)

Svar från Thomas Kök & Catering

Tack Emma! Varmt välkomna åter!

Cecilia B
Skrev om Thomas Kök & Catering

Hela beställningsproceduren och leveransen gick helt smärtfritt. Maten var väldigt god och väl tilltagen förutom tomat och mozzarellasalladen som inte räckte till alla.

Svar från Thomas Kök & Catering

Hej Cecilia! Tråkigt att det inte räckte till med tomat och mozzarellasalladen. Vi tar till oss informationen till nästa gång och är tacksama för din feedback

Fredrik G
Skrev om Thomas Kök & Catering

Mycket nöjd... Väl tilltagna bitar på smörgåstårtan

Pernilla F
Skrev om Thomas Kök & Catering

Catering av buffé. Har fungerat bra tidigare och gjorde det nu också. Från beställning, leverans och lämning. Mycket god mat och rikliga portioner.

Ulrika J
Skrev om Thomas Kök & Catering

Beställde en buffé. Lätt o smidigt att få kontakt o jag har bara hört gott om Thomas kök.Allt var verkligen vällagat . Smidigt att åka o hämta . Trevligt upplagt o allt var verkligen jättegott!!!! Jag kommer att anlita dem igen när det blir fest nästa gång!!!

Lena J
Skrev om Thomas Kök & Catering

Smörgåstårta och landgång Bra bemötande, känd personal Alla tyckte det smakade bra,

Per L
Skrev om Thomas Kök & Catering

Catering mat till artister Mycket bra bemötande och leverans Bemöttes med bra engagemang Förväntningarna var ok catering mat och det var det alla supernöjda även veg och veganer Kanon firma rekomderas verkligen

Karin W
Skrev om Thomas Kök & Catering

Vi beställer lunch från Thomas Kök & Catering till vår verksamhet alla veckans vardagar. Samtliga deltagare tycker att kvalitén på lunchen som vi serverar nu blivit mycket bättre, en deltagare uttryckte sig att "att vi tar mat från Thomas kök är det bästa som har hänt på länge". Det är lätt att få kontakt med företaget och inga problem när vi vill göra förändringar. Vi är helt enkelt nöjda!

Andreas B
Skrev om Thomas Kök & Catering

Bra service, god mat och trevlig bemötande!

Åsa H
Skrev om Thomas Kök & Catering

Kvalitet till bra priser. Alltid nöjd.