Restaurang på Gärdet

18 rekommenderade restauranger i Gärdet, Stockholm

Gärdet. Eller Ladugårsgärdet som egentligen är det officiella namnet gränsar mot Östermalm. På Gärdet finns ett gäng landmärken som exempelvis Kaknästornet, Etnografiska museet, Polismuseet m.fl. Förutom dessa eminenta institutioner hittar vi även en rad mysiga restauranger på Gärdet. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna på Gärdet just nu. Välkommen!

Här kan du ta del av tidigare gästers erfarenheter av olika restauranger i ditt område. Du kan också se olika restaurangers helhetsomdömen och om inte det vore nog kan du också gå in och själv skriva rekommendationer om olika restauranger du besökt. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta våra nya favoritställen. Oavsett om du är sugen på sushi, thai, indiskt eller italienskt hoppas vi att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du kommer vilja rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

Kaknästornet

2,334 recos
    Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av världens vackraste huvudstäder, här kan du avnjuta smaker från all världens hörn eller varför inte en drink i skybaren.
    Patrik B
    Patrik B: Utsikt utöver det vanliga och riktigt god mat!

Djurgårdsbrunn

3,824 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Fredrik G
    Fredrik G: Bra service. Smidig betalning

Paraden

1,071 recos
    Valhallavägen 147, Stockholm
    Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för alla, vid alla tillfällen!
    Charlie L
    Charlie L: God pankopanerad kyckling, bra service, päron tarte tatin var lite för syrlig för min smak. Allt som allt bra!

Etnografiska museet

Djurgårdsbrunnsvägen 34, Stockholm
    Rolf L
    Rolf L: Intressant, dessutom bra lunchställe

Villa Källhagen Hotell Svenska Möten

Djurgårdsbrunnsvägen 10, Stockholm
    Gunnar N
    Gunnar N: Vackert läge, bra parkering (också med båt) vällagad mat (tips räkmacka) trevlig service normala priser

la Carotte Catering Jobeus AB

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
    Linda K
    Linda K: Supertrevlig personal som verkligen gör sitt bästa för att hjälpa till. Catering på hög nivå.

Restaurant Pepper Stockholm AB

Erik Dahlbergsgatan 41, Stockholm
    Patrik R
    Patrik R: Såhär ska Kina-mat smaka. Toppenmat och trevlig personal.

Östermalm's Pizzeria

Furusundsgatan 18, Stockholm
    Caroline E
    Caroline E: Underbar pizza och service. Stammishaket!

Sveriges Television AB SVT Stockholm

Hangövägen 18, Stockholm
    paul m
    paul m: Publik service är bildande och man blir klok av att titta på svt. Gamllingar är kloka och de är kloka för att de tittat ...

Café V

Strindbergsgatan 35, Stockholm
    Joakim N
    Joakim N: Brukar titt som tätt svinga förbi Café V och plocka upp en frukost till jobbet. Supergoda sudegsfrallor och bra kaffe. ...

Café Underground

Värtavägen 61, Stockholm
    Mikaela T
    Mikaela T: jättegod kebab! såsen är heeelt otroligt god, bästa kebaben i stockholm skulle jag vilja påstå, och inte alltför dyrt. l...

Bedros Brothers HB

Sandhamnsgatan 37, Stockholm
    Lotta E
    Lotta E: Gooooda pizzor! Skön liten enkel uteservering om sommaren!

Inspira AB

Hangövägen 19, Stockholm

Phil's Burger Sandhamnsgatan

Sandhamnsgatan 1, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Lika bra här som på Kungsholmen! Mao mycket bra!

Sushibar Sakana

Furusundsgatan 18, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Helt OK sushi, dock är den ganska dyr.

Restaurang Fyran AB

Tegeluddsvägen 3, Stockholm
    Elina E
    Elina E: Jag var och åt sushin på restaurangen fyran som är tv 4s personalmatsal, och det var jättegott, men ganska små sushibita...

Restaurang Fiktion

Hangövägen 18, Stockholm
    Fredrika D
    Fredrika D: trevlig personal! Inte direkt något utöver det vanliga men trevligt ändå!

Stockholms Glass & Pastahus

Valhallavägen 155, Stockholm