Café V

Strindbergsgatan 35, 115 31 Stockholm — Visa karta

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Två Grabbar och Kök
Yasemin B:
Vi har precis haft våran bröllopsfest hos Två Grabbar och Kök, och vi är supernöjda med allt. Från början till slut så har Christian hjälpt ...

Restauranger nära Café V:

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Staffan T:
Bra bemötande, och framför allt väl lagad mat. Jag ville ha min entrecote blodig, och fick den precis som jag ville, underbart ör!

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jan T:
Vänlig service och suverän mat (omelette) Mycket prisvärt. Kommer mer än gärna tillbaka snart

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Petronella S:
Jättetrevligt ställe som vi går till ofta när vi är i Stockholm. God mat, bra service!

Läs vad 4 kunder tycker om Café V

• maja a
    maja a skrev om Café V
    helt ärligt, jag vill gilla café V eftersom det nästan är det enda hyfsat trevliga caféet i mina kvarter. MEN, det går inte! Lunchen är ok, den säger jag inget om. Men frukosten och fikat... jag har flera gånger fått (industribakade) muffins och bullar som måste vara veckogamla - så torra att de fastnar i gommen. Har fått byta (alltså, vi talar helt oätligt) men det jag fått i utbyte har varit lika. Frukosten är extremt torftig och det är väldigt lite, till väldigt saftiga priser. Personalen menar eventuellt väl, men är det virrigaste jag träffat på. Har gått dit många gånger, just eftersom det annars på Gärdet fattas ett café och man vill bara gå ned och få en mysig frukost, men nu har jag gett upp - det blir inte bra på Café V. Väldigt synd - för stället har ju potential - som sagt typ det enda caféet i kvarteren!
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Café V
    Brukar titt som tätt svinga förbi Café V och plocka upp en frukost till jobbet. Supergoda sudegsfrallor och bra kaffe.
    Miljön är väääldigt shabby chic. På ett bra sätt.
    Nikke L gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Café V
    Tyckte att det var på gränsen när vi stormade in på Café V. Tre familjer, sex barn och 200 decibel gör sällan omgivningen särskilt nöjd. Jag väntade mig att någon från personalen skulle komma förbi och klappa oss på axeln, kanske be oss lugna ner oss en aning. Men inte, tvärtom. Personalen på Café V fixade med leksaker, plockade undan när barnen hade brett ut sig osv.

Dessutom erbjuder de en riktigt fräsch och god laxsallad med Avocado och ägg. Till det en smakrik Macchiato och ett glas vatten.

Café V är ett riktigt trevligt Cafe med gott kaffe. Testa!
  • Björn R
    Björn R skrev om Café V
    Mysigaste fiket på Gärdet/Östermalm. Mycket bra priser. Och man går alltid därifrån avslappnad, mätt och belåten. Helt klart värt ett besök!
    Tobias B gillar detta

Strindbergsgatan 35, 115 31 Stockholm