Två Små Svin

Årstavägen 49, 120 54 Årsta — Visa karta

Sedan starten 2014 har vi på restaurangen Två Små Svin serverat smørrebrød på vårt sätt, tjeckisk öl samt ett stort utbud av Brännvin & Akvavit. På menyn kan du hitta allt från Farmors sill, kryddost, gräddfil & rödlök till färska rödbetor med rostade valnötter & gratinerad Blå Kornblomst Blåmögelost. Vi strävar efter hög kvalitet och gemytlig stämning med service för dig som gäst i fokus. Är man på språng erbjuder vi givetvis avhämtning också. Välkomna!
Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Ulrika H:
Trevligt bemötande Gott vin Ojämn mat upplevelse - några bra , andra mindre bra en del rätter ej prisvärda

Restauranger nära Två Små Svin:

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Linda A:
Trevlig och flexibel personal. God mat och gott vin! Rekommenderar starkt nytorget 6

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Camilla A:
Supergod mat, service och stämning. Ett favoritställe!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Läs vad 412 kunder tycker om Två Små Svin

• Martin V
    Martin V skrev om Två Små Svin
    Mycket trevligt bemötande. Vi var två personer som åt tre rätter var. Beställning utan problem och tillbehör som inte stod på menyn kunde ordnas.
    Två Små Svin gillar detta
  • Peter W
    Peter W skrev om Två Små Svin
    Förträffligt trivsamt välsmakande
  • Richard W
    Richard W skrev om Två Små Svin
    Skön atmosför och god brunch med trevlig personal.
  • Ewa Z
    Ewa Z skrev om Två Små Svin
    Hej

