Syskonen Anderssons Restaurang

Syskonen Anderssons Restaurang

Ring 033-23 65 98 syskonenandersson.se

Välkommen till Syskonen Anderssons Restaurang – Husmanskost med kärlek! Är ni fler än tio personer? Då kan vi leverera hemlagad husmanskost ända till dörren alla vardagar i veckan. Du hittar oss i Toveks-huset, mitt i Knalleland. Läs vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inta att kontakta oss om du har några frågor! Välkommen!

38 omdömen om Syskonen Anderssons Restaurang

Jasmine e
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Var på syskonen Anderson på lunch för första gången och blev väldigt positivt överraskad över många saker. Varit på många lunchrestauranger, men den här stod ut i mängden. Jag valde köttbullar med potatismos och en underbar gräddsås. Ikea kan slänga sig i vägen. Detta gick inte att jämföra. Glad, positiv personal, fin service mysig miljö och framförallt riktigt god mat. Rekommenderar varmt att prova denna restaurangen!

Jasmine E

Jessica M
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Vi beställde catering till företagets julfest och är väldigt nöjda. Väldigt god mat och väl tilltaget samt fin service. Även vårt väldigt sena önskemål om vegetariska och glutenfria alternativ löste de alldeles utmärkt. Kan varmt rekommendera Syskonen Anderssons Restaurang.

Julia L
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Anlitade Syskonen Andersson till min födelsedagsfest och det var en succé. Vi blev väldigt imponerade över kvalitén samt servicen. Rekommenderas starkt!

Albin H
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Mycket god mat och utmärkt service!

Gustav H
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Riktigt god mat och trevlig personal!

Jimmy G
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Mycket trevlig lunchrestaurang, trevlig personal, alltid bra utbud av olika rätter som hitintills aldrig varit en besvikelse. Ett säkert kort! /J

Mats D
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Supertrevlig och serviceminded personal. Alltid supergod mat, med fantastisk salladsbuffé och nybakat efterrätt. Helt klart Borås bästa husmanskost o lunchrestaurang.

Camilla T
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Rekommenderar varmt Syskonen Andersson vid större arrangemang. Syskonen Andersson har försett tävlande, tränare, domarpanel m fl med lunch under en tävlingshelg. Ett stort arrangemang med ca 750 luncher totalt under helgen. Samarbetet med restaurangen har fungerat smidigt. De har ett trevligt och flexibelt bemötande. De är punktliga och har full koll på allergier och specialkost. Tack Syskonen Andersson för ert engegemang!

Helen L
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Beställde lunch till jobbet, inga problem att välja olika rätter eller att få maten utkörd. Blev påmind om dricka till maten, mycket positivt för det hade jag missat.

Kristina J
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Super god mat ! gott om plats och trevliga personal.

Kim W
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Lunch med konferens, gott och generöst, alla 20 var nöjda. Trevlig personal som ok:ade att vi åt tidigare än bokat, bara glada miner!

Göran E
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Blir alltid proppmätt efter besök på favoritstället! Generösa portioner i kombination med en ständigt fylld salladsbar och hembakat till kaffet, blir inte bättre än så här :D

Jennie S
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Kan varmt rekommendera Syskonen Andersson som cateringsfirma. Fick ett tryggt bemötande och de var väldigt hjälpsamma och flexibla under hela planeringstiden. Det var aldrig några problem utan de löste alla mina önskemål. Maten var vällagad, varierad, smakfull och väldigt god. Det fanns mycket mat att välja mellan och alla blev mätta och belåtna.

Mimmi S
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Vi beställde en catering ifrån Syskonen till vårt företag och var jättenöjda med buffén som inehöll massa spännande tilltugg. Vi är jättenöjda och kommer använd dem framöver :)

Linda A
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Har ätit här i flera år och jag måste säga att maten har blivit bättre det senaste 🤗 glöm inte att testa kötbullarna!

Kajsa
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Vällagad mat med mycket smaker

Jonas S
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Bara positivt, mat av högsta kvalité samt alltid bra service och bemötande från personal

Tomas A
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Allt är jätte bra servicen är mycket god

Milorad B
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Rekomenderas starkt, supper gott mat och profsig/trevlig personal.

Roger L
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Dom har stans bästa frukosttallrik och lunchen består alltid av många rätter och håller väldigt hög klass. Personalen är alltid glada och trevliga.

Joakim P

Trevligt. Fräscht . God mat.centralt Mvh jocke

Daniel R
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Köpt frukost och lunch. Väldigt bra kvalitet på maten och mycket trevlig personal. Med vänlig hälsning, Daniel

Hanna M
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Jag har många gånger ätit lunch hos Syskonen Anderssons och är en mycket nöjd kund. När man kommer in är det en fint skriven meny med många goda allternativ. Maten är helt fantastisk känns verkligen hemlagat med hjärta vilket jag också vet att det är! Och personalen är helt fantastisk tjejerna som alltid möter upp med ett stort leende, positiva, personliga, glada och proffsiga. Tack för en alltid lika fin upplevelse god mat och fantastisk personal <3

Magnus A
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Riktigt god mat Mallan-Brallans mumsiga köttbullar är inte å leka med.

Natalie A
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Alltid hemlagad mat och gjord med kärlek, väldigt trevlig och kunnig personal. Ser alltid till att gästerna blir nöjda med deras önskemål! Rekommenderas starkt!

Sam W
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Syskonen har den bästa husmanskosten i Borås. Mycket trevlig personal bra bemötande. Kan varmt rekommendera denna lunch och catering restaurang

Isabelle O
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

God mat, fräsch salladsbuffé och supertrevlig personal!

Karin A
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Beställde catering till drygt 100 personer och det smakade väldigt bra. Många gäster kommenterade den goda maten. De var flexibla med ändringar och levererade i tid. Grymt bra! Rekommenderas starkt!

Bosse L

Lyhörda för kundernas behov . Väl tillagad mat. Trevlig personal

Måns P
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Jag har ätit här sedan flera år tillbaka och det senaste har matens klass höjt sig ! Ni måste prova Malins mumsiga köttbullar. Keep up the good work:)

Paul C
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Mycket bra mat och väldigt trevlig personal. Riktigt bra lunch ställe helt enkelt

Salle S
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Jag jobbar på getängsvägen, inte långt från Syskonen Andersson. Det bästa med mitt jobb är just luncherna på stans bästa lunchrestaurang. Personlig service som får en att känna som en stammis redan efter första besöket. Det i kombination med den goda maten gör Syskonen Andersson till min absoluta favorit i Borås. Keep it up!

Adam J
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Perfekta lunchstället om man älskar husmanskost. Grym mat med trevlig personal! Perfekta combon.

Soroush R
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Husmanskost i sin bästa form i kombination av service i världsklass!

Diana W
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Väldigt trevligt och professionellt bemötande!

Harry Y
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Välkänd lunch restaurang som är väldigt populär bland boråsarna. Välsmakande mat och alltid nybakat bröd. Vi har även beställt mat på catering till företaget vid olika tillfällen, snabb och bra service även där. Att rekomendera!

Pojan T
Skrev om Syskonen Anderssons Restaurang

Borås bästa husmanskost med superfräsch salladsbar!!!