Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Sushibar Sakana

Sushibar Sakana

Furusundsgatan 18, 115 37 Stockholm — Visa karta

Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Anders M:
Alldeles utmärkt. God lunch och trevligt bemötande, Fick det bord jag önskat vid beställningen. Kommer tillbaka.

Restauranger nära Sushibar Sakana:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Mörka Kroken 28-30, STOCKHOLM
30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av värld... Läs mer ›
Anders M:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Läs vad 3 kunder tycker om Sushibar Sakana

• Noel H
    Noel H skrev om Sushibar Sakana
    Helt OK sushi, dock är den ganska dyr.
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Sushibar Sakana
    Otroligt trevlig personal och okej sushi, för att ligga på gärdet så är den bra
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Sushibar Sakana
    Sakana är Gärdets enda Sushibar. Och utan konkurrens blir upplevelsen därmed ganska trist. Deras Sushi är helt ok men personalen och deras bemötande är minst sagt tråkig. Desamma gäller deras dumplings som tyvärr är ganska smaklösa.

Mina tips är deras Yakuniki och vissa sushialternativ som är helt ok om du är less på den vanliga snabbmaten i området.

Furusundsgatan 18, 115 37 Stockholm