Det är alltid trevligt att komma till Två små svin. Bemötande och miljön är välkomnande och mysig. Jag och mina vänner och ibland make har ätit där ett flertal gånger. Någon gång på lunch också. Gott, och bra koncept med smörrebröd.
  • Johan W
    Johan W skrev om Två Små Svin
    Jag tycker att stället är väldigt trevligt och älskar konceptet med smörrebröd, tjeckisk öl och snaps. Men det är på tok för dåligt vegetariskt utbud. Bara osten och ett alternativ till. Det borde finns minst 4-5 alt. Det är ju hur enkelt som helst att fixa. Säkert med de tillbehör som redan finns. För jag vill verkligen kunna gå dit och äta oftare.
  • Robert W
    Robert W skrev om Två Små Svin
    Helt okej. Bra service. Trevlig atmosfär. Som ölälskare gärna större utbud av denna trevliga dryck.
  • Helene W
    Helene W skrev om Två Små Svin
    Jätte mysigt ställe! God mat, kul med smørrebrød och god tjeckisk öl! Underbar liten uteservering i etage insprängda i berget! Sommartiden bäst här! Liten och mysig interiör inomhus😁
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Två Små Svin
    Trevlig atmosfär och personal. God mat.
  • Vilda Victoria A
    Vilda Victoria A skrev om Två Små Svin
    Supermysig liten lokal krog på Årsta Torg. Supergott och perfekt bemötande. /Anna
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Två Små Svin
    Trevligt ställe med härlig personal, god mat och riktigt bra öl. Nära mig dessutom:)
  • Zara Z
    Zara Z skrev om Två Små Svin
    Bästa Kvarterskrogen. Fantastisk service och utmärkt mat till bra priser.
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Två Små Svin
    Väldigt mysigt ställe med god mat och dryck, en av Årstas finare restauranger.
    Bara en sån sak att de under hösten serverar Schweinshaxe gör det till helt unikt i Årsta.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Två Små Svin
    Jag älskar Två Små Svin! Grymt mysig restaurang för den som gillar snaps och smörrebröd.
  • Fadia W
    Fadia W skrev om Två Små Svin
    Ett bra och annorlunda upplevelse vid varje besök!
  • Marie-louise W
    Marie-louise W skrev om Två Små Svin
    En fantastiskt trevlig krog med trevlig och kunnig personal. Bra bemötande. Jättegoda smörrebröd och goda drycker av allehanda slag. En uteservering utöver det vanliga och fint och mysigt inne i restaurangen. Stort plus för att man ibland gör små ändringar i menyn.
  • Barbro U
    Barbro U skrev om Två Små Svin
    Trevlig restaurang. Mycket god mat. Fin service. Dock trångt och svårt att få bord utan bokning. Har inte varit på uteserveringen men ser trevligt ut.
    Angeläget att restaurangen blir kvar i Årsta. En pärla i denna del av stan.
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Två Små Svin
    Grymt bra ställe! Trevlig personal, god mat till vettiga priser, mysiga kvällar med trubadur och härlig miljö både ute och inne.
  • Lillemor T
    Lillemor T skrev om Två Små Svin
    Bästa stället i Årsta. God mat och superfin inredning! Rekommenderas!
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Två Små Svin
    Riktigt bra och trevligt ställe! Bra mat, trevlig personal kommer gå dit flera gånger!
  • Leif T
    Leif T skrev om Två Små Svin
    De Danska smörrebröden är av hög klass och med glad servis skapas här riktig Dansk "hygge" !
  • Love V
    Love V skrev om Två Små Svin
    Unikt ställe, trevligt koncept, bra mat och öl! Rekommenderas!
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Två Små Svin
    Synnerligen trevligt koncept där alla bör kunna hitta dina favoriter i menyn.
  • Hanna U
    Hanna U skrev om Två Små Svin
    Helt ok ställe men tyvärr väldigt ojämnt. Åt brunch en gång vilket jag inte gör igen. Jag hade inte förväntat mig stordåd men det var tyvärr rätt uselt. Den förmodade höjdpunkten fisksoppa var fryst och söndertinad/kokt till kattmatsörja.
    Har ätit middag ett par gånger och då har maten varit helt ok i nivå med förväntan men däremot har servicen och bemötandet svajat. En gång fick vi bordet närmast dörren och då vi bad om att få byta (det var iskallt ute) till ett annat tomt bord fick vi ett blankt nej. När vi gick var det bordet fortfarande tomt, minst sagt trist.
  • Therese T
    Therese T skrev om Två Små Svin
    God, prisvärd mat i trevlig atmosfär. Kul med stort snapsutbud också. Glad och trevlig personal. Kan helt klart rekommendera ett besök!
  • Marie U
    Marie U skrev om Två Små Svin
    Saknade information om varifrån deras kött kom ifrån, annars en mycket mysig restaurang.
  • V
    V skrev om Två Små Svin
    Supergoda smörebröd! God öl!
    Ett extra plus, det ligger i Årsta!
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Två Små Svin
    Mysigt, litet, vänligt. Alla generationer är välkomna och maten är superbra
  • Karin W
    Karin W skrev om Två Små Svin
    Jättegod mat, god snaps och otroligt trevlig personal!
  • Petra W
    Petra W skrev om Två Små Svin
    Bra service och mycket god mat.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Två Små Svin
    Grym service, grym mat, grymt ställe!!!
  • Sibylle W
    Sibylle W skrev om Två Små Svin
    Trevlig bemötande från servitris. Maten är fräsch och verkligen gott. Roliga blandningar ang. mat, inspirerande.
    Jag är regelbunden där som gast och det var alltid en trevlig bemötande. Jag kan rekommendera ´två små svin!
  • Nina W
    Nina W skrev om Två Små Svin
    Såå trevligt. Riktigt "Danskt gemyt" . Som Årstabo har vi varit där många gånger. Härlig, glad personal. Inredning och atmosfär andas välkommen. Utless på all Thaimat, Sushi, indiskt, pizza etc. Så välkomnas smakupplevelser i form av riktigt goda smörrebröd med spännande pålägg. Lagom pris. Ibland räcker ett smörrebröd och ibland vill jag ha två. Det blir ändå ett rimligt pris. Synd att borden inte räcker till. Tänk om de kunde utöka.
  • Ullis W
    Ullis W skrev om Två Små Svin
    Trevlig personal, god mat och trevlig miljö. Bra utbud på vin men saknar lite fler alternativ på öl. Ett av våra favoritställen
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Två Små Svin
    Alltid bra och personlig service med personal som ger det lilla extra. Supergoda smörrebröd och trevlig stämning!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Två Små Svin
    Skapar liv i härliga Årsta! Underbar mat till rimliga priser, och lika mysigt ute som inne.
  • Siv W
    Siv W skrev om Två Små Svin
    Mycket positiv,trevlig och kunnig personal
  • Johan W
    Johan W skrev om Två Små Svin
    Vänligt bemötande, mysig atmosfär, supergod mat. Absolut ett favoritställe som jag rekommenderar alla!
  • Olle W
    Olle W skrev om Två Små Svin
    Trevligt, lite trångt under höst och vinter men med en varm och mysig stämning. Maten är mycket god och menyn förnyas lite lagom fort. Jag önskar lite större snapsglas bara 😀! En pärla till kvarterskrog! Skön stämning bland personalen, bra bemötande. Tjoho!!!!
    Olle Waller
  • Kai-henrik S
    Kai-henrik S skrev om Två Små Svin
    Tycker två små svin är en fantastisk liten mysig restaurang i Årsta. Supergod mat och bra service. Mycket trevlig personal. Kan starkt rekommendera.
  • Maria S
    Maria S skrev om Två Små Svin
    Bra service, god o lite annorlunda mat, trevlig lokal.
  • Anna S
    Anna S skrev om Två Små Svin
    Det var ca 1,5 år sedan jag var där. Då besökte jag restaurangen flera gånge och var alltid väldigt nöjd.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Två Små Svin
    Det var toppen som vanligt, jag orkar inte skriva mer än 30 tecken men kan varmt rekommendera ett besök
  • Thorbjörn S
    Thorbjörn S skrev om Två Små Svin
    Jag tyckte personalen var trevlig. De var kunniga (smak, innehåll) om urvalet av snapsar samt hur tilllgängliga de var på Systembolaget. Smörrebröden var mycket goda och ölen likaså.
    Totalupplevelsen får högsta betyg.
  • Marie S
    Marie S skrev om Två Små Svin
    God mat, god dricka, bra service. Trevlig uteplats.
  • Curt S
    Curt S skrev om Två Små Svin
    Väldigt bra och proffsigt, hade fått 5 om utbudet på öl varit bättre
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Två Små Svin
    Trevligt meny-koncept, trevliga lokaler och uteservering, trevlig personal.
    Kort sagt: Trevligt!! Å så är maten supergod!!!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Två Små Svin
    Fantastiskt mysig uteservering med bra service för såväl människor som hundar.
  • Ann-cathrine S
    Ann-cathrine S skrev om Två Små Svin
    God mat. Uppmärksam och trevlig personal. Tråkigt att de använder sittningar.
  • Siw S
    Siw S skrev om Två Små Svin
    Vet inte om jag har varit där...sorry
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Två Små Svin
    Superbt superbt superbt!
    Fantastiska smörrebrön.
    Underbar atmosfär.
    Min dotter äter världens godaste pannkakor hos svinen.

Årstavägen 49, 120 54 Årsta