Bästa betyget, snabb reparation, fint bemötande. Återkommer gärna👍👍👍👍👍
Dan Falk Bilverkstad AB
Om företaget
Välkommen till Dan Falk Bilverkstad AB – din Autoexperten Bilverkstad i Lidköping! Vi erbjuder bilservice och reparationer för alla bilar oavsett märke, modell och drivlina, enligt tillverkarens rekommendationer. Vi kan även ta emot lätta lastbilar, husvagnar, husbilar och mopedbilar. Våra tjänster omfattar bromsreparationer,...
293 omdömen om Dan Falk Bilverkstad AB
Sedan starten hos Reco 2023
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
En verkstad som verkligen kan laga bilar, inte bara byta delar och chansa utan faktiskt laga bilen. Uppfriskande med yrkeskunniga som verkligen kan!
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Supersnabb reparation och bra pris. Trevligt bemötande. Bättre kan det inte bli!
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Man borde skrivit in att man visuellt kollat ventil remmen
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Alltid vänligt och korrekt och med kostnadsförslag så jag är nöjd
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Toppen med en översyn och bra och snabb service, väldigt trevligt bemötande
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabb & bra service av trevlig personal
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevligt bemötande, bra återkoppling och fin service.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Mycket bra och snabbt och bra bemötande.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Jag är nöjd med besöket hos Dan Falk bilverkstad
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Trevlig bemötande och ett bra jobb
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevligt bemötande bra service mycket nöjd kund
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Mycket trevligt bemötande både vid inlämnande av bil o hämtning.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt lösningsorienterat bemötande. Jag fick även låna en bil under väntetiden.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Gjorde arbetet som skulle göras snabbt och smidigt, bra och kunnig personal!
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Snabb och korrekt information om arbetet och kostnader. Bra bemötande. Återkommer mer än gärna.
Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att ta hand om din bil nästa gång.
Väldigt bra och tydligt kommunikation, höll utlovad tidsfrist. Ansträngde sig extra för att få i ordning bilen så att livspusslet skulle gå ihop. Bara positivt 👍👍👍
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Jag blev mycket väl bemött. Nöjd med allt som hehet
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Snabb och smidig service, toppen!
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Jag ger högsta betyg. Mycket bra mottagande och jobb. Mvh Per
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig och tillmötesgående personal! Lämnade bilen på morgonen för lite svetsjobb på en ljuddämpare och kunde hämta den samma eftermiddag.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Mycket god service, lånebil medan verkstaden gjorde service.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Kunniga och snabba, med bra priser.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra service, genomförde byte av skivbromsar.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Väldigt bra service och bemötande
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Lite opersonligt och tråkigt bemötande men helt ok 👍
Vi uppskattar din återkoppling, den hjälper oss att utveckla vårt arbete.
Rimligt pris och tog initiativ till ombesiktning utan stt det bestämts, vilket var skönt stt slippa administrera.
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Kundmottagning är 5 stjärnig. Alltid väl mottagen och får reda på kostnaden direkt och upptäcks något extra så ringer de alltid och informerar om man skall åtgärdas felet. Jag är otroligt nöjd med att vara kund hos er.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket serviceinriktad personal, bra pris och fick en tid inom rimligt tidsspann.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Toppenbra killar och service! Snabba och hjälpsamma
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra service, trevligt bemötande och bra utfört arbete.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Mycket trevligt och bra bemötande som alltid! Professionell hjälp med bilen!
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Bra service och trevlig personal
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
Kunnig och trevlig personal, ärliga i sina bedömningar och ger kostnadsförslag innan åtgärd
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Toppenjobb och bemötande som vanligt 😃
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevlig personal. Snabbt färdigt!
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Bra ställe, hjälpsamma och duktiga
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Super.
. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Fick snabbt komma till när lampa på bilen behövde bytas. Trevlig personal.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Vänligt bemötande, alltid ok priser håller vad dom lovat, inget att klaga på, återkommrr gärna
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Snabbt o lätt att få svar. Mycket bra bemötande. Service av bilen.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Lätt att komma i kontakt och snabb service!
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Personalen var trevlig och det var tydligt vad allt skulle kosta. Men jag anser att det är för dyrt
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Jag fick hjälp snabbt, trevligt bemötande samt lätt att kommunicera med godkännande-meddelandet.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Fantastiskt fint bemötande. Ni är toppen! Hälsningar Viktoria
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Mycket trevligt bemötande, snabb service och väldigt prisvärt.
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Jag köpte vindrutetorkare och fick dem monterade. Personalen hade ett mycket trevligt och kunnigt bemötande.
Härligt att höra. Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Mycket engagemang för att få ordning på bilen, mycket nöjd👍
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Trevligt och bra bemötande samt kunnig i sitt område!
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
I am very happy that I chose to fix my car at Dan Falk Bilverkstad. They responded quickly and we were able to book an appointment within two days. After checking the car, they repaired it the next day as soon as the spare part arrived. The employees were very welcoming, professional, and helpful throughout the process. I truly recommend this place if you need reliable and efficient car service!
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.