Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Borås Syskonen Anderssons Restaurang

Syskonen Anderssons Restaurang

Ålgårdsvägen 25, 506 30 Borås — Visa karta

Välkommen till Syskonen Anderssons Restaurang – Husmanskost med kärlek!

Är ni fler än tio personer?
Då kan vi leverera hemlagad husmanskost ända till dörren alla vardagar i veckan.
Du hittar oss i Toveks-huset, mitt i Knalleland.

Läs vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inta att kontakta oss om du har några frågor!
Välkommen!
11:00-14:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om Syskonen Anderssons Restaurang

• Helen L skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Beställde lunch till jobbet, inga problem att välja olika rätter eller att få maten utkörd. Blev påmind om dricka till maten, mycket positivt för det hade jag missat. Läs mer
  • Kristina J skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Super god mat ! gott om plats och trevliga personal. Läs mer
  • Kim W skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Lunch med konferens, gott och generöst, alla 20 var nöjda. Trevlig personal som ok:ade att vi åt tidigare än bokat, bara glada miner! Läs mer
  • Göran E skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Blir alltid proppmätt efter besök på favoritstället! Generösa portioner i kombination med en ständigt fylld salladsbar och hembakat till kaffet, blir inte bättre än så här :D Läs mer
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Kan varmt rekommendera Syskonen Andersson som cateringsfirma. Fick ett tryggt bemötande och de var väldigt hjälpsamma och flexibla under hela planeringstiden. Det var aldrig några problem utan de löste alla mina önskemål.
    Maten var vällagad, varierad, smakfull och väldigt god. Det fanns mycket mat att välja mellan och alla blev mätta och belåtna. Läs mer
  • Mimmi S skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Vi beställde en catering ifrån Syskonen till vårt företag och var jättenöjda med buffén som inehöll massa spännande tilltugg.
    Vi är jättenöjda och kommer använd dem framöver :) Läs mer
  • Linda A skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Har ätit här i flera år och jag måste säga att maten har blivit bättre det senaste 🤗 glöm inte att testa kötbullarna! Läs mer
  • Kajsa skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Vällagad mat med mycket smaker Läs mer
  • Jonas S skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Bara positivt, mat av högsta kvalité samt alltid bra service och bemötande från personal Läs mer
  • Tomas A skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Allt är jätte bra servicen är mycket god Läs mer
  • Milorad B skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Rekomenderas starkt, supper gott mat och profsig/trevlig personal. Läs mer
  • Roger L skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Dom har stans bästa frukosttallrik och lunchen består alltid av många rätter och håller väldigt hög klass. Personalen är alltid glada och trevliga. Läs mer
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Trevligt. Fräscht . God mat.centralt
    Mvh jocke Läs mer
  • Daniel R skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Köpt frukost och lunch. Väldigt bra kvalitet på maten och mycket trevlig personal.

Med vänlig hälsning,
    Daniel Läs mer
  • Hanna M skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Jag har många gånger ätit lunch hos Syskonen Anderssons och är en mycket nöjd kund. När man kommer in är det en fint skriven meny med många goda allternativ. Maten är helt fantastisk känns verkligen hemlagat med hjärta vilket jag också vet att det är! Och personalen är helt fantastisk tjejerna som alltid möter upp med ett stort leende, positiva, personliga, glada och proffsiga. Tack för en alltid lika fin upplevelse god mat och fantastisk personal <3 Läs mer
  • Magnus A skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Riktigt god mat
    Mallan-Brallans mumsiga köttbullar är inte å leka med. Läs mer
  • Natalie A skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Alltid hemlagad mat och gjord med kärlek, väldigt trevlig och kunnig personal. Ser alltid till att gästerna blir nöjda med deras önskemål! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sam W
    Sam W skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Syskonen har den bästa husmanskosten i Borås. Mycket trevlig personal bra bemötande. Kan varmt rekommendera denna lunch och catering restaurang Läs mer
  • Isabelle O skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    God mat, fräsch salladsbuffé och supertrevlig personal! Läs mer
  • Karin A skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Beställde catering till drygt 100 personer och det smakade väldigt bra. Många gäster kommenterade den goda maten. De var flexibla med ändringar och levererade i tid. Grymt bra! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bosse L skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Lyhörda för kundernas behov .
    Väl tillagad mat.
    Trevlig personal Läs mer
  • Måns P skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Jag har ätit här sedan flera år tillbaka och det senaste har matens klass höjt sig ! Ni måste prova Malins mumsiga köttbullar. Keep up the good work:) Läs mer
  • Paul C skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Mycket bra mat och väldigt trevlig personal. Riktigt bra lunch ställe helt enkelt Läs mer
  • Salle S skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Jag jobbar på getängsvägen, inte långt från Syskonen Andersson. Det bästa med mitt jobb är just luncherna på stans bästa lunchrestaurang. Personlig service som får en att känna som en stammis redan efter första besöket. Det i kombination med den goda maten gör Syskonen Andersson till min absoluta favorit i Borås. Keep it up! Läs mer
  • Adam J
    Adam J skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Perfekta lunchstället om man älskar husmanskost. Grym mat med trevlig personal! Perfekta combon. Läs mer
  • Soroush R skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Husmanskost i sin bästa form i kombination av service i världsklass! Läs mer
  • Diana W skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Harry Y skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Välkänd lunch restaurang som är väldigt populär bland boråsarna. Välsmakande mat och alltid nybakat bröd. Vi har även beställt mat på catering till företaget vid olika tillfällen, snabb och bra service även där. Att rekomendera! Läs mer
  • Pojan T skrev om Syskonen Anderssons Restaurang
    Borås bästa husmanskost med superfräsch salladsbar!!! Läs mer

Ålgårdsvägen 25, 506 30 Borås