dammtussen.se

5429 omdömen om dammtussen.se

Sedan starten hos Reco 2018

Hans J
Skrev om dammtussen.se

Snabbt enkelt ! Betalning enkelt ! Mycket Bra !

Ann B
Skrev om dammtussen.se

Enkel och smidigt sätt att beställa dammsugarpåsar. Hyfsat snabb leverans till dörren är också bra.

Roland H
Skrev om dammtussen.se

Toppen. Funkar bra. Bra produkter.

Karin F
Skrev om dammtussen.se

Jag betalade extra för snabb leverans men det tog en vecka innan dammsugarpåsarna kom till min brevlåda. Det känns inte okej men produkten är bra!

Svar från dammtussen.se

Hej, det var tråkigt att höra att din leverans tog lång tid. Vi skickade försändelsen första vardagen efter att vi fått din beställning men jag ser att Citymail tagit några extra dagar på sig för att leverera. Mvh/Mia

Tanja G
Skrev om dammtussen.se

Jättebra, dock "lång" leveranstid :)

Maj-Britt F
Skrev om dammtussen.se

Stort utbud som även täckte gamla maskiner Snabb leverans i brevlådan Helnöjd

Anita K
Skrev om dammtussen.se

Eftersom jag har en dammsugare som är från 1976 så finns det inte påsar att köpa i butikerna, så jag är så tacksam att Ni finns! När det gäller att betala så är jag glad att jag kunde betala med faktura och genom Klarna! Hälsn. Anita.

Rolf K
Skrev om dammtussen.se

Snabb leverans och bra kvalitet på varorna . Köper gärna igen.

Svar från dammtussen.se

Hej, det var tråkigt att det tog sådan lång tid med leveransen. Vi skickade varorna dagen efter vi fick din order men jag ser att Early Bird haft problem med att få fram din försändelse i tid. Mvh/Mia

Charlotte B
Skrev om dammtussen.se

Bra utbud men alldeles för lång leverans tid, skall inte behöva ta 2 veckor att få hem sin beställning.

First-Name L
Skrev om dammtussen.se

Jag fick produkterna ihoptejpade. Tejpen förstörde förpackningarna när jag tog loss dem. Hade förväntat mig att få dem hela i en kartong. Ingen vidare upplevelse

Svar från dammtussen.se

Hej, det låter inte bra. Skicka gärna bild på hur det såg ut så hanterar vi det. Mvh/Mia

Peråke A
Skrev om dammtussen.se

Mycket bra snabba leveranser och hög kvalitet på era produkter

Ingrid O
Skrev om dammtussen.se

Mycket nöjd. Köpte dammsugarpåsar.

Niklas Ö
Skrev om dammtussen.se

Snabbt och enkelt! Helt suveränt!

Peter H
Skrev om dammtussen.se

Bra produkt, bra leveranstid, för mycket tjat om utvärdering. 5:a om ni inte mailat mig, jag klickade i att jag inte vill ha reklam. Det betyder att jag inte heller vill ha utvärderingar, info, erbjudande eller liknande. Ta vänligen bort min epost från er lista.

Lena W
Skrev om dammtussen.se

Lätt att hitta sin variant av dammsugarpåsar Snabb leverans

Anita W
Skrev om dammtussen.se

Lätt att hitta rätt på sidan. Snabb leverans, mycket nöjd är jag:)

Bengt P
Skrev om dammtussen.se

Passade perfekt. Snabb leverans bra pris

Ing-Marie P
Skrev om dammtussen.se

Enkelt och smidigt. Snabb leverans direkt i postlådan. Köpte fettfördelning till en gammal fläkt.

Agneta E
Skrev om dammtussen.se

Mycket nöjd. Snabb leverans utan krångel.

Britt A
Skrev om dammtussen.se

Snabb leverans, jag har tidigare köpt dammsugarpåsar som håller en mycket bra kvalitet. Jag kommer att handla här när jag behöver något av ert sortiment.

Marianne S
Skrev om dammtussen.se

Snabb och säker leverans. Lätt att hitta rätt.

Inger K
Skrev om dammtussen.se

Mycket lätt att hitta det jag sökte och lätt att beställa. Leveransen var nog den snabbaste någonsin, så mycket nöjd.

