Alla kategorier Webbsida Stockholms län Solna Jobinside.se

Jobinside.se

Tottvägen 5 A, 169 54 Solna — Visa karta

På Jobinside.se ges unik information om arbetsgivare. De anställda betygsätter och berättar. Vi når ut till tiotusentals människor som har intresse av utbildning, karriär och förändring. Hos oss kan ni visa att ni är en attraktiv arbetsgivare.

Företag inom webbsida nära Jobinside.se:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Alexander K:
Att få förklara en idé och se den komma till verklighet är nånting vi är vana vid här på Kroyal. Med SpinMedia som leverantör till våran hem...

Läs vad 3 kunder tycker om Jobinside.se

• Erik
    Erik skrev om Jobinside.se
    Ansiktslösa användare beskriver företag som arbetsläger med inkompetenta chefer eller som himmelriket på jorden. Människor/företag kan inte hantera den anonymitet som man åtnjuter som användare i Jobinside. Sidan blir därigenom ett forum för webbtroll och oseriösa utspel. Mitt tips är att ta sidans innehåll med en STOR nypa salt. Läs mer
  • John H
    John H skrev om Jobinside.se
    Bra för dem som ska söka jobb. Dock ganska litet underlag än så länge så tillförlitligheten är väl ganska låg just nu. Men bra idé som säkert kan bli var mans verktyg när man söker jobb. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Jobinside.se
    En sida där man anonymt kan betygsätta sin arbetsgivare och läsa om andra betygsatta arbetsgivare Läs mer

Tottvägen 5 A, 169 54 Solna