Alla kategorier Catering Stockholms län Upplands Väsby Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100 års erfarenhet i resaturangbranschen. De erbjuder sina kunder mat lagad från grunden med mycket kärlek. Menyn inspireras främst från de svenska husmansköket men även från resten av världens bakgator.

De har en hög standard och en lika hög kravbild på sig själva och sina leverantörer. Dessutom efterfrågar de ständigt sina kunder efter kritik för att fortsätta utvecklas. Detta för att alltid ligga i framkant när de kommer till kundernas förväntningar, behov och krav. Varmt välkomna till Thomas Kök & Catering!
4.6/5
4.3/5
0.0/5

Läs vad 27 kunder tycker om Thomas Kök & Catering

• Niklas E
    Niklas E skrev om Thomas Kök & Catering
    Alltid tillmötesgående och hjälpsamma.
    God mat och riktigt trevlig service vid leverans. Läs mer
  • Berith S
    Berith S skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag har beställt både färdiga cateringmenyer och senast köpte jag flera enstaka rätter som komplement till min egentillagade menu. Allt har varit till stor belåtenhet. Jag har fått hjälp med specialmat för allergiker, inga problem med det. Fått hjälp att lasta in i bilen, fint upplagt och mycket gott. Mina gäster lovordar även maten från Thomas kök. Senast åt jag också vid ett annat event mat från Thomas kök, mycket god havswallenbergare. Jag är mycket nöjd och rekommenderar Thomas kök till mina vänner och kolleger runt hela närområdet. Läs mer
    Thomas T gillar detta
  • Rose-Marie F
    Rose-Marie F skrev om Thomas Kök & Catering
    Hej,
    Jag tycker servicen var toppen!
    De hjälpte mig med catering av luncher, allting gick så smärtfritt.
    Måste säga att vi är toppen nöjda med både mat och service.
    Jag vet också att många av personalen från företaget åker till Thomas kök för de har så bra mat/lunch. Läs mer
    Linn S gillar detta
  • John D
    John D skrev om Thomas Kök & Catering
    Personal från Thomas Kök & Catering har från första kontakt varit bemötande, hjälpsamma och flexibla. Jag kontaktade dom första gången för catering av enklare luncher. Den maten var fantastiskt god och fick även beröm från våra besökare. Sedan har de fått flera cateringuppdrag hit, även ett mindre julbord som vi höll för våra kunder. Allt från mat till service har varit toppen! Läs mer
    Thomas T gillar detta
  • Fritjof K
    Fritjof K skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Förträffligt god mat och underbar personal. finns alltid något man gillar! Läs mer
  • Gunnar F
    Gunnar F skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Som att äta hemma fast borta. Mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Goda luncher och trevlig personal Läs mer
  • Geir L
    Geir L skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Personl. Ok
    Trevlig utåt riktad värdinna
    Kunde vara mindre fet mat
    Mera husmanskost
    Den som sköter stekbordet bör vara mera koncentrerad i uppgiften Läs mer
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Man får alltid ett trevligt bemötande när man äter lunch där. Dom är alltid villiga att anpassa maten efter ens behov. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra mat och trevligt personal. Läs mer
  • Therese R
    Therese R skrev om Thomas Kök & Catering
    Beställde kallskuret med tillbehör till ett Öppet hus för våra anställda.
    Jättebra bemötande och service, maten var väldigt bra förutom Rostbiffen som var god med med en massa senor och stor fettkant. Kycklingen och potatissalladen var båda himmelska! Läs mer
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Ett fantastiskt bemötande trots att jag var ute i sista minuten. Lunchbuffén var jättegod fint upplagt, och väl komponerad.
    Jag kommer att rekommendera Tomas kök till alla jag känner Läs mer
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Alltid i tid, god mat, trevliga och väldigt flexibla. Heja Thomas Kök & Catering! Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Ett väldigt gott bemötande och god mat. Tyvärr levererades maten till fel adress vid det senaste tillfället vi använde oss av er vilket skapade en del problem för oss som beställare. Vi har beställt från Thomas KÖK vid flera tillfällen och har annars alltid varit nöjda. Läs mer
  • Wolfgang S
    Wolfgang S skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra service, god mat & rätt inställning till kundvård, så det kan inte bli så mycket bättre! Läs mer
  • Linn B
    Linn B skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra kommunikation och god mat! Läs mer
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Deras leveranser motsvarar i högsta grad våra förväntningar varje gång. Lätt att kommunicera kring beställningar. Maten är fräsch, riklig och varierande. Det funkar alltid med leverans och deras servicenivå håller hög nivå.
    Trevliga att ha att göra med, supergod mat, pålitliga. Läs mer
  • Isabell A
    Isabell A skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    De är snabba på att svara på mejl.
    Maten är toppen, god och smakrik. Det finns ju så mycket att välja mellan.
    När det gäller julbordet är det likadant. Ett bord som det är överflöd på. vi plockar t o m med mat som inte äts. :D Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Thomas kök har alltid varit lätta att ha och göra med.
    De har levererat god mat i rätt tid. De har också varit lyhörda för våra önskemål om special mat. Tex veg mat. Läs mer
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Thomas Kök har återigen gjort två bra leveranser:-) Läs mer
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Thomas Kök & Catering
    Alltid trevliga och allt har fungerat bra vid beställning och leverans. Läs mer
  • Birgitte F
    Birgitte F skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi är jättenöjda med Thomas kök. God och vällagad mat, och levereras alltid varmt och i tid. Vi beställer ofta till mellan 80-100 personer. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra mottagande ,snabba pålitliga leveranser vid catering, lyhörda och öppna för alla förslag Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Har bra upplevelse av Thomas kök, passar tider bra, god mat och trevliga. Kan dock ta lite tid innan man får svar på beställning via mail. Läs mer
  • Rakel F
    Rakel F skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Hej!
    Jag beställde catering i samband med Fresta Seniorkörs 20-årsjubileum. Allt var positivt, från mat, personal till bemötande från början till slut!
    Personalen löste problem, som uppkom, då jag inte tänkt på dukning mm. Med trevligt bemötande och bara positiv inställning. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Så bra bemötande! Vi skulle ha ett möte med mat efteråt. Jag kom på det väldigt sent men Thomas Kök hjälpte mig så vi fick väldigt god mat med kort varsel.
    Tack för det! Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Catering för 60 personer. Mycket god och vällagad mat, ordentligt tilltaget. Bra bemötande, ibland lite dröjande med svar på e-mail men per telefon inga problem. Läs mer

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby