Alla kategorier Snickeri Västmanland Sala Daniel Georgiev

Daniel Georgiev

Åsvägen 57, 733 75 Möklinta — Visa karta

Vi hjälper er med badrumsrenoveringar, köksrenoveringar samt diverse andra mer omfattande byggarbeten - Och detta till rätt pris med hög kvalitet!

Läs vad 8 kunder tycker om Daniel Georgiev

• Therese R
    Therese R skrev om Daniel Georgiev
    bemötande var bra, dem tog bort alla gamla tapeter, målade vissa rum och tapetserade två rum, nya listor i nästan alla rum.. vi kom överens bra och förväntningarna var bra. Läs mer
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Daniel Georgiev
    Alltid vänligt bemötande.
    Tjänster. Flyttstädning samt flyttning. Läs mer
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Daniel Georgiev
    Kanonbra hantverkare. Höll tider och utförde arbetet med hög kvalité. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Daniel Georgiev
    Jag är nöjd. Bra jobbat! Företaget renoverade min fasad och det blev jätte fint. Läs mer
  • Filka T
    Filka T skrev om Daniel Georgiev
    Personalen utförde deras arbete mycket bra. De arbetade mycket snabbt och väldigt fint. Jag var överraskat av kvalitén. Jag hyrde Daniel Georgiev för att renovera mitt kök men jag blev så nöjd att jag vi fortsatt att samarbeta. Efter köksrenoveringen målade de om min lägenhet. Det blev utmärkt bra. Om ni vill ha något företag som kan komma och renovera din bostad på en gång kontakta Daniel Georgiev Läs mer
  • Aleksander D
    Aleksander D skrev om Daniel Georgiev
    Jag är väldigt nöjd med Daniel Georgiev. Företaget renoverade mitt kök och det blev super fint. Priset är väldigt låg och jag behövde nästa inte prata med de för att dem visste exakt vad jag ville ha. Tack! Kontakta Daniel utan tvivel. Mycket trevlig personal! Läs mer
  • Nadia D
    Nadia D skrev om Daniel Georgiev
    Jag fick hjälp med en köksrenovering förra året! Snabbt, billigt, snyggt, professionellt och bra kontakt. Inga problem med någonting. Vi blev så nöjda att vi ringde upp igen för vidare arbeten av huset. Rekommenderas verkligen! Tack för hjälpen! Läs mer
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Daniel Georgiev
    Daniel Georgiev har hjälpt oss hösten 2014 att måla om våra fritidshus i Roslagen - bostadshus, stort garage och lusthus. Målning med falu rödfärg och vitmålning av alla fönster, räcken, mm
    Mycket noggrant underarbete och väl utfört arbete till ett fast och bra pris.
    Vi är mycket nöjda
    Staffan Andersson Läs mer