Debaser Medis

Läs vad 3 kunder tycker om Debaser Medis

• Thomas c

2012-07-31

Thomas c skrev om Debaser Medis
    Grymt ställe. Tyvärr så är det alltid för lång kö där. :( Men Det gäller väl bara att komma i tid.
    Stort plus för trevlig personal! :) Läs mer
  • Reco tipsar!
    Golden Hits
    4.3 / 5 i betyg — 1632 omdömen
    Badge2020
    "Köpte Golden biljetter och fick en helt fantastisk kväll i gott sällskap. Otroligt fin och trevlig personal som gjorde sitt bästa för att al"
    Anna Alexandra Elina G
  • Marcus A

2010-12-14

Marcus A skrev om Debaser Medis
    Alla förutsättningar finns, men mina erfarenheter är ändå dåliga. Varje spelning jag har sett har varit minst en timme sen (för att man ska köpa mer öl, förstås), och vid ett tillfälle fick vi veta att vi skulle få använda biljettpriset som betalning i deras restaurang.

Problemet var bara att restaurangen var full, så vi fick inte äta där. Då bad vi lite surt om en stämpel så att vi skulle komma in efter att vi hade stressat iväg någon annanstans. Vi fick veta att de saknade stämpel.

- Hur ska vakten då veta att vi har betalat och ska släppas in?
    - Ni får hoppas att dörrvakten väljer att lita på er.
    - Då vill vi ha pengarna tillbaka. Det här fungerade inte alls.
    - Det kan ni tyvärr inte få.

Behöver jag nämna att jag inte har varit där sedan dess? Läs mer
  • Andreas I

2010-10-25

Andreas I skrev om Debaser Medis
    Var där när Familjen spelade för någon vecka sedan. Helt okej dansställe eller vad man ska säga men bartenders var de slöaste jag sett i mitt liv. Dessutom hade några manliga bartenders en tendens att låta snygga tjejer gå före i kön (inte ovanligt annars heller, men inte okej för det). Läs mer
  • Reco tipsar!
    Wallmans Stockholm
    4.4 / 5 i betyg — 1780 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk show med sååå duktiga sångare/sångerskor och dansare!! Och fantastisk mat! Det bästa jag upplevt på länge. Skulle gärna gå varje"

Bästa nattklubbarna i Stockholm:

Maria E Maria E tycker:
“Fantastisk show med sååå dukti...” Läs mer