Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Stockholms Glass & Pastahus

Stockholms Glass & Pastahus

Valhallavägen 155, 115 31 Stockholm — Visa karta

Stockholms glasshus tillverkar och säljer glass av mycket hög kvalité.
Glass med naturliga råvaror, utan syntetiska smak och färgämnen.
Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Sonia G:
Trevlig personal, hög kvalitet på maten, skön stämning. Vi var supernöjda och kommer definitivt att återvända.

Restauranger nära Stockholms Glass & Pastahus:

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Staffan T:
Bra bemötande, och framför allt väl lagad mat. Jag ville ha min entrecote blodig, och fick den precis som jag ville, underbart ör!

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jan T:
Vänlig service och suverän mat (omelette) Mycket prisvärt. Kommer mer än gärna tillbaka snart

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Petronella S:
Jättetrevligt ställe som vi går till ofta när vi är i Stockholm. God mat, bra service!

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholms Glass & Pastahus

• Coach E
    Coach E skrev om Stockholms Glass & Pastahus
    Serverar man en pasta carbonara som pasta separerat med en stor klump rinnig "carbonara-sås" (ungefär som en skolmatsal), så kan inte betyget bli annat än lågt. Varför servera pasta om man inte är intresserad av att laga mat på riktigt. Hade pastan blandats ihop med såsen och avdunstat såsen så hade pastan kanske blivit krämig och god, nu försöker de inte ens.
  • Georg S
    Georg S skrev om Stockholms Glass & Pastahus
    Hemskt tillmötesgående. Jag bad glatt om en kula choklad en kula citronsorbet i en strut. Går inte var svaret. Varför undrade jag. Det är inte vår "affärside" var svaret. Upprepades tre gånger. Min dotter blev ledsen och kommer inte villa gå tillbaka.
    Synd på god glass!
    Georg
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Stockholms Glass & Pastahus
    Gorgonzola-pastan var ingen hit; Bechamelsås och frysgrönsaker.
    Glassen är hursomhelst suverän.

Valhallavägen 155, 115 31 Stockholm