Restaurang i Årsta

6 rekommenderade restauranger i Årsta, Stockholm

I den södra delen av Stockholm finner ni det mysiga funkisområdet Årsta. Här finns det förutom en härlig atmosfär och trevligt folk en mängd olika restauranger, med smaker inspirerade från världens alla kök. Oavsett om du är sugen på sushi, kebab eller svensk husmanskost kan du i Årsta hitta de smaker du behöver för att tillfredsställa dina behov. Här listar vi Årstas bäst rekommenderade och mest aktuella restauranger just nu. Välkommen!

På Reco.se kan du ta del av tidigare restaurangbesökares unika erfarenheter, du kan även se olika restaurangers totala helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och skriva en och annan rekommendation som andra människor i din omgivning kan ta del av. Kanske har du ätit din livs bästa middag precis och vill dela med dig av smultronstället. Eller kanske har du mött motsatsen och vill varna andra. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta till de bästa smultronställena. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken, lycka till önskar Reco.se!

• I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus på Tjeckisk öl, smörbröd och brännvin. Hög service och härlig atmosfär är kännetecknet!
    Lasse L
    Lasse L: Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö
  • Palmyra Kebab

Ida A
    Ida A: bästa kebaben i Stockholm! Väldigt stora portioner. så bra om man är två som delar om man inte är stor i maten ;)
  • Reggev Hummus

1 omdöme
    Arnold H
    Arnold H: Mycket god humos med t.ex. merquezgryta, köttbullar eller vegetariska alternativ. Ett hål i väggen, men det gör ju att d...
  • Pizzeria Årsta

Johan G
    Johan G: Stockholms godaste kebab. Skulle kunna ha lite fräschare lokaler dock.
  • Sushibar Satzuma KB

Michelle J
    Michelle J: Riktig bra , mycket trevlig personal och färsk och fin rå fisk :-) Måste även rekomendera att köpa hem stenugnsbakt bröd...
Visa sida:

Restaurang i Årsta