Dalatrappen AB

Dalatrappen AB

www.dalatrappen.se
  • BadgeFourYears

Vi på DalaTrappen har lång erfarenhet av att arbeta med trapprenovering i massivt trä. För att kunna erbjuda er bästa möjliga produkt och samtidigt bidra till en hållbar framtid, har vi valt att tillverka våra produkter hemma i Mockfjärd i Dalarna. Genom att i största möjliga mån använda råvaror från närområden och förädla...

69 omdömen om Dalatrappen AB

Sedan starten hos Reco 2020

Roland C

Hej! Fungerar mycket bra är nöjda med resultatet. Trevlig personal. Mvh Roland

Anders T
Skrev om Dalatrappen AB

Blev väldigt snyggt och bra, Vi är mycket nöjda

Majna A
Skrev om Dalatrappen AB

Väl bemött och är så nöjd. Bytte till nya trappsteg.

Jaana P
Skrev om Dalatrappen AB

En positiv upplevelse! Rekommenderas!

Åke K
Skrev om Dalatrappen AB

Proffsigt företag som gör det lilla extra för att få kunden nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Cecilia B
Skrev om Dalatrappen AB

Trevliga, duktiga på sitt jobb och de gjorde jobbet snabbt.

Nico A
Skrev om Dalatrappen AB

Vi är verkligen glada över vår erfarenhet med Dala Trappen under trapprenoveringen. Deras hantverk och dedikation imponerade stort på oss. Genom att såga trappstegen på plats visade de en omsorg om detaljerna och en strävan efter perfektion som verkligen imponerade på oss. En av de aspekter som vi verkligen uppskattade var den äkthet som trätrapporna bidrog med. Att ha trappsteg tillverkade av riktigt trä gav inte bara en elegant och naturlig estetik, utan det skapade också en behaglig känsla under fötterna. Trädets naturliga...

Annika H
Skrev om Dalatrappen AB

De kom 2 trevliga grabbar som utförde trappläggningen på ett rent och snyggt sätt De arbetade snabbt och resultatet blev fantastiskt

Marcus A
Skrev om Dalatrappen AB

Trappan ca 1930 blev jättefin efter nya ektrappsteg. Professionellt och trevligt bemötande.

Roger M
Skrev om Dalatrappen AB

Är mycket nöjd med trappan suveränt trevliga killar

Lennart S
Skrev om Dalatrappen AB

Mycket trevligt bemötande Företaget hanterade ett ngt akut behov snabbt och färdigställde itid Vi är väldigt nöjda

Göran H
Skrev om Dalatrappen AB

Mycket nöjd. Kan varmt rekommendera. Bra bemötande.

Pernilla J
Skrev om Dalatrappen AB

Proffsiga, snabba och trevliga.

KARL H
Skrev om Dalatrappen AB

Jättebra och proffesionellt bolag, kommer när de säger, jobbar hårt. Väldigt engagerade i ett perfekt slutresultat. Lätta att ha att göra med, fixar även finsnickeriet runt trappan så att helheten blir perfekt. Jag rekommenderar dem alla dagar i veckan

Göran P
Skrev om Dalatrappen AB

Min renoverade trapp blev precis lika fin som exempelbilderna jag såg på Facebook. Allt ifrån hembesök och utförande av arbetet var väldigt professionellt. Jag vill rekommendera Dala Trapp till alla som vill göra om sin trapp till något man vill visa istället för att gömma!

Lena W
Skrev om Dalatrappen AB

Mina förväntningar var höga och de levde verkligen upp till det, jag är grymt imponerad av företaget. Hur jag blev bemött, supertrevliga och serviceinriktade. Jag gjorde en trapprenovering och blev helt otroligt nöjd, dom killarma vet verkligen hur man ska hantera sina kunder och leverera bra produkter! Jag bugar och bockar för dom, Tack Dalatrappen för ett perfekt utförande!!!

Ulf N
Skrev om Dalatrappen AB

Bra be bemötande. Vi hade höga förväntningar det blev ju jättefint. Vi köpte nya trappsteg till en gammal trapp.

