Dancing Queen

Dancing Queen

Ring 072-239 30 30 www.studiodq.com
1.8

Nordens första och största dansskola med poledance och chair. Fräscha lokaler centralt belägna på Östermalm. Nya kurser var 8e vecka.

5 omdömen om Dancing Queen

Sonya K
Skrev om Dancing Queen

Ett oseriöst bolag som ljuger och verkar ha trakasserat elever baserat på vissa recensioner. Har aldrig varit med om ett så oseriöst bolag som verkar drivas av en vid namn Anna. Avråder alla att boka in sig här, vänd er till andra studior i Sthlm!

JOHANNA E
Skrev om Dancing Queen

Riktigt dålig service! Fick aldrig ett svar när jag mejlade om att jag och en kompis var sjuk. Välj en annan dansstudio!

Moa W
Skrev om Dancing Queen

AKTA!! BOKA INTE HÄR!! Under alla mina år som professionell artist har jag aldrig varit med om en hemskare lokal samt bemötande från ledningen. När jag ville boka en silk kurs och använda klipp kort eller drop in fick jag ett nej och hade då inget annat val än att boka in mig på silk kursen jag bett om att få pröva. När jag kommer dit inser jag till min förfäran att silken är obrukliga och nästan farliga. De är så gamla och glatta att det är näst intill omöjligt att jobba med. Vilket även läraren är medveten om och...

Veronica L
Skrev om Dancing Queen

Bokade i god tid möhippa till 6/6, bokning bekräftad av Lina på DQ och blivande bruden skulle få musik, diplom osv med sig hem efter genomförd dans. Anlände i god tid på bokat datum för evenemanget, studion är då nersläckt och ingen är där. Det är alltså stängt vilken man totalt STRUNTAT i att informera oss om. Har mailat och bett om en förklaring men inget svar. Oseriöst, uselt och urdåligt. Boka inget på DQ, välj annan studio.

Moa W gillar detta
Lotta  K
Skrev om Dancing Queen

Bra centralt läge, underbara lokaler, trevlig personal och superroliga klasser!!