Deep Club

3.4

5 omdömen om Deep Club

Lina J
Skrev om Deep Club

Deep har tveklöst Malmös bästa klubbutbud på lördagarna, oavsett om man gillar rock, indie, synth, hårdrock, 80-tal eller 90-tal. Dessutom de skönaste besökarna, musikintresserade människor av blandad ålder och jag har aldrig någonsin sett något bråk där, trots att jag varit där ofta. Jag håller dock med föregående inlägg om att personalen och framförallt vakterna där inte var något vidare tidigare, men sedan de inläggen skrev är det både ny personal och nya vakter där och de som är där nu är sjukt mycket trevligare....

Null
Skrev om Deep Club

Sådär, väldigt otrevlig personal. De arbetar ordentligt långsamt i baren och tar inte folk i rättvis ordning utan de som sträcker sig fram mest och viftar får beställa först. Sura vakter. Otrevlig garderobskille som aldrig hälsar. Brukar vara ett par stycken killar varje helg som går dit och antastar kvinnor och frågar dem sexistiska saker. Känns inte roligt. Men annars är det stor lokal och kul blandning av folk. Koncentrerar man sig på att ha kul med folk man gått dit med blir det oftast alltid en helkväll! Saknar dock gayklubben Wonk som huserade där förut.

olof l
Skrev om Deep Club

Hemskt bemötande från deras hotfulla vakter. Slänger ut folk godtyckligt med den klassiska motiveringen du är "för full". Beter sig sedan aggressivt ovanpå detta. Undvik det här skit stället om ni inte vill ha er kväll förstörd av det sämsta bottenskrapet av så kallade ordningsvakter i Malmö. Överlag otrevlig stämning, så också i garderoben.

Emelie
Skrev om Deep Club

Sisådär klubb. Väldigt otrevlig personal i garderoben som dessutom står där varje gång. Vakter som är onödigt stränga och plockar ut hackkycklingar som de kan kasta ut för minsta lilla. Men nice lokal och helt ok musik.

Kerstin A
Skrev om Deep Club

Om det inte har kunnat undgå människor så är detta en nattklubb där de flesta är HBT, dvs jag älskar denna klubb dels för du slipper killar som raggar på dig, är tjejerna du får se upp med ;) men, dels är detta en avslappnad club för alla oavsett läggning. Klädesmässigt kan du spöka ut dig hur som, vilket är underbart. Trevliga personer som arbetar i baren och karaokeen älskar jag :D En klar 5 i betyg a´la 5/5 recos till Deep.

Johanna L gillar detta