Dala Borrenergi AB

4.4

19 omdömen om Dala Borrenergi AB

Per S
Skrev om Dala Borrenergi AB

I november borrade Borrenergi AB en bergvärmebrunn på 180 meter och en en dricksvattenbrunn på 72 meter åt oss. De tog också bort den gamla värmeanläggningen, en elkombipanna med ackumulatortank, varmvattenberedare och ett ”råttbo” av gamla rör. Därefter installerade de en Bosch bergvärmepump, en djupbrunns-vattenpump, hydrofor, drog ledningar från brunnarna och nya rör inuti huset. För en privatperson är det mycket att oroa sig för, en stor investering, och viktigt att Borrenergi AB erbjöd en totalentreprenad och kunde...

Jan-Erik L
Skrev om Dala Borrenergi AB

Jag har köpt brunnsborrning, installation av vattenfilter samt luftvärmepump av Borrenergi och det har varit en eländig kundupplevelse jag inte rekommenderar någon. Maken till inkompetens har jag sällan skådat. Installationen av vattenfiltret var rent ut sagt skrattretande utförd och självklart var den tvungen att göras om utifrån mina detaljerade anvisningar och då är det ändå inte jag som driver företaget och ska anses kunna min sak. Vattenfiltret är placerat i ett badrum och det genererar kondensvatten som blir stående...

Thomas O
Skrev om Dala Borrenergi AB

Rekommendation ändrad efter kontakt med företaget.

Per-erik A
Skrev om Dala Borrenergi AB

Trevlig säljare och kompetent och duktig borrare.

Lars L
Skrev om Dala Borrenergi AB

Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Göran I
Skrev om Dala Borrenergi AB

Borrenergi är kundfokuserade och har kundanpassade lösningar löser de specifika problem kunden har. De håller kunden informerade om vad som pågår. De levererar i tid med rätt kvalitet

Jens L
Skrev om Dala Borrenergi AB

Mycket seriösa och hjälpsamma. Trevlig personal. Finns inget negativt att säga. Blev precis som jag ville ha det med styrdborrning.

Clara Markus M
Skrev om Dala Borrenergi AB

Vi blev bemötta väl och professionellt. Installationen av bergvärmen gick snabbt och vi är väldigt nöjda med resultatet.

Jan Å
Skrev om Dala Borrenergi AB

Installation av bergvärme. Bemötande från från första kontakten på telefon till färdig Installation var utmärkt. En positiv upplevelse son jag skulle rekommendera till andra

Karl M
Skrev om Dala Borrenergi AB

Alltid bra bemötande service och snabb inställelse tid.

Erik V
Skrev om Dala Borrenergi AB

Lätt att komma i kontakt med. Trevligt bemötande av alla jag kom i kontakt med. Försökte inte sälja på massa onödigt dyra saker. Tog fram offert med 2 olika alternativ med bergvärmepumpar och förklarade allt kring dem. Sen lade dom sig inte i utan lät mig som kund välja helt fritt! I det stora hela precis så jag vill att en affär ska gå till.

Södra D
Skrev om Dala Borrenergi AB

Mycket väl bemött. Planerade om för att kunna utföra vårat jobb snabbare. Borrning/pålning 139,7 rör för brofundament

Jane L
Skrev om Dala Borrenergi AB

Vår vattenpump har gått sönder två gånger på två månader & man sätter fortfarande inte dit en jordfelsbrytare. Man har borrat vatten som fungerar men sätter inte in ett filter så vattnet är OK borde ingå i priset som är dyrt. Sämst är dock när vi ringer för att vi fått fel på pumpen & killen som har jouren säger jag är inte hemma & kan hjälpa er men varför då ha en jour???

Anna-greta F
Skrev om Dala Borrenergi AB

Bra bemött och snabb service men jättedåligt med bara 10 dagar på sig att betala.

Bernt O
Skrev om Dala Borrenergi AB

Snabbt åtgärdat uppkommen felaktighet efter åskoväder.

Carola E
Skrev om Dala Borrenergi AB

Bort Energi har alltid varit mycket bemötande och trevliga. De snabba på att hjälpa till Ni är mer än bra

Tommy T
Skrev om Dala Borrenergi AB

Har ännu ej fått fakturan, men ett mycket bra jobb har de gjort

Mats R
Skrev om Dala Borrenergi AB

Jag valde Dala Borrenergi för min bergvärmeinstallation för att borrning var deras huvudsyssla och jag ville att borrhålet skulle bli bra och de uppfyllde mina förväntningar med råge. Att de även gjorde ett bra jobb med kundmöte, information och installation av bergvärmepumpen gör att de får 5 av 5 i betyg.

Hedbergs R
Skrev om Dala Borrenergi AB

komplett bergvärme med installation samt igång körning Bra bemötande och kunskap i företaget.