Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100 års erfarenhet i resaturangbranschen. De erbjuder sina kunder mat lagad från grunden med mycket kärlek. Menyn inspireras främst från de svenska husmansköket men även från resten av världens bakgator.

De har en hög standard och en lika hög kravbild på sig själva och sina leverantörer. Dessutom efterfrågar de ständigt sina kunder efter kritik för att fortsätta utvecklas. Detta för att alltid ligga i framkant när de kommer till kundernas förväntningar, behov och krav. Varmt välkomna till Thomas Kök & Catering!

Läs vad 98 kunder tycker om Thomas Kök & Catering 2

2021-08-30
    Mycket bra Catering som varmt rekommenderas!
    Vi anlitade dem för dopkaffe till vår dotters dop och trots vi hade en hel del ändringar i sista sekund så fixade Thomas kök & catering det utan problem. Det hela blev mycket lyckat med gott fika, trevlig personal och till ett rimligt pris.
    2021-08-17
    Kundservice i fokus och mycket god mat. Varenda gäst frågade mig vem som levererat maten till kalaset! Kommer boka in fler gånger!
    2021-06-08
    Till student så bokade vi efter ett tips Thomas Kök & Catering och beställde BUFFÉ 2 ”Lagom är bäst”

Thomas kök var otroligt proffsiga och frågade om allergier m.m. vid beställning vilket uppskattades då vi hade en gäst som har allergi. Maten var packad och klar på den tid vi bestämt att vi skulle hämta och mycket snyggt upplagt på fat m.m. och det var generösa portioner!

Våra gäster var MYCKET nöjda och flera undrade om vi gjort maten själva vilket är ett bra betyg. Det var också två andra som tog adressen till Thomas Kök & Catering då de hade firande inom snar framtid.

Kan varmt rekommendera Thomas Kök & Catering för maten, bemötandet och priset. Vi kommer garanterat att anlita de igen
    2021-04-16
    Mycket trevligt bemötande, snabb service och jättegod mat!
    2021-04-12
    Vi beställde buffé Lagom är bäst. Väldigt nöjda med smakerna på all mat och väl tilltaget.
    Trevligt bemötande av företaget, var mån om att vi var nöjda både innan och efteråt kan varm rekommendera Thomas kök.
    2021-04-12
    Köpte 2 påsktallrikar, med hemleverans. Allt var super gott, bra paketerat för uppläggning. Dessutom fri hemleverans på utsatt tid. Jag är jättenöjd.
    Buffé för 6 personer =mkt god
    Mkt bra bemött o buffé var lika bra som bemötande och servicen.
    Kommer garanterat att beställa flera ggr o ge ett gott öga till vänner och bekanta.
    2021-02-23
    Det här gänget ställer upp på alla möjliga spontana events med dålig framförhållning, de löser problemet och levererar så himla god mat varje gång!
    2020-12-16
    Personalen på den palliativa avdelningen i Väsby blev bjudna på lunch via Svenska Kyrkan. God mat, bra och trevligt bemötande. Rekommenderas!
    2020-12-15
    Trevligt bemötande. Fick precis vad vi ville ha utan problem.
    Beställde jultallrik större modell som var super god enligt källor, då jag själv inte fick någon. Bra service!
    2020-11-13
    Kvalitet från första kontakt till sista tuggan
    2020-11-13
    Alltid trevliga och hjälpsamma och levererar god mat.
    2020-09-23
    Thomas Kök & Catering ställer alltid upp när vi, ett ungdomshandbollslag i Skånela IF, behöver ha mat. Även om vi kommer med lite snävt varsel.
    Maten är alltid lika god och vi får en riktigt fräsch salladsbuffé med oss, samt bröd om vi skulle vilja ha det.
    Kommunikationen är alltid trevlig och tydlig.
    2020-09-11
    Vi köpte sallader till en avtackning då en kär kollega skulle gå i pension. Snabb återkoppling, underbart välsmakande sallader och rikliga portioner. ALLA mycket nöjda!!
    Tack Thomas Kök, ni har gjort det igen! Ni gör vad ni ska och ni gör det VÄLDIGT bra!!
    2020-07-01
    Vi beställde ca 160 matlådor 4dagar i rad för vår fotbollsskola. Trots att jag fick korrigera vår beställning typ varje dag pga av missförstånd mellan våra spelare och oss så var det aldrig några problem. Smidigt att hämta maten, väldigt god och uppskattad av alla och bara positivt gensvar.
    2020-06-30
    Jag beställde snittar, catering.
    Blev oerhört trevligt bemött.
    Jag hade höga förväntningar vilket överträffades stort.

