Dacklands Coaching

Dacklands Coaching

Ring 073-372 00 91 www.dackland.eu

Jag heter Katarina Dackland och är utbildad och certifierad coach vid Hälsoakademin Europa AB i Höllviken. Som klienten hos mig kommer Du alltid att sättas i centrum, och varje samtal kommer att utgå från dina behov.

3 omdömen om Dacklands Coaching

Nils-Åke S
Skrev om Dacklands Coaching

En bra och engagerad kontakt som inte släpper taget utan följer upp under hela kontakttiden. Personlig och pådrivande på ett positivt sätt, anpassat efter mina specifika behov.

Belinda M
Skrev om Dacklands Coaching

Företaget ger en känsla av trygg miljö. I sitt bemötande upplever jag Katarina som mycket engagerande vilket gör att jag som klient känner förtroende för hennes arbete. Att lyssna på andras berättande aktivt och följa den röda tråden i samtalet är Katarina kanonbra på. Katarina strukturerar samtalet med mycket bra sammanfattning för att avrunda mötet.

Liesel W
Skrev om Dacklands Coaching

Jag har trivs och fått mycket hjälp genom Dacklands Coaching, jag vill bara ge lovord till Katarina som verkligen lägger ner sin själ och tid i sina klienter. Alla som funderar på att få jobbcoaching eller personligcoaching borde välja Dacklands, ni lär inte ångra er!