Alla kategorier Elbolag Dalakraft

Dalakraft

Östra Bangatan 7, 782 21 Malung — Visa karta

Välkommen till Dalakraft, vi menar att dalfolket besitter en unik förmåga, vi är nämligen kraftfulla och i ständig förändring. Genom att alltid vara hjälpsamma och stå tillsammans kan vi uppnå en styrka som gör att vi tillsammans med våra kunder är helt oslagbara. Hos oss på Dalakraft kommer vi alltid göra vårt absolut bästa för att du som kund ska få ett så bra avtal som möjligt utifrån din livssituation. Det gör vi genom att fortlöpande erbjuda dig smarta lösningar. På Dalakraft levererar vi 100% grön el, all el ska alltid komma från förnybara källor, vi kan också erbjuda dig kompletta lösningar för egenproduktion av el. Skulle du ha några frågor eller om du behöver annan hjälp har vi generösa öppettider och erbjuder alltid snabba svar så att du som kund ska känna att det är enkelt och smidigt att nå oss. Varmt välkommen till Dalakraft.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 2130 kunder tycker om Dalakraft

• Michael T
    Michael T skrev om Dalakraft
    Vi är nöjda med dala kraft som leverantör, dock kan man kontatera att man är långt från billigast, men skillnaden på årsbasis och den låga förbrukning vi har gör att man inte byter.
    Ska man klaga på någonting så är det att man gått från 1 faktura för allt el,va,sop. till 3man har försökt få det vara en fördel för kunden, det ser jag inte riktigt, vet att man delat bolagen och att det slutligen är skälet till detta.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Dalakraft
    Jag ska flytta till Sverige i Juni och behövde hjälp med välja nuvarande takt. Den person från Dalakraft hjälpt mig mycket vänlig och tjänstvillig.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Dalakraft
    Mycket bra och trevligt bemötande
  • Lars N
    Lars N skrev om Dalakraft
    Bra srevice vid omförhandling av avtal
  • Olle S
    Olle S skrev om Dalakraft
    Bemötandet som vanligt bra när man ringer.
    Men....
    under påskhelgen fick vi stopp i avloppet och behövde använda oss av
    "akuthjälpen" som vi abbonerat på under alla år som kund hos Er.
    Telefonsvararen behövde fyrsiffrig kod som vi överhuvudtaget aldrig
    hört talas om!!!
    Efter en jobbig helg blev vi uppringda av en rörmokare som saknade rätt
    utrustning.
    Ringde då själv efter spolbil som ju är enda möjliga hjälpen.
    Efter hjälpen tog jag kontakt med Ert kontor och redogjorde för bristerna
    och fick stöd och förståelse för mina problem.11
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Dalakraft
    Rekommenderar dalakraft varmt.
  • Curt C
    Curt C skrev om Dalakraft
    Helt OK! Efter någon månad så är min erfarenhet begränsad.
  • Marc O
    Marc O skrev om Dalakraft
    Mina enda kontakter under åren - bodde tidigare i villa - har i anslutning till förlängning av 3 års kontrakt.
  • Tord L
    Tord L skrev om Dalakraft
    Hej! Som vanligt ett bra bemötande! Vi är tacksamma för att elen fungerar säkert och pålitligt!
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Dalakraft
    Har nyss flyttat till hus så jag har ingen koll. Men hittills så har det varit super kundservice och hjälp.
  • Heinrich D
    Heinrich D skrev om Dalakraft
    Det finns allt bra mit Dalakraft
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Dalakraft
    bra bemötande+ att jag vill gynna lokala el leverantörer. nöjd kund.
  • Eivor R
    Eivor R skrev om Dalakraft
    Har vid de tillfällen jag kontaktat Dalakraft fått väldigt bra bemötande.
    Det gäller både när avtal ska förnyas och vid förfrågan vid strömavbrott.
  • Siv A
    Siv A skrev om Dalakraft
    Tog kontakt med företaget för att få hjälp att förlänga mitt elavtal.
    Fick bra svar på de frågor jag ställde och bra bemötande.
  • Carolin T
    Carolin T skrev om Dalakraft
    Jag trivs bra som kund hos dalakraft
  • Anna-riekje N
    Anna-riekje N skrev om Dalakraft
    Bor på Brf. Skogsgläntan i Mora. Jag tycker att vi fått ett bra gemensamt avtal som vi alla kan ansluta oss till. Har svårt att uttala mig om för och nackdelar då jag så gott som alltid varit ansluten till DalaKraft på ett eller annat sätt.
  • Jan O
    Jan O skrev om Dalakraft
    Hjälp med att boka vårt elabonnemang. Ett 4-årigt sådant.
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Dalakraft
    Dom var väldigt tillmötesgående och väldigt ärliga i sina svar gent emot mig som blivande kund. Vi diskuterade fram och tillbaka för att tillsammans lösa eventuella problem.
  • Hans Z
    Hans Z skrev om Dalakraft
    Bra info vid kontakten. Säljaren var kunnig. Har haft dom tidigare med god erfarenhet
  • Åke A
    Åke A skrev om Dalakraft
    Jag har inga kommentarer. Det fungerar som jag har förväntat mig.
  • Ann-katrin N
    Ann-katrin N skrev om Dalakraft
    Snabb ock bra service. Hjälpsamma medabetare
  • Erik H
    Erik H skrev om Dalakraft
    OK elbolag med bra service
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Dalakraft
    Jag har pratat väldigt sparsamt med Dalakraft genom åren, det enda jag har haft synpunkter på är att fakturan alltid kommer sent varje månad.
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Dalakraft
