Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Café Underground

Café Underground

Värtavägen 61, 115 38 Stockholm — Visa karta

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM
Staffan T:
Bra bemötande, och framför allt väl lagad mat. Jag ville ha min entrecote blodig, och fick den precis som jag ville, underbart ör!

Restauranger nära Café Underground:

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Staffan T:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jan T:
Vänlig service och suverän mat (omelette) Mycket prisvärt. Kommer mer än gärna tillbaka snart

1902 recos
Mörka Kroken 28-30, STOCKHOLM
30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av värld... Läs mer ›
Cecilia C:
God mat och bra service. Fräska fruktsallad är min favorit.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Läs vad 1 kund tycker om Café Underground

• Mikaela T
    Mikaela T skrev om Café Underground
    jättegod kebab! såsen är heeelt otroligt god, bästa kebaben i stockholm skulle jag vilja påstå, och inte alltför dyrt. ligger centralt vid rotebro station.

Värtavägen 61, 115 38 Stockholm