Alla kategorier Elbolag Dalarna Malung-Sälen Dalakraft

Dalakraft

Östra Bangatan 7, 782 34 Malung — Visa karta

Välkommen till Dalakraft, vi menar att dalfolket besitter en unik förmåga, vi är nämligen kraftfulla och i ständig förändring. Genom att alltid vara hjälpsamma och stå tillsammans kan vi uppnå en styrka som gör att vi tillsammans med våra kunder är helt oslagbara. Hos oss på Dalakraft kommer vi alltid göra vårt absolut bästa för att du som kund ska få ett så bra avtal som möjligt utifrån din livssituation. Det gör vi genom att fortlöpande erbjuda dig smarta lösningar. På Dalakraft levererar vi 100% grön el, all el ska alltid komma från förnybara källor, vi kan också erbjuda dig kompletta lösningar för egenproduktion av el. Skulle du ha några frågor eller om du behöver annan hjälp har vi generösa öppettider och erbjuder alltid snabba svar så att du som kund ska känna att det är enkelt och smidigt att nå oss. Varmt välkommen till Dalakraft.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 3515 kunder tycker om Dalakraft

• Hans S skrev om Dalakraft
    BESTÄLLDE EL ,FICK BRA TIPS VAD JAG SKULLE VÄLJA Läs mer
  • Eddie L skrev om Dalakraft
    Har mitt fiber via er, och än så länge fungerar det felfritt, och det var väldigt snabbt och smidigt att teckna avtal och få hem router.

