Restaurant Pepper Stockholm AB

4.2

5 omdömen om Restaurant Pepper Stockholm AB

Patrik R
Skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB

Såhär ska Kina-mat smaka. Toppenmat och trevlig personal.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
NOEL H
Skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB

En ganska enkel men väldigt bra och prisvärd kinakrog på Gärdet. Hit kommer jag tillbaka!

Cornery L
Skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB

Håller hög mat-kvalité med förvånansvärt låga priser, alltid rent och fräscht och ägaren är lika rolig/ironisk vid varje besök och får en alltid på gott humör och han skojar alltid med våra barn. förvånad över att det inte är fullt där jämnt.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Christian A
Skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB

Conton var bra! Deras Crispi Beef var bland det godaste jag ätit på restaurant och kostade bara 98kr. Ordentlig portion och massa ris. Prisvärt! Servitören var hur skön som helst också. Jag ville ha ätpinnar och han plockar bort mina bestick varav jag hämtade nya lite senare. Tror du inte killen tar dem ifrån mig igen.. "Nä nä du har gjort ditt val" hahah!!

Tobias B
Skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB

En mycket prisvärd takeaway restaurang. Vällagad mat som levereras snabbt. Den riktiga känslan sitter inte i restaurangens standard inredning som präglar de flesta asiatiska restaurangerna i Sverige. Istället är det ägaren som regerar och orerar. Bemötandet från den alltid så glade ägaren som drar skämt som han själv tycker är roligast gör att man alltid går därifrån med ett leende.

Björn R och 2 andra gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang