Två Små Svin

Årstavägen 49, 120 54 Årsta — Visa karta

Varmt välkomna till Två Små Svin!

Sedan starten 2014 har vi serverat smørrebrød på vårt sätt, gott tjeckisk öl samt ett stort utbud av Brännvin & Akvavit.

På menyn kan du hitta allt från Farmors sill, kryddost, gräddfil & rödlök till färska rödbetor med rostade valnötter & gratinerad Blå Kornblomst Blåmögelost. Vi strävar efter hög kvalitet och gemytlig stämning med service för dig som gäst i fokus. Är man på språng erbjuder vi givetvis avhämtning på hela vår meny också.

Boka gärna ett bord via vår hemsida eller per telefon, eller kom helt enkelt förbi!

Läs vad 555 kunder tycker om Två Små Svin

• Mikael L
    Mikael L skrev om Två Små Svin
    Det är alltid ett bra bemötande från personalen. Maten är bra och det är en bra stämning i lokalen.
  • Peter A
    Peter A skrev om Två Små Svin
    en fantastisk upplevse mycket bra service och god mat
  • Helena C
    Helena C skrev om Två Små Svin
    Trevlig personal och fantastiskt goda smörgåsar.
  • Micke A
    Micke A skrev om Två Små Svin
    Två Små Svin har lyckats med att fånga de genuina som krog ( trots det lilla utrymmet invändigt ) med en vaken personal, lagom ruff inredning och som spiken i kistan den goa smör o bröö maten..Ett koncept som Jimmy har lyckats med i alla hans projekt..
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Två Små Svin
    En riktigt härlig restaurang som har all! Det finns inte många bord men det har man löst under den varma årstiden med att det finns bord ute som inte är bokningsbara. Ta inte bilen! Maren gör sig bäst med en nubbe! Mitt råd är att man frågar personalen om menyn och väljer det som de rekommenderar. Jag har aldrig blivit besviken utan tvärt om. Efteråt längtar man tillbaka! En av få riktigt bra pärlor vi har på södra sidan stan.
  • Elin S
    Elin S skrev om Två Små Svin
    Super god mat och bra service. Enda som är dåligt är att de har så få sittplatser och att de är så poppis! Närstan omöjligt att spontanäta där..
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Två Små Svin
    Väldigt nöjd. Gott & mysigt!!!
  • Carina F
    Carina F skrev om Två Små Svin
    Ett underbart ställe med gullig personal och bra service! Har varit på restaurangen vid ett flertal tillfällen och aldrig blivit besviken!
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Två Små Svin
    Trevlig meny. bra smörrebröd OK öl och snaps. Trevlig personal
  • Peter L
    Peter L skrev om Två Små Svin
    Svinbra!! Alltid trevligt alltid gott
  • Anne N
    Anne N skrev om Två Små Svin
    Bra koncept, bra service, något liten lokal.
  • Elisabet K
    Elisabet K skrev om Två Små Svin
    jättegod mat. Vi har provat flera av rätterna. Ingen har varit dålig. Trevlig personal. En gång var det dock väldigt (!) lång väntetid på maten.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Två Små Svin
    Mysigt ställe, trevlig personal, jättegod mat.
    Àla carte ännu bättre än buffén.
  • Olle P
    Olle P skrev om Två Små Svin
    Top notch från början till slut. Vänligt bemötande samt tips om smaker och vilken dryck som passar till maten som dessutom är kombinerad på många smakfulla sätt. Bra portioner i förhållande till priset. Roligt koncept med smörrebröd och Tjeckisk öl och stort sortiment snapssorter. Vid ett tillfälle tog jag med min mor med rullstol, vi satt ute och blev hjälpta på bästa sätt.
    Alltid en väldigt bra upplevelse att komma till Svinen i en varm och ombonad miljö med bra service och smakupplevelser.
  • Malin K
    Malin K skrev om Två Små Svin
    Mycket trevlig restaurang med god mat och extremt hjälpsam personal! Jag har provat ett antal olika saker på menyn och alltid blivit mycket nöjd.
  • Eva E
    Eva E skrev om Två Små Svin
    Lunch för 9 pers. Fantastiskt trevlig, gott och härlig personal. Dock lite dragigt i lokalen eftersom problem med att stänga dörren.
  • Helene S
    Helene S skrev om Två Små Svin
    Vi var mkt nöjda på vårt första besök på den omtalade restaurangen vi besökte förra året på sen sommaren . Vi kommer tillbaka !
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Två Små Svin
    Trevlig personal samt underbar mat
  • Michaela N
    Michaela N skrev om Två Små Svin
    Jättemysig restaurang precis vid Årsta torg.
    Personalen är trevlig och maten är supergod, det enda jag har att anmärka på är att det är väldigt litet och svårt att få bord om man är större sällskap.
    Vissa av borden och stolarna är också väldigt höga så för en som är kort är det svårt att hitta en bekväm position för benen.
  • Lena B
    Lena B skrev om Två Små Svin
    härligt upplevelse med polarna i sommarvärmen
  • Manfred R
    Manfred R skrev om Två Små Svin
    Mycket trevligt bemötande, bra mat och dryck. vi besöker Två Små Svin snart igen.
  • Ing-britt S
    Ing-britt S skrev om Två Små Svin
