Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100 års erfarenhet i resaturangbranschen. De erbjuder sina kunder mat lagad från grunden med mycket kärlek. Menyn inspireras främst från de svenska husmansköket men även från resten av världens bakgator.

De har en hög standard och en lika hög kravbild på sig själva och sina leverantörer. Dessutom efterfrågar de ständigt sina kunder efter kritik för att fortsätta utvecklas. Detta för att alltid ligga i framkant när de kommer till kundernas förväntningar, behov och krav. Varmt välkomna till Thomas Kök & Catering!
4.7/5
4.4/5
0.0/5

Läs vad 79 kunder tycker om Thomas Kök & Catering

• Anette S

2020-04-17

Anette S skrev om Thomas Kök & Catering
    Väldigt trevligt och fint bemötande påsk tallriken var av bästa klass hade ganska höga förväntningar dom har rykte om sig att laga god mat och det levde dom upp till. Läs mer
  • 2020-04-16

Yvonne skrev om Thomas Kök & Catering
    Beställde en påsktallrik för avhämtning. Väldigt trevligt bemötande i telefonen och även vid hämtningen. Första gången jag handlade hos dom. Och det blir garaterat fler besök. Maten var fantastiskt god och välbalanserad. Högt över mina förväntningar. Dom räddade min påsk verkligen! Läs mer
  • 2020-04-14

Barbro V skrev om Thomas Kök & Catering
    Påsktallrikar, hemleverans, smidig betalning via Swish 👍🏻😍 Läs mer
  • 2020-04-14

Britt V skrev om Thomas Kök & Catering
    Fantastiskt god mat och en väldigt glad och trevlig tjej som tog min beställning samt levererade hem. Mvh Britt Westerberg Läs mer
  • 2020-03-05

Ragnhild F skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag beställde catering till min 60--årsfest och ville ha grekisk meny. Jag blev mer än nöjd! Supergod mat, rikligt och bra bemötande! Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera andra att beställa!!! Läs mer
  • 2020-02-06

JOHN D skrev om Thomas Kök & Catering
    Verkligen exceptionellt! Jag jobbar i Upplands-Väsby i ett kontor där vi då och då behöver beställa mat inför både interna möten och representations-/säljmöten. God mat, snyggt upplagt, alltid levererat i tid och ett otroligt bra kundbemötande. Oavsett om det är deras fräscha sallader eller färska baguetter håller maten samma höga kvalité som den servicenivå som personal från Thomas Kök bjuder på. Jag kan starkt rekommendera Thomas Kök! Läs mer
  • 2019-12-18

Lena K skrev om Thomas Kök & Catering
    Jultallrik till 35. Blev mycket bra bemött och fick möjlighet till justeringar. Ja de levde upp till mina förväntningar och lite mer. Kommer gärna anlita dem vid flera tillfällen. Läs mer
  • 2019-12-18

Per M skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra mat!
    Trevligt bemötande av personal.
    De körde även ut maten vilket var en mycket bra service. Läs mer
  • 2019-12-06

Lotten J skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Köpte frukostmackor, juice och smoothies. Blev bra bemött. Den mjölkfria smoothies var extra god! Läs mer
  • 2019-12-06

Maria J skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Köpte buffé för 27 personer. Blev bra bemött utav företaget och maten var MYCKET god! Läs mer
  • 2019-11-06

Jeanette I skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Beställde 21 landgångar som vi hämtade sen eftermiddag.
    Mycket trevlig och serviceminded personal.
    Landgångarna var jättegoda, rikligt med pålägg och smakfullt dekorerade. Vi kommer garanterat handla hos er igen!
    /Jeanette Isacsson Läs mer
  • Lisa W

2019-11-05

Lisa W skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Trevligt bemötande och bra service i framtagandet av vår Oktoberfestbuffé. Den feedback vi fick av våra gäster var enbart positiva utlåtanden om maten. Supergott helt enkelt! Läs mer
  • 2019-11-05

Pierre N skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Vi hade en kurs på vårt jobb och beställde lunch till alla deltagarna från Thomas kök.
    De var professionella och vi blev mycket väl bemötta.
    Vi kommer att anlita dem i framtiden. Läs mer
  • Björn V

2019-10-21

Björn V skrev om Thomas Kök & Catering
    Rejäl och vällagad bricklunch i fräscha lokaler. Mycket trevligt och personligt bemötande. Toppen helt enkelt! Läs mer
  • 2019-10-09

Märit V skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi beställde catering till ungdomsläger med ungdomar och föräldrar/ledare: 580 st lunch och 560 st middagar som vi valde att hämta som portionslådor.

Trevligt bemötade, hjälpsamma och bra support där vi behövde!

