Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Villa Källhagen Hotell Svenska Möten

Villa Källhagen Hotell Svenska Möten

Djurgårdsbrunnsvägen 10, 115 27 Stockholm — Visa karta

Villa Källhagen kan erbjuda 7 konferenslokaler av varierande karaktär för att skapa kreativa möten, lokalerna lämpar sig för så väl det lilla informella mötet som den stora årliga konferensen. I festvåningen kan vi hjälpa er att anordna fester för livets alla skeden, dop, konfirmationsmottagning, studentmottagning, bröllop, födelsedagar, bröllopsdagar och även minnesstunder vid begravningar. Varje tillfälle kräver omtanke och kärleksfull planering. Givetvis kan vi även hjälpa till med företagsfester, privata fester och andra typer av arrangemang.
Västra Järnvägsgatan 11, 11164, STOCKHOLM
Restaurang Clou
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Restauranger nära Villa Källhagen Hotell Svenska Möten:

Mörka Kroken 28-30, STOCKHOLM
30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av värld... Läs mer ›
Maria R:
God mat o trevlig sällskap, vad mer kan man begära? Vi kommer kanske åter.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, STOCKHOLM
Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med ... Läs mer ›
Ingrid A:
Jag har tidigare upplevt julbordet på Djurgårdsbrunn vid två tillfällen tillsammans men kollegor på jobbet och det har varit en kulinarisk u...

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Ulrica R:
Bra mat, de bör vara mer tydliga att sittningarna är två timmar. Kändes som om vi nästintill blev utslängda efter 1 timme och 55 minuter. Ha...

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Läs vad 15 kunder tycker om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten

• Gunnar N
    Gunnar N skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Vackert läge, bra parkering (också med båt) vällagad mat (tips räkmacka) trevlig service normala priser
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Trevlig miljö och bra mat. Underbar uteservering på sommaren. Bra för affärslunch eller middag. Rekommenderas!
  • thomas l
    thomas l skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Toppen lunch. Bra service och god mat för en rimlig peng.
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Åt födelsedagsbrunch med min far på Villa Källhagen. Maten var helt okej men servicen var under all kritik då det verkade vara mycket jobbigt att byta bord åt mitt sällskap och min 86åriga farmor. Skulle aldrig rekommendera någon att bruncha här!
  • Therese G
    Therese G skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    är lite kluven här, en gång i tiden va detta ett super plejs allt va perfekt, men det har blivit sämre tyvärr.
    omgivningarna är fantastiska och Maten är fortfarande ok, men håll dig borta får deras bruncher om du vill ha en lugn stund. det är nästan slagsmål om maten och fullt med barnfamiljer vilket gör det otroligt stökigt ch högljutt.
  • Niclas
    Niclas skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Fint ställe. Skön utsikt. Rekommenderar
  • Monika F
    Monika F skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Naturvackert, god mat, vackra rum.... Promenadavstånd, bl a utmed Strandvägen, till "pulsen", men ändå nästan på landet. Foajén med öppen brasa, sköna sittplatser, tidningar och bar ger god avkoppling....... Närheten till Djugården ytterligare ett plus!
  • carro L
    carro L skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Stralande hotell speciallt nar man har utlanningar pa besok i sverige. Bra service och trevliga rum och inte alltfor dyrt. Laget ar perfekt och latt att parkera. Jag kan verkligen rekommendera Vill akallhagen for bade boende och fester. Man kan hyra privat rum fr middagar och de har bra fortegas faciliteter.
  • Johan A
    Johan A skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Villa källhagen är ett utmärkt ställe att sitta på om man vill ha en trevlig miljö och lite exklusivare mat. Den bästa tiden på året att besöka den här restaurangen är sen vår och tidig höst då man kan kombinera god mat, trevlig uteservering och trevlig miljö intill Djurgårdsbrunnskanalen.
    Ett litet roligt plus är att det finns små hus vid vattnet som man kan hyra om man ska hålla mindre, lite intimare konferenser.
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Trevlig miljö med ganska liten meny men rekomenderar att gå dit vid fint väder så man kan sitta ute. Mycket konferansmiddagar och luncher men väldigt trevligt ställe och god mat.
  • John B
    John B skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Jag har alltid hört att och läst att blåblodiga och det fina folket går på detta ställe så jag tog en tur dit på lunchen, och blev grymt besviken över pris/prestanda.

Barservering av lunch, tafflig eller knappt någon salladsbuffé alls. Borden saknade vita dukar som jag förväntar mig på ett ställe som vill ha över 150 kr för en lunch. Det påminde om borden i en skolmatsal.

Maten var väl ok men inte värd sitt pris.

Nej dit går jag inte igen om det inte är någon som har dålig fantasi när det vankas företagsbjud och allt är gratis.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Arrogans är sällan trevligt. Villa Källhage har i min mening alla förutsättningar att erbjuda den perfekta vår-lunchen. På deras bakgård kan man sitta mysigt i solen och avnjuta deras mycket vällagade gourmetmat. Underbemmaning i kombination med ett slentrian mässigt bemötande gör dock att upplevelsen känns fattig. Jag beställde sill och potatis. Sillen dök upp och efter 20 minuter frågade jag personalen om det inte ingick potatis. Den söta tjejen svarade att det kommer. 45 minuter senare hade vi alla ätit upp och potatisen hade ännu inte dykt upp, tur att sillen var av rang.
    ********
    Efter ett fantastiskt julbord med jobbet måste jag höja betyget. Fantastisk mat.
    Tobias H, Johan C, Joakim L gillar detta
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Här har de min favoritbrunch, mycket att välja på, fräsch mat i jättetrevlig miljö. Bara lite trist att det är så styrt med två olika sittningar, man skulle vilja sitta längre och mysa med sina kompisar och småäta lite smådesserter och dricka kaffe.. Lite dyrt är det väl oxå..
    På sommaren är uteplatsen ett av Stockholms bästa lunchsställen!
    Joakim L, Johan C gillar detta
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Villa Källhagen är en jättetrevlig restaurang ute på Djurgården, jag tycker det är ett plus att den ligger lite "off" och inte mitt inne i city. Trevlig och avslappnad miljö och god och vällagad mat. Trevligt även på sommaren när uteserveringen kan bli ett stopp på Djurgårdspromenaden. Blandat folk, alltifrån affärsmän, mammalediga, östermalmare, kärlekspar och turister. Rekomenderas varmt!
    Joakim L, Johan C gillar detta
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Villa Källhagen Hotell Svenska Möten
    Villa Källhagens bistro del har en av dem bästa uterserveringarna sommar tid! Dock är det för det mesta alltid fullt och man får slåss om platserna. Tyvärr brukar det va packat med barnvagnar och skrik men utsikt och solsken gör att det är värt! Bra mat och riktigt trevlig personal. Kan rekommendera Källhagen varmt.

/Jonas

Djurgårdsbrunnsvägen 10, 115 27 Stockholm