    fungerar väl som det ska!!!!!!!!1
  • Fannie K
    Fannie K skrev om Dalakraft
    Har varit kund såpass kort tid. Lite över en månad bara. Men är nöjd med telefonkontakten vi har haft. Mycket trevligt bemötande och förklarat vad ni erbjuder då jag inte kan någonting om elavtal.
  • Bo L
    Bo L skrev om Dalakraft
    ...........….......................
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Dalakraft
    Har bara varit kund i 5 dagar. Vet inte så mycket om dem.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Dalakraft
    Ett bra bemötande efter att ni missat att anmäla flytt från eon i tid blev jag skyldig till kontraktsbrott med ett vite på 1.777:- som ni tog på er ansvaret för och gottgör mig med den summan. Jag har precis bytt till er då jag är medlem i Ljusterö vindkraft och har stora o goda förväntningar på vårt framtida samarbete.
  • Eva L
    Eva L skrev om Dalakraft
    Fungerar bra. Får avisering i god tid när avtalet löper ut och kan välja vilken prisbild man vill ha. Om de är billiga jämfört med övriga leverantörer vet jag inte. Men det är ett lokalt bolag och det värdesätter jag. Lätta att komma i kontakt med.
  • Maude T
    Maude T skrev om Dalakraft
    Blev upp ringd ii april av en "dam" med anledning av avtals byte. Fick upplysning om priser och annat som var bra att veta. Bestämde mig för Zonfri i 3 år. Det kändes bra för mig och mitt hus. Tidigare har jag väl bara haft kontakt när nya avtal skulle skrivas. Annars har jag inte behövt kontakt.
  • Hanne D
    Hanne D skrev om Dalakraft
    Bra kundservice. Funkar fint. .......................................................................................................
  • Ann-mari F
    Ann-mari F skrev om Dalakraft
    Förnyade mitt avtal = nöjd kund
  • Mats B
    Mats B skrev om Dalakraft
    OK
  • Margie A
    Margie A skrev om Dalakraft
    Bra service och gott bemötande.
  • Börje H
    Börje H skrev om Dalakraft
    Vänligt, tydligt och informativt bemötande i all kontakt med företaget. Denna gång gällde det ett nytt el-avtal och detta förklarades tydligt och jag fick svar på alla frågor i anslutning till detta.
    Som kund får jag den information som jag behöver och det är en trygghet att de kontaktar oss och påminner om de avtal vi behöver förlänga eller komplettera.
    De gör bra ifrån sig och vi är nöjda.
    m v h Börje Hagman, Lima, Leksand
  • Bengt Ö
    Bengt Ö skrev om Dalakraft
    Enkelt och smidigt, med lokal anktytning en riktig dalakraft!
  • Emma N
    Emma N skrev om Dalakraft
    Mycket bra, bra kundtjänst och ett bra välkomnande som kund hos er! Trevlig person som jag tecknade avtalet med också
  • Bill O
    Bill O skrev om Dalakraft
    God opplevelse. Dalakraft leverer strøm til mitt sommerhus.
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Dalakraft
    Hjälp med nytt abonnemang och det sköttes utmärkt av personalen. Hade två kontakter eftersom jag behövde tänka efter. Personalen var både kunnig och proffsiga i kontakten.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Dalakraft
    Helt ok bemötande, det gällde nytt avtal för tre år. Inga konstigheter. Jag fick veta skillnader och fördelar, priser mm. Det nya avtalet med bekräftelse kom efter en kort tid per post.
    Känns bra att anlita företag i Dalarna där jag bor.
    Det är bra alltihopa.
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Dalakraft
    Jag har varit i kontakt med Dalakraft om fakturafrågor. De har alltid varit mycket hjälpsamma.
  • Inger M
    Inger M skrev om Dalakraft
    Jag har varit kund hos Dala-Kraft i många år. De har ett mycket bra bemötande.
    Jag har dom sista åren när kontakten har varit över nätet mest fått erbjudande
    om förnyelse av mitt elavtal, som har varit bra för mig. När jag någon gång har ringt (är länge sedan nu) haft ett väldigt trevligt bemötande och fått svar på alla mina frågor.
  • Christer L
    Christer L skrev om Dalakraft
    Har inga speciella synpunkter eller tyckanden
  • Lars-erik R
    Lars-erik R skrev om Dalakraft
    Bemötande helt ok. Sist (i år nyligen) hade annat bolag ringt mig om de fick sälja åt mig. (Mälardalen). Det skulle bli 500-600 billigare/år. Jag ringde då upp er och då erbjöd ni en förändring som också skulle sänka elkostnaden. Fick nyss min räkning. Den var högre än tidigare. Även om det är små summor så kände jag att förändringen var åt fel håll. Lite lurad.? Jag låste mig i 3 månader dessutom. ?? Förklara gärna detta.
  • Nina S
    Nina S skrev om Dalakraft
    Ett bra bolag och serviceminded till sina kunder.
  • Björn D
    Björn D skrev om Dalakraft
    Bra bemötande vid tekning av avtalet.
    Kan inte uttala mig om något mer har bara varit kund i 1 månad
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Dalakraft
    Mycket trevliga och ett gott bemötande när de ringt mig.
  • Johan S
    Johan S skrev om Dalakraft
    Bra. Eftersom jag är helt ny som kund kan jag inte lämna mer feedback.
  • Gunvor A
    Gunvor A skrev om Dalakraft
    Ett företag utan strul. Har inte behövt kontakta företaget i något ärende.
  • Bosse H
    Bosse H skrev om Dalakraft
    Dalakraft funkar bra för mig i huset och stugan👍

Östra Bangatan 7, 782 21 Malung