Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Restaurant Pepper Stockholm AB

Restaurant Pepper Stockholm AB

Erik Dahlbergsgatan 41, 115 34 Stockholm — Visa karta

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Mila B:
God mat, bra service, trevlig personal. Extra plus för omhändertagande av överbliven middag 😊 Fem plus!

Restauranger nära Restaurant Pepper Stockholm AB:

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Pia J:
Bra service, kanske lite för snabba med maten efter att beställningen va gjord.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Elisabeth J:
Bra service, både nyttig och fräsch frukost

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Conny L:
Bra mat men få veganska rätter. Trångt och bullrigt. Trevlig personal och gott bemötande.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Melina A:
Vi tyckte att det var en bra restaurang med bra service och väldigt god mat!

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurant Pepper Stockholm AB

• Patrik R
    Patrik R skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    Såhär ska Kina-mat smaka. Toppenmat och trevlig personal.
  • Noel H
    Noel H skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    En ganska enkel men väldigt bra och prisvärd kinakrog på Gärdet. Hit kommer jag tillbaka!
  • Cornery L
    Cornery L skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    Håller hög mat-kvalité med förvånansvärt låga priser, alltid rent och fräscht och ägaren är lika rolig/ironisk vid varje besök och får en alltid på gott humör och han skojar alltid med våra barn. förvånad över att det inte är fullt där jämnt.
  • Christian A
    Christian A skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    Conton var bra! Deras Crispi Beef var bland det godaste jag ätit på restaurant och kostade bara 98kr. Ordentlig portion och massa ris. Prisvärt!

Servitören var hur skön som helst också.
    Jag ville ha ätpinnar och han plockar bort mina bestick varav jag hämtade nya lite senare. Tror du inte killen tar dem ifrån mig igen.. "Nä nä du har gjort ditt val" hahah!!
  • Reco.se
    Reco.se skrev om Restaurant Pepper Stockholm AB
    En mycket prisvärd takeaway restaurang. Vällagad mat som levereras snabbt. Den riktiga känslan sitter inte i restaurangens standard inredning som präglar de flesta asiatiska restaurangerna i Sverige. Istället är det ägaren som regerar och orerar. Bemötandet från den alltid så glade ägaren som drar skämt som han själv tycker är roligast gör att man alltid går därifrån med ett leende.
    Björn R, Gustaf J, Emma K gillar detta

Erik Dahlbergsgatan 41, 115 34 Stockholm