Dagens Industri AB

Dagens Industri AB

Ring 08-573 650 00 www.di.se
1.6

Snabba och djupa ekonominyheter, uppdaterade dygnet runt av Sveriges främsta och största redaktion för ekonominyheter. Nyheter, börskurser och aktiechatten Börssnack är ständigt tillgängliga via Internet, wap, telefon, handatorer, digitaltv och TV

10 omdömen om Dagens Industri AB

Eduardo L
Skrev om Dagens Industri AB

Skulle tyvärr vilja påstå att Dagens industri har en prenumerationsmodell som bara kan liknas vid lurendrejeri. Dom låser sina kunder i 12 månaders abonnemang och lurar in dem med erbjudanden som ej går att avbryta. De tar dessutom ut faktureringsavgifter på 50kr i månaden som jag än, efter att skickat flera bankmedgivanden, både digitalt och via brev, inte lyckats få bort. Men antar att det är en viktig inkomstkälla för en undermålig produkt.

Nina W
Skrev om Dagens Industri AB

Orimligt lång bindningstid - 12 månader! - som aviseras otydligt vid tecknande av 3 månaders provprenumeration. Uselt! Kalla handen hos kundtjänst, hade uppfattningen att DI var en seriös spelare ..

Thomas G
Skrev om Dagens Industri AB

Förutom en vidrig prenumerationspolicy har alla mina minusaktier köpts på råd från DI:s ”experter”. För övrigt en sanslöst populistiskt redaktion. Aldrig mer DI!

Anna Fredrika Ragnhild S
Skrev om Dagens Industri AB

VARNING! Prova-på-prenumerationer förlängs AUTOMATISKT till 12 månaders låst abonnemang

Milad E
Skrev om Dagens Industri AB

Tecknade en testmånad för 19kr i December 2021. Denna övergick av någon helt oförklarlig j*vla anledning till en prenumeration på 1 (ETT!!!) ÅR!! Jag förstår absolut inte logiken i detta. Varför skulle jag vilja gå med i ett avtal som låser fast mig i ett år? Sådana avtal existerar inte längre, inte ens bland försäkringsbolag eller t.ex. bredbandstjänster. DI.SE för mig är för mig från och med nu en massiv bluff utan dess like. Jag skulle aldrig lita på ett ord av det som skrivs i denna tidning med tanke på vilka äckliga metoder de använder för att suga ut pengar från folk. Fy f*an!

Jan Kenneth G
Skrev om Dagens Industri AB

Dagens Industris kampanjer omvandlas oftast automatiskts utan varesig tydlighet eller framförhållning till abonnemang med 12 månaders bindningstid. Moraliskt förkastligt. Det finns bättre tidningar att lägga 4000 kr på.

Krister Ronald J
Skrev om Dagens Industri AB

Dagens industri är den som säljer sin mamma och köper platspåsar för pengarna, man har en kundbas som man i stort sett har lurat sig till, lång uppsägningstid samt en mycket dyr tidning, skulle DI vara aktienoterat hade jag blankat dem hårt, affärsidén håller inte, man får bara fler och fler ovänner, ett gott råd är att tacka hövligt och sedan lägga på luren.

KENT N
Skrev om Dagens Industri AB

Dagens Industri är inte ett seriöst företag. Deras prenumerationer innehåller paragrafer med automatisk förlängning av prenumerationer i 12 månader. ARN har redan i år (mars 2021) fått in 19 klagomål om detta. Visst tecknar man en prenumeration så måste man läsa alla villkor men att man skulle känna sig lurad av en så stor tidning trodde man aldrig. Vill bara varna andra. Efter ett antal år som prenumerant där jag betalat 399:- i månaden så ville jag säga upp tidningen för att jag inte kommer att läsa den på ett år. Jag...

Krister Ronald J och 2 andra gillar detta
Andreas H
Skrev om Dagens Industri AB

Gillar verkligen Dagens Industri! Det är en tidning med information om business, men samtidigt en härlig personlig och lite komisk touch. Tror nog aldrig att jag har hittat någon annan tidning som lyckats med den kombinationen! Köper sällan tidningen, men läser på nätet så gott som varje dag! För dig som vill hålla koll på lite företagande och ekonomi...

Amanda E
Skrev om Dagens Industri AB

Dagens Industri läser jag varje dag för att uppdatera mig på det ekonomiska läget och näringslivet i Sverige och utomlands. Detta är Sveriges enda ekonomiska tidning som kommer varje dag, jag prenunererar och det är riktigt smidigt att få den i brevlådan varje morgon. På helgen kommer även bilagan DI-weekend med en massa bra och läsvärda reportage.