Hans S

Jätte bra,och snabb leverans++++++++

Håkan M

Snabb och problemfri leverans 👍

Napapon D
Skrev om dammtussen.se

Enkelt att beställa och bra hemsida

Leif H
Skrev om dammtussen.se

Det var en normal leverans i postlådan påsen hel utan vakanser .

Filip K
Skrev om dammtussen.se

Smidigt och snabb leverans. Rekommenderar!

Helene Q
Skrev om dammtussen.se

Lätt att hitta rätt påse. Snabbt gick det också, kom efter några dagar levererat till dörren med Earlybird. Lätt att betala med Klarna.

Britt-Marie A
Skrev om dammtussen.se

Snabbt och lätt rätt produkter som kom

Gunnar Å
Skrev om dammtussen.se

P g a DHLs trassel anullerades ordern

Karin H
Skrev om dammtussen.se

Jag behövde nya påsar till centraldammsugaren. Det var lätt att hitta rätt sort och det gick snabbt och smidigt att få hem dem i brevlådan.

Monica B
Skrev om dammtussen.se

Dammsugarpåsarna som jag ville ha, fanns inte hos den nya leverantören. Så jag fick pengarna tillbaka.

Lundmark Roland L
Skrev om dammtussen.se

Snabb leverans. Brett sortiment. Dessutom kan man handla utan att fastna i abonnemang! Mycket bra!

Lars P
Skrev om dammtussen.se

Bra jobb o service 😊. Billig att beställa än hm home

Inger O
Skrev om dammtussen.se

Varit kund länge och det säger ju allt. Här hittar man dsmmdugspåsar so.m är svåra att hitta ien vanlig butik. Deras snabba leveranser är också ett +

Kerstin H
Skrev om dammtussen.se

Enkelt att beställa dammsugarpåsar och snabb leverans!

Nils-Conny S

Funkar som önskat ! Allt kom i tid

Bo O
Skrev om dammtussen.se

Enkelt och snabbt. Att jag inte väljer "exceptionellt" beror på att det uttrycker något som så gott som aldrig förekommer.

Leif Göran A
Skrev om dammtussen.se

Lätt att beställa på nätet och snabb leverans. Påsarna passar perfekt. Är jättenöjd.

Margareta B
Skrev om dammtussen.se

bra att kunna beställa på nätet och få levererat mycket snabbt

Tarja M
Skrev om dammtussen.se

Enkelt att beställa och bra med snabb leverans

Ingegerd L
Skrev om dammtussen.se

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇸🇪👍🏻🇸🇪👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🌸🌸👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Merike L
Skrev om dammtussen.se

Snabb leverans. Påsarna passade min dammsugare.

Djula M
Skrev om dammtussen.se

Det var bro, snabbt och enkel att beställa!

Tomas L
Skrev om dammtussen.se

Jag har blygsamt beställt 5 dammsugarpåsar från ert företag och jag kan inte påstå att det varit en omvälvande upplevelse vare sig i positiv eller negativ bemärkelse. Mitt förslag är att ni selekterar era kundförfrågningar att omfatta endast kunder av en någon högre dignitet. Detta bör bespara er vissa administrativa kostnader och ni besparar dessutom era kunder att utsättas för dessa fullständigt överflödiga förfrågningar. Jag behövde helt enkelt några dammsugarpåsar, jag beställde dem och jag fick dem. Skall dessutom...

Ola S
Skrev om dammtussen.se

Beställer något som finns på hemsidan sen meddelas det att de inte kan leverera samt undrar om ordern skall annulleras. Nej behåll ordern eller vad?

Thomas L
Skrev om dammtussen.se

Bra produkt, snabb leverans, prisvärt

Anna E
Skrev om dammtussen.se

Lätt att beställa dammsugarpåsar. Supersnabb leverans till brevlådan.

Carl-Henric C
Skrev om dammtussen.se

bla bla bla blaha bla blaha !!!!!!!!!!!!!!!!

Kerstin S
Skrev om dammtussen.se

Min son beställde påsar till mig på landet o de kom i min brevlåda efter några dagar, utmärkt