Vi fick många kommentarer från lägerdeltagarna att maten var god. Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Märit V
    Tack Märit vad roligt att höra ni är varmt välkomna åter
  • 2019-09-22

Gunnar R skrev om Thomas Kök & Catering
    Vår förening köpte pajer med sallad, bröd och smör till. Kontakten hölls via e-post. E-posten höll god ton och vi blev vänligt bemötta. Maten levererades helt enligt överenskommelse och smakade mycket bra. Det är mycket troligt att vi beställer mat hos Thomas Kök & Catering igen. Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Gunnar R
    Tack Gunnar ni är varmt välkomna
  • 2019-09-22

Maria Å skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi köpte mat i lösvikt för hämtning hos Thomas kök och lade upp den själva. Buffén för 30 personer var med kyckling och lax samt potatissallad och olika goda röror till.
    Prisvärt och fräscht.
    Kan speciellt rekommendera laxspetten, skagenröran och den tyska potatissalladen.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Maria Å
    Tack Maria vad roligt att höra!
  • Anna C

2019-08-26

Anna C skrev om Thomas Kök & Catering
    Hade höga förväntningar på grund av rekomendationer och alla förväntningar uppfylldes med råge.
    Lätt att ha kontakt, punktlig leverans och jättegod mat!
    Rekommenderas starkt!!! Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Anna C
    Tack Anna!
    Vi är glada att ni är nöjda med oss varmt välkomna åter
  • 2019-07-08

Jenny W skrev om Thomas Kök & Catering
    Catering, trevlig och professionell personal mycket goda och fina snittar Läs mer
  • 2019-06-26

Staffan H skrev om Thomas Kök & Catering
    God mat, Trevlig personal och en trevlig lokal.
    Ni får 5 av 5.
    Tack så mycket Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Staffan H
    Tack Staffan! Så roligt att höra!
  • 2019-06-24

Marjata P skrev om Thomas Kök & Catering
    Vegetarisk buffe med tillägg högrevsburgare samt kyckling.
    Fantastiskt god mat och väldigt bra bemötande, kan varmt rekommendera Thomas kök & Catering! Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Marjata P
    Tack Marjata!
    Det gör oss glad att höra!
  • Emma S

2019-06-24

Emma S skrev om Thomas Kök & Catering
    Jättegod mat, bra service och personalen var helt underbara :) Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Emma S
    Tack Emma! Varmt välkomna åter!
  • 2019-05-03

Cecilia B skrev om Thomas Kök & Catering
    Hela beställningsproceduren och leveransen gick helt smärtfritt. Maten var väldigt god och väl tilltagen förutom tomat och mozzarellasalladen som inte räckte till alla. Läs mer
    2019-11-05 Thomas Kök o svarar Cecilia B
    Hej Cecilia!
    Tråkigt att det inte räckte till med tomat och mozzarellasalladen. Vi tar till oss informationen till nästa gång och är tacksama för din feedback
  • 2019-05-03

Fredrik G skrev om Thomas Kök & Catering
    Mycket nöjd...
    Väl tilltagna bitar på smörgåstårtan Läs mer
  • 2019-04-05

Pernilla F skrev om Thomas Kök & Catering
    Catering av buffé. Har fungerat bra tidigare och gjorde det nu också. Från beställning, leverans och lämning. Mycket god mat och rikliga portioner. Läs mer

Ulrika J skrev om Thomas Kök & Catering
    Beställde en buffé. Lätt o smidigt att få kontakt o jag har bara hört gott om Thomas kök.Allt var verkligen vällagat . Smidigt att åka o hämta . Trevligt upplagt o allt var verkligen jättegott!!!! Jag kommer att anlita dem igen när det blir fest nästa gång!!! Läs mer

Lena J skrev om Thomas Kök & Catering
    Smörgåstårta och landgång
    Bra bemötande, känd personal

Alla tyckte det smakade bra, Läs mer

Per L skrev om Thomas Kök & Catering
    Catering mat till artister
    Mycket bra bemötande och leverans
    Bemöttes med bra engagemang
    Förväntningarna var ok catering mat och det var det alla supernöjda även veg och veganer
    Kanon firma rekomderas verkligen Läs mer

Karin W skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi beställer lunch från Thomas Kök & Catering till vår verksamhet alla veckans vardagar. Samtliga deltagare tycker att kvalitén på lunchen som vi serverar nu blivit mycket bättre, en deltagare uttryckte sig att "att vi tar mat från Thomas kök är det bästa som har hänt på länge". Det är lätt att få kontakt med företaget och inga problem när vi vill göra förändringar. Vi är helt enkelt nöjda! Läs mer

Andreas B skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra service, god mat och trevlig bemötande! Läs mer
  • Åsa H

2019-04-03

Åsa H skrev om Thomas Kök & Catering
    Kvalitet till bra priser. Alltid nöjd. Läs mer
  • 2019-02-13

Claes A skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra sevice, bra mat överlag, vegetariska alternativen kunde ha varit bättre men allt annat var jättegott. Läs mer
  • 2019-02-11

Jenny L skrev om Thomas Kök & Catering
    I min kontakt med Thomas Kök & Catering upplevde jag att jag fick ett trevligt och mycket serviceinriktat bemötande och dessutom en god lunch.
    Mycket uppskattat och lite ovanligt med så serviceinriktat bemötande! Läs mer
  • 2018-12-10