Jag har inte varit kund speciellt länge, men kundtjänst har hittills varit väldigt hjälpsam och jag har inga klagomål på någonting Läs mer
  • Erik B skrev om Dalakraft
    Jag har svarat på telefon här om kvällen Läs mer
  • Fred-morten M skrev om Dalakraft
    .Kjøpte abonnement på strøm til fritidshus.
    .Snakket med en hyggelig mann.
    .Ja.
    .Fikk god og profesjonell hjelp til mitt ærend. Läs mer
  • Niklas N skrev om Dalakraft
    Trevligt bemötande och god hjälp med att flytta elavtal Läs mer
  • Claes-håkan M skrev om Dalakraft
    Jag beställde till en fastighet i Norrbotten som skall fungera som fritidshus de närmaste åren. Jag är nöjd med bemötandet även om ni fick göra om min förfrågan tre gånger. Något krångel med Vattenfall som är den som står för elnätet. Läs mer
  • Pähr L skrev om Dalakraft
    Bra återkoppling. Har varit i kontakt en del pga övertagande av fastighet efter min mor.
    Pähr Liss Läs mer
  • Kerstin I skrev om Dalakraft
    Jag är ny kund sedan 1 nov.
    Tecknade el abonnemang.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Berit J skrev om Dalakraft
    Allt fungerar jätte bra, vi är mkt nöjda ! Läs mer
  • Per S skrev om Dalakraft
    Helt ny kund så inte mycket att säga än. Läs mer
  • Hans N skrev om Dalakraft
    Elleverans när nuvarande avtal gick ut.
    Jag blev uppringd av lokal säljare som förklarade situationen med utgående avtal och vilka möjligheter som fanns till hands.
    En fondlösning presenterades med dess för- och nackdelar, samt de risker och möjligheter som låg i förslaget.
    Trevligt bemötande och bra förklaring av frågeställningar. Läs mer
  • Hans-eric P skrev om Dalakraft
    sluta med alla utskick. spar pengar istället, så ni kan sänka priset. Läs mer
  • Manuel E skrev om Dalakraft
    Bra bemötande när jag ringde dem. Läs mer
  • Torsten T skrev om Dalakraft
    Förlängning av abonnemang.
    Alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Olof O
    Olof O skrev om Dalakraft
    Nyinstalation ny kund Nyanslutning och nytt avtal.
    Bemött först trögt, men sedan mycket fint.
    Krångligt med papper och extern offertgivare i norra Sverige som var okunnig men sände en standardoffert med ert eget fasta pris, så en helt onödig offertgivare som inte kunde ta emot min beställning enligt offerten dom sände från Norrland.
    Ni slösade era pengar på att anlita dom.
    Det är ju ett standardpris inom 200 meter.
    Också ansökan om Nyanslutning var onödigt byråkratisk där jag som kund behövde anlita en elfirma när jag inte fick sända in ansökan själv, bara det kostade mej ett par tusen kronor extra helt i onödan. Systemet borde förenklas, alltför tungrott.
    Varför alla dessa formulär och dubbelarbete med ansökningar?
    Annars var jag väl bemött av trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Daniel G skrev om Dalakraft
    Snabba och smidiga åtgärder när man behövde hjälp med flytten. Bra med att ni kan skicka ut räkningar via e-fakturor också. Har annars inte haft så mycket kontakt med er personligen så där kan jag inte svara på mina upplevelser. Läs mer
  • Roger B skrev om Dalakraft
    Har 1 hus med el från er sedan ca 2 år.
    Kontakt- bemötandet har varit bra.
    Allt fungerat bra. Läs mer
  • Lizkulla P skrev om Dalakraft
    Ringde angående avslutat autogiro pga dödsfall. Talade med en mycket trevlig dam. Som hjälpte till att ändra så att det blir rätt i fortsättningen. Läs mer
  • Marcus V skrev om Dalakraft
    Kunnig säljare/kundtjänst som hjälpte mig byta abonnemang, samt hade svar på alla mina övriga frågor. Läs mer
  • Maria E skrev om Dalakraft
    Nyss kund!
    Vet inte än!
    :-) Läs mer
  • Anne A skrev om Dalakraft
    Att jag vid byte av elleverantör själv blev tvungen att ringa min tidigare leverantör då ni inte fick svar ifrån denne på att genomföra bytet trots att jag lämnat fullmakt till er att göra det. Hade gärna förväntat mig en tidigare återkoppling ifrån er om att ni inte fick svar utan jag ringde själv till er och hörde varför inte det nya avtalet dök upp. Trist! Läs mer
  • Jan A skrev om Dalakraft
    Då avtalet inte har trätt i kraft kanske ni kan återkomma vid ett lämpligare tillfälle.
    Mvh Läs mer
  • Jennie L skrev om Dalakraft
    Trevligt bemötande med en kvinnlig medarbetare. Hon hjälpte mig med en flyttanmälan på ett bra och positivt sätt. Läs mer
  • Evelina A skrev om Dalakraft
    Trevligt bemötande och ni tog er tid att förklara det jag inte förstod men vad som er är självklara Läs mer
