Dahls Bageri

Dahls Bageri

Ring 031-744 35 90 www.dahls.se

Välkommen till Dahls Bageri! Bakom varje bulle och bröd finns en bagare! Dahls Bageri startade 1935 och sedan dess har mycket hänt. 363 dagar om året levererar vi färskt bröd till Göteborg med omnejd och har gjort detta till över 160 butiker. Vi lägger stor vikt vid bra råvaror och engagerade, duktiga medarbetare som har det...

9 omdömen om Dahls Bageri

Anna W
Skrev om Dahls Bageri

Absolut bästa vetebrödet! Slätt vetebröd med kardemumma. Godaste hallongrottorna jag ätit! Önskar det fanns i Värmland.

Magnus H
Skrev om Dahls Bageri

Tog lång tid att komma fram i telefon för att lägga beställningen. Därefter var servicen mycket bra, hämta o betala, allt var väl förberett i butiken.

Jan S
Skrev om Dahls Bageri

Tog lång tid innan personal kom när jag skulle beställa. Personen som kom var lite smågrinig. När jag skulle hämta varan så tog det också lång tid innan någon ’dök upp’ Men mannen som kom var excellent. Tårtorna var mkt goda !!!

Åsa A
Skrev om Dahls Bageri

Jättebra produkter och supertrevlig personal.

Ulrika Ö
Skrev om Dahls Bageri

Köpte tårta blev väl bemött o tårtan var god

Anders S
Skrev om Dahls Bageri

Beställde tårtor till jubileum. Kanontrevlig personal, bra information och mycket goda tårtor. Fantastiskt bra bemötande.

Ann-charlotte H
Skrev om Dahls Bageri

Hade beställt 2 tårtor, helt ok service. enda joxet är att det var lite svårt att hitta telnumret till fabriksförsäljningen i Mölndal när jag skulle beställa.

Avin A
Skrev om Dahls Bageri

Mycket nöjd med både smak och utseende!

Eva Å
Skrev om Dahls Bageri

Senaste gången köpte jag bara kaffebröd och träffade ingen anställd. Jag fick tag på det jag ville ha och det smakade bra, som vanligt. Gången innan köpte jag både mat- och kaffebröd och fick väldigt bra service. Jag behövde inte knappa in själv utan behövde bara betala. Alltid färskt och gott bröd. Har inte blivit besviken någon gång.