Danfoss AB

Industrigatan 5, 582 77 Linköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Danfoss AB

• Roger F
    Roger F skrev om Danfoss AB
    Ett riktigt jävla skitföretag med dålig service och idioter till medarbetare som kör som dårar i trafiken! Då dom inte har märkt ut firmabilarna med namnet på firman, så tror idioterna att de kan köra precis som dom vill. Detta har hänt mig ett flertal gånger, och nu tycker jag det är dags att de blir avslöjade. Fyfan för er Danfoss! Läs mer
  • Joachim K
    Joachim K skrev om Danfoss AB
    Kontaktade dem angående en felande produkt från Devi. Fick service långt utöver vad jag hade kunnat förvänta mig. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Danfoss AB
    Jag har själv gjort mindre administrations-arbeten för det här företaget som uppskattar ny arbetskraft och ger yngre en inblick i arbetslivet. Jag har även gjort ett arbete om företaget där jag fick komma och intervjua marknadschefen. De har nya vackra lokaler i Linköping efter att ha flyttat dit från Mjölby. Det är ett stort internationellt företag där man kan ta stora karriärkliv efter det att man har fått in en fot i företaget. Jag kan varmt rekommendera företaget, vars marknadschef under en tid har varit en referens på mitt CV. Läs mer