Café V

Strindbergsgatan 35, 115 31 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Café V

• maja a
    maja a skrev om Café V
    helt ärligt, jag vill gilla café V eftersom det nästan är det enda hyfsat trevliga caféet i mina kvarter. MEN, det går inte! Lunchen är ok, den säger jag inget om. Men frukosten och fikat... jag har flera gånger fått (industribakade) muffins och bullar som måste vara veckogamla - så torra att de fastnar i gommen. Har fått byta (alltså, vi talar helt oätligt) men det jag fått i utbyte har varit lika. Frukosten är extremt torftig och det är väldigt lite, till väldigt saftiga priser. Personalen menar eventuellt väl, men är det virrigaste jag träffat på. Har gått dit många gånger, just eftersom det annars på Gärdet fattas ett café och man vill bara gå ned och få en mysig frukost, men nu har jag gett upp - det blir inte bra på Café V. Väldigt synd - för stället har ju potential - som sagt typ det enda caféet i kvarteren! Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Café V
    Brukar titt som tätt svinga förbi Café V och plocka upp en frukost till jobbet. Supergoda sudegsfrallor och bra kaffe.
    Miljön är väääldigt shabby chic. På ett bra sätt. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Café V
    Tyckte att det var på gränsen när vi stormade in på Café V. Tre familjer, sex barn och 200 decibel gör sällan omgivningen särskilt nöjd. Jag väntade mig att någon från personalen skulle komma förbi och klappa oss på axeln, kanske be oss lugna ner oss en aning. Men inte, tvärtom. Personalen på Café V fixade med leksaker, plockade undan när barnen hade brett ut sig osv.

Dessutom erbjuder de en riktigt fräsch och god laxsallad med Avocado och ägg. Till det en smakrik Macchiato och ett glas vatten.

Café V är ett riktigt trevligt Cafe med gott kaffe. Testa! Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Café V
    Mysigaste fiket på Gärdet/Östermalm. Mycket bra priser. Och man går alltid därifrån avslappnad, mätt och belåten. Helt klart värt ett besök! Läs mer
    Tobias B gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM