Alla kategorier Cykel Skåne Kristianstad Degavi

Tegelbruksvägen 13, 291 36 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Degavi

• Per
    Per skrev om Degavi
    Väldigt arrogant bemötande, skönt att det finns andra företag att handla i....
  • Gabor V
    Gabor V skrev om Degavi
    Har ni problem med ett företag som mitt företag DeGaVi exempelvis så va inte så fega att skriva anonymt om man nu ska klaga! skriv direkt till mig eller på e-mail gabor@degavi.se så löser vi eventuella problem.

Denna sidan Reco.se är väldigt oseriösa på grund av att de inte svarar oss när vi skriver eller ringa de. Vill ni ser våra betyg på riktigt så lika oss på Facebook och se hur omtyckta vi är!

Så ha lite ryggrad om nu ni ska klaga!

Med Vänliga Hälsningar

Gabor Veszpremi
  • Eric
    Eric skrev om Degavi
    Bäst service i stan! Och duktigast! De kan verkligen cyklar!
    DeGaVi har både cykelbutik och cykelverkstad på Näsby
    industriområde i Kristianstad.

Jag har lagat punktering på min cykel flera gånger hos dem. Alltid så har de gjort det på några minuter medan jag väntat, och till ett pris runt hundralappen. Det är prisvärt.

Jag bor på Näsby och där finns ingen bensinmack som man kan pumpa däcket på så då brukar jag cykla till DeGaVi och få hjälp med det.

Några gånger har jag behövt någon liten skruv eller vajer till cykeln och då har jag besökt dem och köpt en sådan. De har det mesta.

Jag kan verkligen rekommendera DeGaVi! De går in för att ge bra service och det syns och märks att de är kunniga!
  • johan l
    johan l skrev om Degavi
    snobbiga dom tror att dom är bäst
  • Laban S
    Laban S skrev om Degavi
    De är måhända bra på att bygga och sälja kvalitetscyklar.

Detta betyg grundar sig på bemötandet av en kund som hörde sig för om billigare cyklar. Attityden var högdragen och blasé.

Så de slapp sälja de billigare cyklar de hade kampanj på, kunden såg sig om efter andra alternativ.
    Representant för Mohlins Cykel & gillar detta

Tegelbruksvägen 13, 291 36 Kristianstad