    Vi var där vid dåligt väder,det var mkt gäster mkt trångt därför inte mysigt god snittar åt gick därifrån
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Två Små Svin
    Riktigt trevligt ställe med God mat och dryck i härlig miljö. Supertrevlig personal.
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Två Små Svin
    Trevlig personal , fantastiskt goda smörrebröd, trevlig miljö , får få platser
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Två Små Svin
    Välsmakande och rikt utbud av skandinavisk snaps!
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Två Små Svin
    Familjär stämning. Hög kvalitet till bra pris. Exotiskt att restaurangen ligger i Årsta.
  • Olle H
    Olle H skrev om Två Små Svin
    Ett fantastiskt trevligt litet ställe med kunnig och trevlig personal som serverar fantastiska smørrebrød i bästa Ida Davidsen-klass. En del av København mitt i Årsta.
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Två Små Svin
    En gemytlig kvarterskrog med trevlig personal och roligt koncept med smörrebröd och "matchande" nubbe. Trevlig inredninge och lite lagom trångt.
  • Per G
    Per G skrev om Två Små Svin
    Maten, ölutbudet och personalen har vid alla tillfällen varit helt toppen. Lokalen är mysig men galet trångt möblerat och det känns faktiskt osäkert brandriskmässigt. Dags för större lokal!
  • Niels A
    Niels A skrev om Två Små Svin
    Förbeställning gick smidigt och bra. Betjäningen snabb och vänlig. Maten härlig. Priset rimligt. Återkommer gärna med mina vänner.
  • Malou B
    Malou B skrev om Två Små Svin
    God mat, god öl! Fin service och underbar uteservering!
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Två Små Svin
    Mycket trevligt ställe med opretantiös atmosfär och väldigt goda smörrebröd.
  • Richard J
    Richard J skrev om Två Små Svin
    En liten fantastisk institution! Underbart ställe där man omedelbart känner sig som hemma. Trvlig personal & fantastisk öl gör att man gärna stannar lite längre. Smörgåsbordet som dukas upp till helgens brunch är en killer!
    Måste ses!
  • Ida S
    Ida S skrev om Två Små Svin
    Fantastiskt bra! Gott, trevligt, personligt!
  • Marianne Karlsson V
    Marianne Karlsson V skrev om Två Små Svin
    Positiv upplevelse från A-Ö
    Rekommenderas på det varmaste!
  • Eva E
    Eva E skrev om Två Små Svin
    Jättegoda smörgåsar och trevlig personal.
    Rekommenderar minst ett besök där.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Två Små Svin
    Kanon! Som dansk kändes det nästan som att va hjemme
  • Charlotta T
    Charlotta T skrev om Två Små Svin
    Superbra! God mat och bra dryck
  • Ruben T
    Ruben T skrev om Två Små Svin
    God service, mat och öl, väldigt trevligt ställe
    Kanske inte klent med service när alla gäster kommer, men inget som påverkar helheten något videre. Jag kommer att besöka restaurangen igen
  • Bo U
    Bo U skrev om Två Små Svin
    Bra service i trevlig miljön av god mat och dryck som stämmer bra ihop.värd en omväg
  • Jimmy F
    Jimmy F skrev om Två Små Svin
    Varit och besökt Två Små Svin två gånger på rekommendation från en god vän. Det har varit två mycket bra besök. Härligt mottagande i en liten, välfylld lokal fylld av både gäster och värme. Allt jag fått in på tallriken har varit utmärkt och det har uppfyllt mina förväntningar ordentligt.
    Kommer åka dit igen, trots att det är fel sida av stan.
  • Lars K
    Lars K skrev om Två Små Svin
    Trångt, men trevligt och gemytligt.
    Maten var god.
  • Johan S
    Johan S skrev om Två Små Svin
    Jag rekommenderar två små svin till alla jag känner. Fantastisk mat, grym personal och mysig miljö. Gå dit!!
  • Mia W
    Mia W skrev om Två Små Svin
    Grymt goda smörrebröd, trevlig personal, liten men gemytlig lokal. Man blir proppmätt, så se till att du är hungrig när du går hit!
  • Monica S
    Monica S skrev om Två Små Svin
    Supertrevlig personal, bokade bord på nätet, men mejlade om att jag ville ha ett speciellt bord, och det ordnade personalen. God mat och kunnig personal.
  • Tina K
    Tina K skrev om Två Små Svin
    Super mysigt litet ställe med goda smörrebröd och trevlig personal! Kan varmt rekommenderas! Men boka bord för det finns inte så många..
  • Therese F
    Therese F skrev om Två Små Svin
    En mysig restaurang med god mat och trevlig personal. Brunchen kan jag varmt rekommendera till alla som uppskattar vällagad, god mat.
  • Adam S
    Adam S skrev om Två Små Svin
    Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeat
  • Anette S
    Anette S skrev om Två Små Svin
    Mycket bra buffé, fick bilägare pris när vi var laktos och gluten allergi.
  • Anna H
    Anna H skrev om Två Små Svin
    Jag tycker Två små svin var en mycket trevlig restaurang, härlig atomsfär, goda smörrebröd och gott öl, duktig och trevlig personal.

Årstavägen 49, 120 54 Årsta