Alla kategorier Catering Stockholms län Upplands Väsby Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100 års erfarenhet i resaturangbranschen. De erbjuder sina kunder mat lagad från grunden med mycket kärlek. Menyn inspireras främst från de svenska husmansköket men även från resten av världens bakgator.

De har en hög standard och en lika hög kravbild på sig själva och sina leverantörer. Dessutom efterfrågar de ständigt sina kunder efter kritik för att fortsätta utvecklas. Detta för att alltid ligga i framkant när de kommer till kundernas förväntningar, behov och krav. Varmt välkomna till Thomas Kök & Catering!
4.6/5
4.4/5
0.0/5

Läs vad 61 kunder tycker om Thomas Kök & Catering

• 2019-07-08

Jenny W skrev om Thomas Kök & Catering
    Catering, trevlig och professionell personal mycket goda och fina snittar Läs mer
  • 2019-06-26

Staffan H skrev om Thomas Kök & Catering
    God mat, Trevlig personal och en trevlig lokal.
    Ni får 5 av 5.
    Tack så mycket Läs mer
  • 2019-06-24

Marjata P skrev om Thomas Kök & Catering
    Vegetarisk buffe med tillägg högrevsburgare samt kyckling.
    Fantastiskt god mat och väldigt bra bemötande, kan varmt rekommendera Thomas kök & Catering! Läs mer
  • Emma S

2019-06-24

Emma S skrev om Thomas Kök & Catering
    Jättegod mat, bra service och personalen var helt underbara :) Läs mer
  • 2019-05-03

Cecilia B skrev om Thomas Kök & Catering
    Hela beställningsproceduren och leveransen gick helt smärtfritt. Maten var väldigt god och väl tilltagen förutom tomat och mozzarellasalladen som inte räckte till alla. Läs mer
  • 2019-05-03

Fredrik G skrev om Thomas Kök & Catering
    Mycket nöjd...
    Väl tilltagna bitar på smörgåstårtan Läs mer
  • 2019-04-05

Pernilla F skrev om Thomas Kök & Catering
    Catering av buffé. Har fungerat bra tidigare och gjorde det nu också. Från beställning, leverans och lämning. Mycket god mat och rikliga portioner. Läs mer

Ulrika J skrev om Thomas Kök & Catering
    Beställde en buffé. Lätt o smidigt att få kontakt o jag har bara hört gott om Thomas kök.Allt var verkligen vällagat . Smidigt att åka o hämta . Trevligt upplagt o allt var verkligen jättegott!!!! Jag kommer att anlita dem igen när det blir fest nästa gång!!! Läs mer

Lena J skrev om Thomas Kök & Catering
    Smörgåstårta och landgång
    Bra bemötande, känd personal

Alla tyckte det smakade bra, Läs mer

Per L skrev om Thomas Kök & Catering
    Catering mat till artister
    Mycket bra bemötande och leverans
    Bemöttes med bra engagemang
    Förväntningarna var ok catering mat och det var det alla supernöjda även veg och veganer
    Kanon firma rekomderas verkligen Läs mer

Karin W skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi beställer lunch från Thomas Kök & Catering till vår verksamhet alla veckans vardagar. Samtliga deltagare tycker att kvalitén på lunchen som vi serverar nu blivit mycket bättre, en deltagare uttryckte sig att "att vi tar mat från Thomas kök är det bästa som har hänt på länge". Det är lätt att få kontakt med företaget och inga problem när vi vill göra förändringar. Vi är helt enkelt nöjda! Läs mer

Andreas B skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra service, god mat och trevlig bemötande! Läs mer
  • Åsa H

2019-04-03

Åsa H skrev om Thomas Kök & Catering
    Kvalitet till bra priser. Alltid nöjd. Läs mer
  • 2019-02-13

Claes A skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra sevice, bra mat överlag, vegetariska alternativen kunde ha varit bättre men allt annat var jättegott. Läs mer
  • 2019-02-11

Jenny L skrev om Thomas Kök & Catering
    I min kontakt med Thomas Kök & Catering upplevde jag att jag fick ett trevligt och mycket serviceinriktat bemötande och dessutom en god lunch.
    Mycket uppskattat och lite ovanligt med så serviceinriktat bemötande! Läs mer
  • 2018-12-10

Gun S skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi har flera gånger beställt buffeer och sallader till jobbet. De levereras alltid punktligt och är vältilltagna och mycket goda. Man blir alltid bra bemött och de fixar det mesta även med kort varsel. Vi är riktigt nöjda med Thomas Kök & Catering! Läs mer
  • 2018-12-07

Karin B skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra lunchcatering för 35 personer, leverans i tid, bra mottagande och bra service.
    Allt var gott och bra förutom att vi fick för lite sallad! Läs mer
  • 2018-10-23

Monica A skrev om Thomas Kök & Catering
    Maten var mycket god och personalen tillmötesgående då vi hade några allergier. Läs mer
  • Jonas A

2018-10-23

Jonas A skrev om Thomas Kök & Catering
    Thomas Kök har hjälpt oss med mat vid flera tillfällen. De kommer alltid med tips och goda råd för att göra matupplevelsen extra bra.
    Vi kan varmt rekommendera dem och kommer själva anlita dem framöver igen. Läs mer
  • Kai T

2018-09-24

Kai T skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Äter lunch där c:a en gång i veckan sedan flera år. Alltid trevligt, man känner sig välkommen och maten är god. Jag uppskattar särskilt att det finns soppa. Jag är en av flera pensionärer som upptäckt att Thomas kök inte bara är till för Skanska. Läs mer
    Linn S gillar detta
  • 2018-09-20

Jonna H skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra service men för dyrt och motsvarade inte förväntningarna. Levde inte upp till förväntningen. Läs mer
    2018-09-26 Linn S svarar Jonna H
    Hej Jonna!
    Tack för att du tyckte att du fick bra service av oss!
    Att du upplevde det dyrt och att det inte motsvarade dina förväntningar är något vi tar åt oss av.
    Jag skulle uppskatta om du kunde höra av dig så att jag får ta del av dina åsikter, då vi alltid arbetar med att våra kunder ska vara nöjda.
    Hälsningar Sanna
  • 2018-09-19

Isabell A skrev om Thomas Kök & Catering
    Enkelt att mejla en beställning. Dom är snabba att svara och det funkar även om man gör en sen beställning. Läs mer
  • 2018-09-19

Gun B skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag beställde catering tre dagar i sträck, lunch och middag, det fungerade alldeles utmärkt!
    Maten var riklig, god och var förpackad på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2018-07-06

Berit L skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag beställde catering för 65 personer och de gav tips om hur man kunde förändra för just mina behov. Detta uppskattade jag mycket. De var vänliga och tillmötesgående och det verkade inte finnas något som var krångligt.

Dessutom var vi väldigt nöjda med kvalitén på maten. Många av gästerna uttryckte det också. Läs mer
  • 2018-06-20

Kristina K skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi tog catering för 40 pers till vår fest, meny "Öppna landskap". Allt var fantastiskt med väl tilltagna portioner och aptitligt upplägg. Gästerna och vi var mycket nöjda. Kan varmt rekomendera Thomas kök för den större festen. Läs mer
  • 2018-06-20

Annika B skrev om Thomas Kök & Catering
    Jättegod mat, som är mycket snyggt och smakfullt upplagd på serveringsfaten. Dessutom perfekt service, bra leverans och vänligt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-19

Halina J skrev om Thomas Kök & Catering
    Mina förväntningar tillgodosedda till över 100% .Kyckling, potatissallad , lax , alla pajer och förrätter och även barn mat och ostbricka smakade så gott . All bröd och sallad helt underbar. Leverans bästa betyg . Trevlig bemötandet och väldigt hjälpsam kunnig personal. Underbar färsk god mat som jag varmt rekommenderar och kommer att rekommendera. Mycket bra service .
    Bästa varma hälsningar från mycket nöjd kund .Halina Johansson Läs mer
  • 2018-05-17

Åsa L skrev om Thomas Kök & Catering
    Kanonbra mat o service
    Snabb leverans trots att vi var sena med beställningen 👌😜 Läs mer
  • 2018-05-17

Camilla T skrev om Thomas Kök & Catering
    Köpte smörgåsar och sallad.
    Bra service! Läs mer
  • Janet B

2018-05-15

Janet B skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi beställde en buffé, med laxspett, kyckling, fläskfilé, , bröd, ostfat, goa röror och pastasallad.
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Vi hade blivit tipsade om Thomas Kök och vi är mer än nöjda.
    Alla gästerna tyckte att maten smakade gudomligt och det är ju det som gör hela festen lyckad.
    Stort tack igen Läs mer
  • 2018-04-26

Marie Ö skrev om Thomas Kök & Catering
    Frukostsmörgåsar av högsta kvalitet.
    Snabb återkoppling och positivt bemötande när vi även hade lite andra önskemål om vissa kostnader

Vi har även köpt luncher och plockmat och alltid varit nöjda.