  • Anders L skrev om Dalakraft
    Beställde Husjouren samt elavtal. Utmärkt hantering! Läs mer
  • Stig E skrev om Dalakraft
    xxxxxxxx yyyyyyyyyyyxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Anette N
    Anette N skrev om Dalakraft
    Jag bytte elleverantör. Blev uppringd av Dala kraft.
    Bra Telefonkontakt proffsigt med information.
    Smidigt att få avtal via mail.
    Bra art kunna välja faktura utan extra kostnad Läs mer
  • Thomas K skrev om Dalakraft
    Jag är precis en ny kund, det bemötande jag fått som ny kund är helt perfekt. Läs mer
  • Jan E skrev om Dalakraft
    Byte av elleverantör.
    Bra.
    Jag fick de besked jag ville ha. Läs mer
  • Per P skrev om Dalakraft
    förlängde mitt el avtal
    blev bemött korrekt sakligt och med bra information
    levde uoo till mina förväntningar och lite till
    positiv upplevelse om något nödvändigt Läs mer
  • Göran J skrev om Dalakraft
    Ville ändra avtalet och fick verkligen bra information och hjälp av damen jag pratade med Läs mer
  • Erik N skrev om Dalakraft
    Talade med en kvinna hos er, en mycket hjälpsam människa och förklarade olika alternativ på ett begripligt sätt, har inget annat att säga, TOPPEN. Läs mer
  • Björn G skrev om Dalakraft
    Bra samtal med deras säljare inför förnyelse av elavtal. Läs mer
  • Linn N skrev om Dalakraft
    Nöjd med varan och bra kundbemötande via telefonsupport👍 Läs mer
  • Bengt O skrev om Dalakraft
    Förnyelse av el-avtal tecknades via er hemsida. Egentligen var jag på jakt efter 5-årsavtal men fick nöja mig med 3 år. Trots i mitt tycke korrekt tryckande vid tecknandet fick jag bekräftelse att jag valt rörligt elpris.........! Jag var formell och åberopade ångerrätten via mail. Er medarbetare Nike tog tag i problematiken på ett förtjänstfullt sätt, så här sitter jag förhållandevis nöjd tills vidare.
    Bengt Olsson Läs mer
  • Arne A skrev om Dalakraft
    Jag har nyss blivit kund och Ni ska börja leverera El fr.o.m 1/10,
    och jag vet ännu inte till vilket pris/kw det blir! Det tycker jag inte är så lyckat. Så mitt byte till Er är lite av en chansning, då vi har en förbrukning av ca 40 000 kw total i våra fastigheter i Ullvi och Ludvika. När det gäller bemötandet så är det inget problem och det är nog en av anledningen till vår chansning med vårt byte av leverantör. Läs mer
  • Per Ö skrev om Dalakraft
    El til stuga. Fastpris 3 år.
    Bestilt på internett.
    Enkelt og greit. Läs mer
  • Lennart K skrev om Dalakraft
    Hej!
    Jag har tecknat elavtal frän er till en nyinköpt lägenhet i Rättviks samhälle och då jag även har en villa i Gärdebyn där jag varit er kund sedan 1969-70 och varit helt nöjd med det så var valet inte så svårt.
    Jag har alltid blivit bemött till största belåtenhet.
    Då jag inte har något att klaga på under åren som gått så kan jag varmt rekommendera er till andra.
    Med vänliga hälsningar Lennart Knis Läs mer
  • Jenny J skrev om Dalakraft
    Har varit kund för kort tid för att kunna ge ett svar. Läs mer
  • Jan H skrev om Dalakraft
    Man kan inte skicka ut ett erbjudande till kunder ,så är det samma erbjudande till alla Läs mer
  • Juha K skrev om Dalakraft
    Byte till dalakraft elavtal. Bra bemötande och information. Läs mer
  • Felix S skrev om Dalakraft
    Teckna elavtal och fick den hjälp jag behövde på ett bra sätt. Läs mer
  • Per L skrev om Dalakraft
    Dalakraft är vår Elnäts- och elhandelsleverantör. Bra produkter och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Magnus J skrev om Dalakraft
    Har inte varit kund så länge så jag kan inte säga att jag hat ngn uppfattning än. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Dalakraft
    Otroligt trevligt bemötande via kundtjänst i telefon. Beställde el. Läs mer
  • Gittan G skrev om Dalakraft
    Trevligt mottagande, kunnig personal,
    Band mitt elavtal Läs mer
  • Vilja G skrev om Dalakraft
    Jag har mitt elabonnemang hos er. Har även tidigare utnyttjat era erbjudande bl.a. Leksands badet och konserter.
    Supernöjd med er! Bra support/kontakt. Alltid trevliga och ett bra bemötande. Läs mer
  • Maj H skrev om Dalakraft
    Alltid vänligt bemötande vid kontakt.
    Hade inga förväntningar.
    Tagit del av ” gå två för en”. Köpt digital termometer, blåtand. Läs mer
  • Ulla L skrev om Dalakraft
    Ny som abonnent. Blev utmärkt och väl bemött Läs mer
  • Anita L skrev om Dalakraft
    Det gick lätt att beställa ström till Säter..fick uppdatering och förslag..Inga problem. Läs mer

Östra Bangatan 7, 782 34 Malung