Mycket vackert, professionellt och fantastiskt gott.
    2020-06-17
    Fantastiskt god och fin mat och väldigt bra bemötande!
    2020-06-05
    Fantastisk buffé och mycket bra bemötande och hjälp innan man bestämde vad man skulle ha.
    Kan verkligen rekommendera dom.
    2020-05-28
    Mkt nöjd, goda smaker & Trevlig personal. Kan varmt rek.
  • Anette S
    2020-04-17
    Väldigt trevligt och fint bemötande påsk tallriken var av bästa klass hade ganska höga förväntningar dom har rykte om sig att laga god mat och det levde dom upp till.
    2020-04-16
    Beställde en påsktallrik för avhämtning. Väldigt trevligt bemötande i telefonen och även vid hämtningen. Första gången jag handlade hos dom. Och det blir garaterat fler besök. Maten var fantastiskt god och välbalanserad. Högt över mina förväntningar. Dom räddade min påsk verkligen!
    2020-04-14
    Påsktallrikar, hemleverans, smidig betalning via Swish 👍🏻😍
    2020-04-14
    Fantastiskt god mat och en väldigt glad och trevlig tjej som tog min beställning samt levererade hem. Mvh Britt Westerberg
    2020-03-05
    Jag beställde catering till min 60--årsfest och ville ha grekisk meny. Jag blev mer än nöjd! Supergod mat, rikligt och bra bemötande! Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera andra att beställa!!!
    2020-02-06
    Verkligen exceptionellt! Jag jobbar i Upplands-Väsby i ett kontor där vi då och då behöver beställa mat inför både interna möten och representations-/säljmöten. God mat, snyggt upplagt, alltid levererat i tid och ett otroligt bra kundbemötande. Oavsett om det är deras fräscha sallader eller färska baguetter håller maten samma höga kvalité som den servicenivå som personal från Thomas Kök bjuder på. Jag kan starkt rekommendera Thomas Kök!
    2019-12-18
    Jultallrik till 35. Blev mycket bra bemött och fick möjlighet till justeringar. Ja de levde upp till mina förväntningar och lite mer. Kommer gärna anlita dem vid flera tillfällen.
    2019-12-18
    Bra mat!
    Trevligt bemötande av personal.
    De körde även ut maten vilket var en mycket bra service.
    2019-12-06
    Köpte frukostmackor, juice och smoothies. Blev bra bemött. Den mjölkfria smoothies var extra god!
    2019-12-06
    Köpte buffé för 27 personer. Blev bra bemött utav företaget och maten var MYCKET god!
    2019-11-06
    Beställde 21 landgångar som vi hämtade sen eftermiddag.
    Mycket trevlig och serviceminded personal.
    Landgångarna var jättegoda, rikligt med pålägg och smakfullt dekorerade. Vi kommer garanterat handla hos er igen!
    /Jeanette Isacsson
  • Lisa W
    skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    2019-11-05
    Trevligt bemötande och bra service i framtagandet av vår Oktoberfestbuffé. Den feedback vi fick av våra gäster var enbart positiva utlåtanden om maten. Supergott helt enkelt!
    2019-11-05
    Vi hade en kurs på vårt jobb och beställde lunch till alla deltagarna från Thomas kök.
    De var professionella och vi blev mycket väl bemötta.
    Vi kommer att anlita dem i framtiden.
  • Björn V
    2019-10-21
    Rejäl och vällagad bricklunch i fräscha lokaler. Mycket trevligt och personligt bemötande. Toppen helt enkelt!
    2019-10-09
    Vi beställde catering till ungdomsläger med ungdomar och föräldrar/ledare: 580 st lunch och 560 st middagar som vi valde att hämta som portionslådor.

