Alla kategorier Fastighetsbolag Västra Götaland Göteborg Dalagärde Vandrarhem

Lillhagsparken 15, 422 50 Hisings backa — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Dalagärde Vandrarhem

• conny h
    conny h skrev om Dalagärde Vandrarhem
    Åk INTE till Dalagärde vandrarhem! De har vägglöss och verkar ha haft det en tid. Vi sov över och det kryllade av kryp i sängarna. Personalen vet om detta men fortsätter att ta in gäster. De vägrar betala igen pengarna trots att man inte kunnat använda rummet för att det kryllar av kryp. I det senaste samtalet jag hade med en chef på Dalagärde vandrarhem som heter Anne, så var hon otrevlig i telefonen, och vill inte lämna ut namnet på hennes chef.

Anticimex kommentar när jag berättade för dem hur mycket småkryp vi haft var:
    -Oj! De kan inte ha haft någon vidare koll på städningen i det rummet. De bord ju ha upptäckt lössen för länge sen!

Min fru fick en allergisk reaktion med MASSOR av röda utslag över hela kroppen, och har fått behandling med starka kortisontabletter och eksemsalva mot klådan.

Vi har ägnat dagar åt att sanera ALLA väskor, ALLA kläder, ALLA saker och två stycken bilar. Vi har varit tvungna att uppsöka vårdcentral vid ett par tillfällen, plus att vi har fått sjukskriva oss då de inte kunde utesluta skabb då det hade varit så mycket kryp på rummet och så många bett på våra kroppar. Plus att vi ägnat mycket tid åt att bråka med ansvariga på dalagärde vandrarhem i flera försök att få pengarna tillbaka för rummet! Men de vill INTE betala igen några pengar. SKÄMS PÅ ER!!!

ÅK INTE DIT!!

Lillhagsparken 15, 422 50 Hisings backa