Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Restaurant Pepper Stockholm AB

Restaurant Pepper Stockholm AB

Erik Dahlbergsgatan 41, 115 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurant Pepper Stockholm AB

• Patrik R
    Patrik R skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    Såhär ska Kina-mat smaka. Toppenmat och trevlig personal. Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    En ganska enkel men väldigt bra och prisvärd kinakrog på Gärdet. Hit kommer jag tillbaka! Läs mer
  • Cornery L
    Cornery L skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    Håller hög mat-kvalité med förvånansvärt låga priser, alltid rent och fräscht och ägaren är lika rolig/ironisk vid varje besök och får en alltid på gott humör och han skojar alltid med våra barn. förvånad över att det inte är fullt där jämnt. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    Conton var bra! Deras Crispi Beef var bland det godaste jag ätit på restaurant och kostade bara 98kr. Ordentlig portion och massa ris. Prisvärt!

Servitören var hur skön som helst också.
    Jag ville ha ätpinnar och han plockar bort mina bestick varav jag hämtade nya lite senare. Tror du inte killen tar dem ifrån mig igen.. "Nä nä du har gjort ditt val" hahah!! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    En mycket prisvärd takeaway restaurang. Vällagad mat som levereras snabbt. Den riktiga känslan sitter inte i restaurangens standard inredning som präglar de flesta asiatiska restaurangerna i Sverige. Istället är det ägaren som regerar och orerar. Bemötandet från den alltid så glade ägaren som drar skämt som han själv tycker är roligast gör att man alltid går därifrån med ett leende. Läs mer
    Björn R, Gustaf J, Emma K gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Bockholmen, 17078, SOLNA