Perfekt utfört arbete och pris efter överenskommelse.
Autocenter Gävle AB
Om företaget
Välkommen till Autocenter Gävle AB – din Autoexperten Bilverkstad i Gävle! Välkommen till vår verkstad när du behöver boka tid för bilservice, reparationer, AC-service, hjulinställning, däckbyte eller behöver checka in däcken på däckhotell. Utöver de vanligaste verkstadstjänster hanterar vi även försäkringsskador, erbjuder...
297 omdömen om Autocenter Gävle AB
Sedan starten hos Reco 2025
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Tack för den goda och snabba servicen.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Kundvänliga och försöker lösa alla problem. Mycket bra service
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabbt ordnat när bilen inkom med bärgare…
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Mycket god hjälp! Proffsigt! Seriöst.
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Kunnighet trevlig personal bra information bytte bromsar fram balansering av däck
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Tryggt och professionellt bemötande. Bra återkoppling med trevlig atmosfär. Återkommer gärna.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabbt smidigt o trevligt bemötande
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb .smidigt o proffsigt bemötande
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Nytt Avgassystem blev bra de
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Jag upplevde Autocenter. Som seriösa och kundinriktade.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Enkelt, snabbt och ett bra pris
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Trevliga kunniga och snabba! Bra service !!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande, snabb service
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabb och smidig bokning. Trevligt och kunnigt bemötande. Problemet löst.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
När jag bokade tid så frågade jag om när de skulle ha bilen! De svarade att de ville ha den redan klockan 07.00. Bra tänkte jag då jag hade andra saker inbokade på eftermiddagen och behövde bilen. Jag väntade att de skulle ringa strax efter lunch men ingen ringde. Jag ringde upp dem och den som svarade skulle skicka meddelande till verkstan så jag skulle få veta. 14.30 ringde man från verkstaden och berättade att de precis hade börjat med min bil !!!??? Varför behövde de då ha den redan på morgonen? Jag fick då ringa...
Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Vi tar med oss det framåt.
Jag fick otroligt bra service av dom. Kommer återvända dit!
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra bemötande. Sakkunnig och tydlig information. Kan varmt rekommendera bilverkstan
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Extremt nöjd då jag fick snabb hjälp när jag behövde få bilen lagad.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Lätt att boka, vänligt bemötande, höll utlovade tider.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Supernöjd med Autocenter! Fick rekommendation om firman från bekanta och är väldigt glad att jag valde att vända mig dit. Trevligt bemötande, hög servicenivå och man känner sig verkligen väl omhändertagen som kund. En premiumfirma utan överpriser. Är väldigt nöjd med jobben de gjort hittills och kommer definitivt att anlita dem igen.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Det var jättebra, snabb service .
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Snabbt smidigt och enkelt för mig
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
👌😀👍👍👍👍👍👍👍👍👍🫵🫵🫵🫵
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Mycket trevkig, professionell service. Fick hjälp fort. Åtgärd utförd fort.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Snabb hantering. Bra kundkontakt. Lite dyrt men billigt jmf med märkesverkstad. Kort kö tid för att få plat för jobbet. Kunder varit mer precis när planerade tiden på dagen är.
Vi uppskattar din feedback och är glada att du haft en bra upplevelse hos oss.
Bra, proffsigt och trevligt bemötande
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Proffsigt bemötande. Alltid över förväntan.
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
mycket trevlig personal och bemötande,,,,, absolut rekommenderas
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Trevlig o hjälpsam personal. Bra service
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Trevligt bemötande, snabb och bra service.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande av personal. Dom fixade lånebil under tiden. Lämnade bilen för batteritest. Tydligt och bra med prisinfo i samband med bokning. Inga negativa överraskningar. Dom utförde exakt vad som var överrenskommet. Smidigt och elegant!
Tack för din recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
Snabb och trevlig support. Fick hjälp att rikta en skadad fälg.
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig personal hjälpsamma Snabb service verkar ha gjort ett bra jobb. Man känner sig trygg med personal och firman.
Härligt att du är nöjd, det är precis så vi vill att det ska kännas.
Grymt bra service och ett otroligt bra servicemind.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande och bra snabb service.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Fick tid snabbt för att åtgärda låset på min avtagbara dragkrok! Trevligt bemötande både i telefon när jag bokade tid på verkstaden och vid lämning och hämtning av bilen!
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Fint bemötande och snabb service
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra service och håller det som sägs.
Så roligt att höra att du är så nöjd, varmt välkommen tillbaka!
Blev jättebra och trevligt bemött! Jag gjorde en årlig bilservice för första gången på autocenter, och fick låna lånebil automat! Rekommenderad av min son ett besök där !! Fick bra svar på mina frågor Jättenöjd!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Helt okey.Köpte 4 hjulbultar o de passade på bilen.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Jättebra bemötande när jag var där på däckbyte och oljeservice Helnöjd kund
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Super kunnigt och trevlig personal
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Nöjd med allt snabb trevlig service och bra pris på servicen på bilen
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabbt fixat punkteringsärende på drop-in!
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Fick en snabb tid & jättebra service.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Fick bilen lagad samma dag som den gick sönder. Snabba och professionella
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabbt, proffsigt och trevligt.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Bra å tryggt bemötande å duktiga mekaniker .mycket nöjd🙂
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Trevligt och proffsigt bemötande, trots brist på lediga verkstads-tider så löste dom en akut-tid.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.