Gun S skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi har flera gånger beställt buffeer och sallader till jobbet. De levereras alltid punktligt och är vältilltagna och mycket goda. Man blir alltid bra bemött och de fixar det mesta även med kort varsel. Vi är riktigt nöjda med Thomas Kök & Catering! Läs mer
  • 2018-12-07

Karin B skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra lunchcatering för 35 personer, leverans i tid, bra mottagande och bra service.
    Allt var gott och bra förutom att vi fick för lite sallad! Läs mer
  • 2018-10-23

Monica A skrev om Thomas Kök & Catering
    Maten var mycket god och personalen tillmötesgående då vi hade några allergier. Läs mer
  • Jonas A

2018-10-23

Jonas A skrev om Thomas Kök & Catering
    Thomas Kök har hjälpt oss med mat vid flera tillfällen. De kommer alltid med tips och goda råd för att göra matupplevelsen extra bra.
    Vi kan varmt rekommendera dem och kommer själva anlita dem framöver igen. Läs mer
  • Kai T

2018-09-24

Kai T skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Äter lunch där c:a en gång i veckan sedan flera år. Alltid trevligt, man känner sig välkommen och maten är god. Jag uppskattar särskilt att det finns soppa. Jag är en av flera pensionärer som upptäckt att Thomas kök inte bara är till för Skanska. Läs mer
    Linn S gillar detta
  • 2018-09-20

Jonna H skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra service men för dyrt och motsvarade inte förväntningarna. Levde inte upp till förväntningen. Läs mer
    2018-09-26 Linn S svarar Jonna H
    Hej Jonna!
    Tack för att du tyckte att du fick bra service av oss!
    Att du upplevde det dyrt och att det inte motsvarade dina förväntningar är något vi tar åt oss av.
    Jag skulle uppskatta om du kunde höra av dig så att jag får ta del av dina åsikter, då vi alltid arbetar med att våra kunder ska vara nöjda.
    Hälsningar Sanna
  • 2018-09-19

Isabell A skrev om Thomas Kök & Catering
    Enkelt att mejla en beställning. Dom är snabba att svara och det funkar även om man gör en sen beställning. Läs mer
  • 2018-09-19

Gun B skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag beställde catering tre dagar i sträck, lunch och middag, det fungerade alldeles utmärkt!
    Maten var riklig, god och var förpackad på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2018-07-06

Berit L skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag beställde catering för 65 personer och de gav tips om hur man kunde förändra för just mina behov. Detta uppskattade jag mycket. De var vänliga och tillmötesgående och det verkade inte finnas något som var krångligt.

Dessutom var vi väldigt nöjda med kvalitén på maten. Många av gästerna uttryckte det också. Läs mer
  • 2018-06-20

Kristina K skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi tog catering för 40 pers till vår fest, meny "Öppna landskap". Allt var fantastiskt med väl tilltagna portioner och aptitligt upplägg. Gästerna och vi var mycket nöjda. Kan varmt rekomendera Thomas kök för den större festen. Läs mer
  • 2018-06-20

Annika B skrev om Thomas Kök & Catering
    Jättegod mat, som är mycket snyggt och smakfullt upplagd på serveringsfaten. Dessutom perfekt service, bra leverans och vänligt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-19

Halina J skrev om Thomas Kök & Catering
    Mina förväntningar tillgodosedda till över 100% .Kyckling, potatissallad , lax , alla pajer och förrätter och även barn mat och ostbricka smakade så gott . All bröd och sallad helt underbar. Leverans bästa betyg . Trevlig bemötandet och väldigt hjälpsam kunnig personal. Underbar färsk god mat som jag varmt rekommenderar och kommer att rekommendera. Mycket bra service .
    Bästa varma hälsningar från mycket nöjd kund .Halina Johansson Läs mer
  • 2018-05-17

Åsa L skrev om Thomas Kök & Catering
    Kanonbra mat o service
    Snabb leverans trots att vi var sena med beställningen 👌😜 Läs mer
  • 2018-05-17

Camilla T skrev om Thomas Kök & Catering
    Köpte smörgåsar och sallad.
    Bra service! Läs mer
  • Janet B

2018-05-15

Janet B skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi beställde en buffé, med laxspett, kyckling, fläskfilé, , bröd, ostfat, goa röror och pastasallad.
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Vi hade blivit tipsade om Thomas Kök och vi är mer än nöjda.
    Alla gästerna tyckte att maten smakade gudomligt och det är ju det som gör hela festen lyckad.
    Stort tack igen Läs mer
  • 2018-04-26

Marie Ö skrev om Thomas Kök & Catering
    Frukostsmörgåsar av högsta kvalitet.
    Snabb återkoppling och positivt bemötande när vi även hade lite andra önskemål om vissa kostnader

Vi har även köpt luncher och plockmat och alltid varit nöjda.

Alltid trevligt att ha med dom att göra Läs mer
  • Michael S

2018-04-26

Michael S skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra service och bra mat. Snabb återkoppling bra hemsida. Läs mer

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby