Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Östermalm's Pizzeria

Östermalm's Pizzeria

Furusundsgatan 18, 115 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Östermalms pizzeria & café!
Vi erbjuder ett innehållsrikt utbud av bra och prisvärd mat, alltid tillagad av färska råvaror.
Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Tommy B:
Alltid bra och snabb service. Trevlig personal.

Restauranger nära Östermalm's Pizzeria:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Mörka Kroken 28-30, STOCKHOLM
30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av värld... Läs mer ›
Anders M:
Alldeles utmärkt. God lunch och trevligt bemötande, Fick det bord jag önskat vid beställningen. Kommer tillbaka.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Läs vad 6 kunder tycker om Östermalm's Pizzeria

• David H
    David H skrev om Östermalm's Pizzeria
    Glöm att luncha på uteserveringen med kolleger som äter från sushistället bredvid. Trots att det finns tiotalet lediga platser vill de ha 25 kronor i serveringsavgift.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Östermalm's Pizzeria
    Mycket goda pizzor med tunn botten - testa gärna deras italienska specialpizzor.
    Och det är alltid fräscht vilket är ett stort plus.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Östermalm's Pizzeria
    Underbar pizza och service. Stammishaket!
  • Johan W
    Johan W skrev om Östermalm's Pizzeria
    God pizza och den bästa servicen på hela östermalm! Pappan och sonen som alltid jobbar har alltid ett stort leende..
  • Axel P
    Axel P skrev om Östermalm's Pizzeria
    sisådär. pizzorna är okej och smakar bra men en bekant blev magsjuk efter ett besök. själv har jag ätit där många gånger utan fara, men man vet aldrig
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Östermalm's Pizzeria
    Väl värt ett besök! Stora, smakliga, välgjorda pizzor. Rikligt med fyllning. Fräsch lokal, mycket rent och snyggt. Tuff inredning med designade prylar. Personalen är dessutom jättetrevlig!

Rekommenderar alla att gå dit!

Furusundsgatan 18, 115 37 Stockholm