Alltid trevligt att ha med dom att göra Läs mer
  • Michael S

2018-04-26

Michael S skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra service och bra mat. Snabb återkoppling bra hemsida. Läs mer
  • 2018-04-24

Janina S skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi är super nöjda med leverans, mat och service! KLAR femma! Läs mer
  • 2018-03-16

Helena K skrev om Thomas Kök & Catering
    Det gick supersmidigt att boka lunchen och de är väldigt flexibla och lyhörda vad det gäller specialkost.
    Dock skulle det vara bra för planeringens skull om matsedeln är färdig ett par veckor framåt så att man vet vad det finns att välja på och kan beställa tidigare än bara veckan innan. Läs mer
  • 2018-02-02

Niklas E skrev om Thomas Kök & Catering
    Alltid tillmötesgående och hjälpsamma.
    God mat och riktigt trevlig service vid leverans. Läs mer
  • Berith S

2018-01-30

Berith S skrev om Thomas Kök & Catering
    Jag har beställt både färdiga cateringmenyer och senast köpte jag flera enstaka rätter som komplement till min egentillagade menu. Allt har varit till stor belåtenhet. Jag har fått hjälp med specialmat för allergiker, inga problem med det. Fått hjälp att lasta in i bilen, fint upplagt och mycket gott. Mina gäster lovordar även maten från Thomas kök. Senast åt jag också vid ett annat event mat från Thomas kök, mycket god havswallenbergare. Jag är mycket nöjd och rekommenderar Thomas kök till mina vänner och kolleger runt hela närområdet. Läs mer
  • 2018-01-30

Rose-Marie F skrev om Thomas Kök & Catering
    Hej,
    Jag tycker servicen var toppen!
    De hjälpte mig med catering av luncher, allting gick så smärtfritt.
    Måste säga att vi är toppen nöjda med både mat och service.
    Jag vet också att många av personalen från företaget åker till Thomas kök för de har så bra mat/lunch. Läs mer
    Linn S gillar detta
  • John D

2018-01-11

John D skrev om Thomas Kök & Catering
    Personal från Thomas Kök & Catering har från första kontakt varit bemötande, hjälpsamma och flexibla. Jag kontaktade dom första gången för catering av enklare luncher. Den maten var fantastiskt god och fick även beröm från våra besökare. Sedan har de fått flera cateringuppdrag hit, även ett mindre julbord som vi höll för våra kunder. Allt från mat till service har varit toppen! Läs mer
  • 2017-11-28

Fritjof K skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Förträffligt god mat och underbar personal. finns alltid något man gillar! Läs mer
  • 2017-11-26

Gunnar F skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Som att äta hemma fast borta. Mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • 2017-11-25

Rolf M skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Goda luncher och trevlig personal Läs mer
  • 2017-11-25

Geir L skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Personl. Ok
    Trevlig utåt riktad värdinna
    Kunde vara mindre fet mat
    Mera husmanskost
    Den som sköter stekbordet bör vara mera koncentrerad i uppgiften Läs mer
  • 2017-11-24

Tobias A skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Man får alltid ett trevligt bemötande när man äter lunch där. Dom är alltid villiga att anpassa maten efter ens behov. Läs mer
  • Magnus B

2017-11-24

Magnus B skrev om Lunch en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra mat och trevligt personal. Läs mer
  • 2017-11-23

Therese R skrev om Thomas Kök & Catering
    Beställde kallskuret med tillbehör till ett Öppet hus för våra anställda.
    Jättebra bemötande och service, maten var väldigt bra förutom Rostbiffen som var god med med en massa senor och stor fettkant. Kycklingen och potatissalladen var båda himmelska! Läs mer
  • 2017-10-05

Barbro B skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Ett fantastiskt bemötande trots att jag var ute i sista minuten. Lunchbuffén var jättegod fint upplagt, och väl komponerad.
    Jag kommer att rekommendera Tomas kök till alla jag känner Läs mer
  • 2017-10-05

Viktoria K skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Alltid i tid, god mat, trevliga och väldigt flexibla. Heja Thomas Kök & Catering! Läs mer
  • 2017-10-04

Hanna K skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Ett väldigt gott bemötande och god mat. Tyvärr levererades maten till fel adress vid det senaste tillfället vi använde oss av er vilket skapade en del problem för oss som beställare. Vi har beställt från Thomas KÖK vid flera tillfällen och har annars alltid varit nöjda. Läs mer
  • 2017-10-04

Wolfgang S skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra service, god mat & rätt inställning till kundvård, så det kan inte bli så mycket bättre! Läs mer
  • 2017-10-02

Linn B skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra kommunikation och god mat! Läs mer

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby