Restaurang på Gärdet

13 rekommenderade restauranger i Gärdet, Stockholm

Gärdet. Eller Ladugårsgärdet som egentligen är det officiella namnet gränsar mot Östermalm. På Gärdet finns ett gäng landmärken som exempelvis Kaknästornet, Etnografiska museet, Polismuseet m.fl. Förutom dessa eminenta institutioner hittar vi även en rad mysiga restauranger på Gärdet. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna på Gärdet just nu. Välkommen!

Här kan du ta del av tidigare gästers erfarenheter av olika restauranger i ditt område. Du kan också se olika restaurangers helhetsomdömen och om inte det vore nog kan du också gå in och själv skriva rekommendationer om olika restauranger du besökt. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta våra nya favoritställen. Oavsett om du är sugen på sushi, thai, indiskt eller italienskt hoppas vi att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du kommer vilja rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

Djurgårdsbrunn

2,923 recos
    Djurgårdsbrunnsvägen 68, Stockholm
    Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med inspiration från medelhavet i Kungliga Djurgårdens enastående miljö!
    Åsa J
    Åsa J: Jättemysigt och maten riktigt bra! Härlig upplevelse.

Kaknästornet

1,097 recos
    Mörka Kroken 28-30, Stockholm
    30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av världens vackraste huvudstäder, här kan du avnjuta smaker från all världens hörn eller varför inte en drink i skybaren.
    Anders M
    Anders M: Alldeles utmärkt. God lunch och trevligt bemötande, Fick det bord jag önskat vid beställningen. Kommer tillbaka.

Villa Källhagen Hotell Svenska Möten

Djurgårdsbrunnsvägen 10, Stockholm
    Gunnar N
    Gunnar N: Vackert läge, bra parkering (också med båt) vällagad mat (tips räkmacka) trevlig service normala priser

Restaurant Pepper Stockholm AB

Erik Dahlbergsgatan 41, Stockholm
    Patrik R
    Patrik R: Såhär ska Kina-mat smaka. Toppenmat och trevlig personal.

Östermalm's Pizzeria

Furusundsgatan 18, Stockholm
    Caroline E
    Caroline E: Underbar pizza och service. Stammishaket!

Elit Sports Club Sweden AB

Rindögatan 17, Stockholm
    Marcus O
    Marcus O: En av sthlms absolut bästa thai-restauranger, Red earth kan varmt rekommenderas.

Café V

Strindbergsgatan 35, Stockholm
    Joakim N
    Joakim N: Brukar titt som tätt svinga förbi Café V och plocka upp en frukost till jobbet. Supergoda sudegsfrallor och bra kaffe. ...

Café Underground

1 reco
    Värtavägen 61, Stockholm
    Mikaela T
    Mikaela T: jättegod kebab! såsen är heeelt otroligt god, bästa kebaben i stockholm skulle jag vilja påstå, och inte alltför dyrt. l...

Bedros Brothers HB

1 reco
    Sandhamnsgatan 37, Stockholm
    Lotta E
    Lotta E: Gooooda pizzor! Skön liten enkel uteservering om sommaren!

Phil's Burger Sandhamnsgatan

Sandhamnsgatan 1, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Lika bra här som på Kungsholmen! Mao mycket bra!

Sushibar Sakana

Furusundsgatan 18, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Helt OK sushi, dock är den ganska dyr.

Restaurang Fyran

Tegeluddsvägen 3, Stockholm
    Elina E
    Elina E: Jag var och åt sushin på restaurangen fyran som är tv 4s personalmatsal, och det var jättegott, men ganska små sushibita...

Stockholms Glass & Pastahus

Valhallavägen 155, Stockholm