Alla kategorier Catering Stockholms län Upplands Väsby Thomas Kök & Catering

Thomas Kök & Catering

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Thomas Kök & Catering - Ett familjeägt företag som tog form i januari 2008. Sedan dess har de de funnits i Skanska Maskins område I Upplands Väsby norr om Stockholm. Med gedigen erfarenhet av restaurang och service vet de hur de på bästa sätt ska göra kunden nöjd. Tillsammans har de som jobbar på Thomas Kök & Catering över 100 års erfarenhet i resaturangbranschen. De erbjuder sina kunder mat lagad från grunden med mycket kärlek. Menyn inspireras främst från de svenska husmansköket men även från resten av världens bakgator.

De har en hög standard och en lika hög kravbild på sig själva och sina leverantörer. Dessutom efterfrågar de ständigt sina kunder efter kritik för att fortsätta utvecklas. Detta för att alltid ligga i framkant när de kommer till kundernas förväntningar, behov och krav. Varmt välkomna till Thomas Kök & Catering!

Läs vad 16 kunder tycker om Thomas Kök & Catering

• Barbro B
    Barbro B skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Ett fantastiskt bemötande trots att jag var ute i sista minuten. Lunchbuffén var jättegod fint upplagt, och väl komponerad.
    Jag kommer att rekommendera Tomas kök till alla jag känner
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Alltid i tid, god mat, trevliga och väldigt flexibla. Heja Thomas Kök & Catering!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Ett väldigt gott bemötande och god mat. Tyvärr levererades maten till fel adress vid det senaste tillfället vi använde oss av er vilket skapade en del problem för oss som beställare. Vi har beställt från Thomas KÖK vid flera tillfällen och har annars alltid varit nöjda.
  • Wolfgang S
    Wolfgang S skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra service, god mat & rätt inställning till kundvård, så det kan inte bli så mycket bättre!
  • Linn B
    Linn B skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Mycket bra kommunikation och god mat!
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Deras leveranser motsvarar i högsta grad våra förväntningar varje gång. Lätt att kommunicera kring beställningar. Maten är fräsch, riklig och varierande. Det funkar alltid med leverans och deras servicenivå håller hög nivå.
    Trevliga att ha att göra med, supergod mat, pålitliga.
  • Isabell A
    Isabell A skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    De är snabba på att svara på mejl.
    Maten är toppen, god och smakrik. Det finns ju så mycket att välja mellan.
    När det gäller julbordet är det likadant. Ett bord som det är överflöd på. vi plockar t o m med mat som inte äts. :D
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Thomas kök har alltid varit lätta att ha och göra med.
    De har levererat god mat i rätt tid. De har också varit lyhörda för våra önskemål om special mat. Tex veg mat.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Thomas Kök har återigen gjort två bra leveranser:-)
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Thomas Kök & Catering
    Alltid trevliga och allt har fungerat bra vid beställning och leverans.
  • Birgitte F
    Birgitte F skrev om Thomas Kök & Catering
    Vi är jättenöjda med Thomas kök. God och vällagad mat, och levereras alltid varmt och i tid. Vi beställer ofta till mellan 80-100 personer.
  • Annika S
    Annika S skrev om Thomas Kök & Catering
    Bra mottagande ,snabba pålitliga leveranser vid catering, lyhörda och öppna för alla förslag
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Har bra upplevelse av Thomas kök, passar tider bra, god mat och trevliga. Kan dock ta lite tid innan man får svar på beställning via mail.
  • Rakel F
    Rakel F skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Hej!
    Jag beställde catering i samband med Fresta Seniorkörs 20-årsjubileum. Allt var positivt, från mat, personal till bemötande från början till slut!
    Personalen löste problem, som uppkom, då jag inte tänkt på dukning mm. Med trevligt bemötande och bara positiv inställning.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Så bra bemötande! Vi skulle ha ett möte med mat efteråt. Jag kom på det väldigt sent men Thomas Kök hjälpte mig så vi fick väldigt god mat med kort varsel.
    Tack för det!
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Catering en del av Thomas Kök & Catering
    Catering för 60 personer. Mycket god och vällagad mat, ordentligt tilltaget. Bra bemötande, ibland lite dröjande med svar på e-mail men per telefon inga problem.

Jupitervägen 12, 194 43 Upplands väsby