Kerstin H
Skrev om Dalatrappen AB

Trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete! Nya trappsteg och en rund ledstång, vi är supernöjda! Kan varmt rekommendera Er till andra Tusen Tack

Joel M
Skrev om Dalatrappen AB

Superbra service. Skulle anlita dom igen om jag hade någon gammal trappa kvar att fixa!

Sven Olov V
Skrev om Dalatrappen AB

Snabba trevliga och skickliga grabbar fixade vår trapp så fin. Vi är mycket nöjda!

Hans M
Skrev om Dalatrappen AB

Ingrid och jag vill tacka för ett bra jobb.Vi är mycket nöjda.Trappan blev ett lyft för hela huset🌻🌻Med vänlig hälsning, Hans och Ingrid i Bollnäs

Mari B
Skrev om Dalatrappen AB

Väldigt bra bemötande. Tydliggjorde förväntningar och gav mig goda råd.

KENNET W
Skrev om Dalatrappen AB

Dessa grabbar har utfört ett fantastiskt bra jobb, med renoveringen av våra trappor samt målning av spaljé. Proffesionella kunniga och oerhört trevligt kundbemötande. Det var ett nöje att ha er här för att utföra arbetet. Den som går i renoveringstankar av trappor, så kan vi verkligen rekommendera detta företag. Vi är supernöjda med erat arbete. Stort TACK till Pekka, Tom och Erik. Mvh Kenneth och Anna-Carin i Sandviken

Svar från Dalatrappen AB

Hej Kenneth och Anna-Carin Det är vi som ska tacka för allt kaffe och ett fint bemötande :) Det var fantastiskt kul få lära känna och hjälpa er med bägge trapporna hos er! Ljus och fint blev det i trapphuset. Hälsningar Tom, Pekka och Erik

Rob K
Skrev om Dalatrappen AB

Renoveringen av två trappor och räcken. Trevliga och proffsiga hantverkare, resultatet blev jättebra!

Catarina H

Snabbt och proffsigt! Bra resultat! Tack!👍👍👍

Erik Håkan G
Skrev om Dalatrappen AB

Trevligt bemötande, snabb proffsig service för installation av nya trappsteg. Lite för högt pris för att få 5+

Maria L
Skrev om Dalatrappen AB

Som kund har jag hög förväntan på service och kundbemötande. Professionellt bemötande och genomfört jobb av grymt positiva killar!

Tack för ditt fina omdöme Maria :) Vänliga hälsningar Tom och Pekka

Markus R
Skrev om Dalatrappen AB

Mycket gott slutresultat. Jag är nöjd.

Karin S
Skrev om Dalatrappen AB

Över förväntan! Supersnabba, noggranna och kunniga och väldigt trevliga! Tog en halvdag att får min fula gamla trapp som ny. Imponerad över resultatet! En skön yta på trappen, inte halkig. Skulle varmt rekommendera alla att anlita dalatrappen!

Robin V
Skrev om Dalatrappen AB

Grym service och bra kvalité på arbetet!

Ban J
Skrev om Dalatrappen AB

Bra arbete. Det tog inte så long tid Har städat efter

Malin D
Skrev om Dalatrappen AB

Professionellt bemötande av kunnig hantverkare. Välplanerat genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår knarrfria och uppfräschade trapp! Skulle vilja ge 4,5 i betyg men befintliga betygsskalan gör att det hamnar på 4.

Leif K
Skrev om Dalatrappen AB

Trevligt kundbemötande och proffsigt utfört arbete!

Lars P
Skrev om Dalatrappen AB

Bra första möte när dom förklarar hur dom kommer att göra för att få en tystare och mera stabil trappa. Monteringen mycket bra och välstädat när dom lämnade.

Jan S
Skrev om Dalatrappen AB

Proffesionell hantering. Utlovad leverans samt montering enligt överenskommelse. Bra bemötande av samtlig personal. Reparation av befintlig trapp.

