Café V

3.5

4 omdömen om Café V

maja a
Skrev om Café V

helt ärligt, jag vill gilla café V eftersom det nästan är det enda hyfsat trevliga caféet i mina kvarter. MEN, det går inte! Lunchen är ok, den säger jag inget om. Men frukosten och fikat... jag har flera gånger fått (industribakade) muffins och bullar som måste vara veckogamla - så torra att de fastnar i gommen. Har fått byta (alltså, vi talar helt oätligt) men det jag fått i utbyte har varit lika. Frukosten är extremt torftig och det är väldigt lite, till väldigt saftiga priser. Personalen menar eventuellt väl, men är...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Joakim N
Skrev om Café V

Brukar titt som tätt svinga förbi Café V och plocka upp en frukost till jobbet. Supergoda sudegsfrallor och bra kaffe. Miljön är väääldigt shabby chic. På ett bra sätt.

Nikke L gillar detta
Tobias B
Skrev om Café V

Tyckte att det var på gränsen när vi stormade in på Café V. Tre familjer, sex barn och 200 decibel gör sällan omgivningen särskilt nöjd. Jag väntade mig att någon från personalen skulle komma förbi och klappa oss på axeln, kanske be oss lugna ner oss en aning. Men inte, tvärtom. Personalen på Café V fixade med leksaker, plockade undan när barnen hade brett ut sig osv. Dessutom erbjuder de en riktigt fräsch och god laxsallad med Avocado och ägg. Till det en smakrik Macchiato och ett glas vatten. Café V är ett riktigt trevligt Cafe med gott kaffe. Testa!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Björn R
Skrev om Café V

Mysigaste fiket på Gärdet/Östermalm. Mycket bra priser. Och man går alltid därifrån avslappnad, mätt och belåten. Helt klart värt ett besök!

Tobias B gillar detta