Trevligt bemötade, hjälpsamma och bra support där vi behövde!

Vi fick många kommentarer från lägerdeltagarna att maten var god.
    Tack Märit vad roligt att höra ni är varmt välkomna åter Thomas Kök & Catering
    2019-09-22
    Vår förening köpte pajer med sallad, bröd och smör till. Kontakten hölls via e-post. E-posten höll god ton och vi blev vänligt bemötta. Maten levererades helt enligt överenskommelse och smakade mycket bra. Det är mycket troligt att vi beställer mat hos Thomas Kök & Catering igen.
    Tack Gunnar ni är varmt välkomna Thomas Kök & Catering
    2019-09-22
    Vi köpte mat i lösvikt för hämtning hos Thomas kök och lade upp den själva. Buffén för 30 personer var med kyckling och lax samt potatissallad och olika goda röror till.
    Prisvärt och fräscht.
    Kan speciellt rekommendera laxspetten, skagenröran och den tyska potatissalladen.
    Kan varmt rekommendera!
    Tack Maria vad roligt att höra! Thomas Kök & Catering
  • Anna C
    2019-08-26
    Hade höga förväntningar på grund av rekomendationer och alla förväntningar uppfylldes med råge.
    Lätt att ha kontakt, punktlig leverans och jättegod mat!
    Rekommenderas starkt!!!
    Tack Anna!
    Vi är glada att ni är nöjda med oss varmt välkomna åter
    2019-07-08
    Catering, trevlig och professionell personal mycket goda och fina snittar
    2019-06-26
    God mat, Trevlig personal och en trevlig lokal.
    Ni får 5 av 5.
    Tack så mycket
    Tack Staffan! Så roligt att höra! Thomas Kök & Catering
    2019-06-24
    Vegetarisk buffe med tillägg högrevsburgare samt kyckling.
    Fantastiskt god mat och väldigt bra bemötande, kan varmt rekommendera Thomas kök & Catering!
    Tack Marjata!
    Det gör oss glad att höra!
  • Emma S
    2019-06-24
    Jättegod mat, bra service och personalen var helt underbara :)
    Tack Emma! Varmt välkomna åter! Thomas Kök & Catering
    2019-05-03
    Hela beställningsproceduren och leveransen gick helt smärtfritt. Maten var väldigt god och väl tilltagen förutom tomat och mozzarellasalladen som inte räckte till alla.
    Hej Cecilia!
    Tråkigt att det inte räckte till med tomat och mozzarellasalladen. Vi tar till oss informationen till nästa gång och är tacksama för din feedback
    2019-05-03
    Mycket nöjd...
    Väl tilltagna bitar på smörgåstårtan
    2019-04-05
    Catering av buffé. Har fungerat bra tidigare och gjorde det nu också. Från beställning, leverans och lämning. Mycket god mat och rikliga portioner.
    2019-04-03
    Beställde en buffé. Lätt o smidigt att få kontakt o jag har bara hört gott om Thomas kök.Allt var verkligen vällagat . Smidigt att åka o hämta . Trevligt upplagt o allt var verkligen jättegott!!!! Jag kommer att anlita dem igen när det blir fest nästa gång!!!
    Smörgåstårta och landgång
    Bra bemötande, känd personal

Alla tyckte det smakade bra,
    Catering mat till artister
    Mycket bra bemötande och leverans
    Bemöttes med bra engagemang
    Förväntningarna var ok catering mat och det var det alla supernöjda även veg och veganer
    Kanon firma rekomderas verkligen
    2019-04-03
    Vi beställer lunch från Thomas Kök & Catering till vår verksamhet alla veckans vardagar. Samtliga deltagare tycker att kvalitén på lunchen som vi serverar nu blivit mycket bättre, en deltagare uttryckte sig att "att vi tar mat från Thomas kök är det bästa som har hänt på länge". Det är lätt att få kontakt med företaget och inga problem när vi vill göra förändringar. Vi är helt enkelt nöjda!
    2019-04-03
    Bra service, god mat och trevlig bemötande!
  • Åsa H
    2019-04-03
    Kvalitet till bra priser. Alltid nöjd.