Erika M
Skrev om Dalatrappen AB

Trapprenovering, bra bemötande vid hembesök inför arbetet Inlyssnade och inspirerande Förväntningarna vi hade motsvarande verkligen slutresultatet! Vi fick en fin trapp till övervåningen.

Anette B
Skrev om Dalatrappen AB

Målning av innertrapp och nya trappsteg i källartrapp. Otroligt duktiga, noggranna och proffsiga. Är sjukt nöjd!!!! /Anette Broberg

Johan L
Skrev om Dalatrappen AB

Vår trappa var ful med målade furusteg och den saknade också ledstång. Nu har vi en fin trappa med steg i ek och ledstång i ek. Bra bemötande och proffsigt arbete.

Ulla E

Renovering av trappa Utmärkt arbete Trevligt bemötande

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme :) // Tom och Pekka

Catharina S
Skrev om Dalatrappen AB

Renovering av trapp- målning och steg i ek. Mycket bra utfört arbete. Det var snabbt med god kvalitet och ett trevligt bemötande.

Svar från Dalatrappen AB

Tack för ditt fina omdöme! //Tom

Elisabet W
Skrev om Dalatrappen AB

Trapprenovering. Passning och klistrig av nya trappsteg. Trevligt bemötande vid både hembesök och vid själva renoveringen. Snabbt och effektivt utfört. Jag hade höga förväntningar eftersom det kostar en rejäl slant - och de infriades - det blev verkligen JÄTTESNYGGT!

Svar från Dalatrappen AB

Trevligt att vi kunde uppfylla dina höga förväntningar. Tack för glassen :) //Tom och Pekka

Andreas H
Skrev om Dalatrappen AB

Vi behövde fräscha upp vår trapp från 70-talet. Den var beklädd och limmet hade börjat lossna. När grabbarna dök upp hade de riktigt bra val att välja mellan. Dels utseende och dels hur arbetet kunde utföras. Det var ett lätt val. De fick göra allt! Sen var det magnifikt att få se på resultatet. Vilken rejäl skillnad!! Och riktigt trevlig tid att få snacka med dem medans de jobbade. Stort tack!!

Svar från Dalatrappen AB

Tack Andreas för ditt omdöme! Hela hallen blev som ny när trappan blev fixad :) Stort tack för kaffet och umgänget! Vänliga hälsningar Tom och Pekka

Barbro F
Skrev om Dalatrappen AB

Trappsteg i ek. Snabba och effektiva från första träffen till det var klart. Snyggt blev det!

Tack för ditt fina omdöme Barbro :) Hälsningar från Tom och Pekka

Superservice, alltid i tid, snabb på telefon och mejl. Bra jobb. 1,000 tack

Hej Kim! Tack för kaffet och ditt fina omdöme! Vänliga hälsningar från Tom

Carina J
Skrev om Dalatrappen AB

Svarade på en annons, blev uppringda och fick trappen fixad nästan omgående. Perfekt!

Tack Carina, för din recension :) Hälsningar från Tom och Pekka

Bobby B
Skrev om Dalatrappen AB

Utförde renovering av våran gamla trapp. Bra hantverkare! Trevliga, punktligt och noga. Hade sett andra trappor dom utfört som såg riktigt bra ut så förväntningarna var därefter. Blev inte besviken, trappen blev jättebra.

Martin S
Skrev om Dalatrappen AB

Bra snickare, trevliga och levde upp till förväntningarna.

Hej Martin! Tack för ditt omdöme :) Vänliga hälsningar Tom

Per W
Skrev om Dalatrappen AB

Dalatrappen AB gjorde ett mycket bra jobb att renovera vår gamla trapp och slutresultatet blev till vår fulla belåtenhet. Kan rekommendera Dalatrappen för deras trevliga och proffsiga bemötande av oss som kund.

Tommy S
Skrev om Dalatrappen AB

Montering av trappsteg i ek. Proffsigt bemötande redan vid första besöket. Utmärkta hantverkare och dessutom väldigt tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera detta företag. Toppbetyg.

Tack för ditt fina omdöme Tommy :) Hälsningar från Tom och Pekka