Två Små Svin

Årstavägen 49, 120 54 Årsta — Visa karta

Varmt välkomna till Två Små Svin!

Sedan starten 2014 har vi serverat smørrebrød på vårt sätt, gott tjeckisk öl samt ett stort utbud av Brännvin & Akvavit.

På menyn kan du hitta allt från Farmors sill, kryddost, gräddfil & rödlök till färska rödbetor med rostade valnötter & gratinerad Blå Kornblomst Blåmögelost. Vi strävar efter hög kvalitet och gemytlig stämning med service för dig som gäst i fokus. Är man på språng erbjuder vi givetvis avhämtning på hela vår meny också.

Boka gärna ett bord via vår hemsida eller per telefon, eller kom helt enkelt förbi!

Läs vad 727 kunder tycker om Två Små Svin

• Ann-kristin S
    Ann-kristin S skrev om Två Små Svin
    Trevlig upplevelse rakt igenom. Mysig uteservering med mycket blommor.
  • Lars-göran G
    Lars-göran G skrev om Två Små Svin
    Maten var god och bemötandet utmärkt!
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Två Små Svin
    Härligt charmigt ställe med ljuvliga smörrebröd. Dock lite trångt och ibland väldigt hög ljudvolym, svårt att höra vad det övriga sällskapet säger.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Två Små Svin
    + Maten
    + Bra utbud av snaps
    + Atmosfär
    - Dåligt utbud av öl
  • Brita Lärare U
    Brita Lärare U skrev om Två Små Svin
    Trevlig personal. God mat och dryck. Ett roligt koncept. Kreativ uteserverkng.
  • Virpi F
    Virpi F skrev om Två Små Svin
    Super ställe på alla sätt! 5 plus till mat, personal och miljön!
  • Tina D
    Tina D skrev om Två Små Svin
    Lite väl arrogant personal sänker mitt omdöme avsevärt! Är krogvan bpde sverige å internationellt, personalen på svinen är inte trevliga! Tyvärr
  • Ewa Y
    Ewa Y skrev om Två Små Svin
    En helt fantastisk kvarterskrog ! Tävk om det fanns en sån i varje kvarter .
    Jag åt jättegott men minns inte vad så här lång tid efteråt. Det mmåsst vara minst 2 år.
  • Anita E
    Anita E skrev om Två Små Svin
    Jag och min man besöker gärna Två Små Svin. Bemötandet, servicen och mat och dryck är helt fantastiskt. Tyvärr alldeles för många som tycker det och det är svårt att besöka restaurangen utan att ha bokat bord många dagar i förväg.
  • Elin K
    Elin K skrev om Två Små Svin
    Fantastisk miljö, mat och service!
  • Elie H
    Elie H skrev om Två Små Svin
    Gott, trevligt, charmigt, prisvärt!!!!
  • Gun B
    Gun B skrev om Två Små Svin
    Två små svin är en topprestaurang!
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Två Små Svin
    Goda smörrebröd väl i klass med de danska förlagorna. Trevlig persona samt imponerande snapsutbud!
  • Lina H
    Lina H skrev om Två Små Svin
    Bara att se på två små svin från utsidan gör att man blir nyfiken,när man väl är inne och läser igenom menyn och ser alla läckra smörrebröd börjar det vattnas i gommen att sedan inmundiga dessa är en smakupplevelse med passande dryck blir en bättre,inte att förglömma den trevliga och kunniga personalen.🐷
  • Erika K
    Erika K skrev om Två Små Svin
    En fantastiskt restaurang med varm atmosfär, jättegod mat och dryck, fint bemötande och "det lilla extra".
    Sist vi var där skulle vi fira svågern som fyllde 30. Min syster hade ringt i förväg och frågat personalen om de kunde fixa en special-efterrätt för 4 personer och kaffe direkt på maten. Restaurangägaren själv ordnade kladdkakstårta med riktig grädde och jordgubbar, gott kaffe och gratulationer!
    Gissa vart jag kommer att gå nästa gång vi ska fira någon!?
    /Erika
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Två Små Svin
    Mycket trevlig restaurang. God mat och bra service. Rekommenderas varmt!
  • Bernt G
    Bernt G skrev om Två Små Svin
    Smørrebrøden är tilltalande både till smak och utseende. Miljön är "hygge". Jag skulle gärna se några goda danska ölsorter på listan också. T.ex. Fur øl. (Fur Bock är himmelsk).
  • Eva K
    Eva K skrev om Två Små Svin
    Ideerna och smakerna på maten är fantastisk och det har ingen betydelse vad man väljer på menyen,allt är gott och ger en verklig smakupplevelse.Vi har alltid varit väldigt nöjda med maten och underhållningen,servicen toppen!
  • Helen S
    Helen S skrev om Två Små Svin
    Mysig atmosfär och vällagad brunch
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Två Små Svin
    Dearest One,
    I know this mail will come to you as surprise. I am Stefan Ibrahim Coulibaly and my sister Fatumata I am 21 years old from Ivory Coast in West Africa, the son of Late Ibrahim Coulibaly. My late father was an Ivory Coast's best-known military leader. He died on Thursday 28 April 2011 following a fight with the FRCI," Republican Forces of Ivory coast. You can read more about my father in the link below.

