Alla kategorier Konditori Västra Götaland Mölndal Dahls Bageri

Dahls Bageri

Argongatan 2B, 431 53 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Dahls Bageri!

Bakom varje bulle och bröd finns en bagare! Dahls Bageri startade 1935 och sedan dess har mycket hänt. 363 dagar om året levererar vi färskt bröd till Göteborg med omnejd och har gjort detta till över 160 butiker. Vi lägger stor vikt vid bra råvaror och engagerade, duktiga medarbetare som har det rätta knycket för att rulla en bra deg.

I vårt sortiment hittar du allt från frukostbröd, stenugnsbakat och kaffebröd till matbröd och mycket mer. Dessutom är vi stället du vänder dig till när du vill få tag på äkta surdegsbröd med krispig skorpa och saftig, spänstig insida. Varmt välkommen att kontakta oss eller besök vår hemsida. Där kan du läsa om de butiker som säljer bröd från Dahls Bageri eller hur du som företag köper in våra spröda limpor.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Dahls Bageri

• 2019-07-07

Magnus H skrev om Dahls Bageri
    Tog lång tid att komma fram i telefon för att lägga beställningen. Därefter var servicen mycket bra, hämta o betala, allt var väl förberett i butiken. Läs mer

Jan S skrev om Dahls Bageri
    Tog lång tid innan personal kom när jag skulle beställa. Personen som kom var lite smågrinig.
    När jag skulle hämta varan så tog det också lång tid innan någon ’dök upp’
    Men mannen som kom var excellent.
    Tårtorna var mkt goda !!! Läs mer

Åsa A skrev om Dahls Bageri
    Jättebra produkter och supertrevlig personal. Läs mer

Ulrika Ö skrev om Dahls Bageri
    Köpte tårta blev väl bemött o tårtan var god Läs mer
  • 2019-06-14

Anders S skrev om Dahls Bageri
    Beställde tårtor till jubileum. Kanontrevlig personal, bra information och mycket goda tårtor. Fantastiskt bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-13

Ann-charlotte H skrev om Dahls Bageri
    Hade beställt 2 tårtor, helt ok service. enda joxet är att det var lite svårt att hitta telnumret till fabriksförsäljningen i Mölndal när jag skulle beställa. Läs mer
  • 2019-06-13

Avin A skrev om Dahls Bageri
    Mycket nöjd med både smak och utseende! Läs mer
  • 2019-06-12

Eva Å skrev om Dahls Bageri
    Senaste gången köpte jag bara kaffebröd och träffade ingen anställd. Jag fick tag på det jag ville ha och det smakade bra, som vanligt.
    Gången innan köpte jag både mat- och kaffebröd och fick väldigt bra service. Jag behövde inte knappa in själv utan behövde bara betala.
    Alltid färskt och gott bröd. Har inte blivit besviken någon gång. Läs mer

Argongatan 2B, 431 53 Mölndal