Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Café Underground

Café Underground

Värtavägen 61, 115 38 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Ulrika H:
Trevligt bemötande Gott vin Ojämn mat upplevelse - några bra , andra mindre bra en del rätter ej prisvärda

Restauranger nära Café Underground:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Mörka Kroken 28-30, STOCKHOLM
30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av värld... Läs mer ›
Maria R:
God mat o trevlig sällskap, vad mer kan man begära? Vi kommer kanske åter.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Läs vad 1 kund tycker om Café Underground

• Mikaela T
    Mikaela T skrev om Café Underground
    jättegod kebab! såsen är heeelt otroligt god, bästa kebaben i stockholm skulle jag vilja påstå, och inte alltför dyrt. ligger centralt vid rotebro station.

Värtavägen 61, 115 38 Stockholm