We are constrained to contact you because of the maltreatment which we are receiving from our step mother and my uncle's. Please we need your assistance to transfer our inheritance and come over to your country to start a new life altogether. get back to us we are waiting. Reply to: stefancoulibaly411@yahoo.com
    Stefan and Fatumata Coulibaly
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Två Små Svin
    En trevlig och mysig kvarterskrog som fått till en riktigt trivsam miljö både inne och ute. Trevlig och kunnig personal, med ett bra servicetänk.
  • Lise H
    Lise H skrev om Två Små Svin
    Mycket gott och mättande! Personalen är supertrevlig och försöker alltid fixa om man har speciella önskemål och dom kan även tipsa om drycker.
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Två Små Svin
    Underbart ställe! Godaste smörrebröden, härlig personal, bra ölutbud och på sommaren är uteserveringen riktigt mysig! Bra priser också!
  • Kenneth T
    Kenneth T skrev om Två Små Svin
    Till att börja med så var (är) personalens bemötande fantastiskt trevlig det skapar en riktigt härlig stämning, smörrebröden jag ätit har varit bland det godaste någonsin och det stora utbudet av drycker gjorde mig lite snurrig i huvudet, det har varit likadant varje gång jag besökt de små svinen, jag rekommenderar alltid denna supertrevliga och gemytliga krog till mina vänner. 👍
  • Per B
    Per B skrev om Två Små Svin
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb och rapp service. Fantastiska smörrrebröd, udda snapsar och kall, härlig öl. Trångt mellan borden gör att Du lätt får en intressant dialog med dina bordsgrannar
  • Stina A
    Stina A skrev om Två Små Svin
    Supermysig restaurang med jättegoda smörrebröd och väldigt trevlig personal!
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Två Små Svin
    Alldeles utmärkt trivsam restaurang med en kul meny!
  • Vanja J
    Vanja J skrev om Två Små Svin
    Suverän mat och trevlig service.
  • Ulrica C
    Ulrica C skrev om Två Små Svin
    Litet mysigt ställe som erbjuder väldigt fina och goda smörrebröd. Många varianter och smaker att välja på. Mycket bra vinsortiment och väldigt trevlig personal. Måste rekommenderas trots att det ligger lite off från centrum.
  • Victor K
    Victor K skrev om Två Små Svin
    Mycket gott dock något trång lokal. Det blir när uteserveringen kan öppnas.
  • Margareta Ö
    Margareta Ö skrev om Två Små Svin
    Trångt som ett bistro i Paris en härlig gemytlig atmosfär och got mat på buffebordet.
    Trevlig personal och nära hem kan inte bli mycket bättre.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Två Små Svin
    Suveränt mysigt och god mat. Mycket trevlig personal. Möjligen lite hög ljudnivå.
  • Frida T
    Frida T skrev om Två Små Svin
    Jättegod mat, härlig uteservering och trevlig personal! :)
  • Gun O
    Gun O skrev om Två Små Svin
    Underbart att det erbjuds glutenfritt bröd!
  • Mia v
    Mia v skrev om Två Små Svin
    Goda små rätter, fantastisk utbud av god dryck och trevligaste personalen! Den enda nackdelen är att det nästan alltid är knökfullt, men nu på sommaren är det lättare att få plats med uteserveringen
  • Mats P
    Mats P skrev om Två Små Svin
    Har bara varit där en gång men den gången var väldigt trevlig och det har jag berättat för mina bekanta.
  • Göran S
    Göran S skrev om Två Små Svin
    En pärla bland restauranger!
    Otroligt gott och fantastisk personal.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Två Små Svin
    Bra mat, trevlig och kunnig personal. Mysig lokal. Fantastisk uteplats. Känns som " hemma"
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Två Små Svin
    Mysigt och trevlig personal. Inspirerat mat- och dryckpaket.
  • Annika B
    Annika B skrev om Två Små Svin
    Mysigt ställe! Trevlig personal. Gott!
  • Leif S
    Leif S skrev om Två Små Svin
    Trevlig och bra restaurang med unikt koncept. Fantastiska smörrebröd! Hög servicenivå. Synd att antalet gäster blir begränsat.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Två Små Svin
    Underbart ställe! Så bra service och god mat!
  • Dan E
    Dan E skrev om Två Små Svin
    Fantastisk mat och utomordentlig service!
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Två Små Svin
    Supergod mat och trevlig service. Mycket bra uteservering sommartid också.
  • Anette O
    Anette O skrev om Två Små Svin
    Härligt ställe och goda smörrebröd.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Två Små Svin
    Bra bemötande från början till slut. Personalen var trevlig. Maten var god. Vi var ett sällskap och delade på många rätter. Allt var bra. Det enda som var synd var att man bara får sitta två timmar vilket de inte informerade om vid bokning.
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Två Små Svin
    Mycket god mat och trevlig personal!
  • Maud J
    Maud J skrev om Två Små Svin
    mycket trevlig personal. tipsade om god snaps till smörrebröden, många goda ölsorter. uteserveringen är jättetrevlig
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Två Små Svin
    Supertrevligt ställe med många lokala besökare. Smörrebröden svajar något i utseende men det vägs lätt upp av den trevliga personalen. Bra priser på öl och snaps. Allting är supergott och ingen kollar snett på en när man drar igång en snapsvisa.
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Två Små Svin
    Trevlig miljö.Goda smörrebeöd. Dock lite seg service.

Årstavägen 49, 120 54 Årsta